edit:preklep nic vic
Naposledy editováno 26.02.2008 00:16:31
Já to mám dost blbý,já bych chtěl od mašiny podvozek a váhu jednoválcového endura,a motor se spodkem čopra a vrškem dvouválcového "alespoňlitru"
2 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
4,5,6 opatrna brblacka? ja teda az na 4,5,6 oteviram plnej...
nechci se hadat, ale moc tomu co pises neverim... jen muj nazor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
assassin>oxygen: no cece po praze na k5 a ostrym motardu porad plnej a v omezovaci na 1,2,3 ? tri v omezovaci muze bejt cca 220?
4,5,6 opatrna brblacka? ja teda az na 4,5,6 oteviram plnej...
nechci se hadat, ale moc tomu co pises neverim... jen muj nazor
+ sefo> tak si to nech odškrtit z 25KW na plnej
+ Dolík ....> JJ, vzhledem k tomu, že to valí na jedna dost přes kilo
... si z toho kucii nic nedelejte, ja tomu pak doma vecer taky uz moc neverim... se ale prijdte s nami po Praze nekdy svezt (s Bubbou Bubrakem ZX10 a s Busou) a uvidite, ze to jde - a svete div se, i bezpecne ... s 25kW by to po Praze do omezovace asi dlooouho trvalo, to by asi fakticky neslo... takhle je to tam hned - a pak taky vetsinou hned nasleduje brzda a nucenej klidek, nez se zas cesta uvolni ... jo, a mala info: ta jednicka koncila kousek za 170tkou (misto 17ti kolecka mam ted 16ti zubovy, takze ted na jedna ubohych pouhych 160 ))
... Ne, ted chvilku rozumne: opravdu se to da a opravdu pritom nejde o hubu, ale musi clovek hodne pozorne sledovat chodce, plechovky, zrcatka, povrch silnice. A zabrat jenom, kdyz je 100% volno, je dobrej prehled a fakticky dost mista na brzdeni, apod. - coz je nekdy dost casto a nekdy bohuzel vzacne. Jo, a jeste v ramci lidskejch moznosti hlidat radary a lasery - a radsi nemyslet na premnozenou zver... A tyhle omezeni bohuzel plati pro jezdeni na silnym litru obecne vsude - ve meste, v zatackach i po natazenejch statovkach.
Bohudik tohle dohromady s tim mestskym litanim po zadech, obcas plnym plynem a tvrdym brzdenim je slusnej adrenalin samo o sobe. Aniz by clovek daval maximalku, skrabal kolinka nebo jezdil na hrane - tohle pujde lip, az venku bude hezcejc teplejc a ty nase vokruhy budou mit ten novej koberecek
... Toz tolik o vyuziti silneho litra 4vala. Trochu horsi je to s tim ostrym motardem nebo s velkym dvou/trivalem (moje byvalky Raptor 1000 a Triple 1050) - s nimi se musi vopatrnejc, na plynu jsou hrubsi, jsou tezsi a na brzdach vo dost slabsi... No, a pak je tim lip, cim slabsi a pomalejsi je stroj: tim radostnejc a bezstarostnejc se muze drtit plnej - kdyz se prdlajs deje, clovek si muze treba i zdrimnout, no ne?
Naposledy editováno 01.03.2008 03:27:27
Dolík ....>oxygen> lol typický příklad toho, že vůbec netušíš, co je to využít MOTORKU!!!!!!!!!!!!!!!!!. lol omezovač umí každá píč... lol
jasan, asi nekdy jsem tedy ta piii... ale jak jinak by sis vlastne chtel ted od podzimka takovyhle motorky trochu uzit, kdyz na cestach listi, sterk a sul - a Most i Brno zavreny?... vleze u playstationa??... joo v lete, teplo sucho, oba dromy novej asfalt... uz aby!!!
Naposledy editováno 01.03.2008 02:19:17
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
musí to člověku ale jít, aby byl rychlý, musí používat mozek-kdy a jak řadit, atp.
Na litru (ne,že bych ho měl.... ) nemůže jen tak vrtět plynem jak se mu zachce, bo by to mohlo pěkně bolet.
mít pod zadkem cca 180 Kobyl je sice příjemné, ale mozek to vyžaduje dvakrát víc při smyslech. Necháš se na moment unést a je po srandě.....
CO SE ALE TÝČE POCITŮ Z JÍZDY-OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ....
Mě teda jde hlavně o jízdní dynamiku a zrychlení.
Na šestce jsem jezdil víc jak drak, než na devítce,bo ten motor vybízí k točení, tudíž závodění.
A to je žádoucí řekl bych jen na OKRUHU.
Nechat si šestku, tak ji uženu...
Na litru jsem klidnější...
Dost intošských keců....
LITR JE LITR
KDYŽ JI MILUJEŠ, NENÍ CO ŘEŠIT
Ať vám to všem jezdí Draci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
oxygen>assassin>oxygen: no cece po praze na k5 a ostrym motardu porad plnej a v omezovaci na 1,2,3 ? tri v omezovaci muze bejt cca 220?
