A nejlépe rovnou s fotkou! A úplně nejlíp fotku před a po úpravách.
Naposledy editováno 07.05.2009 07:16:49
Začlo to tím, že jsem si nechal od jednoho známýho dovýst díly na 996 - jiný třmeny i destičky dovezl OK, ale Ohlins vidle jsem až po předání motorky zjistil, že jsou asi o 4 cm delší, přitom ale jinak pasovaly, tak nevím z jaké Ducati teda byly, tzn. že jsem mu je vrátil a koupil jiný i se spodníma brejlema + kotoučema. Mělo by to všechno dojít koncem tohoto týdne. Dále jsem chtěl ten velký karbonový airbox, jenže on dovezl velký airbox ze 748R - a ta má jinou přepážku v rámu než jiný Duciny a ten airbox do 996S nepasoval, opět jsem mu to vrátil a koupil jsem od firmy EVR, má dvojnásobnou kapacitu - vstřikovače nejsou pod airboxem, ale vevnitř airboxu. Takže bohužel vidím u 996tky, že bude poskládaná dokupy až na začátek prázdnin Ale hlavně aby to už bylo...
No a s 748R je zase problém jinej, sere se tam elektronika. Na podzim mi Jura Mrkývka dělal velkej servis, chtěl jsem aby se zaměřil na jednu závadu, která mě trápí už cca 4 roky, a to že mi při velkých otřesech na hrbaté cestě na mikrookamžik shasne motor a spadne otáčkoměr, tzn. kompletní výpadek elektrickýho okruhu. Prošli jsme už všechno, prohazoval jsem mezi motorkama snad úplně všechny díly - relátka, spínačka, baterka, chcípák vedle plynu, Eprom na origo obyč. výfuky a pořád nic. A závada se objevovala čím dál častěji, dřív mi motorka takhle shasla třeba jednou za 500 km, ale teď už i jednou za 5 km... Dále mi teď na jaře začal zlobit potenciometr, motorka vždycky v jedné poloze plynové rukojeti ubrala, škubla a pak zas pokračovala. Takže v květnu opět Jura Mrkev, výměna potenciometru, následné seřízení, ale motor zhasínal dál. Protože jsem už nevěděl kudy kam, tak jsem obvolal největší kapacity v tomhle státě, Jirka Mrkývka, Robert Papežík, pan Morávek, pan Bednář, servisák z Dmota (tímto jim díky ) a každý už řekl že zbývá jedině řídící jednotka... tak jsem koupil za poslední peníze jednotku, předminulý víkend to zkušebně projel, je poznat že tam je úplně jinak nastavená bohatost, protože při ubrání to tak brutálně střílí z výfuků, že mám pocit že je to snad roztrhlo , navíc to má moc nízkej volnoběh a aby to nezhaslo, tak musím při zastavení zmáčknout ten plynový doraz ("sytič"), ale - motorka už NEZHASÍNÁ!!! Takže tuhle středu jsem objednanej u Jirky Mrkývky na (snad už poslední) seřízení a doladění a pak už snad konečně pro mě letos začne sezóna...
Jinak s Buchlákama máš pravdu, letos jsem tam byl jen 3x a pokaždý tam měli benga manévry, tak nevím nevím jestli se tam vůbec ještě dá se projet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
Erny>Čau Ducatisto, ještě jsem tě letos na Buchlákách neviděl, jezdíš ještě? Jinak moje kráska ma pro letošní sezonu otevřenou spojku, karbonový blatníček a hlavně termixy, takže značně "omládla" )
Tak hod foto!
1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
[img]
[img]
V zimě chci ještě udělat minimálně obaly a držáky výfuků.
Naposledy editováno 24.08.2009 16:22:42
1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
Medvěd> Jo, to mě nenapadlo. Ale tak na to moje garážování...
Droppi> Na motorce lítám už od jara, na slepované.
Aspoň že nikdo nekomentuje to levé zrcátko. Jsem tam nemohl narvat a ruplo.
2 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
Stage 1
Stage 2
A teď stručný popis:
Původně je to S-ko, tzn. 94 kW SPS motor (ostré vačky, titanové ojnice), leštěné 50 mm svody a titanové Termignoni + Eprom EVR. Sada laminátových kapot v barvě Infostrada Fogarty + originál červené kapoty z limitované 150ti kusové série 996 SPS Pista. Dále zadní kompletní biposto kapota vč. světla a stupaček. Tlumič řízení Hyper Pro (23 poloh). Antihoppingová spojka TSS. Zadní centrál Ohlins již v sérii. Karbonový kryt svodů, chladiče, spojky a nádrže okolo klíčku. Duralová matice na zadním kole. Postupná přestavba na SPS verzi, tzn. letošní zimu koupeny vidlice Ohlins, spodní brýle Ohlins, dále upgradovány přední brzdy na 4 destičkové třmeny Brembo monobloc z 748R/998R/999/999S a přední kotouče z 748R. Jako třešnička na dortu je karbonový airbox od italské firmy EVR s dvojnásobným objemem dle 996 RS + Eprom EVR. Tím pádem mám Epromy od této firmy dva KN filtry a propustnější mřížky v sání jsou samozřejmostí.
Opískovány ráfky a dostaly krásný nový lak dle magneziových Marchesini.
A tady je výsledek... na 8 let starou vránu to myslím není špatný. To dokazuje, že Ducati zraje jako víno
Zvláštní poděkování: Jarisovi998 za koupení kapot Pista a airboxu přes ebay, dále servisákovi panu Arnoštovi z Tovačova za trpělivost a policistům na Buchlácích za pochopení...
1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
Stačila by mi 749.
Naposledy editováno 14.10.2009 17:59:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
miura>RomanSS> hezky jsi nalakoval bohužel i mě to přes zimu čeká
Dík.
Jaktože tě to čeká? Už je to třeba, nebo jsi to taky opřel o asfalt? Bude žlutá ne?
Kdybys jí viděl zblízka, tak bys možná nějaký vady na laku uviděl.
Naposledy editováno 14.10.2009 18:12:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
RomanSS>Dík.
Jaktože tě to čeká? Už je to třeba, nebo jsi to taky opřel o asfalt? Bude žlutá ne?
Kdybys jí viděl zblízka, tak bys možná nějaký vady na laku uviděl.
žlutá bude, jinou bych ani nechtěl. minulý týden jsem s ní praštil, žádná hrůza ale sedřená je řádně plus rozlomená maska.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
miura>žlutá bude, jinou bych ani nechtěl. minulý týden jsem s ní praštil, žádná hrůza ale sedřená je řádně plus rozlomená maska.
Studenj asfalt? Škoda jí. Žlutá jí sluší. Tobě se nic nestalo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
miura>RomanSS> hromada štěrku na výjezdu ze zatáčky, já v poho, jen jsem se klouznul
Si každej Ducatista kterýho znám lehnul, všechno se to točí kolem Marťase.. Aspoň že bez následků.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
RomanSS>Si každej Ducatista kterýho znám lehnul...
Já ještě ne! (Teda né že bys mě znal a né že bych byl Ducatista, ale když už...) Ale znáš to, jsou jen dva typy motorkářů, ti co už padli, a ti, které to teprve čeká! A jak jsem tady nedávno četl, tak prej kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti , ale jak je vidět, tak mnoho z vás jezdí nad ně...
Naposledy editováno 14.10.2009 19:41:00
DMC.motobiker>Já ještě ne! (Teda né že bys mě znal a né že bych byl Ducatista, ale když už...) Ale znáš to, jsou jen dva typy motorkářů, ti co už padli, a ti, které to teprve čeká! A jak jsem tady nedávno četl, tak prej kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti , ale jak je vidět, tak mnoho z vás jezdí nad ně...
Myslel jsem ty, co znám osobně.
Spíš kdo padá, jezdí nad možnosti svých gum. Tak jsem tam lupnul supercorse.
1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
[img]
Naposledy editováno 16.10.2009 10:24:58
1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
Já používam Michelin Pilot Power , ale příště na Monstera pořídim nějaké cestovní, po té 916 už to není co to bývalo tak alespoň ať tam dlouho vydrží, když už je to najednou ten cesťák...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Díl karburatoru Mikuni na Ducati Ducati 900 SS | vsetecka13 | 5 | 10.9.2024 v 21:27 vsetecka13 |
Na co si dát pozor při koupi ducati... [1, 2] Ducati 999 | Souky01 | 36 | 31.8.2024 v 23:41 dewwil |
1098 v roce 2024 Ducati 1098, Ducati 1098 R | meti | 21 | 26.7.2024 v 15:43 djanus |
Ducati S4R, olej a viskozita Ducati Monster S4R | mumlos | 4 | 22.7.2024 v 11:36 Vojtech193 |
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |