Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
ale jak koukám na tu fotku #17224 , tak třeba na Sachsenringu to asi byly velký
NSU-bitvy ...

Na druhé fotce to asi

A k závodům na rosickém okruhu "O hornickou rubačku" jen tolik, že to byla taky
každoroční akce mýho tatínka a moje, když na nějaký dlouhý cestování, či dokonce
pobyt nebylo . Obvykle jsme dojeli vlakem z Brna do Tetčic a seděli uvnitř levé
"vlásenky" na konci rychlé spodní části trati před strmým stoupáním, kde na jedničku
přes spojku řadě motocyklů "hořela" spojka... A bylo to i cítit ve vzduchu (-:
Na konci toho stoupání byl na asfaltovém povrchu jakýsi zlom, na kterém ti nejrychlejší
jezdci vyšších kubatur skákali (v lese!) i několik metrů do dálky

Naposledy editováno 02.02.2020 14:33:01



2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Něco jsem našel na moto.cz

Několik motocyklů Jawa - Yamaha začátkem 70 let postavil a jezdil František Srna. Válce, ojnice, písty, hlava Yamaha, spodek - kartery, převodovka, spojka Jawa, povážské zapalování, podvozek Jawa. Tento motocykl původně vlastnil F. Tofel..
Zdroj: https://www.moto.cz...a-yamaha-250 [/quote]
Edit: pár úvah k tomu, co jsem napsal včera. František Srna se zabil na konci roku 1973. Jezdil na továrnou zapůjčené Jawě (typ 677 ?).
Yamaha začala prodávat soukromníkům vodou chlazenou TZ 250 od roku 1973, předtím byly jen vzduchem chlazené TD3. Nabízí se otázka - mohl Srna získat válce z TZ 250 a postavit vodníka na spodku Jawy? Nebo on sám to měl jenom vzduchem chlazené a vodník z toho vznikl až v dalších letech?
Naposledy editováno 10.02.2020 10:48:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

