kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Koudy01> nevychází to z toho co si dovolíš pustit do série ?
Nene. Otáčky se sérií nemají nic společného. Jen celý motorky - např. u BMW udělali M1000RR kvůli homologaci WSBK, atd. Ale na otáčky jsou různý výjimky, co si kdo jak vymrčí. Zajímavé, že většinou je to Ducati. Jeden z důvodů, proč už pár let WSBK nesleduju. Třeba EWC, to je jiná...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Jasně že jo. plus nějaký % navíc. A ty keci o podvodu? posral bych se z toho. Tak někdo vyvine motor který s sérii točí víc než ostatní a tak je podvodník?
Twl princip RVHP/EU , všichni si budeme rovni tak jim ty otáčky omezíme , šmejdům, cosi to dovolujou
Jo, přesně tak to je. Oni totiž omezili Kawu, protože pořád vyhrávala...
Naposledy editováno 01.08.2022 12:01:14
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ono motory co točily 20trpm i víc dokázali dělat už hodně dávno... inženýrové si sednou a vymyslej šílenost co dá konec závodu 50/50 ... ale jestliže platí, že otáčky se odvozují od toho, co si jakej výrobce lajskne dát do série, to už je panečku jiná... to by půlka těch firem zjrachovala v běžným prodeji. Nu, uvidíme jak to vyjde s V4 pro Ducati (beztak vědí, že do 14trpm to nikdo točit většinou nebude, už přes deset se poserou)
PETARDAK> tak pokud je to pravidlo "nového" modelu od nějakýho roku, tak v tom nevidím nic "nelegálního" ....ty bys na to nepoukázal, kdybys měl zbrusu novej, točivej motor do kterýho si nasypal randál a konkurence by si udělala jiný vačky a třeba ventily? I rejpání se v pravdilech je o sportu a užívat to mohou všichni stejně...
...uplakánci
Naposledy editováno 01.08.2022 12:03:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: BlackSabbath> podle mě píšeš blbost ...
ono motory co točily 20trpm i víc dokázali dělat už hodně dávno... inženýrové si sednou a vymyslej šílenost co dá konec závodu 50/50 ... ale jestliže platí, že otáčky se odvozují od toho, co si jakej výrobce lajskne dát do série, to už je panečku jiná... to by půlka těch firem zjrachovala v běžným prodeji. Nu, uvidíme jak to vyjde s V4 pro Ducati (beztak vědí, že do 14trpm to nikdo točit většinou nebude, už přes deset se poserou)
PETARDAK> tak pokud je to pravidlo "nového" modelu od nějakýho roku, tak v tom nevidím nic "nelegálního" ....ty bys na to nepoukázal, kdybys měl zbrusu novej, točivej motor do kterýho si nasypal randál a konkurence by si udělala jiný vačky a třeba ventily? I rejpání se v pravdilech je o sportu a užívat to mohou všichni stejně...
...uplakánci
přesně o tom píšu
a co se týká životnosti tak i v MOTOGP je to omezené - počtem motorů na sezónu
Naposledy editováno 01.08.2022 12:08:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: t_freedom> Přesně nevím, hádat se určitě nebudu. Ale PETARDAK už něco málo vysvětlil, takže asi daleko od pravdy nebudu...
Jako že se vychází ze seriového modelu/motoru? třeba?
Naposledy editováno 01.08.2022 12:11:20
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mj. Kawa, na předsezoních testech 2020, všechny drtila... až pak nastal řev a protesty a to co popisuji, se odehrálo až těsně před prvním závodem, kdy Kawa musela přiškrtit hotovou, odladěnou a vytestovanou motorku....
Naposledy editováno 01.08.2022 12:18:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ono, vytrhnout že zrovna teď někdo protestoval a zapomenout kolikrát kdo protestoval a bonzoval před tím, to je jednoduchý
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: P_B> o tobě ...
a kurva1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ono koukat na to,jak na "sériový" motorce jezděj kluci časy skoro stejný jako liga výjimečných by tomu MotoGP trochu ten punc výjimečnosti sebralo a nemalý investice by přestávaly dávat smysl..
t_freedom píše: BlackSabbath> podle mě píšeš blbost ...
ono motory co točily 20trpm i víc dokázali dělat už hodně dávno... inženýrové si sednou a vymyslej šílenost co dá konec závodu 50/50 ... ale jestliže platí, že otáčky se odvozují od toho, co si jakej výrobce lajskne dát do série, to už je panečku jiná... to by půlka těch firem zjrachovala v běžným prodeji. Nu, uvidíme jak to vyjde s V4 pro Ducati (beztak vědí, že do 14trpm to nikdo točit většinou nebude, už přes deset se poserou)
PETARDAK> tak pokud je to pravidlo "nového" modelu od nějakýho roku, tak v tom nevidím nic "nelegálního" ....ty bys na to nepoukázal, kdybys měl zbrusu novej, točivej motor do kterýho si nasypal randál a konkurence by si udělala jiný vačky a třeba ventily? I rejpání se v pravdilech je o sportu a užívat to mohou všichni stejně...
...uplakánci
PETARDAK píše: t_freedom> tam šlo o to, co je nový a co inovovaný model..... Kawa jako 2020 uvedla opravdu novou motorku (podvozek+design) motor s omezovačem vejš a byl jim FIM zhomologován!!! Až po testech kolem toho byl velký řev a dohady, protesty a pro použití určitého procenta dílů, shodných s 2019 jim nebyl model uznán jako nový , ale "jen" inovovaný ....
Mj. Kawa, na předsezoních testech 2020, všechny drtila... až pak nastal řev a protesty a to co popisuji, se odehrálo až těsně před prvním závodem, kdy Kawa musela přiškrtit hotovou, odladěnou a vytestovanou motorku....
No a to je přeci taky- soutěživost Kdyby byl protest dříve,tak mají dost času.A takhle : nasrat
blackbiker píše: Bautista je velký sympaťák a na ducati teď umí jako nikdo jiný. To ve spojení s rychlosti, kterou na novinkách ducati má z něj letos dělají jasného kandidáta na titul. Most je technická trať, kde je rovinka krátká a i přesto tam bylo vidět jak rychlá Ducati oproti konkurenci je. Rea i Toprak tak trochu bojují s větrnými mlýny.
Oni za to nemůžou!!!To beru
Ale jak Kawasaki tak Yamaha může udělat novou,jinou motorku ne Tak co jako.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Ozzy_> pannoniaring ma 4740m, pri jizde 4 minuty je to asi 71 kmh na kolo, to je jako palba na tom okruhu? Nejel jsem tam tak nevim jen se ptam
No to prave spis neni. Ja tam mam na r6 2:07 a resili sme, ze tak pomalu to proste zaject nejde. Ale slecne to slo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: 4 min na okruhu sem dával Ozzy jako ukázku toho,že jsou velký rozdíly i mezi jezdcema tam.Holčinu to asi bavilo a chlapci jí každý kolo o kolo ujeli.To jen jako příklad,že i na silnicích se dá na skútru potrápit hromada lidí,protože prostě jezděj kochačku ať už z jakýhokoli důvodu.Teď sme byli ve slovinsku s partou,že na jezdění s nima by mi bohatě stačila Vespa 300 a pánek by je všechny posekal i na 125ce,tak sme jezdili odděleně a měli jen styčný body,dyk o nic nejde.Zase s nima byla u piva prdel
Dekuji svemu tiskovemu mluvcimu za uvedeni veci na pravou miru. Vsak dulezity je ze nas to bavi a doject celej domu. Ne jak je kdo rychlej.
Tifone píše: PETARDAK> svinstvo jako všude, kde v tom jsou velký prachy
Tak vidíš. Série nesérie, všichni mají stejná pravidla, ale někdo holt výjimku. Co jsem psal na začátku...O těch otáčkách ze série jsem nevěděl, protože WSBK opravdu nesleduju. Ale je to vlastně jedno, když se děje, co psal PETARDAK. A to jak je vidno, nefandím Kawě, ani Ducati.