1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
DRN. píše: Kazy> tvoje práce?
Kdepak. Čerpám informace z internetu. Už nějaký ten rok se na to chystám. Já sám mám nějaké pionýry a při generálce se vyplatí dát rovnou výkonější vnitřnostiKazy píše: Kdepak. Čerpám informace z internetu. Už nějaký ten rok se na to chystám. Já sám mám nějaké pionýry a při generálce se vyplatí dát rovnou výkonější vnitřnosti
koukám jsme na tom stejne upravy za sebou uz mam, ale podkovu jsem jeste nedelal1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka
Koštěbuch píše: špica a konečně sme se dopracovali k to co sem htěl vědět... Dík
Problém je v tom, že ani nevíš, že víš i nadále ho..o
Podhledem na obrázky se nic nenaučíš ani nepochopíš.
Od začátku téhle diskuze se Šroťákovi i tobě snaží zkušenější říct, že pro konstruktéra není možné začínat od Formule 1 ale je nutno začít od tříkolky. Tak jak začínali všichni. A vždy pod vedením (osobním) někoho zkušenějšího. Z dotazů, které kladeš je jasné, že ti nejsou jasné základní postupy.
Co takhle pozměnit pro začátek sen - třeba zvýšení obsahu motoru.
Spojit funkčně dva motory je opravdu vyšší dívčí.
1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka
1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka
Stačí nechat udělat matku na primár vysokou a s vnějším ozubením a do hřídele druhé kliky udělat vnitřní ozubení.Pak už stačí "připlácnout" druhou skříň na tu první.
1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka
Proč vymýšlet vymyšlené a přidělávat si zbytečnou práci...samozřejmě pokud někoho baví ten samotný proces výroby, stavby nového motoru, a má to jako koníček, tak proč ne....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
2stroke píše: Nezlobte se na mě, ale úplně nejlepší je, se na tunění nízkootáčkového 2T stabiláku z pionýra vykašlat a ten motor vyhodit
http://www.youtube.com/watch?v=Uu-raWiEqB0 nízkootáčkový stabilákNaposledy editováno 01.12.2013 12:14:02
1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka
laďa-prášil píše: další pěkná varianta by byl např. mustang s motorem z pitbika, ideálně nějaká silnější verze, ohc, dohc...
Jenže to je moc snadný. Co by tím dokázal? Jak už jsem psal, tak double-fichtl je o té jedinečnosti a hlavně to bude každý obdivovat. Fandím tomuhle nápadu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
Anti píše: Ale je to zábavný způsob jak se něco naučit.....
Tou zábavností bych si právě nebyl tak jistý. Spojit dva motory opravdu není žádná sranda (jak se tady někteří snaží naznačit - protože to někde viděli vyfocené). Ten hlavní problém tady totiž zatím nikdo z "teoretiků" nezmínil. Totiž to, že většina součástek motoru není pevnostně uzpůsobena téměř zdvojnásobenému výkonu a celkové změně konstrukce. U těchto staveb je klasickým problémem praskání karterů a klikovky, destrukce převodovky a nadměrné vibrace. Řešíte takovou podružnost jako je zapalování, ale že se motor nejspíš rozskočí při prvním vytočení vás nechavá klidným.
Opravdu nechci nikoho odrazovat od experimentů. To je koření života.
Jen se přidávám k těm, co doporučují pro začátečníka začít něčím jednodušším.
Pak to opravdu může být zábava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
fajn-tom píše: http://www.youtube.com/watch?v=Uu-raWiEqB0 nízkootáčkový stabilák
Hele, nějakým tím tuněním fekála jsem si taky prošel, tak vím o co gou ...jj, 13,5 tis. ot./min. z toho dostane, ale - ten motor vydrží 1,2 závody, má to jenom 3 kvalty, celá motorka (rám, tlumiče, kola atd.) jsou z bláta atd. atd...
docent píše: Tou zábavností bych si právě nebyl tak jistý. Spojit dva motory opravdu není žádná sranda (jak se tady někteří snaží naznačit - protože to někde viděli vyfocené). Ten hlavní problém tady totiž zatím nikdo z "teoretiků" nezmínil. Totiž to, že většina součástek motoru není pevnostně uzpůsobena téměř zdvojnásobenému výkonu a celkové změně konstrukce. U těchto staveb je klasickým problémem praskání karterů a klikovky, destrukce převodovky a nadměrné vibrace. Řešíte takovou podružnost jako je zapalování, ale že se motor nejspíš rozskočí při prvním vytočení vás nechavá klidným.
Opravdu nechci nikoho odrazovat od experimentů. To je koření života.
Jen se přidávám k těm, co doporučují pro začátečníka začít něčím jednodušším.
Pak to opravdu může být zábava.
tohohle bych se až tak nebál, se podivej kolik jezdí speciálů se seriovou přeovodovkou, spíš to padá na spojce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka
1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |