A to zahrnuje jen svody k turbu, mini turbo, nějake okapove roury a nastavec na sani ....
Vubec se neřeši nějaky pevnějši blok či pist na posilnění motoru v přidani nadměrne tlakove výše...
To mě vede k závěru, že jsou takové sady uplně nanic.... jedine co potřebuji je ta svodová čast a přiklapka na sani... turbičko z nějakeho pequotu takže dohromady nějakych max 5000 czk
Takze by mě docela zajimalo, jak je to stěmi škrticimi klapkami v sani, jestli tam mam dat nějaky pevnějši plýšek či pružinku aby to ten mega gigackej tlak nevyrazil či to nechytlo zpětný ráz a mě plyn neukroutil zapěsti.
Naposledy editováno 03.12.2014 18:42:19
3 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
t_freedom píše: Kapitáne, jenom pro upřesnění jakou máš plíseň motorku co nejede
S tou spotřebou 0.75l/100 to ani jet nemůže, i babeta si vezme víc!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
t_freedom píše: strakon> ale on by se do něj snad za jeho jízdu ani nikdo netrefoval, každej jsme začínali ... jen by nesměl svoje neumětelství neustále "vysvětlovat" tím jak má málo koní, ja mu tam zrovna něco vjelo, jak to a něco jinýho. Nejlepší hláška byla, že přeci nebude brát za brzdy, ještě by to přehnal a mohl to položit - no vysvětluj to někomu na dromu.
Pak tu zakládá vlákna jak bude odlehčovat a montovat turbo.
Nejjednodušší řešení pro podobný je "srát tam víc plynu" a když není, chce to pořádnej výkonnej stroj - pche sto koní(to tvrdí on, ale má min. 120, jenže ve spektru otáček v kterejch jezdí o nich ani neví)je na nic - a takhle přibejvaj pomníčky u silnic. Střevo co nezvládá ani brždění, si pořídí ještě silnější raketu, aby to vyžadovalo ještě lepší umění brzdit.
Problém podobných střelců co nemaj ani kousek ponětí je, že hledaj problém všude jinde než v sobě, neb nemaj srovnání. Tak je zapotřebí je probudit a vysvětlit, že v motocyklu problém není... třeba se mi to s tou starou vránou podaří a budu mít zase bodíky do karmy
Souhlasim .... omezovač má mezi řídítka-sedlem-stupačkami jinde omezení nemá, ta motorka jede. Je to poznat na videu že za to bere jen rovně a v zatackach se jen kochá...
Naposledy editováno 09.12.2014 08:41:05
dakarista píše: Souhlasim .... omezovač má mezi řídítka-sedlem-stupačkami jinde omezení nemá, ta motorka jede. Je to poznat na videu že za to bere jen rovně a v zatackach se jen kochá...
tak to je zřejmý i z toho krátkýho vide na výjezdu z Deštný. Já po tý ostrý levý za vesnicí neustále akceleruju a až před tou ostrou pravou odřazuju na brzdách dva kvalty. Nahoru přes mostek opět fulgas až před tu dlouhou levou, kde před jen přivřu plyn a cinknu o brzdovou páčku(jen podvědomě), V2ka něco odbrzdí a v ní už zase plyn, ten na brzdách zavírám těsně před tou pravou nahoře, kvalt dolů a tradá dál...
Prostě podobně jako ten "nedostižitelnej" maník na videu před Kapitánem.
To RSVčko je motoricky srovnatelný s mým S4RSkem...podvozkem asi ne a agilitou (díky tomu, že je to kapota) asi taky ne. Zato v delších zatáčkách to musí bejt zákonitě klidnější než Monster.
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
2 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
2 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
t_freedom píše: Kapitáne, jenom pro upřesnění jakou máš plíseň motorku co nejede
Tato technická data jsou pouze orientační!
