hellax>souhlas, jenže kde jezdiš těch 12tis.ot.až...dálnice?nudA.Okruh fajn,ale ja neznám lepší pocit než když v brně dávam(ne všechny!!sem tam jen tak 1-2krát ročně)ty 150koňovky a výše.a na okreskách?4-7tis.ot to je pásmo nejvyužívanější kdy to jede fakt dobře.douval mi dává vetčí radost z jizdy a toje to hlavní.ať si každy pořídí to co mu vykouzlí rohlík pod helmou.
kde dávám 12+ tis. otáček? během odpoledne na normálních silnicích každou chvilku, na 1, na 2. i na 3. (a občas i na dálnici na 4., 5., 6. max. tacho 299 km/h při 12.300 ot. a dál tlačíš otáčkoměr k omezovači na 14.200 ot. )
chvíli držet rychlost +- 300 - to nuda opravdu není
Naposledy editováno 26.10.2008 01:28:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
assassin>no proti modernim ctyrvalcum nejede zadnej dvouval....
ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....
tak tak... u tý K6 mi omezovač zaszahuje při 14.200 ot.
oxygen>assassin>no proti modernim ctyrvalcum nejede zadnej dvouval....
ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....
tak tak... u tý K6 mi omezovač zaszahuje při 14.200 ot.
Každej soudnej člověk ví, že má dvouvál oproti čtyřválu při stejným objemu menší výkon. A vy si přesto myslíte že lidi co si koupí dvouvál jsou tak tupý že to neví? 90% + lidí nejezdí kvůly časům za kolo, ale protože je to prostě baví. A dvouvály se ještě pořád prodávají právě proto, že pro určitou část zákazníků mají ten správný "fun faktor" který jim sebevýkonější čtyřvál prostě nemůže nabídnout. Nemusíte tomu rozumět, ale prostě to prosím respektujte.
O tom koik procent výkonu 95% z nás dokáže využít nebudu rozebírat
Indigo>V2 je super...ale tak v nějakém cruiseru nebo motorce typu MT-01.
Do sportu patří V4.
Můžeš mi říct kolik SS je V4?
resp. co ta zkratka znamená
edit: oni i dvoválisr by radši měli psát V-Twin, aby bylo jasno...
Naposledy editováno 26.10.2008 02:04:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
SHINE>já nevím kde porát berete že 4v jede rychlej jak 2V.
Ještě jsem nenašel někoho kdo mi natrhne kule z 4v.Než se rozjedete tak já si dávám kafe na benzince... ano maximálka je větší ale to je vše.Ruku na srdce kolikrát ji využiješ?
No jelikož jsem se starou K1 750 na okruhu předjel na akceleraci Ducati 999....
Zatím jsem k tomu asi nedospěl....ale 2V má pro mě zatím opravdu jen hezkej zvuk...
Jinak jestli jezdíš za dvouval...tak jezdíš i CEC...takže myslím, že už tě "pár" 4V předjelo
Ale nadruhou stranu..je třeba přiznat...že Nikotýn, mě v Mostě pojel jako prd...neřád
Příští rok se ale chystám mu dělat aspoň chvilu garde
EDIT: blbec no...nepozná Ducati 1098 proti 999
Naposledy editováno 26.10.2008 11:18:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
buď to máš nějak extra super mega naladěné, nebo na té duc byla velká chyba mezi mozkem a řidítkama.
Naposledy editováno 26.10.2008 10:57:30
SValovec>Co je to čtyřválec?Prej to má zvuk jako vysavač a jede to jak zpomalenej film.
Co je to dvoválec?To je absolutní pecka,nic se tomu nevyrovná!Brutální zvuk,ohromující zátah od spoda,ideální motorka pro uličníky.
Hehe....SV-1000 to je super stroj....vždycky jsem se na okruhu těšil na těch pár vteřin brumlání..než jsem se jí v Brně do kopce předjel na uřvané, nejedoucí 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Dolík ....>MiP_> na 750 K1 sem jel a nevěřím, že je ta motorka schopná na motor přejdet 1098. na té sem samo nejel.
buď to máš nějak extra super mega naladěné, nebo na té duc byla velká chyba mezi mozkem a řidítkama.
Hele já nevím..je tam ta motorka vidět jen zezadu...je o na tomhle videu...čas 4:00-4:10...
Bylo po výjezdu ze zatáčky...vokamžiku, kdy jsme oba dávali fullgas...taky mě to překvapilo...ale třeba je to jenom tím, že nepoznám 1098
Naposledy editováno 26.10.2008 11:02:58
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Dolík ....>je to 999 a je to rukama. myslím, že 1098 by s přehledem pobila i mojeho litra na motor.
Ahááá no tak vedle nooo Ale Ducati to byla taky nooo
No...na 1098 by 750 asi opravdu neměla nejmenší šanci..co se hrubé síly týče....přece jen 160 koní...proti 140 by se projevilo...okrouťáku nemluvě....
Takže se omlouvám, že sem šáh na modlu.....nadále budu šťourat enem do RSV, TL-S a SV 1000 tyhle "lemry" mám bezpečně prověřený
Naposledy editováno 26.10.2008 11:22:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
MiP_>Dolík ....>je to 999 a je to rukama. myslím, že 1098 by s přehledem pobila i mojeho litra na motor.
Ahááá no tak vedle nooo Ale Ducati to byla taky nooo
No...na 1098 by 750 asi opravdu neměla nejmenší šanci..co se hrubé síly týče....přece jen 160 koní...proti 140 by se projevilo...okrouťáku nemluvě....
