Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !
Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .
Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .
Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04
Jinak s volnoběžkami budeš mít problém, máš-li zápalko značky Vape. Někde jsem slyšel, že do těchto nových modelů již zase cpou Mitsubu. Bohužel nikdo nový model neviděl. Mohl by jsi se ale podívat a zjistit to. Mrkni se na indukční cívku, zda tam není nápis Vape. Pokud máš mitsubu, jsi šťastný člověk, pokud ne, vídej ve světě chudáků Časem asi zjistíš horu nedostatků větších či menších. Doporučuji přečíst můj i Marticův deník, kde se řeší všechny chyby a nedostatky. Pokud by jsi měl nějaký opravdu neobvyklý úkaz, rádi ho uslyšíme
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
No a už mi teda přišla nová páčka a opravdu je to komplet s objímkou a spínačem, tak proto taková cena....no tak snad už ji nikdy nebudu muset řešit
Až budu doma tak mrknu na tu cívku a dám věděť
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Ted' ale to hlavní: dcera mi řekla, že v dnešní době na pionýru jezdit nebude, to že je ostuda !! To mě opravdu hodně rozladilo. No, nechám si pionýra pro sebe a pro radost, jako vzpomínku na své mládí.
Dcera ale řekla, že pokud má na něčem jezdit, že chce BLATU !! Nebo mojí Jawu 650. O Jawě nesmí ani uvažovat. Blata? Ano, je tu velké ALE. Nemá řidičák na 125, který si dodělá, ale co servis ? Když vidím ty problémy co s motorkami máte, vůbec se mi do toho nechce. Volnoběžku doma neopravím. Díly nejsou. A když, drahé. No, nevím, ale spíš dcera jezdit nebude...nebo si zvykne na pionýra. Má to řešení?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Konec konců, kdyby Blata do nových motorek začala dávat spolehlivou Mitsubu nebo by se povedlo upravit zápalko, tak jak ho máme na enduru, s největší pravděpodobností by Blata nebyla úplně tak mimo. Dcera by s ní asi enduro vyjížďky moc nedělala, tím pádem by neodcházely a neupadávaly věci jako nám A to co by se malého pokazilo, nebo bylo třeba upravit, bys dokázal levou zadní (prasklé žárovky, možná prasklé lanko, přilepit sklíčko zadního světla, výměna oleje). Věřím, že by měla tak polovinu problémů, co my.
Ségra si na jaře bude dělat taky řidičák, mamka ji sice nebude ráda pouštět na motorce do školy, ale pořád lepší, když pojede na Blatě, než kdyby jela na Pionýru. Na toho by mimo jiné taky nejspíš ani nesedla ze stejných důvodů jako druhá slečna
Asi pro holku by byla možná vhodná i zahraniční výroba. Pokud nevyžaduje vysoký výkon, perfektní podvozek, a stačily by jí vyvážené jízdní vlastnosti (akorát výkon, akorát podvozek, akorát brzdy, pohodlný posez a kvalita) poohlédl bych se po motorkách typu Yamaha XT 125 X nebo Suzuki DR 125 SM. Oboje má karbec, je to vše jednoduché a prověřené uživateli a i ceny jsou přívětivé. A byla by za frajerku ve škole
http://www.motoinzer...848312-xt-125-x.html
http://www.motoinzer...40139-dr-125-sm.html
Naposledy editováno 06.02.2015 19:19:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Možná je to jako s autem. Máme 35 letou Škodu 120, taky všem překážím, všude slyším, at' koupím něco pořádného. Jezdí ale dobře, servis dělám sám, díly jsou. Tak si říkám proč kupovat jiné? S tou už se ale dcera jezdit nestydí. I když jezdí, samozřejmě, jen se mnou a pod dohledem, ne v provozu.
Foto pionýra v současné době.
Upřímně i 90. letech byl pionýr už trochu úsměvný, natož dnes. A ta bezpečnost je opravdu trochu jinde. Sem tam se mi stane, že mě auto předjíždí i na Blatě. Často je to celkem o hubu, lebo plechovkáři si myslí, že se na silnici vejde motorka, auto a ještě auto v protisměru. S tím pionýrem je na tom člověk podstatně hůře. Brzdy jsou pro srandu králíkům, blinkry jsou sprosté slovo a pod.
Ono výhoda těchto 125 ze zahraničí je, že když je slečna nebude moc využívat, za 2-3 roky je můžeš prodat za podobnou cenu Totiž tyto ojeté modely si celkem drží cenu, protože je o ně pořád zájem. Ještě mě napadly stroje typu Honda CBR 125, Honda CBF 125 a nebo Yamaha YBR 125. Není to žádná krasojízda, ale motorky jsou to kvalitní, spolehlivé, s dostupným servisem a cenou dílů. Sice to není hitparáda v designu, ale jezdí to Za pár let to můžeš prodat, cenu dát téměř stejnou... prostě vlk se nažere a koza zůstane celá. Myslím si, že i manželka musí chápat racionální důvody
Ještě jsem zapomněl. Náš svět je trochu odlišný od toho ženského. My jsme recesisté, dělám si srandu na tom, s čím jezdíme. Ale ženy se tím prezentují. A když holka přijede mezi spolužačky na pionýru, bude terčem nejspíše posměchu. Sice u kluků si šplhne , ale dámské osazenstvo školy z ní bude mít trochu.... srandu. Snad mi trochu rozumíš
Naposledy editováno 06.02.2015 20:59:08
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Jen tak pro představu přidám ještě 2 obrázky těchto cívek, ze kterých jsou patrné rozdíly obou provedení...
To že máš modrou barvu zapsanou i v techničáku je opravdu zajímavé a ještě více mě udivuje ten design polepů
Ze zajímavosti jsem zkoušel hledat ke koupi tu samostatnou spojkovou páčku. V tuzemských obchodech jsem ji našel ve dvou obchodech. V obchodě www.hdcom.cz by měla být podle katalogu Domino-Tommaseli OffRoad.pdf str.41 - COD. 4747.61 dle ceníku zřejmě za 345Kč. Jako komplet (COD. 3447.04) za 858Kč. TAké jsem koukal, že u většiny jiných strojů jsou to položky ještě daleko vyšší. Takže firma Blata je v podstatě ještě z levného kraje .
Na tvrzení Marka, že s blástry se páčka na 100% nezlomí taky až tak úplně nespoléhej, protože vždy se dá spadnout blbě a nebo ještě blběji , ale to riziko je opravdu malé. Někdo také radí nedotahovat objímky páček úplně nafest, aby se při nárazu případně protočily na řidítkách a páčky zůstaly v celku. Pokud chceš nějaký návrh, jaké blástry, tak asi nejlevnější funkční jsou ty co má Marek na motardu (viz odkaz ) Montážní sadu by ale určitě mohly mít bytelněší, takže ideální bude ještě pohledat, co je na trhu.
Naposledy editováno 06.02.2015 22:39:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Ale jak tu padlo, do dnešního provozu se už toto vozítko opravdu příliš nehodí, už jen třeba kvůli té absenci brzdového světla, blinkrů a celkově zastaralé koncepci. A myslím si, že zcela zásadním problémem pro křehké dívky je samotné uvádění stroje do pohybu. Když si takový Pionýr postaví hlavu (doma nebo třeba na křižovatce), i já (zkušený mazák ) se občas při opakovaném našlapování či roztlačování pěkně zapotím . Nezkušený člověk pak často ještě zapomene otevřít benzínový kohout nebo zapnout zapalování a to je pak smrtelná kombinace . Pro příklad třeba moje o 2 roky mladší sestra, která se učila na Pionýru, jela na něm i závod, jezdí autem a na Blatě najela jistě několik tisíc kilometrů, by si ani dnes sama na Pionýru netroufla do města. Má prostě strach, že ji to někde zdechne a už to neuvede do pohybu .
Takže za mě Pionýra - na naučení ANO, na společné (rodinné) vyjížďky ANO, na srazy a závody ANO, ale na každodenní ježdění nebo i delší výlety po frekventovaných úsecích a bez možnosti cizí pomoci NE.
Jinými slovy, určitě bych se dceru snažil motivovat, aby se s Pionýrem naučila zacházet a našla si k němu kladný vztah, protože je to kus historie a pekelný stroj . Ale pro její dopravu "ve všední dny" bych volil modernější techniku, která k ní bude uživatelsky přívětivější a bude bezpečnější v provozu. V té souvislosti se nemůžu nezeptat, jak je to s tou Jawou Betka? Myslel jsem, že to bude hlavní vozidlo pro Tvojí dceru do začátku. Dopadlo to nějak jinak? A mimochodem, co to je vlastně za Pionýra? Podle snímku to vypadá jako nějaká kombinace typu 20 a 21. Je to tak?
Jinak, pokud bych měl pro holku vybírat osvědčenou novou (nebo zánovní) 125ku, asi bych vybíral z té Hondy CBF nebo CBR, jak už tu padlo . Pro dobrodružnější povahy by určitě šlo volit i z těch zmíněných motardů Suzuki DR 125SM nebo Yamaha XT 125. Upřímně řečeno, nevím jak ve skutečnosti, ale pověst mají učitě lepší neš ty naše Blaty a výkonnostně na tom nejsou zle.
Naposledy editováno 07.02.2015 00:29:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Dále bych zauvažoval o koupi Blasteru z Číny. Už jsme celkem dost věcí objednali a zatím prakticky nemáme výhrady. Poštovné je zcela zdarma, akorát na balík čekáš tak měsíc, někdy víc, někdy míň. Některé věci jsou zdařilé kopie, které kvalitově nejsou ani horší. Namátkou jsme velice uvažovali o těchto
http://www.aliexpres...7-8/32233432554.html
http://www.aliexpres...22mm/2024231690.html
http://www.aliexpres...TM-7/1998581502.html
http://www.aliexpres...8mm/32235327762.html
Jinak ještě malá rada pro spotřebitele. Chcete-li dokonale vyčistit řetěz navíc zábavným způsobem, jeďte se projet do sněhu. Náš řetěz byla ukázka toho, jak to nemá vypadat: olej + bláto a písek = dokonalý "šmirgl". A sníh ho vyčistil jako nic a nikdo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
K pionýru: je to Jawa 20, kterou majitel( starý pán ) předělával na 21. Já jí uvádím zpět, do původního stavu.
K Betce: ano, stále máme Betku. Jezdí na ní ale můj otec, bude mu 81 let a tak si jí oblíbil, že na ní od května do listopadu seděl denně a najezdil asi 5 tisíc kilometrů. Já na ní jel asi dvakrát, dcera vůbec, prostě se na ní nedostalo ...
K tématu: do jara dám pionýra do takového stavu, že se s ním nikdo nebude muset bát kamkoliv jezdit. Mně osobně můj původní pionýr nikdy nikde nenechal. A to ostatní kluci pořád opravovali, ladili a nejeli dál, než 10 až 15 km, měli prostě strach. Já jezdil i 200 km daleko, do sev. Čech, Orlických hor atd. Motorce prostě musím věřit.
Kdo mě zná, ví, že mám samé domácí stroje. Proto japonce opravdu ne. At' jsou sebespolehlivější. To raději Blatu. Líbí se mi to, co napsal Marek. Dcera by na ní najezdila oproti vám jen zlomek kilometrů, takže je pravděpodobné, že i oprav by bylo méně. Navíc do terénu by nejela vůbec. Proberu to s manželkou a pokud se najdou peníze, udělám holce radost. Dostane Blatu. To je moje poslední, i když jen prozatímní rozhodnutí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Taková rada: až Blatu koupíš, okamžitě vystav inzerát, že prodáváš Blatu s 5000 km najeto. Do dvou let se možná nějaký chudák najde a koupí
Další věc - na nějaký patriotismus jsem si přestal hrát, když nás Blaty začaly opravdu zlobit a často nás nechaly stát. Jinými slovy - raději ojetého japonce, který bude opravdu fungovat, než český stroj. Suzuki 125 SM je opravdu spolehlivý stroj, je nižší konstrukce (super pro holky), jezdí, vypadá dobře. Ojeté kusy se nechají koupit okolo 40 000 Kč a za tuto cenu se nechají za čas zase prodat. O Blatě jako o stroji bych opravdu nerad uvažoval. Na pořekadlo "zlaté české ručičky" bych zde opravdu nehrál natož pak na nějaký rádoby patriotismus.
Myslím že dceru bude nejvíce zajímat 1) vzhled 2) spolehlivost 3) nenáročnost. 2)
a 3) jsou body, kde si myslím Blata bude kulhat. Opravdu bych zde asi zvážil jít do něčeho českého....
Naposledy editováno 08.02.2015 15:09:39
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Ten automatický sytič není vyloženě špatný. Za studeného startu zafunguje, pak se vypne a uživatel nic řeší. Ale za některých okolností se vypíná zbytečně brzy nebo naopak někdy zase zasahuje, aniž by to bylo nutné. Prostě nezohledňuje reálnou teplotu motoru. Ovládá ho jakási elektricky vyhřívaná patrona, která se ohřívá a chladne pouze přibližně stejně jako motor (způsob používaný i u jiných strojů). Na rozdíl od toho ruční sytič by měl umožnit ovládání dle aktuálních potřeb a teoreticky je na něm méně možných zdrojů poruch. Proto třeba já osobně bych dal přednost právě manuálu , i když je to vlastně z vývojového hlediska krok zpět .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
125Marek píše: milan1963> Možná jsi to špatně pochopil. Chtěl jsem říci, že když pořídíš ojetou 125 japonského výrobce, která bude mít najeto např. 20 000 km, dcera najezdí 5000 km, tak 20 nebo 25 000 km takový rozdíl není a prodejní cena může být téměř totožná. Když pořídíš novou a prodáš jí s 5000 km najetými, ztratí nejméně 1/3 ceny. A to mluvím o kvalitních strojích typu WR 125. Když bych mluvil o Blatě, kterou budeš rád, že prodáš ojetou za velice dlouhý čas pověšenou na inzerci....
Taková rada: až Blatu koupíš, okamžitě vystav inzerát, že prodáváš Blatu s 5000 km najeto. Do dvou let se možná nějaký chudák najde a koupí
Další věc - na nějaký patriotismus jsem si přestal hrát, když nás Blaty začaly opravdu zlobit a často nás nechaly stát. Jinými slovy - raději ojetého japonce, který bude opravdu fungovat, než český stroj. Suzuki 125 SM je opravdu spolehlivý stroj, je nižší konstrukce (super pro holky), jezdí, vypadá dobře. Ojeté kusy se nechají koupit okolo 40 000 Kč a za tuto cenu se nechají za čas zase prodat. O Blatě jako o stroji bych opravdu nerad uvažoval. Na pořekadlo "zlaté české ručičky" bych zde opravdu nehrál natož pak na nějaký rádoby patriotismus.
Myslím že dceru bude nejvíce zajímat 1) vzhled 2) spolehlivost 3) nenáročnost. 2)
a 3) jsou body, kde si myslím Blata bude kulhat. Opravdu bych zde asi zvážil jít do něčeho českého....
Myslím, že jsi zase nepochopil, že Milan prostě evidentně nechce Japonce a zřejmě už vůbec ne jetého Japonce. A přes to prostě nepojede vlak . Sám už jsem po různých zkušenostech k tuzemským výrobkům také skeptický. I přes to se snažím být jakýsi naivní optimista a vlastenec, takže i docela chápu lidi jako je Milan . A co se motorky týče, řeknu to asi takhle... Kdbybych znal před 5ti roky budoucnost, pořídil bych rozhodně tehdy Blatu znovu. Nicméně, pokud bych věděl, že by se jednalo o kus s problémovým zapalováním, tak jdu raději do toho Japonce, to je fakt .
Pokles hodnoty nedokážu vyčíslit, protože motoinzerci moc nesleduju, ale máš pravdu. Ať už budeme hovořit o jakékoli motorce, tak nákup funglovky a následný prodej bude vždy velmi prodělečný. S prodejem jeté Blaty to bude asi ještě výraznější. Ale neviděl bych to zase tak katastroficky jako ty, i když je fakt, že si moc dobrou pověst nenesou.
Prostě, je potřeba zvážit, jestli má cenu pořizovat funglovku nebo zvolit ojetinu. Pokud by to mělo být vozidlo, které za 2 roky prodám, volil bych ojetinu, která si obecně drží hodnotu, abych moc neprodělal (příklady jsi jmenoval). Pokud si chci vozidlo doma nějaký ten rok podržet, investuji raději do nového, které si budu šlechtit a brát ho jako srdeční záležitost. To byl třeba případ můj a předpokládám, že i Milan by nekupoval novou motorku proto, aby ji po skončení záruky prodal.
Naposledy editováno 09.02.2015 19:56:47
Na Pionýr bych jel snad kamkoli, ale za jeho spolehlivost bych nikdy ruku do ohně nedal . Přeci jen, asi 2x mě nechal stát na cestě (jednou kondenzátor, jednou spojka) a drobných problémů jako vynechávání, ztráta výkonu nebo poruchy elektriky jsem zažil taky nespočet. To je samozřejmě také dáno tím, že já tento stroj (dnes skoro půl století starý) zdědil po dědovi, zatímco pro Tebe to byl zánovní, neopotřebovaný, a tedy i relativně spolehlivý motocykl. Sice je to technika svým způsobem nesmrtelná, protože díky jednoduchosti a dostupnosti dílů lze udržovat v provozu snad do nekonečna. Ale chci říct, že k tomu věku a opotřebení součástek je nutné přihlížet. Člověk sice asi už často ví, kterým slabým místům věnovat pozornost (např. spojka, zápalko atd). Avšak i u osvědčeného nebo zdánlivě důkladně zrepasovaného stroje se mohou objevit slabá místa. Sám jsem si to ověřil, kdy po téměř kompletní důkladné generálce stejně po každé druhé jízdě vychytávám věci, které jsem podcenil . Mimo to, bohužel ani kvalita dnešních replikových ND často nestojí za nic .
Jinak, pokud Tvoje manželka svolí a zůstaneš u rozhodnutí pořídit přeci jen Blatu, asi bych doporučil ještě raději chvíli vyčkat, jestli třeba továrna přeci jen nepříjde s nějakou oficiální modernizací. Tím myslím hlavně případný vytoužený přechod zpátky k zapalování Mitsuba. Jestli se nepletu, na řidičák si dcera ještě bude muset počkat, takže ani motorku do provozu ještě nebude tak hned potřebovat. A za tu dobu se může přeci jen ledacos stát. Zrovna příspěvky kolegy Kaťáka ukazují, že jakési dílčí změny na těch motorkách zřejmě probíhají .
Určitě by také bylo dobré, aby dcera mohla budoucí stroj vyzkoušet. Je třeba možné, že ačkoli se jí Blata na obrázcích líbí, po vyzkoušení sama uzná, že by to pro ní nebylo ono (např. kvůli výšce, ovládání nebo chování motoru).
Naposledy editováno 09.02.2015 20:17:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Sice bych byl taky rád hrdý na české stroje a rád bych na nich jezdil, kdyby jejich spolehlivost byla pořádná. Takhle na nich jezdím tak i tak, jsem rád, že je mám, přesto z nich už nemám takový požitek jako před 2-3 roky. Přeci jen neustálé poruchy, opravy, nedodělky nedávají ten správný požitek z jízdy a tu náležitou hrdost, že jedu na dobrém českém stroji. Před 3 rokama jsem každému vykládal o Blatě v rámci propagace. Dneska už vím, že není skoro co propagovat. Sice mi Blata přinesla mnoho dobrých kamarádů, které bych bez ní nepoznal , na druhou stranu taky plno starostí a strastí, neustálé řešení problémů a celkem velký finanční odtok na díly. A to nám hodně věcí Blansko poslalo po záruce
Blastery máme nové, ty UFO jsou bláta Až je budeme zase muset narovnat, rovnou je vyměníme za ty Racetech
Taky záleží, na jak dlouho si Milan Blatu plánuje nechat. Jestli jako raritu, která za 20-30 let bude opravdový unikát, nebo po pár letech zase prodat. Protože jestli to má být pro dceru určité překlenutí do řidičáku na auto, silně bych zde zvažoval koupi nové motorky ať Blaty či japonce.
Ještě bych s koupí počkal, zda Blansko ještě něco vymyslí a třeba se zbaví odporného Vape. Pak bych koupí Blaty až tak nedivil, možná i dokonce schválil Sice pár detailů je třeba dotáhnout, ale už to není tak finančně ani technicky náročné. Přeci jen u Jawa 650 jsi to měl taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Protože o nové Blatě neuvažuju, jde o tu, která je. I s chybami, o nichž víme. Koupit, doufat, že holce vydrží bez závažných poruch a za 5 let prodat. Inzerát na koupi Blaty 125 jsem už podal. V záloze je Jawa 125, asi čopr.Ten by jí myslím taky vyhovoval. No, uvidíme.
Všem díky za reakce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Pokud Blatu, doporučuji 3 možnosti:
1) Tiše číhat, jestli se neobjeví na prodej kousek r.v 2009, který by mohl mít Mitsubu.
2) Sehnat opravdu zánovní stroj jako třeba tady Kaťák.
3) Dát si stranou nějaké 3tis. Kč a nejlépe hned po pořízení využít služeb pana Špůry v Hořicích, který výměnou řídící jednotky a zapojení eliminuje problémy s volnoběžkou a poruchy zapalování na minimum. Případně body 2) a 3) zkombinovat
Naposledy editováno 10.02.2015 17:05:49
Dále jsem si všiml jednoho nepodstatného detailu. Na levém i pravém víku motoru je jeden šroub černý. Asi jim ty pokovené došly
Ten palivový ventil se montoval od začátku. Je ovládaný podtlakem od sání a obsahuje snímač pro rezervo. U novějších motorek s karburátorem nic výjimečného. Zde bohužel tvoří tento italský výtvor poměrně slabé místo, protože pár lidem skrz něj začal kapat benzín (kolem kabelu). Po čase se taky stává, že vlivem otřesů, které působí na plovák, přestane ukazovat kontrolka rezerva. A nespolehlivé neuzavírání benzínu také není nic výjimečného. To ale uživatel většinou zjistí až když sundává nádrž a z hadičky nekontrolovatelně čůrá palivo. Takže stejně jako manuálnímu sytiči, i zde bych já dal klidně přednost osvědčenému ručně ovládanému kohoutu .
Naposledy editováno 10.02.2015 17:21:19
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
http://www.m-style.c...ikovou-vyztuhou.html
Výztuhy zřejmě taky trochu dotvarovával, takže tomu se asi u těhle levnějších krytů nevyhneš.
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Sice jsou jen bílé a černé, ale kdyžtak se můžou potáhnout fólii...
Jen mi přijde teda už dost vysoká cena, na to, že to není žádná značka (typl bych, že budou taky z aliexpressu )
zkoušel jsem třeba i strejdovy acerbisy a ty by se asi daly napasovat, jenže dva litry do toho určitě nedám ....to si raději raz za čas koupím tu páčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Samotné Blastery jsou dosti pevné a takřka neohnutelné Je tu jedno "ale" v podobě chabé montážní sady. V řidítkách nemá rozpěrný mechanismus moc velkou sílu. A objímky na řidítkách se dosti ohýbají a pokud je dotáhneš na fest, ohnou se dosti, skoro se bojím, aby nepraskly. Takže když Blaster nedotáhneš úplně na max, může se stát (a stává se), že se při pádu přetočí nahoru a páčku ti nechrání. Naštěstí jsme páčku nikdy neulomili. Při jednom větším lehnutí se povedlo zlomit část montážní sady (spojovací váleček mezi objímkami a alu výztuhou Blasteru), tak jsme vzali kus hliníku a vytvořili si kapánek bytelnější kus, který drží doposud.
Osobně se mi zatím zdají nejlepší ty Racetech z motoinzerce, co jsme si koupili, i když jsme je ještě nevyzkoušeli Moznážní sada vypadá lépe a alu výztuha je fakt pořádná
Jinak když si tu koupíš Blastery, jsou to přesně ty, co jsou na aliexpresu. Všechny neznačkové jsou vyrobeny kdesi v Číně, jen to tu obchodníci prodávají za větší peníze. Když si to koupíš z aliexpressu, máš to skoro z první ruky od Čínských dělňasů a tím ušetříš Všechno to je jeden velký padělek, ale nemyslím si, že by to měl být totál aušus
Ty blastery UFO, co máme jsou od relativně rozšířený a uznávaný firmy, děláš dobrý skutek, že si kupuješ něco prověřenýho a stejně na nich najdeš nápis Made in India :D Možná ten plastík je z Itálie, ale Indiáni tu alu výztuhu tak zbabrali, že leckterá kvalitní plastová by byla lepší
Naposledy editováno 16.02.2015 19:53:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... | Snasy_222 | 15 | 30.4.2021 v 09:17 mito7 |