V katalogu evidujeme okolo 750 000 parametrů motocyklů a nelze proto zaručit jejich naprostou bezchybnost. Hodnoty některých parametrů se mohou lišit také v závislosti na zemi původu a nemusí vždy odpovídat parametrům motocyklů prodávaných v ČR.
Hele, když to srovnam se starym 900rr co ma 90kw / max. 128k přirovnal bych její zátah tak ke čtyřstovce a to mi to žere 11 l/100km, ale pohoda kapitan si užije jízdu na jakemkoliv moto
Pak v porovnavani sil to dohanim svými letitými zkušenostmi a triky k docílení extrémní maximalní rychlosti tohoto stroje.
Naposledy editováno 09.12.2014 16:22:45
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Děláš si prdel ?
A v jakém tom spektru otáček si teda myslíš, že jezdím ?
Tohle moto nejvic netaha ani ve 3000 a nema v 6000 propad otaček, nejvic zatahne těsně pod omezovačem v 10 000 a ja v zatačkach jezdim 9000 .... Maximalni ten maximum 10 000 tam davam jen chvilkově, protože to řve, klepe se to jak kdyby se to mělo rozpadnout... spravne spektrum ?
To mažna platilo u fireblada, že sem jezdil kolem 5000 a jak sem přidal to 16kolo začlo moto hned rovnat, ale z nevýhody si jde udělat vždy nějakou tu výhodičku
Naposledy editováno 09.12.2014 16:39:07
KapitanMasakr píše: t_freedom> Nejjednodušší řešení pro podobný je "srát tam víc plynu" a když není, chce to pořádnej výkonnej stroj - pche sto koní(to tvrdí on, ale má min. 120, jenže ve spektru otáček v kterejch jezdí o nich ani neví)
Děláš si prdel ?
A v jakém tom spektru otáček si teda myslíš, že jezdím ?
Tohle moto nejvic netaha ani ve 3000 a nema v 6000 propad otaček, nejvic zatahne těsně pod omezovačem v 10 000 a ja v zatačkach jezdim 9000 .... Maximalni ten maximum 10 000 tam davam jen chvilkově, protože to řve, klepe se to jak kdyby se to mělo rozpadnout... spravne spektrum ?
To mažna platilo u fireblada, že sem jezdil kolem 5000 a jak sem přidal to 16kolo začlo moto hned rovnat, ale z nevýhody si jde udělat vždy nějakou tu výhodičku
mozna kdyby jsi s tim dvouvalcem prestal jezdit jako se 4valcem. Tak by ti to zaclo peipadat, ze to jede... ano rada ser tam vic plynu je presna, jinak to nejde. Na videu tam ten plyn neseres
2 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
KapitanMasakr píše: t_freedom> Nejjednodušší řešení pro podobný je "srát tam víc plynu" a když není, chce to pořádnej výkonnej stroj - pche sto koní(to tvrdí on, ale má min. 120, jenže ve spektru otáček v kterejch jezdí o nich ani neví)
Děláš si prdel ?
A v jakém tom spektru otáček si teda myslíš, že jezdím ?
Tohle moto nejvic netaha ani ve 3000 a nema v 6000 propad otaček, nejvic zatahne těsně pod omezovačem v 10 000 a ja v zatačkach jezdim 9000 .... Maximalni ten maximum 10 000 tam davam jen chvilkově, protože to řve, klepe se to jak kdyby se to mělo rozpadnout... spravne spektrum ?
To mažna platilo u fireblada, že sem jezdil kolem 5000 a jak sem přidal to 16kolo začlo moto hned rovnat, ale z nevýhody si jde udělat vždy nějakou tu výhodičku
Seš zfetovanej? Na tom videu to čudláš s bídou v půlce otáčkoměru, při podřazení ti to padá na volnoběh, no hrůza a děs.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
prostě model 99 má 90+kW... to jestli to máš rozhašený a žere ti to 11L/100km i při tvý jízdě je jiná...
Ale ty se svejma návykama víc jak 70HP stejně nepotřebuješ...
Naposledy editováno 09.12.2014 22:19:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Naposledy editováno 11.05.2015 13:58:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Naposledy editováno 10.12.2014 05:09:31
EVR - KIT EPROM APRILIA RSV 1000 TUONO DUCATI MV AGUSTA F4 1000S BRUTALE 910
Lakaaaaa to ...
A kdyby to náhodou nepasovalo nevadí ... Umím to tam i tak nainstalovat s pajkou a pomoci 20ti drátečků ty zapíchám do jednotky potom to propojim s těmi pacičkami na epromce, takže bych mohl čistě teoreticky sehnat něco i s mnohem vyžši konfiguraci třeba z poslední Ducati pingialale tam to počítá s vyžšim oběmem a novějšími, odolnějšími komponenty . Pak by to mohlo dodat motoru přímo leteckou sílu...
A já se mohl opět nad hrboly vznášet, jak to tomu bylo před lety 230 zataaačkou najedu na hup a už letím 15 metrů při dopadu se trošku smíkne, zavybruje, řiditkama zafackuje a jasně poví jak tohle nejde a jestli to ješte jednou udělám tak se někde vybourám
Naposledy editováno 10.12.2014 04:29:00
creater píše: to umí asi každej neee, to je legrace, jezdím tak, abych ji zbytečně nerozbil, i když jsem s ní maličko plesknul zrovna letos v Sosnové, ale nic se nestalo, nehoním se už za časama
Já letos taky spadl, jeden pan na parkovisti na mě křičel..Ukaž co to umí !
Při rozjezdu v první zatáčce jsem hodil držku tak šikovně, že po 20ti km odešel motor ...
Nejdřív jsem si říkal, jak vtom hrozně hlasitě cvaká a šusti, ale nakonec jsem se ujistil vtom, že si jen zvikaji a dolaďuji se ventily potom co jsem si snimi pohraaal.
Tak jsem to vyřešil stejným způsobem, jak u fireblada na sluchatkách v přilbě jsem si přidal volume, potom ve 180 předjiždim kamaráda a mrd ! V právé straně díra až mi to ožehlo pravou rukavici....
Tak jsem ji tam nechal šest dni a šest nocí stát zato co mi udělala a jak příšerné mě zklamala :(
Naposledy editováno 10.12.2014 04:47:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
ppll píše: Jarda172>Pro pořádného pilota pořádný motorWright R-3350 Turbo Compound A má tam vše po čem touží i to o čem možná ještě ani neslyšel
A kdo to vyrabi ? Buhvi, jestli to někde
nenašli
Já jednou psal firmě co se zabývá vývojem a vyrobou motoru, jaký motor potřebují, že jim zaplatit kolik chtějí když splni me požadavky 100cc 350 k 75,3 kg s jednotkou ,otačkoměrem 22 000 ....Kdyby někdo na něco narazil dam mu provizi za tip jestli mi to prodaji toho se při koupi nové motorky vždy bojim.
Naposledy editováno 10.12.2014 05:10:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Naposledy editováno 10.12.2014 05:25:22
KapitanMasakr píše: t_freedom> Ale noták, jako správný motoznalec bys měl vědět, že každý motor věkem na síle ztrácí...To s těmi koňmi je dukazně podložené, viděl jsem to v jednom dílu TopGearu vzal 9 let staryho medvěda, 15 let starý bávo ...Potom na válcích měřili, kolik ty auta po letech ztratily výkonu mercedes z původních 310 konňi měl 300 a BMW na tom bylo ještě hůř u motorek to je horší ponevač točí víc.. .. To da přece rozum ! Musíš nad tím uvažovat logicky
hlavně Top Gear je odborníky uznávaná testovací laboratoř Jinak tam jednou měli i fungl nového mustanga a tomu naměřili, že má mnohem větší rozdíl oproti papírům, než starý 68 se kterým ho porovnávali. Takže jezdecké umění nesváděj na chybějící výkon motoru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |