Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57
2 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Bud budete mit doma krasnou byt lehce nepouzitelnou modelku anebo holku, ktera je "jen" hezka, zato mila, hodna, verna, uvari, uklidi....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Koupil jsem ZRX 1200 jako "baby" - hučí tomu dodnes ve volnoběhu spojkový ložisko, na můj vkus více než je zdrávo. Na reklamaci to samože nevzali - dokud se to nevysype. Hučí dodnes (má asi 16500km)
Na Duckně se mi ve 12t km začalo ozejvat ložisko na klice(koule) - vyměněno v záruce (ložisko made in England) ...
Jinak, ptákoviny ...a ta mašina byla svýho času za 348.000 CZK. To že je zapotřebí odvzdušnit spojku každejch 2500km mě fakt nebere - úkon na 3minuty (Vyměněna pumpa nahoře i dole, kde si to tahá nevím dodnes) Kdekoli na světě seženu klíč č.10 a udělám "prsk"
Asi nejsem tak náročnej jako ty, stačí mi prostě "jen" ital.
Vždycky mě zajímalo, co by si všichni ti kritici italů koupili, kdyby fakt nemuseli přemýšlet o penězích a mohli jen tak vysázet půl mega na dřevo, aniž by zívli. Takle tu jen čteme "jak by"..."kdyby" ... a většina z nich jezdí na otlučenejch starších japoncích (na kterých mám taky něco odjeto, takže nic ve zlým)
Frankie píše: Vzdyt je to jako se zenskyma taky neni zadna dokonala.
Bud budete mit doma krasnou byt lehce nepouzitelnou modelku anebo holku, ktera je "jen" hezka, zato mila, hodna, verna, uvari, uklidi....
tk to asi každej normální chlap sáhne po tý druhý ne Kdo by chtěl doma zasyflenou čubu, co jenom nastavuje dlaň?
anebo mit dve....ty motorky, ty na sebe zarlit nebudou, jednu oddanou japonku na kazdodenni pouziti a druhou naladovou italku jen tak na pro radost na proslunena nedelni odpoledne
a jsme zase u penez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
SuperSic58 píše: Takle, za svý prachy chci odpovídající kvalitu, jinak to nekoupim Kupoval sem už 2 japonce, oba jetý a za krásnej peníz. Věci jako rozpouštějící se barva, odlupující se lak, bublinky pod lakem, pazvuky z motoru, spotřeba oleje, zapocené budíky či lampy(pravda u nových škodovek a francouzů běžná věc), stojan bez dorazu, neslícované plasty, obnažené nebo oxidující kontakty, to ta motorka neznala ani jedna
no ja jen ze si psal o dokonalosti
jinak je to samo otazka poptavky a nabidky...ty jsi spokojenej s cinou za par penez a ja mam zase motorku no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Frankie píše: Vzdyt je to jako se zenskyma taky neni zadna dokonala.
Bud budete mit doma krasnou byt lehce nepouzitelnou modelku anebo holku, ktera je "jen" hezka, zato mila, hodna, verna, uvari, uklidi....
zapomenuls na treti na sukani!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Londoner píše: no ja jen ze si psal o dokonalosti
jinak je to samo otazka poptavky a nabidky...ty jsi spokojenej s cinou za par penez a ja mam zase motorku no
Přesně tak, od tý číny za 20 ticek sem obdržel to, co sem si vědomě zaplatil, ba dokonce sem i překvapenej, že to neni vubec tak hrozný, jak sem čekal. Chtěl sem lacinou srandu do terénu, žádnou motorku jak řikáš, protože jednak na silnici už jedině s autem, a za druhý nemam tiskárnu na peníze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
SuperSic58 píše: Přesně tak, od tý číny za 20 ticek sem obdržel to, co sem si vědomě zaplatil, ba dokonce sem i překvapenej, že to neni vubec tak hrozný, jak sem čekal. Chtěl sem lacinou srandu do terénu, žádnou motorku jak řikáš, protože jednak na silnici už jedině s autem, a za druhý nemam tiskárnu na peníze
No a je jen otázka částky a taky očekávání, jestli jsme my s Londonerem (a jiní blázni co dali nekřesťanský peníze za ty italský jebky) dostali za svý peníze to co jsme očekávali. Pokud chceš něco s výbornýma jízdníma vlastnostma, brzdama s tak trochu divným motorem (kterej nenechá tvoje koutky dole po celou dobu co se točí nad 4t ot/min)...sic ne s výkonem soudobejch litrů, ale s dostatečným na to, abys jejich jezdce potrápil tam kde nemaj sve "oblíbené" rovinky...pak už jen musíš vyzkoušet a pak se rozhodnout, jestli ti sponky pod sedlem, nebo odzvzdušňování hydr. pumpy po 2000km bude nějak obzvlášť kazit dojem ...zbytek bude na tobě
(jo a taky "drahej servis a sere se to" ... )
Naposledy editováno 21.12.2011 07:07:27
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
kde tu informaci ziskal? :D
SuperSic58 píše: Přesně tak, od tý číny za 20 ticek sem obdržel to, co sem si vědomě zaplatil, ba dokonce sem i překvapenej, že to neni vubec tak hrozný, jak sem čekal. Chtěl sem lacinou srandu do terénu, žádnou motorku jak řikáš, protože jednak na silnici už jedině s autem, a za druhý nemam tiskárnu na peníze
no a presne to samy se mnou.....dostal jsem to za co jsem zaplatil a jeste vlastne vic, ponevadz se to nesere a jen jezdim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
mateSAS píše: nejak tu padlo tema tlumicu, coz je celkem skoda ... jak tu kdosi psal, ze tam vsichni davaji sitovy Ohlinse ...
kde tu informaci ziskal? :D
no ja bych rekl, ze ne primo shitovy ale proste horsi nez ty co koupis v krame za 60tkc....stejny je to treba s Brembo pumpama atd....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
mno ... prave kdyz zagooglis, tak Ten novej Speed Triple R bude mit na zadku TTX36 a na ptredku NIX30 ... coz jsou komponenty jake ma Ducati Panigale S ...
podle mě to jsou nejlepší sériové vidle pro sériové motorky
co by jste tam chtěli? rovnou nějaké TTX? za prvé to 99,9% lidí nevyužije a za druhé to prodraží motorku tak, že si ji nikdo nekoupí..
showa, wp atd. taky nedává na sériové motorky svoje top modely a neříká se o nich, že je to shit..
a to, že mi každý rok začnou slintat gufera neřeším, páč by se to stejně jednou ročně měnit mělo (vč. oleje). A taková moje zkušenost.. nevím, li to dělá i u ostatních.. když je motorka přes zimu na bočáku, tak vždy jedno gufero začne chcát, ale když stojí rovně (na zadním stojanu) nebo mám vidle vyvěšené, tak to po zimě nechčije.. divné, ale je to tak
mateSAS píše: Londoner>
mno ... prave kdyz zagooglis, tak Ten novej Speed Triple R bude mit na zadku TTX36 a na ptredku NIX30 ... coz jsou komponenty jake ma Ducati Panigale S ...
jo je mozny, ze ted u tech nejnovejsich to bude jinak....u tech stavajicich a starsich byl OEM ohlins horsi nez aftermarket....nicmene pro mne je dobrej az az (mam stesti ze pruziny ve vidlich jsou na moji vahu z fabriky)
t_freedom píše: No a je jen otázka částky a taky očekávání, jestli jsme my s Londonerem (a jiní blázni co dali nekřesťanský peníze za ty italský jebky) dostali za svý peníze to co jsme očekávali. Pokud chceš něco s výbornýma jízdníma vlastnostma, brzdama s tak trochu divným motorem (kterej nenechá tvoje koutky dole po celou dobu co se točí nad 4t ot/min)...sic ne s výkonem soudobejch litrů, ale s dostatečným na to, abys jejich jezdce potrápil tam kde nemaj sve "oblíbené" rovinky...pak už jen musíš vyzkoušet a pak se rozhodnout, jestli ti sponky pod sedlem, nebo odzvzdušňování hydr. pumpy po 2000km bude nějak obzvlášť kazit dojem ...zbytek bude na tobě
(jo a taky "drahej servis a sere se to" ... )
Jízda to musí bejt masakrózní, o tom žádná Dříve jsem jezdil na GSX-R 750, naladěnej na Dynojetu, poslední model s karbecama a chodila jak brus. Pak sem jí rozmlátil o svodidla Velkej 2V sem ale nikdy nevyzkoušel... Ale zařek sem se, že dokud v týhle banánový zemi nebudou pořádný silnice, tk už budu jezdit jen off. Navíc rekonstrukce baráku mi vysává rozpočet a sem rád za toho číňana
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
dewwil píše: Ty Ohlinsy nejsou shit, ale vyžadují náročnější péči(častější výměnu gufer a oilu) než origo japan vidle, který se zas nemůžou s funkčností Ohlins moc srovnávat...(Ono taková nejnověší SHOWA může pracovat daleko citlivěji a lépěji, než kdejaký rozeštelovaný a neservisovaný ohlins) A řeč byla o vidlích co jsou na starších kusech kde i Ohlins šetřil jako RSV Mille R, Factory a možná i nějaké starší Ducati...Je logický, že na sérii ti fabrika nehodí vidle za 100tkč, kdo by to koupil....
To bych rozhodně netvrdil. My,obyčejní smrtelníci nedostaneme podvozky dnešních mašin na limit, ani kdybychom chtěli. Dnešní podvozek sériového streetfightera, Tuona, Speeda, snese i tu nejpřísnější kritiku a paradoxně na silnici bude fungovat lépe, než na jejich vyvoněných sestřičkách ("S" "Factory" či "R") Vím o čem mluvím. Jezdil jsem několik sezon sériovém Tuonu 1000R a v jedné sezoně sednul na verzi Factory. Kdyby mi někdo zavázal oči a řekl ať se svezu, téměř bych to nepoznal. Než podvozek člověk daleko víc vnímá rozdíl v ovladatelnosti díky ultra lehkým kovaným kolům. Jinak oboje ohlinsy co jsem jezdil (podotýkám že v továrním set-upu) na aprilii i na DUCATI vypadaly nádherně, vždycky je dobrý je tam mít, ale nutnost to není. Navíc se motorky hůře ovládaly na rozbitých silnicích, podvozek nesežral tolik nerovností a jízda byla udrcanější. Jakmile přišla "žehlička" a krásný úsek, dalo se s tím letět v zatáčce i 190km/h a moto nejevilo sebemenší známky nervozity. Ovšem stejně tak i na standartním SF i na normálním Tuonu. Je to spíš marketingový tah (prodat exkluzivnější kus zazobancům) a jak říkám, dtrivá většina nás to neocení, ni nepozná. Nejde-li o ten lůxuzní vzhled samozřejmě. Tož tak nejak to je, to mi věřte.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
showa - otáční šroubkama (škaredýma, nevzhlednýma a vystouplýma)
ohlins - klikací mechanismus (neviditelný, zapuštěný imbus)
a určtitě je jednodušší naklikat si dejme tomu 5 kliků clockwise, než tam vytočit šroub o 1/18 (čti jednuosmnáctinu) otáčky.. to abych si k tomu vzal matematicko-fyzikální tabulky
ohlinsy mi přijdou lehčí a ten zlatý povrch trubky by měl být odolnější vůči odření, ale to jsem jen vyčetl, takže jak jsem koupil, tak prodávám..
no a OZ a marchesini jsou jasná věc, ta váha jde poznat dost znatelně
jinak teď jsou na ebayi karbonové BST jen za 3000 USD.. nechce mě někdo založit?
Milosek.m> prohodí barvičky..