Takže se omlouvám, že sem šáh na modlu.....nadále budu šťourat enem do RSV, TL-S a SV 1000 tyhle "lemry" mám bezpečně prověřený
140 koní na 750 R4 je daleko mín než 140 koní na V2 1000ccm.Ten krouták tam je daleko větší než na 750.Nevěřim že by si dal na motor rsv1000r 2004 vejš.
alda82>MiP_>140 koní na 750 R4 je daleko mín než 140 koní na V2 1000ccm.Ten krouták tam je daleko větší než na 750.Nevěřim že by si dal na motor rsv1000r 2004 vejš.
Nevím co to bylo za rok...ale myslím, že 02... Tyhle motorky sou pro mě španělská vesnice...teda Italská
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
alda82>
140 koní na 750 R4 je daleko mín než 140 koní na V2 1000ccm.Ten krouták tam je daleko větší než na 750.Nevěřim že by si dal na motor rsv1000r 2004 vejš.
Nezlob se na me, ale tohle je technicky nesmysl.
140 koni je 140koni, to je vykon a smitec. To ze ho V2 dosahuje vetsim momentem pri nizsich otackach neznamena ze bude mensi moment na kole, jelikoz 4 valec bude naprevodovan vice do sily (diky vyssim otackam motoru si to muze dovolit).
Dawe02>alda82>Nezlob se na me, ale tohle je technicky nesmysl.
140 koni je 140koni, to je vykon a smitec. To ze ho V2 dosahuje vetsim momentem pri nizsich otackach neznamena ze bude mensi moment na kole, jelikoz 4 valec bude naprevodovan vice do sily (diky vyssim otackam motoru si to muze dovolit).
Děkuju ti náčelníku...že jsi se mě zastal
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
a zase vim ze je spostu lidi co maj na image R1 atd a ikdyz jim to jede tak jim ujizdej kluci na endurech...
.....no jsou to veci na tom svete:)
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
ze nekomu vyhovuje vic V2, je to jeho vec a nikdo mu to nebere, ale o tom tohle tema neni
Každá z těch motorek měla něco do sebe, ale nejvíc si dnes užívám na tom SM650, GSXR 1000... a Streetu675 - ale ten vzhledově i počtem válců divnej Street675 má ze všeho něco (jde silně za plynem, má dravost, rychlost, lehkost, brzdy, ovladatelnost) - a při dlouhejch rychlejch výletech dokáže držet krok s litry R1, aj. a naopak i s motárdy na parkovišti, ve vinglech, apod. Navíc úžasně a opravdu neobvykle zní.
Takže pokud mít jen jednu motorku, asi je dnes tenhle Street nejlepší volba na emoce a zážitky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>tady neresime co komu vic vyhovuje, tady resime fakticke rozdily mezi V2 a ctyrvalcem, o tom tu taky piseme
ze nekomu vyhovuje vic V2, je to jeho vec a nikdo mu to nebere, ale o tom tohle tema neni
A taky se musim pozastavit nad tim jak jeste nekdo dneska muze zpochybnovat fakt,ze 4V jede o dost lip nez 2V!! Ty doby..z ktere je treba i moje RR..kdy dole 4V jeli nic moc jsou pryc.Dnesni moderni 4V litry jedou srovnatelne od spodu jako 2V,ale navic nahore neumrou
edit: překlep
Naposledy editováno 27.10.2008 06:51:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
samozřejmě od 10000ot je rsv mrtvá a 4vál žije.Ale to víme,že
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
alda82>DaliboRR> právě že dnešní litry 2008 čtyrvály jsou dole mrtvý, do 6000ot je to mrtvola.Tady pořád kralujou V2
samozřejmě od 10000ot je rsv mrtvá a 4vál žije.Ale to víme,že
no ja posledni litr co sem mel moznost jezdit dyl bylo gsxr1000 k1 a to bylo dole srovnatelny s TL... vsude jinde melo navrch....
a co jsem zkousel ruzne 2valce (i RSV) tak vsechny sportovnejsi jeli dole hur nez TL (vcetne RSV) cim vykonejsi dvouval, tim lip jede nahore (7000+) a dole je mrtvejsi nez TLS....
takze jedina mozna varianta je ze by 2008 litry jeli hur nez gsxr 1000 K1 ......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
assassin> ...takze jedina mozna varianta je ze by 2008 litry jeli hur nez gsxr 1000 K1 ......
Coz samozrejme nejedou ze ano...
Zacinam mit pocit ze 2 valec je nabozenstvi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Ale každá motorka je jiná,je jinak odlítaná,servisovaná,neservisovaná.Staré svíčky,špinavej filtr...atd,atd,atd.tohle všechno udělá dost a špatně seřízená mašina na tebe rozhodně dojem neudělá.
...k těm výkonům 04-05 4vál litr jede dole líp než 08 4vál litr.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>tady neresime co komu vic vyhovuje, tady resime fakticke rozdily mezi V2 a ctyrvalcem, o tom tu taky piseme
ze nekomu vyhovuje vic V2, je to jeho vec a nikdo mu to nebere, ale o tom tohle tema neni
Jeden faktický Rozdíl mezi dvou a čtyřválem je ten, že když po projetí 20-30 mixérů produní něco krajinou, každej se otočí a řekne hmmm..
A pak taky ten, že 18-náckám nakecáš že na řízení dvouválu musíš mít koule a když to pak nakopneš, tak jim kalhotky padaj sami