Jinak nejsem žádný drobeček, mám 200 cm cca a 96 kg, 21 let (váha s věkem přibude). Chci cestovat a jezdit i mimo cesty, lesy, pole. Sám, občas i s batohem. Doufám že jsem vybral modely akorát pro mě.
Jinak jsem se dočetl spoustu postřehů týkajících se fámů ohledně XTZ oproti XRV, myslim si že japonci snad nikdy neudělali na trh "špatnou" motorku.
No abych se vrátil k tématu... To XTZ mě dostalo. Je pravda že má 75000 km prý a poctivých, což by na ty roky odpovídalo. Ale je mi taktéž podezřelé že tyhle motorky mají skoro všech 75000 nu což, takovouhle motorku asi nestočenou ani nenajdu. Přijde mi to jako fake na tak "vymazlenou" motorku. No uvidím, možná si udělám čas a pojedu se podívat na živo. Jen to mám trošku více z ruky.
Kdyby mi tady někdo napsal nějakej postřeh, vyloženě nějakou věc u které si dát pozor.
Jinak se omlouvám za slohy, já jsem občas ukecanej
1 reakcí na tento příspěvek XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
doufám že jste pochopili moji metaforistickou frázi
jinak se všem omlouvám pokud jsem to napsal nepochopitelně, protože teď mám zasebou na univerzitě test z programování a moc mi to nemyslí
radši se vraťte k tématu
Naposledy editováno 26.03.2010 12:42:18
[img]
Co se tyka spotreby, nemam problem s aktualnim merenim spotreby, skoda ze jsi ze Zlina, mohli bychom to proverit. Svedky sice mam a cumeli teda festove, kdyz jsem pri vyletu do Rakouska mel 5,2 ale to bylo klidnou jizdou, takze to se moc nepocita . Problem toho, ze se rika, ze XTZ hodne zere je v tom, ze ty co hodne zerou maji vybehane kominky a ojete jehly, ktere pak propousti vic benzinu, jenze o tomhle reseni, nejak ti kdo pisou "domnenky" nechteji slyset. Takze vyssi spotreba je ciste technicky problem, ktery uz hodne lidi s XTZ vyresilo, vcetne me ale je pravda, ze mam vetsi objem 900ccm, KN filtry a trochu naladeno vcetne zapalovani..
Staci k te spotrebe?
Jinak toto vyjadreni by se melo vyvesit - je na strane 4, protoze to dostane kazdyho
Měl by jsem pro tebe víc věcí kterým bys nevěřil,co by jsi třeba řek na to že mám ještě orig řetěz od nový,najeto 43 tis,jezdím s tím po zadním,v terénu,prostě nijak to nešetřím a jéště tuhle sezonu tj asi 10 tis dá. na zadní gumu 09 najíždím asi 3-4 tis km a mažu olejem a nemám to zacákaný a žere to do 6ti litrú,ale to jen proto aby jsi měl o čem přemýšlet
Nikdy jsem na BIGA neplivnul a nenapsal o něm ani špatné slovo. Moje první reakce v tomhle tématu byla 2Vlaha: mohl bys prosím nějak lépe specifikovat tvou větu "xtz je v mejch očích sráč,ale je to tím že neznám nikoho kdo s tím nemněl problém". Jedná se mi o to, že znám taky pár lidí, který XTZ 750 mají (včetně mě) a opravdu nevím, že by s ním někdo měl nějaký závažný, nebo dlohodobý problémy... a to bohužel "někdo" nedokázal vydejchat. Chtěl jsem zjistit, CO KONKRÉTNĚ MĚLI ZA PROBLÉMY!!! (technického rázu), protože mě to (jako majitele) opravdu zajímalo
Nejen že mi neodpověděl, ale už mě jen napadal a já jsem se obhajoval Když dojdou argumenty, tak to je u někoho asi normální... (ale to tu na fóru předvádí neustále).
Grafem s výkonem 64 koní se tu neoháním já (protože o měření "něco" vím a je mi jasný, jak jednoduše se dá "naměřit" přesně to, co ten kdo má motorku na brzdě chce ) , ale někdo jiný...
Navíc, když mi tu někdo "cpe kraviny" stylu mám ještě orig řetěz od nový,najeto 43 tis,jezdím s tím po zadním,v terénu,prostě nijak to nešetřím a jéště tuhle sezonu tj asi 10 tis dá. na zadní gumu 09 najíždím asi 3-4 tis km a mažu olejem a nemám to zacákaný a žere to do 6ti litrú tak to mu fakt nežeru. Konkrétně o řetězu bych tu mohl napsat Diplomovou práci (zasvěcení vědí ).
Mimochodem XTZ není raketa, je to cestovní enduro konstrukčně 20 let starý. Ve svý době bylo hodně dobrý, ale doba je už jinde... Nicméně si myslím, že v tuhle chvíli nabízí mxFlashovi spolu s XRV zřejmě nejlepší volbu
Naposledy editováno 26.03.2010 21:00:00
1 reakcí na tento příspěvek XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
1 reakcí na tento příspěvek XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
xtezeto>mám 110kg přítelkyně 56 a že by měla problém s místem jsem nezaregistroval.Co se týče spotřeby ve dvou na pohodovku do 110km v h.do šesti litrů.Na decky nehraju.Během pěti let jsem najezdil 30tis.km a kromě bouchlé baterky(odflákl jsem její jarní kontrolu),ložisek rozety a spotřebních věcí jsem nic řešit nemusel.Taky jsem měl v hledáčku BIGa i Africu.Ale pro jednoho bylo mínus jednobuch a celkem nedostatečný výběr(Big 800) a pro druhého cena.Že je to véčko jsem neřešil,řešil jsem kolik budu mít muziky za obsah mojí peněženky a myslím že ST mi to v pohodě dalo.V době kdy jsem motorku kupoval byl rozdíl +-třicet tisíc.A za tu částku se dá vychytat hodně mušek a ještě motorku doladit k obrazu svému.Pokud máš na XRV(finančně) s klidným svědomím do ní běž ale ani s XTZ nešlápneš vedle.
tak to ti závidím - jezdil jsem ST 4 sezony. Vzala mi snad více oleje než benzínu, odešlo mi 2x těsnění pod hlavou, ložiska v předním kole, gumy v rozetě, přední tlumiče, brzdové kotouče. Dále jsem měnil baterii, rozvodový řetěz, gumy ke karburátorům a nakonec celou hlavu - neboť se mi podařilo nějakým způsobem přidřít vačku.Dal jsem ji celou do kupy a prodal.
Osobně jsem to kupoval se 38 tisící km - motor jsem odhadoval na 150 tisíc km.
Ale jinak krasavice.
TAk už se mi kurva nedivte ,že mi Yamaha nějak nepadla k srdci - stálo mě to nervů..a peněz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
šmudla>tak to ti závidím - jezdil jsem ST 4 sezony. Vzala mi snad více oleje než benzínu, odešlo mi 2x těsnění pod hlavou, ložiska v předním kole, gumy v rozetě, přední tlumiče, brzdové kotouče. Dále jsem měnil baterii, rozvodový řetěz, gumy ke karburátorům a nakonec celou hlavu - neboť se mi podařilo nějakým způsobem přidřít vačku.Dal jsem ji celou do kupy a prodal.
Osobně jsem to kupoval se 38 tisící km - motor jsem odhadoval na 150 tisíc km.
Ale jinak krasavice.
TAk už se mi kurva nedivte ,že mi Yamaha nějak nepadla k srdci - stálo mě to nervů..a peněz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
2 reakcí na tento příspěvek XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
Japeto ty ani nevíš jak jsi mimo,k tomu řetězu se už nevyjadřuj protože ze sebe děláš akorát vola i se svými zasvěcenými,říkám ti že má 43 tis,motorku mám od nový tak to vím,a pár lidí na netu mě zná,a taky ví jak jezdím,a ještě tě dodělám tím že taky znám jednoho co má na blackbirdu najeto 50 a řetěz taky orig,tak si svou diplomovou práci strč do prdele,a radši hodně hluboko protože mám takový tušení že tam budeš potřebovat víc místa na svý další rady.Ale na druhou stranu se nedivím že nevěříš,mě se to stalo tet taky poprvé,nikdy mi nevydržel řetěz dýl než 20 taky proto už dva roky mám koupenej novej ale zatím ho nepotřebuju,a tu výdrž přisuzuju mazání olejem,tak se chlapče smiř s tím že se učíš celej život a hlavně si nemysli že víš všechno a si nad věcí,tady jsi totiž dost ulít
Tak ješte jsem se teť kouk na big stránky a koukám že si opět ulít co jsi čekal ty jantare,už ti tam odepsali i kluci z bigú a tet budeš jen čumět vid?nebo budeš zpochybnovat i ostaní?Mě tam všichni znaj,na jejich srazy jsem jezdil i když jsem měl jiný motorky,ale to ty jsi asi ještě říkal hovnu papú a jsem rád že jsis to ověřil i tam a snad už budeš normální
Naposledy editováno 27.03.2010 19:54:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
to jsem se asi zamiloval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
1 reakcí na tento příspěvek XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
Při výběru je přirozená snaha posoudit otázku spolehlivosti té které motorky. To je poměrně složité. V době internetu není problémem nedostatek informací, naopak, nepoměrně více energie spotřebujeme na odfiltrování balastu. Je třeba se oprostit od některých "informací", které do zblbnutí kolují internetem jako HOAX. Většinou se jedná o poapouškování od lidí, kteří to pochopitelně někde předtím vyčetli, zprostředkovaně slyšeli, až se nakonec z 1000krát omílané věci stane dogma. Zajímavé je to, že jen málo z nich má vlastní (dlouhodobé) zkušenosti s konkrétním modelem motorky. Samozřejmě že na každé motorce existuje nějaká součástka nebo skupina, která statisticky vykazuje o něco větší poruchovost, avšak obávám se, žádná fundovaná autorita nesestavila nějaký žebříček, který by běžnému uživateli napověděl. Nezbývá, než se spolehnout na svoje schopnosti si vybrat "dobrý" kousek, což je hned celá sada dovednostních disciplín.
Pokud se někomu motorka sere, je to vlastnost jeho motorky (nebo řidiče), ne typu nebo značky. Když někdo nemá při výběru šťastnou ruku, musí holt zatřepat kešení a vynaložit nějakou korunu navíc, pokud si chce motorku užít. Tolik asi k přitroublým debatám XRV vs. XTZ a teď něco postřehů od majitele XTZ.
Mám ji od 8/2009, na tacho nyní vykazuje necelých 80.kilo km, z čehož já najezdil těch posledních 5.tis.
Benzín: Spotřebu neřeším, motku nemám pro užitek, ale pro radost. Čím víc spálím benzínu = tím větší mám radost . Ale teď vážně, dlouhodobá spotřeba je 6,3. Nutno podotknout že se jedná pouze o průměrné číslo, které nezohledňuje nic. Jak jsem již psal, jezdím pro radost a nějak se neupejpám, tudíž mj. si rád potahám za plyn. Typickou hodnotu, neboli medián bych odhadoval na 5,5, ale popravdě fakt nechápu lidi co u toho řeší 2 dcl odchylky apod.
Olej: dolil jsem celkem 1,6 litru.
Ergonomie: na XTZ mám zvýšená řídítka, což doporučuji všem nad 180 cm. Jinak mojí panoptikální figurce vše vyhovuje.
Spolujezdec: Nevozím! Je fakt, že místa tam pro pasažéry moc není, ale to mi je buřt, protože tam nikdy nikdo sedět nebude. Pokud bude moje polovička vyžadovat účast na výletech, dostane svoje vlastní košťátko.
Poruchy: žádné
Neplánované opravy: zatím žádné
Resumé: asi jsem nic neuspěchal a šel dobrému kaufu naproti, vybral si kousek který byl v minulosti normálně využíván a zároveň o něj bylo postaráno. Z čehož plyne, jak již bylo v tomto vlákně zmíněno, u těchto motorek (XRV, XTZ, DR) nezáleží na roku výroby vůbec, stejně tak na deklarovaném km nájezdu, jen a pouze na stavu, potažmo na dobrém výběru po stránce technické a také aby sis z nich vybral ten stroj, který si podvědomě získá tvé sympatie. Pokud bys podlehl, budeš na tom pak hledat jen chyby, neužiješ si to a nebudeš na to mít ty správné vzpomínky.
Naposledy editováno 28.03.2010 13:25:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
VlaHa>...Japeto ty ani nevíš jak jsi mimo,k tomu řetězu se už nevyjadřuj protože ze sebe děláš akorát vola ... strč do prdele,a radši hodně hluboko protože mám takový tušení že tam budeš potřebovat víc místa ... co jsi čekal ty jantare... budeš jen čumět ... říkal hovnu papú ...
To fakt může bejt někdo takhle primitivní?!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 12 | 22.4.2024 v 22:29 Peter26 |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 0 | 20.4.2024 v 18:28 Peter26 |
Yamaha Xtz 750supertenere, dusí se ... Yamaha XTZ 750 SuperTenere | pařenica | 17 | 1.7.2023 v 08:12 wáca |
Kde najít dobrou lakovnu v Praze Yamaha XTZ 750 SuperTenere | georgeCZ | 11 | 16.2.2023 v 11:35 markus |
Yamaha xtz 750 supertenere Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Tomkertis | 6 | 4.4.2022 v 08:11 Tomkertis |