kdyz radim ze 4ky na predni brzde do vracaku na jedna, trva hrozne dlouzho nez zadek prestane skakat a obcas musim proste scvaknout spojku a prodat zatacku bez motoru.. ..mozna jsem prizdi ale ja se proste bojim to vic nahnout kdyz ten zadek jeste tancuje..
zkousel nekdo s dobrym vysledkem ladit ten seriovej antihop na RSV? Jde to vubec?
Muzete poradit nekoho sikovnyho kdo to poladi v okoli HK nebo Prahy....?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Sleeper1 píše: ted to fakt neberte jako ryti, ale mam pocit, ze nejvetsi jizdni charisma stroju Ducati (ale i napr.HD), dela jen jejich logo na nadri
ZVUK zapomel si na to nejdulezitejsi...na ZVUK - teda myslim vsechny ty zvuky co dukna vydava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
..ale zjistuju ze nakonec je jedno jak to vypada na cem jezdis, ze pro me je dulezity kolik emoci mi vykouzlej..
tak pod tohle se podepíšu
Sleeper1> ...no právě absolutní čísla...vem to z druhý strany - procentuální užitek z toho co máš k dispozici.
S4R (0 - 10.000) použití 3.000 - 10.000
4vál řada (0 - 13.000) použití 7.000 - 13.000 (nedej bože abys spadnul pod 5t rpm - tedy, ten kdo zachybuje a spadne na dno výkonového bahna - nemá ani sílu toho "polomotoru" - tak jsem to myslel) ...šlo mi jen o to, že trefit u 2V situaci, kdy už to fakt nepobere je nižší pravděpodobnost než u čtyřválcovýho SSka...nic víc anoi nic míň.
...ale tohle je polemika k prdu, když jí miluješ není co řešit (jak tu někdo trefně psal)
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Thorsteinar píše: Zdar my mame doma ducnu i aprilku a ducna mi v nízkých otačkach přijde ucukanejší
definuj: jakou duknu, jakou aprilku - co jsou nizky otacky
ale jo, kdyz porovnam tuono a s4rs v zakladu, tak monster je ucukanejsi ....o dost, holt se to musi poladit
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
proste kdyz mas nizky otacky tak mi to na monstru víc cuka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
ALE, jestli ses na tom zatím moc nepovozil a nedal tomu ani šanci, fakt nevíš o čem mluvíš. Já na japoncích i SSkách jezdil - funkční,někdy i hravý...ale hlavně silný a rychlý - to pro mě priorita není.
Rám, brzdy, motor, těžiště - stavba(A to je ještě S4RSko jako koloběžka)...nebudeš mít výkony R1čky a GSXsera...ale ohledně jízdy, budeš valit bulvy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
t_freedom píše: Sleeper1> hele nezastírám, že ta "aureola" toho PR(co má duckna už fakt promáklý - to jí mužou Japonci závidět) tam v mnoha případech je. Nejsem žádnej pilot, ale když s S4RSkem dejcháš na paty klukovi co má 848čku, něco není vpořádku. Ano kupojou to často lakýrky, který by si nejraději nechali na barvu zalakovat fakturu za moto a doplňky...
ALE, jestli ses na tom zatím moc nepovozil a nedal tomu ani šanci, fakt nevíš o čem mluvíš. Já na japoncích i SSkách jezdil - funkční,někdy i hravý...ale hlavně silný a rychlý - to pro mě priorita není.
Rám, brzdy, motor, těžiště - stavba(A to je ještě S4RSko jako koloběžka)...nebudeš mít výkony R1čky a GSXsera...ale ohledně jízdy, budeš valit bulvy.
to ja zas mam rad ten efekt.. silny rychly a pokud mozno i blbuvzdorny..aby to odpustilo moje chyby..nebo pripadna opomenuti...
..podle me kdyz to ma dveste koni tak reci typu R4 nema koule jsou naprosto zcestny..diky tomu silny a rychly mas porad dost co delat..
me vyhovuje efektivni, efektni je taky super, ale beru to tak ze ji mam na hrani a na paradu hned az potom..
Naposledy editováno 20.04.2011 15:49:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Thorsteinar píše: aprilia rsv 1000 a ducati monster 600
proste kdyz mas nizky otacky tak mi to na monstru víc cuka
no to ale porovnavas trosku rozdilny motky ne??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
ano to opravdu neni v poradku......mel bys bejt davno pred nim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Londoner píše: [quote=t_freedom]Sleeper1> když s S4RSkem dejcháš na paty klukovi co má 848čku, něco není vpořádku.quote]
ano to opravdu neni v poradku......mel bys bejt davno pred nim
S plastovým SSkem co má ty samý parametry motoru ? Neblázni ...možná že mám víc koní dole...ale kdykoli za ně na výjezdu zatáhnu staví se to na zadní...ten podvozek je nesrovnatelnej...ty chytrej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Ohledně podvozků a ovladatelnosti na ní myslím hodně japonů nemá...
...ale už to oprvadu začíná zabíhat jinam, než je zdrávo
t_freedom píše: R1_P> Duckna je na okruhu hodně efektivní...efektní...a konec konců i parádu udělá. Ale parada je u Ducati až na konci...
Ohledně podvozků a ovladatelnosti na ní myslím hodně japonů nemá...
...ale už to oprvadu začíná zabíhat jinam, než je zdrávo
myslim ze to chce se povozit.. jdu se svyzt
t_freedom píše: R1_P> ...ty jo tady to jede...den tu nejsem a další dvě strany...
k těm "gůdwajbrejšns" ...a jinejm srdcařskejm řečem. Mám Ducknu 3sezóny. Nikdy jsem nejel na Aprilce - nevím. Ale pocitově mi tem motor dává tolik síly co mi dávalo ZRX1200. Průběh výkonu/krouťáku je zcela srovnatelnej, řekl bych že k vršku má S4RSko výbušnější projev. Nebudem se ale bavit o projevech toho motoru. To je nebe a dudy - na půl plynu ustálenou rychlostí s tím nejde jet(město je drama)-na nižsí kvalty jde za plynem/plynule bez děr a odmlouvání/ od 3500rpm. Na vyšší(5,6) to chce mít 4500-5000. U ZRXsa bylo výce méně jedno jakej kvalt si tam měl-neprotestovalo, ale taky na 5ku ze 3000rpm bůhví jak nevystřelilo.
Nerad bych, aby se tu zaměňoval projev s agilitou. Ten motor se sice třese a vrtí, ale tu sílu dává(i podle grafu, i podle často ujíždějící gumy) Nejsem Ducatista tělem a duší, jen mi zrovna S4RS(co znám už dost) příjde jako solidní nástroj s motorem co pozlobí kde jakej vysavač. Nikdy to nebude mít jízdní vlastnosti plasta - ale v 998čce(s plnýma DP trombónama)tam na zadku 130HP uděláš. Ano každej japonskej litr tomu na všech rovinkách asi ujede - ale to mě nemrzí - já se rychlostí přes 180km/h(v provozu) už docela bojím - takže je to motocykl přesně pro mě. Hravej, agilní a na svou velikost přemotorovanej. Abys opravdu udržel krok s radovou4kou, potřebuješ něco navíc(1200ccm) - ale podle mýho názoru jen na ty roviny.
No a k tomu co ještě psal Fizzer ... psal si něco ve smyslu, že má 4vál sirší spektrum využitelnosti? (možná jsem to blbě pochopil, nevím)
Z mýho pohledu, tam kam jsem dřív s 4kou nakvačil pod otáčkama a tahal se plynem, bez větší odezvy, ven - dnes nakvačím opět pod otáčkama, ale ten V2 mi na zadní kolo pošle nálož síly i v 5t rpm. Ano, drnčí to a vibruje ale je to tam... ZRXso zvládalo to samý, ale mělo 200ccm navíc. Kolik Nm má litrový SS na 4-5t rpm? (když bude mít maximum 110-120Nm někde kolem 10t rpm???)
a nehádám se...jen se ptám...nechci tu zakaždou cenu obhajovat V2 ... ať si každej jezdí na čem chce... aby se to tady zase nerozvášnilo
Opravdu hodnotný příspěvek na téma RSV a antihop
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
t_freedom píše: S plastovým SSkem co má ty samý parametry motoru ? Neblázni ...možná že mám víc koní dole...ale kdykoli za ně na výjezdu zatáhnu staví se to na zadní...ten podvozek je nesrovnatelnej...ty chytrej
ja to s tim podvozkem nejak nechapu - mas tam komplet predek 999S, brzdy z 999R, vzadu taky ohlins....pochybuju ze 848 ma lepsi podvozek....
rozvor skoro stejnej - S4RS o 10mm delsi....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Italšrot> klíííd...jen jsem reagoval...vpoho(nějaký Ducati PR musí bejt ne?) ...krom toho proč kupovat Aprilku s Rotaxem když lze koupit opravdovej italskej motocykl
t_freedom píše: Londoner> že by?...já měl za to že ty rámy a rozvor je stejný jako 1198...aha... no tak to zas takovej výkon tedy asi nebyl...musím se ještě hooodně učit ...
Italšrot> klíííd...jen jsem reagoval...vpoho(nějaký Ducati PR musí bejt ne?) ...krom toho proč kupovat Aprilku s Rotaxem když lze koupit opravdovej italskej motocykl
no voni jsou stejny...1430mm
2 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
ted uz tomu fakt nerozumim budu si to musim vosahat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Sleeper1 píše: tak jak kuci, V2 fakt jede nebo je to jen o pocitu, ze jede??
ted uz tomu fakt nerozumim budu si to musim vosahat
...a ty sis to ještě neosahal když si tu s námi takhle píšeš? ...ozkoušej a uvidíš...
...a víš jak ... "Vé2 ...nejéééédéééé"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
italšrot píše: Sleeper1> V2 je hlavně o pocitu a emocich. Jinak to prd jede...rekl bych moc kraválu pro nic
Ty jsi fakt divnej člověk, koupil sis něco, co ti nevyhovuje, místo toho, aby ses toho zbavil a koupil něco, co ti vyhovuje, tak tady lezeš do všech fór o dvouválech nebo italskejch mašinách a hrozně je tam fakuješ jaký to jsou mrdky....viz nick Italšrot. To je dost divný. Když tě to sere, tak to prodej kurva ne? do piči práce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
4V sice jede, ale nějak mě nidko na nich nepředjíždí, tak já nevim k čemu jim to je, že jim to teda jede....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
ale jezdim s kolegou, co na V2 presedlal a proste vim, jak ten motor jede.... radi minimalne 2x tolik (aby motor mel stale v pouzitelnym pasmu) a tam kde on ma plynej, ja muzu mit 3/4...
sranda musi bejt i kdyby na chleba nebylo
strasnejch let se tu traduje, jak V2 ma koule a je to ten nejostrejsi motor pro opravdovy chlapy! tak chapu, ze se tento mytus musi udrzet za kazdou cenu!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 22 | 9.12.2024 v 23:59 marekvjatrak |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6279 | 4.12.2024 v 10:01 Ti_rex |
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |