Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Jenik789 píše: Znacku mam velkou, ale STK jen na 2 roky . Homologacni znacky na vyfuku, zrcatku nebo brzdove svetlo to proste nemelo.
Ja mel v TP u Pionyra objem 50ccm a technik na evidencce rikal, at si to necham na urade prepsat (dal to i do protokolu) na 49,9ccm, jinak s tim budu muset chodit na TK kazdy 2 roky. Pry Tk po 4 letech je jenom DO objemu 50ccm a 50 uz je mimo.
Na urade mne ale baba rekla, ze co ten technik blbe, ze to je sice do 50, ale VCETNE te 50tky. Ale prepsala mne to radsi na tech 49,9....kocourkov
Naposledy editováno 27.04.2016 17:15:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Koudy01 píše: Ja mel v TP u Pionyra objem 50ccm a technik na evidencce rikal, at si to necham na urade prepsat (dal to i do protokolu) na 49,9ccm, jinak s tim budu muset chodit na TK kazdy 2 roky. Pry Tk po 4 letech je jenom DO objemu 50ccm a 50 uz je mimo.
Na urade mne ale baba rekla, ze co ten technik blbe, ze to je sice do 50, ale VCETNE te 50tky. Ale prepsala mne to radsi na tech 49,9....kocourkov
Diky, reknu to technikovi
4 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Wampyre píše: Podle mě je celé tohle vlákno zbytečné, protože kdo má mašinu v pořádku s homologovanými díly, tak STK projde bez problémů. Kdo má bastl, má holt smůlu. Nějak nevěřím těm pohádkám, že z STK vyhodí mašinu bez důvodu. Taky jsem tento měsíc na STK byl, nic jsem neodstrojoval, neměnil díly a bez problémů motorka prošla. Měl jsem z toho strach, který vyvolalo toto vlákno, kde se zbytečně straší, jak se nedá STK téměř projít a kdesi cosi a nakonec je vše stejné jako to bývalopřed rokem 2016. Takže kdo má mašinu v pořádku, nemusí mít žádný strach. Jediné co se změnilo na většině stanic je zvýšená cena za technickou a neskutečný fronty díky určenému času na vozidlo.
Asi si spatne cetl. Sou tu taci, kteri s origo dilama na masine neprosli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Wampyre píše: Takže kdo má mašinu v pořádku, nemusí mít žádný strach.
Kdo dodržuje zákony nemá se čeho bát
I kdyby to mělo zachránít byť jen jediný život smyls to má a takový ty keci kolem aby lidi drželi hubu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
ZombiRider píše: Kdo dodržuje zákony nemá se čeho bát
I kdyby to mělo zachránít byť jen jediný život smyls to má a takový ty keci kolem aby lidi drželi hubu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Wampyre píše: Podle mě je celé tohle vlákno zbytečné, protože kdo má mašinu v pořádku s homologovanými díly, tak STK projde bez problémů. Kdo má bastl, má holt smůlu. Nějak nevěřím těm pohádkám, že z STK vyhodí mašinu bez důvodu. Taky jsem tento měsíc na STK byl, nic jsem neodstrojoval, neměnil díly a bez problémů motorka prošla. Měl jsem z toho strach, který vyvolalo toto vlákno, kde se zbytečně straší, jak se nedá STK téměř projít a kdesi cosi a nakonec je vše stejné jako to bývalopřed rokem 2016. Takže kdo má mašinu v pořádku, nemusí mít žádný strach. Jediné co se změnilo na většině stanic je zvýšená cena za technickou a neskutečný fronty díky určenému času na vozidlo.
Hmmm... Tak já asi patřím k těm "takým" v Tvém dalším postu. Protože (mimo jiné):
1. Výfuk na motu má EC i ECC homologaci, včetně viditelných a čitelných e-homologačních značek a přesto na STK závada typu "B". (Že by EK harmonizační vyhlášky a s nimi související certifikáty neplatily všude v EU??)
2. Neměl jsem odrazky na předním blatníku = poznámky technika o tom, že "asi někomu vadily kvůli aerodynamice" = závada "B". Na mém typu motorky v evropském provedení nikdy nebyly.
Závěr: Neprojdeš bez ohledu na homologaci dílů, pokud to není přesně ve stavu "z výroby". A ani tehdy to není jisté (viz odrazky), protože STK mají v databázi fotky mašin stažené bůhvíodkud z netu bez ohledu na to, jaké verze a pro jaké země byly určeny.
PS. Dneska jsem byl u dovozce Akrapoviče. Po příjemném rozhovoru závěr - všechno před TK přemontovat na původní. Tenhle stát mě fakt sere! Jezdil jsem hodně už za komoušů, ale takováhle pruda nebyla!! Holt jsem už starší ročník, těžko si zvykám na další utahování šroubů... Pro tohle jsme fakt tehdy na Václaváku klíčema nezvonili.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Jenik789 píše: ...a nechteli me nechat projit (30minut jsem se s technikem hadal), ze cislo motoru (ktere mimo jine nemam zapsano v OTP) je jine...
Taky to tak mam, tak su zvedav. Ale na evidencce nekdy v r. 2014 problem nebyl. Papiry si mel v poradku, tak nechapu, proc se hadal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Koudy01 píše: Taky to tak mam, tak su zvedav. Ale na evidencce nekdy v r. 2014 problem nebyl. Papiry si mel v poradku, tak nechapu, proc se hadal.
v OTP mam cislo motoru napsano "Jawa 20", ale on argumentoval, ze i kdyz cislo motoru neni musi se shodovat se stitkem
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
bill56 píše: Jenik789> Číslo mu může být někde....musí se shodovat označení typu motoru.
A typ u Pionyra vyrazenej neni Na evidencce sem se ptal, jestli si tam muzu dat jake chcu motor a technik na to, ze vyrazeny cislo je mu jedno, ale vzhledove, aby byl stejnej. Takze motor z 550,555 nebo 05 by pry neuznal. Ale ty rozdily asi nepozna uplne kazde technik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
bill56 píše: Jenik789> Číslo mu může být někde....musí se shodovat označení typu motoru.
Ale jinak buzera pekna....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Wampyre píše: Podle mě je celé tohle vlákno zbytečné, protože kdo má mašinu v pořádku s homologovanými díly, tak STK projde bez problémů. Kdo má bastl, má holt smůlu. Nějak nevěřím těm pohádkám, že z STK vyhodí mašinu bez důvodu. Taky jsem tento měsíc na STK byl, nic jsem neodstrojoval, neměnil díly a bez problémů motorka prošla. Měl jsem z toho strach, který vyvolalo toto vlákno, kde se zbytečně straší, jak se nedá STK téměř projít a kdesi cosi a nakonec je vše stejné jako to bývalopřed rokem 2016. Takže kdo má mašinu v pořádku, nemusí mít žádný strach. Jediné co se změnilo na většině stanic je zvýšená cena za technickou a neskutečný fronty díky určenému času na vozidlo.
To neni pravda, nic neni jako pred 1.1.2016, asi spatne ctes. Mraky veci co se predtim neresily nebo nemely vyznam, nyni vyznam maji a resi se. A samozrejme na ruznych STK (a u ruznych techniku) se resi ruzne, ale posun tam je 'v prumeru' vyraznej.
Samozrejme ti co maji vse original, pro ne se nic nemeni (az na vyjimky), ale pro ne taky neni tohle vlakno. Tak si nech kecy na koledu.
Jenik789 píše: Ale jinak buzera pekna....
A nebylo to taky tak, že mu stará nedala na cigára, tak čekal, že z tebe kápne nějakej bakšiš?
Edit: jo a kde to bylo ať víme kam nemáme jezdit
Naposledy editováno 29.04.2016 12:30:33
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Jediné co beru jako argument je ten, že ty pravidla by měli být na všech STK stejná. Tzn, že každý kdo projde na jedné STK, měl by projít i na ostatních. Špatně je to, že někde projdu a jinde neprojdu se stejnou motorkou. Rozhodně uznávám, že je špatně, že to, zdali projdu, záleží na technikovi a ne na stavu motorky. Tohle je určitě špatně!