JardelT píše: to by mě zajímalo, když někdo pojede na Africe nějakou delší výpravu, v jakém stavu přijede domů, když po každé vyjížďce se musí moto ošetřit, tohle se Hondě moc nepovedlo, navíc pokud pro rok 2017 dávají již lepší díly, jak píše Eso, tak klasický ojeb na dřívější zákazníky, vaše peníze máme, tak nám už polibte prdel
podle slov zastupce znacky - nemuzeme to delat kazdemu, jezdili by sem s tim pak vsichni. to kdyz jsem slysel, nevedel jsem, jestli se mam smat, nebo brecet. podotykam, ze neslo o zastupce KTM. i z zoho si muzeme udelat obrazek o tom, jak je to tady nastaveno. ale nezapomenme, ze ryba smrdi od hlavy....Naposledy editováno 24.02.2017 14:34:30
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Naposledy editováno 24.02.2017 14:41:23
lopata75 píše: GS Petr: To víš, ja jezdim jen na kafe na nejbližší benzinku a umim jen rovně a plnej 1 km tam a 1km zpět. Je pravda, že to svědčí o slabší ochraně hondy, když druhá motka je OK... Ale zase se nelze divit, ze pokud provozuju motorku v zimnich podmínkách, je nutná nadstandardní údržba. Prostě v zimě na ty silnice valí tuny soli, ne jen nějaká vzdušna vlhkost s obsahem soli a i ta může poskodit stroj - viz přeprava po moři, koukni co zrovna psal Macik při návratu jeho Liazky - auto v pořádku, trocha rezi... Z čeho asi?
nejezdím v zimě když jsou sra.... a že je venku v listopadu mokro a někdo to posolil to nepoznám leda to olizovat. Ale mě sere že na zadním kole je rozeta sežraná a kroužek ABS je netknutej, pod motorkou jsou asi (pozink) železa to u stojanu je jako rozeta a na zadní brzdě je jak novéj,to samé přední držák motoru hned na ráně od kola a je perfektní kdežto jedna součástka vedle je v pr.... tak ten rozdíl mě sere.1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
bulldogbiker píše: Když ukážeš KOzy tak tě nechám sednout a svezu tě
Co ty na to ??
hmmmmmmm
Přemýšlím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Eso_Rimmer píše: je to zcela jednoduche... dokud budeme drzet jazyk za zuby, nebo jen platit to, co by mela fabrika resit ZDARMA A ZCELA SAMOZREJME, nic se nezmeni. kazdy z nas by mel zacit u sebe. doba se zmenila... a nejsmutnejsi na tom je i to, kdyz sam zastupce znacky napise, ze moc dobre vi to, ze to na zapade funguje jinak a lip. to uz je fakt na hlavu... hlavne, ze to vi...
proč by to Honda řešila, když ve svých podmínkách má psáno, že Záruka se nevztahuje na estetické vady, které nemají vliv na výkon To by mě tedy mohli milovat. Koupíš si "nejlepší kvalitu" a oni ti někde na konci servisní knížky napíšou, že kvalita zpracování je podružná. Hlavně že výkon....který tam mimochodem chybí taky1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
seikos píše: proč by to Honda řešila, když ve svých podmínkách má psáno, že Záruka se nevztahuje na estetické vady, které nemají vliv na výkon To by mě tedy mohli milovat. Koupíš si "nejlepší kvalitu" a oni ti někde na konci servisní knížky napíšou, že kvalita zpracování je podružná. Hlavně že výkon....který tam mimochodem chybí taky
Jééééééé, no to néééé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Eso_Rimmer píše: add Seikos - mas recht. proc se zbytecne trapit necim, co maji japoncici, evidente si vedomi toho, co vytvorili za nedomrlou potvoru, davno na haku.
Ale tebe chválím, KTM je pěkně nervozní z Afriky, takže tě to omlouvá
Já žádná koroze!!!
Ale budte v klidu sleduji to každý den
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
BTW nevím jestli to má nějakou spojitost, ale už jsem si všiml více novějších japonských aut, vzhledem ke stáří opravdu dost zrezlé.
Naposledy editováno 24.02.2017 20:14:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Tech píše: Jako nepotěší to u motorky za 350k, to jistě. Nadruhou stranu bych z toho nedělal moc velkou vědu.. Bůh ví včem ty motorky jezdili. Dokud bude OK motor, odpružení, elektronika, brzdy, je to cajk.
BTW nevím jestli to má nějakou spojitost, ale už jsem si všiml více novějších japonských aut, vzhledem ke stáří opravdu dost zrezlé.
jasne, proc z toho delat vedu. je to preci Afrika twl, to je logika. masina stara dvacet let neni takhle domrsena jako masina, co jezdila dva mesice. ale je to cajk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
bulldogbiker píše: Ale tebe chválím, KTM je pěkně nervozní z Afriky, takže tě to omlouvá
Já žádná koroze!!!
Ale budte v klidu sleduji to každý den
no, abych tě vyvedl z omylu, tak tam kde se Afričani smáli KTM 1050, tak tam jsou docela v prdeli z KTM 1090, která Africe ujela dost o parník. KTM Adventure R je sice o pár tisíc dražší (drahá jako DCT verze), na druhou stranu Afriku ve všech ohledech překonává. Zejména na kvalitě podvozku a v elektronické výbavě. A teď, když je vidno jak se Honda staví k reklamacím, tak je to vlastně i fuk, jestli KTM měla s reklamacemi nějaké problémy. Můžou si podat ruce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Co říkáte majitele 1190r, co jste obhajovali 150hp, že by si KTM přeci jen řekla, že je to na 18/21 až příliš ? Nebo jim to ubíralo zákazníky, co se toho výkonu báli ? No spíš si chtěli udělat větší skok k vlajkové lodi, asi.
Každopádně musím říct že se mi ten koncept 125HP líbí. Třeba už to nebude tolik péct do sedla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Tech píše: seikos> Hele to je divný. 1050 se nikdo nesmál, pokud vím 1090 je vlastně jen slabší 1190, takže je nic nového pod sluncem.
Co říkáte majitele 1190r, co jste obhajovali 150hp, že by si KTM přeci jen řekla, že je to na 18/21 až příliš ? Nebo jim to ubíralo zákazníky, co se toho výkonu báli ? No spíš si chtěli udělat větší skok k vlajkové lodi, asi.
Každopádně musím říct že se mi ten koncept 125HP líbí. Třeba už to nebude tolik péct do sedla.
Nová 1090 má lepší podvozek než 1190. Zejména zadní tlumič byl výrazně zrevidován. Je trochu lehčí, je levnější a je hlavně výrazně lepší než Afrika, při cca podobné ceně. Což se o 1050 říct nedalo.
Koncept 1050 vs 1190 vs 1290 nebyl životaschopný. Ty motorky si samy navzájem požíraly zákazníky. Lepší 1090 a ještě lepší 1290 je rozumnější cesta, než mít 3 motorky moc blízku u sebe. Testoval jsem všechny 3 během tří dnů, tak vím moc dobře.
Naposledy editováno 24.02.2017 21:16:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
seikos píše: no, abych tě vyvedl z omylu, tak tam kde se Afričani smáli KTM 1050, tak tam jsou docela v prdeli z KTM 1090, která Africe ujela dost o parník. KTM Adventure R je sice o pár tisíc dražší (drahá jako DCT verze), na druhou stranu Afriku ve všech ohledech překonává. Zejména na kvalitě podvozku a v elektronické výbavě. A teď, když je vidno jak se Honda staví k reklamacím, tak je to vlastně i fuk, jestli KTM měla s reklamacemi nějaké problémy. Můžou si podat ruce
KTM se já budu smát pořád, naposledy jsem ji mohl koupit před týdnem. Takže děkuji ale pro mne né. HONDA je pro mne stále spolehlivější stroj než KTM .
Elektronický podvozek a 150 koní mne vůbec nezajíma, to co mne zajíma je, jestli VEROMO ukážš KOZY !!!!
.
.
.
a pozor, já stále bez koroze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
JardelT píše: a klasika, jednou se firma Honda ozvala a už bude zase mlčet, pak admin Jarda smaže toto vlákno z důvodu, že tímto je problém vyřešen a pak se bude zase omlouvat, že to špatně pochopil, ale žádný krok navíc dělat nebude, to se odmlčí a bude dělat mrtvého brouka
A fakt to o tom KTM smazali, vážně to nikde není ??
bulldogbiker píše: KTM se já budu smát pořád, naposledy jsem ji mohl koupit před týdnem. Takže děkuji ale pro mne né. HONDA je pro mne stále spolehlivější stroj než KTM .
Elektronický podvozek a 150 koní mne vůbec nezajíma, to co mne zajíma je, jestli VEROMO ukážš KOZY !!!!
.
.
.
a pozor, já stále bez koroze
edit: z těch 200 byla asi polovina do elektroniky, takže to techniky dal kilo
Naposledy editováno 24.02.2017 21:42:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |