pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
mm-art-airbrush píše: Angel GT na Buse a drží dobře. Tedy zadek má 3,500km a už moc nevydrží
Ja proti tem AngelGT taky nic nemam. Kdyz je srovnam s Roadsmart 1 i 2, tak jsou o dost lepsi a sportovnejsi. A da se s nima ject dost velka kudla, kdyz ma clovek vymleto.
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Kdyby jste někdo věděl o levných Racetec K0 tak hoďte info, jsou do tohohle počasí to nej
dewwil píše: No prostě, pokud někdo jezdí ostřejš a je jedno na čem tak nemá cenu obouvat cestovně sportovní puky, kam řadím i ty Angely... Gumy jsou to jediný co mě držej na silnici takže radši obuju lepidlo, který třeba ani nevyužiju na 50%, ale můžu se na ně spolehnout, protože to jednou přešvihnu a pak budu litovat, že jsem ty lepidla neobul... Sice to prd vydrží na nájezd, ale zdraví mám jen jedno a čím jsem starší tím hůř se rány hojej
Kdyby jste někdo věděl o levných Racetec K0 tak hoďte info, jsou do tohohle počasí to nej
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tak hoši, včera jsem rozebral TL1078ccm a budete jukat jak vypadaj písty a válce po 8500km. Večer sem postnu fotky, ani jsem tomu nechtěl věřit... Pak posoudíte sami...
A to jede na vlozce nebo nikasilu?
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Edit: mě už by spíš zajímaly čísla z brzdy
Naposledy editováno 20.10.2014 20:51:54
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ďuričko píše: Týve vono to snad opravdu pofrčí Proč to ty "kurvy šikmooké" neudělaly hned v základu,mohli jsme si uštřit ty stresy v diskuzích V2 vs.R4
jj, protože dřív se jezdili v SBK V2 1000ccm a 4V 750ccm tak byly pro ně V2 1200ccm zbytečný a pak už je nevyvíjeli
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: jj, protože dřív se jezdili v SBK V2 1000ccm a 4V 750ccm tak byly pro ně V2 1200ccm zbytečný a pak už je nevyvíjeli
ano Honzo jen ducati u V2 šla dál a když se potom jezdili 4V litry tak si ducati vymohla vyjímku na 1200ccm škoda že ostatní na V2 nějak zapomněly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Ďuričko> Jinak o výdrž nemám strach, zas to tolik netočí a ojnice jsou zesílený a písty kovaný, teď je nejslabší článek motoru klika, ale to co se rozlítlo Samovi byla klika kde byl upravenej zdvih tudíž čep byl posunutej a tak nemohl očekávat výdrž jak u origo kliky. Všude v BB je vrtání max. 102mm a zbytek honěj zdvihem na klice, jsme první co použili vrtání 104mm se sériovým zdvihem 66mm a litinovýma vložkama, tak uvidíme, no....
je to tak máme takovou meziřadu protože ducati 999R má 104 x 58,8 objem 998ccm
1098 104 x 64,7 1099
1198R 106 X 67,9 1198,4
čím je kratší zdvih tím je moto točivější na vrchu ale dole má méně spodku(mluvíme o klasickém sání nikoliv proměnlivé a o rozevření válců 90stunů)a tak se domníváme že zachování zdvihu je základ protože zdvih 66 není ani málo ani moc je to prostě akorád ideální střední cesta
Pepa1098 píše: je to tak máme takovou meziřadu protože ducati 999R má 104 x 58,8 objem 998ccm
1098 104 x 64,7 1099
1198R 106 X 67,9 1198,4
čím je kratší zdvih tím je moto točivější na vrchu ale dole má méně spodku(mluvíme o klasickém sání nikoliv proměnlivé a o rozevření válců 90stunů)a tak se domníváme že zachování zdvihu je základ protože zdvih 66 není ani málo ani moc je to prostě akorád ideální střední cesta
Dulezita je stredni pistova rychlost, ktera nesmi byt vysoka jinak se bude trhat olejovej film. Cim krstsi zdvih, tim lepsi a muze se to vic tocit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Ďuričko> Jinak o výdrž nemám strach, zas to tolik netočí a ojnice jsou zesílený a písty kovaný, teď je nejslabší článek motoru klika, ale to co se rozlítlo Samovi byla klika kde byl upravenej zdvih tudíž čep byl posunutej a tak nemohl očekávat výdrž jak u origo kliky. Všude v BB je vrtání max. 102mm a zbytek honěj zdvihem na klice, jsme první co použili vrtání 104mm se sériovým zdvihem 66mm a litinovýma vložkama, tak uvidíme, no....
Jste nebo teda Pepa druhý už skoro 2 roky, Jeden němec si nechal tohle vrtání postavit na repliku SB8R.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
laborovat můžeš s výškou, v kitu byly 3 sety..
Naposledy editováno 21.10.2014 21:55:39