jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin>mno to je to jak nepotrebujes vykon dole no:)
to vubec, to je o stavbe motorky v prvni jizde jelo vedle me TL a zustalo vzadu hned
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Sefo>Bubrak ZX10R> ale jako jede ti to fajn, jen neni trochu nuda používat jen 3 kvalty? :)) Do kolika to má 1.
v omezovaci ma
1 - 168
2 - 208
3 - 246
4 - 280
5 - 310
ale radim tam driv a v ty asi 4. jizde jak mi to vyskocilo tak sem radil uplne jeste driv sem se nak vylekal (navic sem to fakt necekal), to je tema pomalejma startama, ze nejsem zvyklej to drzet tak ve vzduchu kousek nad zemi, to se s klasickym wheelie neda asi srovnat, udrzet si ten limit 10cm nad zemi, ale urcite bych potreboval kratsi plyn, to se furt nachazim ve stavu kdy nemam plnej a musim vykroutit ruku nebo prehmatnout
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Krátkej plyn se hodí, já než jsem zjistil, že plnej je až když si zlomíš zápěstí, tak sem jezdil snad 2 roky na půl
Nový lanko, respektive i s bowdenem protože to je nerozebíratelný stojí ca 600kč origo, což není žádná raketa ale dodání ca 6 dní a v sobotu potřebuju jezdit, takže jsem se rozhodl pro opravu.
Uštípnul jsem stávající váleček a na soustruhu si vytočil nový průměr 8mm a délka ca 12mm, skrz díra a závit M5 (na délku) na šířku díra 2,5mm na lanko, zbytek lanka jsem strčil skrze 2,5mm díru a šroubem M5 lanko zajistil, šroub jsem potom uříznul zároveň s válečkem.
Délka lanka v pohodě stačí, stačilo dole u spojky jen posunout matky na hlavním štelovacím šroubu.
Takže děkujeme inženýrům z kawy že lanko bylo dostatečně dlouhé a šlo jednodušše opravit, nový si samozřejmě objednám taky a přes zimu vyměním.
Sefo>Bubrak ZX10R> 1 - do 168 je docela hardkór! To já už bych řadil snad za 3 :)))
Krátkej plyn se hodí, já než jsem zjistil, že plnej je až když si zlomíš zápěstí, tak sem jezdil snad 2 roky na půl
168? no zhruba tam mám v omezovači trojku
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Fugo>cos jezdil teď na sosně? já tam víc jak za 1 nedal
furt na dvojku, jak motorovej pes akorát na cílovce a tý rovince vzádu jsem zkoušel za tři, ale pak to podřazování při náletu do zatáčky na plnejch brzdách mi přišlo poněkud... zbytečně riskantní
3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
[img]
Fugo>tak na 2 bych byl strašně pomalej i ta 1 při výjezdu ze zatáčky mě přišla líná, na tý zadní rovince co je bokem ten bílej plast na smyky se to někde v půlce začlo sice zvedat na zadní ale chtělo by to aby to bylo ještě svižnější.
nj, holt KAWASAKI PAWR ... ani na jedničku nemůže konkurovat stoletýmu dvouválu co jezdí na dvojku
kde je plast na smyky nevim... ale pokud myslíme tu samou rovinku, tam se mi to přizvedávalo taky, akorát jsem vždycky dopadl předním kolem přesně do toho rygólu... no nic, aspoň jsem si vyzkoušel, že mi vidle chodí od dorazu k dorazu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
[img] čubku beru, ten zelenej vysavač se mi nelíbí
Fugo>tak na 2 bych byl strašně pomalej i ta 1 při výjezdu ze zatáčky mě přišla líná, na tý zadní rovince co je bokem ten bílej plast na smyky se to někde v půlce začlo sice zvedat na zadní ale chtělo by to aby to bylo ještě svižnější.
Covece me sla na zadni jeste v naklonu na vyjezdu na tu zadni rovinku (jizda proti hodin.rucickam), od riditek sem dostal nafackovano, ale nenechal sem se zmast a podrzel ji pod krkem. Ale na sosnovou je presto 1 dost tezka, na ty utazenejsi zatacky. Cilovka je max 140-150, takze 1 staci.
Jinak bowden za 600 je pohoda, do brachovy K2 stal asi 1100. S lankama sem mel zatim potiz jen u privery, tam se mi roztrepily u vyfuku, ale zas tam dostavaj zabrat mmj. i od soli.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Ono jako na běžný ježdění to je ok, ale tady když byl Fizzer předemnou tak jse prostě nestíhal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Zkrácení převodu alespoň o zub vpředu je snad povinnost u každýho litra, už když se s ním vyjíždí z krámu.. Některým motorkám to dokonce pomůže i k vyšší maximálce, což mám průkazně vyzkoušeno u RSV ´98.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Fugo>Perňa_81> Provedu
Zapomněl si říct "ANOOO TRENÉÉRÉ"!!
Jináč kdysi jsem si dělal plynový lanka a šikovný kolega v práci mi ten konec zakápnul stříbrem a bylo to dokonalý.. Páč tam by se šroubek nevešel, ty válečky jsou malinký.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Pro mě to má jen výhody o ten zoubek zkrácený. 290km/h jsem se v provozu neřítil už 2 roky ..a upřímně, jestli mám maximálku 290 nebo "jen" 270 mi je jedno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Perňa_81>Bubrak ZX10R> Tak to já nevím, jen u té Aprilie to bylo znát, snímač rychlosti má na zadním kole (KTM zase na předním) a s originál "těžkým" převodem se stejně nedokázala roztočit, takže reálná maximálka byla s kratším převodem vyšší, protože motor to už zvládnul na dlouhý rovince "roztočit"..
Pro mě to má jen výhody o ten zoubek zkrácený. 290km/h jsem se v provozu neřítil už 2 roky ..a upřímně, jestli mám maximálku 290 nebo "jen" 270 mi je jedno
Jo tak u ty Aprilie je to mozny, to se nehadam, ale prave u ty ZX10 to bylo znatelne citit jak to z 290 do 318 letelo jak u ty moji z 260 do 290, proste hukot. Ale je taky mozny, ze mela jiny prevody ta 06 pac sem si ji pucil jen na projeti, kdyz ji kamos kupoval, tak aby vedel, ze ji muze koupit.
No uvidim, on bude taky premerovat najezd km a o to vic mi bude nesedet spotreba, kdyz ji merim na 4 desetinna mista.
Taky nejezdim 290 casto, tak dvakrat rocne, ale kdyz uz tak jedu, tak uz to musi stat za to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
jerryjr> stále jezdíme, sníh ještě daleko , teď jsem zrovna čistil kombi a boty aby to bylo na sobotu připravený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Fugo> teď jsem zrovna čistil kombi a boty
co blbnes?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak ZX10R>co blbnes?
šampón je to
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |