1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
vilemx píše:
Evidentně Yamaha u T7 riskla to, že zisk z motorky při použití levnějších dušových kol převýší ušlý zisk od vystrašených zájemců, kteří si kvůli duším motorku nakonec nekoupí....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Pauzla píše: Pro mne je to jeden u padnych důvodu proč si moto s dušemi nakupovat, když mohu mít vyšší bezpečnost za stejnou cenu. Chci jezdit dlouhé přejezdy po dálnici a chci toto riziko eliminovat na minimum. Další věc je někde v tramtarii řešit defekt nebo znicenou gumu, raf.. Prostě mám své zkušenosti jak z cyklistiky, tak zmoto a duše nechci, je to krok zpět.
MedWed měl pravdu tohle je fakt težké.
Píšeš, že" "Další věc je někde v tramtarii řešit defekt nebo znicenou gumu, raf.." Vždyť píšeš pravý opak, bezdušák oproti dušovému obrovsky náchylný na poškození a strašně blbě se nejen zouvá (patka ráfku s náběhem + patka gumy s měkkým lemem), ale i opravuje (většinou právě vložením opovrhované duše).
No a ohledně zkušeností z kola (cyklo) - kvůli náhlému úniku z kola se mi rozsekali už dva kámoši, když se jim po chybě na trailu v klopence deformoval bezdušák tak, že pod patkou utekl vzduch a šli na budku Ale nikdo z cykloparty se zatím nevysekal, když píchnul dušáka...
Vyšší bezpečnost za stejnou cenu??? Jako že schválené bezdušové drátové kolo na T7 bude stát stejné peníze, jako dušové?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
vilemx píše: Píšeš, že" "Další věc je někde v tramtarii řešit defekt nebo znicenou gumu, raf.." Vždyť píšeš pravý opak, bezdušák oproti dušovému obrovsky náchylný na poškození a strašně blbě se nejen zouvá (patka ráfku s náběhem + patka gumy s měkkým lemem), ale i opravuje (většinou právě vložením opovrhované duše).
No a ohledně zkušeností z kola (cyklo) - kvůli náhlému úniku z kola se mi rozsekali už dva kámoši, když se jim po chybě na trailu v klopence deformoval bezdušák tak, že pod patkou utekl vzduch a šli na budku Ale nikdo z cykloparty se zatím nevysekal, když píchnul dušáka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
vilemx píše: No vidíš, já byl zase u toho, jak ostrý šutr říznul bezduši a uník byl ještě rychlejší, než ten tvůj krovák... Concord také spadnul kvůli uniku vzduchu z kola - z bezdušové pneumatiky, ne?
Statisticky mi vychází píchnuté kolo baj voko jednou za 7 let, resp. jednou za 70 tisíc km - a to počítám třeba říznutou gumu v potoce o vyhozenou skleněnou flašku, také vyhledávám spíš cesty bez asfaltu a v zemích, kde je vcelku vysoký podíl koní, tedy i podkov a z nich ztracených pokrovářských hřebíků...
Evidentně Yamaha u T7 riskla to, že zisk z motorky při použití levnějších dušových kol převýší ušlý zisk od vystrašených zájemců, kteří si kvůli duším motorku nakonec nekoupí....
Poslední dobou jsem si taky všimnul faktu, že při zastavení s motorkou na semaforu na červenou musíte dát minimálně jednu nohu na zem, jinak si můžete způsobit zranění a taky poškození stroje p.s. neplatí pro majitele sidecar a tříkolových skútrů.
Ježdění na motorce může způsobit smrt. Podobné výstrahy jako na cigaretách se budou určitě lepit na nádrž od roku 2020, minimálně na motorky s dušemi.
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
Naposledy editováno 11.09.2019 21:16:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
PETARDAK píše: Animals21> tady tu "teorii" moc prožívas... Lítám čtvrté desetiletí na kde čem, duše/bezduse, přežil jsem pár defektů a rozdíl nějak neřeším... Jiné je to v off, kde je defekt/průraz častější a snazší zaknotovani u bezduse je velké +.
Už to neprožívám, proto jsem psal "teorie říká". Jsem nasosal vědomosti celýho internetu a nakonec jsem si řekl - naučím se měnit duši, kdo je připraven, není překvapen
Pauzla píše: To co pises jsou nesmysly nebo výmysly promin nebudu se bavit s někým kdo tomu zas az tak nerozumí nebo vaří z vody, nemá přehled, argumentuje medvedama nebo kamosema co trochu po jezdili na kole a nemají žádná srovnání nebo zkušenosti, to jsou ty z fb a podobných chatu? :) (upustila jsem paru promin)
to je prdel
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
No dozvedel som sa
1. že dušové koleso je na moto extrémne nebezpečné, priam život ohrozujúce.
2. že na moto sa 200 km/h nejazdí pretože ja to extrémne nebezpečné, priam život ohrozujúce. ( ja tak nejazdím no poznám takých)
3. že na tomto fóre je kopec ľudí čo nemajú v práci asi čo robiť a tliachajú somariny.
Kým sa tliachči do mňa pustia.
Mám na rôznych motorkách najazdené ďaleko cez 400 tis. km, prevažne veľké endúra a prevažne s dušami .
Mám Afriku na ktorej som najazdil za necelé 4 roky viac ako 86 tis. km ( prevažne vo dvojke cca 85%), neviem presne. Predtým 800 GS 145 tis. km (tiež vo dvojke). S dušami. Dostávam defekt v priemere 2x za rok, nemám problém si ho na ceste opraviť. Bude to asi tým že nejazdím po diaľniciach.
A ak som mal za tieto km nejaký problém, bolo to prevažne s blbom čo sedel v nejakej plechovke, alebo blbým dňom a mohol som si zato sám. Priznávam jeden šlus defekt na predné koleso po ktorom nasledoval pád, bola tam mnou opravovaná duša a nevydržala .No keby som mal tieto veci brať na zreteľ pri jazde na moto, tak sedím zavretý v bunkri pod zemou, aby o mne nikto nevedel. Moto a život je raz taký, nikdy nevieš kedy a čo ťa čaká. Starí kamoš kedysi dávno povedal. "V AUTE VOZÍŠ TELO - NA MOTORKE DUŠU". A zase sme pri tej duši . Nemyslím si že to bolo z jeho hlavy, ale je to pravda. A riadim sa do teraz podla toho.
TAK A TERAZ K TÉME.
Pred troma týždňami som sa na Tenerke viezol. Nebolo to nejak veľa asi cca 10 km a samozrejme 10 km aj vo dvojke. Veď tak jazdím prevažne. Áno sedadlo je tvrdé a podvozok tiež, no vo dvojke to také tvrdé nebolo (to pruženie). Za tých cca 20 km nemôžem povedať veľa, ale moto sa mi vôbec nezdalo až také malé ako tu píšete. Áno, ono sa tak tvári, ale v pohode sme sa tam zmestili, výkon bol dostačujúci, motor ťahal aj po zaťažení dvoma ochotne. Porovnal bi som to k 800 GS. Len Tenerke je chvála pánu navrhnutá subtilnejšie. A to som ju skúšal po príchode z Ruska, kde sme jazdili samo že vo dvojke a nabalený.
Táto jazda ma presvedčila, už mám Tenerku objednanú.
Afriku si určite ale nechávam, je to kus mašiny. Ale prosím vás tieto dve motorky ( Afrika - Tenere ) neporovnávajte.
Je to presne o tom, "kto" a "načo" to chce používať. Ten "kto" aký je jazdec.Mám kamaráta ktorý mňa (ja na Afrike) na BMW ADV vyklepe v teréne kedy chce. Ten "načo" ďalší chlap má BMW ADV na cestovanie po asfalte v Alpách a jeho naj terén je prejazd po tráve v kempe. A obidvaja si BMW ADV neskutočne chvália. Takže porovnávať moto môže len jedna a tá istá osoba a aj to bude skreslené svojim pohľadom (kto - načo).
Ej ale som sa rozpísal. Tak a teraz sa do mňa pustite. Ale lepšie bi bolo keby sa písalo k veci, teda o TENERKE T7.
Naposledy editováno 13.09.2019 16:02:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
sisobmw píše: .
Á pán bude nejspíše spisovatel. Duším zdar a až budu mít bezdušová kola na své motce tak tam narvu i duše pro lepší pocit a hlavmě pro srdce drsných dušařů, kteří si bez duší neodokáží představit svou motku a ti co to tak nechtějí jsou buď úplně blbí nebo úplně hloupí...Naposledy editováno 13.09.2019 22:20:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
vilemx píše: trollením a zasíráním vláken...
Člověče nikdo se ničím nebaví. Tedy pokud nemyslis ty jednotlivce, kteří se ani neobtezuji číst vlákno, ale reagují pouze na poslední posty.. Nikdo se zatím neobtěžoval třeba namitnout, ze na zadost může prodejce kola odborne preplest na raf bezdusovy a nandat bezdudaky. Jde o koupi nové motorky a kola by měla byt ve variabilní nabídce aby se tím neporusila záruka. Místo toho jsem se dozvěděla jak jsou duše skvěle a já blba. Já si nové moto s dušemi kupovat nechci a to ani T700 a ani Afriku.Naposledy editováno 14.09.2019 17:58:51
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
Tenerka je prezentována spíš jako enduro a podle všeho se tak chová.
Nějak tu nezaznělo, že na enduro jsou duše potřeba a proč.
Tedy, neumim si představit že bych na motokros nebo soutěže obul bezdusak. Z jednoduchého důvodu, totiž pokud jedu bláto nebo pisek, hlubokou šotolinu, vlastně vždy za mokra, je potreba snížit tlak. Pak motorka funguje, má grip a brzdí. I pokud jsou koleje a rolety, chce to myslet na tlak, je tam vazba i na chování podvozku.
Jenže, bezdusak nejde použít podhuštěný, je tam riziko že se odrazí a uteče. To riziko hraničí s jistotou, pokud je navic sem tam kámen nebo kořen. Taky bezdusak mívá hodně vrstev a nedokáže se deformovat na nerovnostech tak snadno jako slabší guma s duší.
Lidi co jezdí teren si duše dávají právě proto, aby mohli s tlakem dolů, i když maji jinak bezdušové, i na ty těžké krávy.
Spousta laiků naopak brečí že v terénu jsou furt na drzce, a že to neumí...Kdyby zkusili vypustit trochu vzduchu, zjistili by, ze je to najednou pohoda, a motorka jim drží.
Myslím že pro někoho kdo vyžaduje bezdusaky na silnici stejně neni Tenere vhodná volba, má spíš terénní geometrii. To že jede 210 je fajn, ale stejně v této rychlosti to nebude nic stabilniho. A pneu specifikované pro tyhle kvalty budou v terénu k nepoužití.
Naposledy editováno 14.09.2019 22:59:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
kokonhead píše: DVI> tak na ostry enduro uz jedine mousse...ale dusi se samo nic nezkazi...
Tak, ostrý neostrý, to máš jedno. Bláto je bláto a význam gum platí pro všechno stejně.
Tu lehkou moto navic člověk vždycky nějak umravni, ale těžká už by mela jet na jistotu. A tenere je těžká z pohledu ježdění v terénu.
Když se pojede třeba do Rumunska do blata , na bezdušových gumach nafoukanych 2.5 +, tak to bude pakárna, furt na posledni, čekání, na šotolině drina s neustálým tancováním... Večer chcípneš.
A nebo to vypustis na 1,6 a jsi frajer. Guma se začne čistit a kopirovat povrch. Ale jedině s duší.
Tlaky jsou příklad z XT660 .
Na VStrom jsem měl E07, od předchozího majitele, bezdušové. Po upuštění to nějak šlo i po louce a blátě, ale na předepsaným tlaku to bylo vyloženě marný...
pračka píše: Ty jsi nějaký zakomplexovany mladík. Naštěstí pro takové nejsou uhraky pod přilbou vidět. Když takové zdravím tak vidím jak se boji zvednout ruku od řiditek aby se nezrakvili. Duše jsou minulost a dobře tak maximálně jako poslední záchrana někde v kapse, když je nejhůře.. Takové blaboly o nízkém tlaku výše to je vážně sila. Ale co jsem mohla čekat..
Naposledy editováno 15.09.2019 11:00:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Pak neni problem jet i na 0,5...
A o bezdusich jsem nic nepsal, jen jsem uvedl vec, ktera se na ostrych endurech pouziva...na tezky ludry se to snad ani nedava...
Jasne je to dost OT, pokud se bavime o T7...
kokonhead píše: DVI> vis co to je mousse?
Pak neni problem jet i na 0,5...
A o bezdusich jsem nic nepsal, jen jsem uvedl vec, ktera se na ostrych endurech pouziva...na tezky ludry se to snad ani nedava...
Jasne je to dost OT, pokud se bavime o T7...
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
Tady se brečí že tenerka nemá bezdušové ráfky z fabriky a je to moc špatný... O to jde
Podle mě je to kokotina .
DVI píše: Jasný že. Souhlas. Ale asi si nerozumíme.
Tady se brečí že tenerka nemá bezdušové ráfky z fabriky a je to moc špatný... O to jde
Podle mě je to kokotina .
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
Naposledy editováno 15.09.2019 14:45:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tenere 700 úprava ABS [1, 2] Yamaha Tenere 700 | Border175 | 31 | 15.10.2024 v 20:53 Vit5 |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |
obleceni na endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700 | Norik11 | 86 | 7.9.2024 v 07:10 assassin |
Nastavení tvrdosti zadního tlumiče Yamaha Tenere 700 | vr46. | 3 | 4.9.2024 v 16:52 Krautkopf |
Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700 [1 ... 4, 5] Yamaha Tenere 700, Honda XL750 Transalp | BigEasy23 | 149 | 4.9.2024 v 15:19 bery01 |