Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
CRF rally - krasavice, jen pro jednoho, nouzově spolujezdec, měkké tlumiče; nic moc sedlo;
BMW G 310 GS - lepší pro 2, super sedlo; výborný a pevný nosič; těžko říci, jaký bude ten motor stran spolehlivosti; jen loukoťová kola ;cena údajně neoficiálně pod 150tis.
Kawasaki X-300 Versys - horší zpracování, hlavně potah sedla; motor snad ok; pohodlně pro 2; největší ochrana, nejvíc cestovní
Díval jsem se i na V-strom 250, to už není Off, ...dost nízká. Takže zcela mimo můj výběr.
Na žádné z nich jsem nejel, ale doufám, že to na jaře napravím.
Tak nějak mě srdce táhne k hondě rally, ale ta cena je děs.
Na veletrhu nebyla CB500X, kterou jsem si také chtěl prohlédnout a alespoň si sednout. Pořád nevím co a motám se zda jednu z výše uvedených nebo starší cca 650ccm (TA 650 / XT660R {nová loňský model} / BMW 650 GS).
Nejhorší je, když má člověk na výběr a má možnost si vymýšlet...
Naposledy editováno 08.03.2017 22:00:37
J5OSHA: na CRFku se aspon da vymenit tlumic za ten YSS nebo treba ohlins, ci jen vymenit pruzinu a na predek se dela kit s druhou pruzinou. Já si CRFko zatím držím ,protože XT660R či malý GS jsou mimo silnici v porovnani s tou Hondou na houby a to ta honda neni zadnej highend ,ale je proti nim lehka a tlumice poberou kde co.
Nikdy jsem vlastní stroj neměl a už mám docela abstinenční příznaky. Nechci kupovat drahý nesmysl, ale stroj pro zábavu, práci, takže na vše. Nejspíš to nebude poslední motorka, ale neumím si pomoci a vybírám ji skoro tak jako by byla .
s tou T7 , jestli už wr250r stála cca 230 tisíc nová, co potom cena tohoto stroje , někdo odhad?
Každopádně vypadá skvěle
Na CRF 250 L mi vadí absence ochrany jezdce, menší nádrž a nakonec Rally je fakt pohlednější
Dost mi vadilo, že nebyla CRF-L vedle Rally k porovnání na té výstavě. A z rozumu a pro širší rozhled jsem chtěl zkouknout ještě tu cb500x a tu taky neměli
Objem ničím člověk nenahradí, ale ono prostě nic podobného právě té CRF 250 Rally snad na trhu není.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
řeknu to tak jestli chceš hlavně cestovat ber větší obsah,...něco jako XT660 či GS650 na kterých se bude cestovat mnohem pohodlněji a v terénu se taky neztratí,..
na 250 se sice dá cestovat ale není to nic na dlouhé cesty 300 400+,...ne že by to nešlo ale po celém dnu v sedle zažívá tvá řiť středověk,....velký obdiv borcům co na WRkách procestovali neskutečné vzdálenosti, ale já po celodenním výletu dojíždím poslední metry ve stupačkách
jinak CRF rally velice pěkné zpracování,...ale ta cena je fakt dost a dle mého názoru by chtěla pár poníků navíc,...
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Koukám po moto, která by byla nová, koupil bych jí do firmy, protože ceny ojeti jsou u CRF skoro stejné jako za novou mašinu po všech odpisech.
A tím pádem nekoukám na WR, protože za A je drahá (byla) a za B už se nedá koupit nová kvůli euro normě , stejně tak to je kawasaki KLX250 a jistě mnoha dalšimi stroji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
každopádně chtěl jsem říct jednu věc,..že WRko je z dualsportů bezkonkurenčně nejlepší,...ale cena je fakt šílená,..myslím že loni byla cena 209 tis,...
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Naposledy editováno 09.03.2017 16:03:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Pokud je to tvoje první motorka a nemáš žádné zkušenosti (hlavně v terénu), tak ber tu 250
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Jinak ta T63 by měla byt super pneumatika pro cestovní endura,..ale nejsem si jist jestli bude vhodná na lehká endura,...věřím že vydrží hodně ale guma je základ tak na ni nebudu šetřit a kalkulovat s tím at mi to vydrží aspoň 3roky,...jinak zkus se ještě podívat na dunlop D952,...mají to kámoši a měl by to byt držák,...ale na cestování pouze po silnici nic lepšího než ty origo Bridgestone nebude,..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 290, 291] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8711 | Včera v 19:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |