Naposledy editováno 12.10.2014 18:07:04
Já na předchozí GT najel 7000, sjetá po stranách pčes půlku hlásičů, střed relativně slušný vzorek. Nebýt druhého defektu tak by asi ještě 1000 zvládla. A bylo na ní Made in PRC. Teď mám GT Made in Germany, najeto 6000 a guma je stále v dobré kondici, Z toho mi vyplývá, že je velký rozdíl ve výrobě. A to má za sebou Jadranskou magistrálu z Budvy do Rjeky, kromě asi 160ti dálničních kilometrů. Pochopitelně ve dvou a s 60ti kg zavazadel
Komentuji zadní, přední má už 13tis a je vizuálně v pohodě, vzorek minimálně ještě poloviční, sjetá rovnoměrně. Jen jí po návratu domů nechám asi vyvážit, protože při rychlosti pod 60km při jízdě bez držení začnou lehce vibrovat řídítka. Ale to může být i přetížením zadku
pokud mohu přidám svou novou zkušenost s DUNLOP SPORTMAX ROADSMART III.
Jsou božíííííí . Najeto skoro 4.000 tisíce za dva týdny z toho 3.600 ve dvou s plnou zátěží po Rumunsku a ani jedno zaváhání. Pocitově jsem si mnohonásobně jistější ve všech směrech. (Trakce. náklon, brždění). Asi na nich moc nenajedu, zhruba třetina vzorku je pryč, ale jistota je úžasná. Prostě božíííííí.
A k věci: Na originál nazutých Scorpion Trail jsem najel 6000km a měnil jsem obě. Další sada byly Angel GT made in PRC, zadní 7000, přední ponechána. Teď dojíždím zadní Angel GT Made in Germany, má 8500 a 1000 ještě po rovinkách nakroutím, bo na středu je vzorek ještě pěknej. Jeho z 90% ve dvou. Co koupím teď ještě nevím. Asi nový Traily2.