1. chci se zeptat, jak je to s těmi vibracemi, co někteří zmiňují v diskusi pod testem této motorky na tomto webu?
Prý kolem 6 tisíc, nebo při vyšší rychlosti (asi po dálnici).
Na tomto Stromu jsem jel, nějak mi ty vibrace nepřišly, ale jel jsem jen chvíli a to tak člověk neotestuje. Nejel jsem po dálnici, abych jel delší dobou třeba 130. A to mě právě zajímá, pokud někdo po dálnicích někam dál, více hodin a nebo ideálně den nebo i více dnů.
Neptám se proto, že bych byl vyznavač dálnic, ale občas se člověk po dálnici někam musí přesunout, aby ušetřil čas (třeba letos do Norska). Jo a jak jsem na tomto Stromu jel, tak ovladatelnost na místě a při běžných rychlostech mi přišla parádní. Neotestoval jsem ale vyšší rychlost po delší dobu.
Jo a ještě další otázky:
2. kolik tento Strom vlastně točí otáček při rychlosti 100 a při 130 km/h ?
(samozřejmě na šestku)
3. jakou míváte spotřebu? (při jízdě po okolí a jakou při jízdě po dálnici?)
4. nepřekvapilo vás na tomto Stromu něco po pár měsících? ať už příjemně nebo nepříjemně
5. jo a je tu někdo, kdo má více najeto na Stromu 800DE a současně na TransAlpu 750? K tomu by mě zajímalo, jestli se nastavitelný podvozek na Stromu dá nastavit tak, aby nerovnosti uhlazoval jako na TransAlpu....
6. našel někde údaj o povoleném zatížení Stroma 800DE ?
díky za odpovědi
----
PS: pokud bych si tuto motorku vybral, tak bych ještě počkal na tu verzi s litými koly, prostě jen proto, že to má bezdušové pneumatiky.
Naposledy editováno 04.10.2023 09:06:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
e: Dotaz - když tak prahneš po plně štelovatelným podvozku, umíš ho nastavit? On blbě nastavenej nebo sám o sobě špatnej plně stelovatelnej podvozek může fungovat o dost hůř jak podvozek neštelovatelnej, ale za to na nějaké úrovni.
Naposledy editováno 15.02.2024 12:27:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Roman_1 píše: Wenca24> T7? Dva se perou, třetí se směje. Takže víc off. Na tu nemám ruce a ani nohy. A je pravda, že nemá plně štelovatelný zadek, ale jen předek? Přijde mi, že všichni řeší hlavně zadek, chápu při jízdě ve dvou, nebo nákladem, ale jinak bych řešil spíš pořádný vidle, co se týče terénu. Což by mi právě potvrzoval podvozek T7. Nebo jako příklad třeba horské kolo. Nejdřív se řešila vidle, pak teprve přišel full. Jasně, že až komplet bude fungovat na 100%, ale jen pro zajímavost?
Ne nebylo to o tom víc off...už jsem se tu v jiným vlákně o tom rozepisoval...Na všech těch motorkách mě něco sralo...A na té Tenerce těch věcí bylo nejmíň...nebo nebyly tak zásadní...
To je celý
Proto píšu...musíš se svézt, jestli se chceš rozhodnout správně...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Roman_1 píše: Palomoto> hmmm, do terénu prý super. to už se dostáváme cenově jinam. To už jsem koukal i Tigera XC, ale to už leda bazarovka. Každopádně díky za všechny postřehy.
Tak cenove aktualne je Tuareg 660 diky akci za 259.900 coz je treba jen o 5 tis. vice nez VStrom 800DE. Je novy rok, cinani to sem hrnou, nejsou problemy s vyrobou, dealeri maji plno nakoupeno skladovek jeste z lonska a holt si musi odpustit ty nenazrane pocovidove marze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Roman_1 píše: Ještě dotaz. Jak velký je pocitově rozdíl ve výšce. Podle tabulek to mají být asi 2 cm. 84 TA vs. 86 strom. Já mám 178, ale kratší nohy. Díky
Mám maximálně 175 cm a krátký nohy. jezdil jsem obě i Tuarega,vůbec žádný problém jsem s výškou neměl. Naopak člověk má pěkně natažený nohy a nebolí z toho kolena. jinak ale ta Suzuki je mohutnější, Transalp to je fakt takový Hornet na vyšších nohách. Přišel mi obratnější ale motor ten je pro adv ježdění lepší v Suzuki... Jde pěkně odspodu. Transalp je takový až dost točivý.třeba by ale fakt pomohlo udělat těžší převod Na sekundáru.
Jinak já teda taky doporučuju ty motorky vyzkoušet. Je to o takovým celkovým pocitu
co ta která motorka dává. a to bude cítit každý člověk jinak .Jinak mě ještě zaujala podvozkem a hlavně motorem f750 GS ,má to teda nižší podvozek , 19/17,
Ale mě nadchnul ten motor, že je takový šťavnatý… Vzhled u těchhle adv motorek je vždycky takový nějaký divný-Transalp si myslím že se povedl, Škoda jen toho obyčejného předního světla. Dalším tématem je Aerodynamika těchhle motorek-Hlavně turbulence do přilby..
Jinak bez vyzkoušení a srovnání s jinýma motorkama bych dneska už novou motorku nekupoval. A ideálně vyzkoušet v jeden den.
Naposledy editováno 15.02.2024 22:32:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
Roman_1 píše: JAVR> díky za srovnání. S tím motorem u stroma se shodujete všichni. To je dost lákavý vč. podvozku. Škoda, že není lehčí. U TA je lákavá zase dobrá hmotnost, obratnost, ale zase škoda toho motoru a kvalitnějšího podvozku, ikdyž prý není špatný. Každopádně by se tomu dalo trochu pomoct. Zkusím projet jak říkáš. Bez toho to asi opravdu nerozseknu.
Vybiras ted jen podle cisel a ovlivnuji te "spatnym" smerem. Viz. treba postesk nad tim, ze neni lehci. Az na to sednes a projedes se, tak tomu budes tipovat tak 190kg mozna. Staci videt obe zblizka a videt, ze dat 5 tis. navic za Vstrom je to nejlepsi co jde udelat. Pokud tedy nebudes vnimat nejak moc ty vibrace, tohle je dost individualni
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
Naposledy editováno 16.02.2024 09:30:50
Naposledy editováno 16.02.2024 11:21:10
Pomalu se blížím k 750 km nutných pro zajetí, dnes jsem prvně a na vteřinu nakoukl kousek nad 160 km/hod Takže první poznatky nabírají už pevnější obrysy. Užívám si quickshifter, zatím jenom směrem na horu při cca 4 tis ot. kdy slyším jenom cvaknutí. Zatím žádné vibrace. Nejvyšší plexi od KAPPA bylo kousek nad úrovní očí, spodní ukotvení jsem podložil cca 1 cm širokými podložkami, tím se nahnulo a bylo po problému. Motorka se opravdu vodí jako kolo, i při razantním průjezdu zatáčkou se dá v pohodě vyhnout případné díře nebo korigovat poloměr. Silniční verze je nová a zatím se na ni dá málo co orig. přikoupit. Př. padáky Je ale fakt radost na ni jezdit, malý Stromek byl skvělý, osmistovka je ale zábavnější!
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
Naposledy editováno 08.03.2024 14:17:31
https://www.advpulse...e-an-off-road-boost/
Naposledy editováno 08.03.2024 20:18:50
HonzaeR píše: Máte někdo tip, ze které pojistky nejlépe vyvést spínaných 12V k řídítkům, na napájení GPS, kamery, atd?
Tak zrovna na napájení GPS jsem pro žádný z Garminů co jsem kdy na motorkách měl nenašel důvod jej krmit ze SPÍNANÝCH 12 V. Ale je to každýho rozhodnutí , proč jo .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 42 | 20.10.2024 v 08:36 JAVR |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 7 | 13.9.2024 v 18:41 Pedl |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... | TomasNBK | 42 | 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK |