kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Assa chytne i to o čem jen slyší
"filcky" !!!!!!
Naposledy editováno 19.12.2022 15:46:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: twl to je docela kup... za 15 let šla "jen " o půl míče nahoru.... nádherná, musí to bejt hrozný svezení...
Hudy jí má a já si na ní šáh.... sedl jsem si na to a to co je na tom nejpřekvapivější je že je to strašně lehký... strašně... na motorku z 2008 překvapivě...jak kolobrnda...
Ono to zase takový terno v dnešní době nebude. Co jsem hledal, tak to má asi 197 koní a 171 kg suchou. Ten výkon mám taky a suchou má K5 z výroby 166 kg. Dnešní litry jsou výkonem docela dál, hmotnostně teď přesně nevím. Takže nějaká ta nová limit. Superleggera (nebo jak se to jmenuje) bude asi ještě o dost jiný svezení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.motorcyc...ki_gsxr1000%2005.htm
https://www.motorcyc...mosedici_rr%2006.htm
PETARDAK píše: Nooo, s tímhle, bych si nedovolil, srovnávat, mojí MV - CORSE, ta DESMOSEDICI je tak na úrovni MV-CC nebo MV Tamburini.
Ale na druhou stranu (varuji, že sem mechanik a detailista ) když sem tu desmosedici prolez, tak detaily a zpracování, hlavně u (asi) ručně dělaných kapot, celkem na poblití on každej sedne na (_!_) z DESMO RR, ale když s takto zpracovanou motkou/stavbou, přijede na sraz místní kluk, ta ho rozcupujem
Mě se na tom třeba nikdy nelíbily třmeny. Dělají z toho GP parádu a dají na to obyčejný M4rky...
Jinak o tom karbonu nemluv, mám z toho docela strach...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: BlackSabbath> Porovnávej fabrický výkony.Tu D16 dokážou nakopat taky vejš
https://www.motorcyc...ki_gsxr1000%2005.htm
https://www.motorcyc..._rr%2006.htm [/quote]
Ok, K5 má z výroby 178 koní, 166 kg suchou. Desmo nevím, ale těch cca 200 koní a 171 kg už je s tím "power kitem". Takže když na Suzu dáš Yoshi kit, tak jsi ještě dál, než ta Ducna...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: BlackSabbath> Prdlajs.200Ps z fabriky jak je prodávali.
Já jen čtu, co posíláš...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: BlackSabbath> ...popsal si to přesně... skoro 200HP a 170kg suchý... v r. 2008-2009 ...což je slušný pro street legal bike tehdejšíá doby ... i dnes je to zajímavý
Hmotnost mi přijde spíše průměr. Ale krásná je
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.12.2022 16:16:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: 2x
Máš dva jo.....???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Máš dva jo.....???
Né, dvakrát potřebuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Já jen čtu, co posíláš...
Buď sem slepej,nebo blbě čtu,ale v tom odkazu sem žádnou podmínku výkonu s kitem nenašel.D16 RR sou snad všechny