4,5,6 opatrna brblacka? ja teda az na 4,5,6 oteviram plnej...
nechci se hadat, ale moc tomu co pises neverim... jen muj nazor
+ sefo> tak si to nech odškrtit z 25KW na plnej
+ Dolík ....> JJ, vzhledem k tomu, že to valí na jedna dost přes kilo
... si z toho kucii nic nedelejte, ja tomu pak doma vecer taky uz moc neverim... se ale prijdte s nami po Praze nekdy svezt (s Bubbou Bubrakem ZX10 a s Busou) a uvidite, ze to jde - a svete div se, i bezpecne ... s 25kW by to po Praze do omezovace asi dlooouho trvalo, to by asi fakticky neslo... takhle je to tam hned - a pak taky vetsinou hned nasleduje brzda a nucenej klidek, nez se zas cesta uvolni ... jo, a mala info: ta jednicka koncila kousek za 170tkou (misto 17ti kolecka mam ted 16ti zubovy, takze ted na jedna ubohych pouhych 160 ))
... Ne, ted chvilku rozumne: opravdu se to da a opravdu pritom nejde o hubu, ale musi clovek hodne pozorne sledovat chodce, plechovky, zrcatka, povrch silnice. A zabrat jenom, kdyz je 100% volno, je dobrej prehled a fakticky dost mista na brzdeni, apod. - coz je nekdy dost casto a nekdy bohuzel vzacne. Jo, a jeste v ramci lidskejch moznosti hlidat radary a lasery - a radsi nemyslet na premnozenou zver... A tyhle omezeni bohuzel plati pro jezdeni na silnym litru obecne vsude - ve meste, v zatackach i po natazenejch statovkach.
Bohudik tohle dohromady s tim mestskym litanim po zadech, obcas plnym plynem a tvrdym brzdenim je slusnej adrenalin samo o sobe. Aniz by clovek daval maximalku, skrabal kolinka nebo jezdil na hrane - tohle pujde lip, az venku bude hezcejc teplejc a ty nase vokruhy budou mit ten novej koberecek
... Toz tolik o vyuziti silneho litra 4vala. Trochu horsi je to s tim ostrym motardem nebo s velkym dvou/trivalem (moje byvalky Raptor 1000 a Triple 1050) - s nimi se musi vopatrnejc, na plynu jsou hrubsi, jsou tezsi a na brzdach vo dost slabsi... No, a pak je tim lip, cim slabsi a pomalejsi je stroj: tim radostnejc a bezstarostnejc se muze drtit plnej - kdyz se prdlajs deje, clovek si muze treba i zdrimnout, no ne?
já bych to klidně protáhnout někdy šel....ale podle toho co píšeš byste mi asi za prvním rohem ujeli o půl kilásku
2 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Andrew x>bylo tady řečeno že dvouvál do V, se sbíra od 2-3tis, jak je to u řadovych 4 válu? :\
řadovej 4vál se sbírá celou dobu
Sefo>oxygen>assassin>oxygen:
já bych to klidně protáhnout někdy šel....ale podle toho co píšeš byste mi asi za prvním rohem ujeli o půl kilásku
neujeli, neboj, blbnem jenom chvilkama, kdyz ti to ten dnesni provoz dovoli... i kdyz Bubbovych letos skoro 280 ve Strahovskym tunelu hovori jinou reci
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Můj dvouvál taky umí od 2000,ale to musíš držet konstatní rychlost bez snahy o zrychlení,a pokud možno z mírného svahu či s větrem v zádech.
PS:Bandit...šestka nebo dvanáctka?Ani jedno není litr...
2 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Ke sporu dvouvál kontra čtyřvál se rád připojím, byl jsem dlouho zapřisáhlý V-Twinář, ale popravdě pouze proto, že jsem čtyřhrnec neměl. Teď, přestože v garáži mají dvouválce přesilu (a to i ve čtyřkolkách) svůj zapřisáhlý negativí názor měním: On ten čtyřvál opravdu jede!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Ale proč někoho s mým názorem otravovat?
osobne taky nechapu lidi, ktery budou furt tlacit dementni kokotiny typu "nevyuzijes", kdyz v tu chvili stejne mysli pouze svoje subjektivni nevyuziti - ja si ho naplno uzivam a ze tam jsou rezervy techniky je mi putna
a lidi, co tu jedou palecky dolu na 4V, protoze 2V rulez, nemohu si pomoct, normalni slaboduchy ... ze nekomu vyhovuje todle, neznamena vubec nic pro radu ostatnich ...
kdyz to vemu od zacatku - nechapu pojem "antilitrar", nechapu ani nutnost nejak specialne vyzdvihovat 2V. Ale lidi maji potrebu se odlisovat a nekteri to pritom holt musi kricet nahlas - beru to jeste od lidi 40+, ktery jezdili, najezdili a z nejakyho duvodu u toho zustali, ale do ty doby mi to prijde jak nevyzraly kvakani podle toho, co mam zrovna v garazi ...
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Jenže bohužel toto k tomu patří.Mě osobně je jedno,jestli někdo potřebuje 250kg chromu,200koní nebo minimálně dva litry objemu.Mě jen solidě vytáčí ten alibismus ve stylu:"Kdo nezvolil stejně jak já je blb"...