Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 17.09.2020 15:24:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
L&B píše: fomax> Takže je vlastně dobře, že to skončilo.
Tak to zase ne. mě vadí když nějaký okruh musí skončit, a je nakonec na jezdcích, jak si rozhodnou, jestli chtějí jet! Kyjovský okruh nebezpečný je a zdaleka není sám! Podle všeho to rozhodli lidé co bydlí u trati a zastupitelstvo města. Tady poblíž dokonce musel skončit jeden velice pěkný terénní závod s tréninkovým areálem s dlouhou tradicí, protože si jeden chronický stěžovatel na radnici denně stěžoval na hluk a prach a tak nakonec zastupitelstvo rozhodlo, že se tam trénovat a jezdit terénní závody nebudou, aby od toho idiota měli pokoj! Jeden takový zmrd zkazil zábavu stovkám diváků včetně jezdců! Na tom terénním okruhu se skoro denně jezdilo a trénovalo a je konec!
Naposledy editováno 21.09.2020 10:43:16
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
No a Silvio G. na Jawě 350 V4 v unikátním záběru, který potvrzuje, že se tenkrát
se zabezpečením nedělala "žádná věda" - jen nevím jestli je to na brněnským
Masecu,nebo na legendárním okruhu v jugoslávském lázeňském městečku Opatia ...
Naposledy editováno 23.09.2020 11:42:14
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
celkem a jak dlouho MS . To stejné , v mém případě, platí o GP-okruhu Grobnik nad Rijekou .
Pouč, Kohlsteine , mně i další, prosím
Naposledy editováno 23.09.2020 15:20:55
Hážu link pro pomlouvače Filipa Salače, kde předvádí nejen umění na motorce, ale i pohodovou osobnost .
Více na: https://www.motorka...44459.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
Naposledy editováno 23.09.2020 18:33:46
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Profil měnit nehodlám, měl jsem 10 let veřejný a kvůli jednomu magorovi tady odtud jsem byl nucen ho změnit na neveřejný. Pravidla fóra to umožňují.
Kdyby to někdo moc chtěl můžu to oskenovat nebo ofotit a poslat emailem, tam by to mělo být OK.
Na starém v Opatii se jezdilo od r. 1969, od začátku to doprovázely dohady bezpečnosti, až v r. 1973 proběhl bojkot lepších jezdců a týmů.
1974 - mrtvý Billie Nelson ve 250. Z toho roku je film:
1977 - Ulrich Graf v 50ccm po defektu zadní gumy vletěl do skály a zabil se , Giovanni Ziggiotto umřel po pádu v tréninku 250
Na novém od roku 1978:
1981 - Michel Rougerie přejet ve 350, vyhrál Mang a vůbec netušil, že za svodidlama leží mrtvola jeho kamaráda
1983 - Rolf Rüttimann ve 125
V roce 1990 se zmrzačil Reinhold Roth, od té doby je ležák - začalo pršet, ale červené vlajky neukázali všichni maršálové, Roth vjel naplno zezadu do debila Milnera o kolo zpět.
V 500ccm spadl Sito Pons v tréninku a v závodě a dvakrát ho odtáhli z tratě jak zdechlinu, aby se nenarušovala divácká show, prostě organizace na pytel.
Ve 125 došlo po startu k hromadnému pádu, protože trať byla vymezená balíkama slámy
V tom samém roce se v květnu tři týdny před GP jelo ME, a tu šikanu po startu nepřežil ve 250 Eros Manferdini
Naposledy editováno 23.09.2020 20:19:56
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Normální pasy nám "bolševik" zabavil už v r.1968
Ale zpět ke tragédii Michel(a) Rougerie(ho) : už si nepamatuju jméno, ale srazil ho taky Francouz a dozvěděli jsme se to až večer ve vinárně od Graeme Crosby(ho) ze Suzuki GP-týmu .
Je hrozný, že se Michel rozběhl pryč z trati a jeden z následujících jezdců tak neměl žádnou šanci na reakci ...
Naposledy editováno 24.09.2020 12:38:57
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1100Virago píše: IvanDvoutakťák: Extra pasy a děti doma jako pojistka v roce 1991? To už se mohlo na západ prakticky bez omezení, na to člověk nepotřeboval jet do Jugoslávie.
Asi se překlepl, měl to být rok zřejmě 1981 a ne 1991 , stáří je sviňa, začínám to taky pociťovat
Bill Ivy jde na start jeho posledního tréningu - Sachsenring 1969
Famózní spádová sekce - jezdec na fotce jede levou zatáčkou do prostoru start-cíl .
Tehdejší *boxy* jsou z dnešního hlediska neuvěřitelný
Poruch asi moc nebylo, tak žádnej velkej prostor nebyl potřeba ...