1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
puffybodie píše: A kdyz to ten vyrobce ma, majitel vozu/motocyklu na to odkaze, tak proc si to STK nezajisti? Tohle je jeji prace, ne majitele. STK kontroluje technicky stav vozu a k tomu potrebuje veskere dostupne informace, ktere si musi sehnat sama aby se nejednalo o podstrcene dokumenty od majitele
A proč by si to měla zajištovat STK seš normální přece kola chce zapsat majitel ne STK jak já můžu vědět co by tam chtěl. A STK kontroluje podle dokladů předložených majitelem mám pocit že projet by ses potřeboval ty a fest.
Naposledy editováno 06.07.2017 21:29:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
ad stitek - jj spatne jsem se vyjadril, registrace v CR nebo jinem cl. state EU pred 2001.. nicmene cetl jsme priklad kdy takhle vyhodili kluka s nejakou jawou 350.. a pod..
ad slouceny reflektor (nikoliv sdruzeny, sdruzeny je jedna parabola, vice vyzarovacich ploch.. napr zadni obrys + osvetleni RZ)
5.5 Sdruženými světlomety/svítilnami
se rozumějí světlomety/svítilny mající samostatné svítící plochy, avšak společný zdroj světla a společné pouzdro světlometu/svítilny.
5.6 Sloučenými světlomety/svítilnami
se rozumějí zařízení mající samostatné zdroje světla nebo jediný zdroj světla působící různými způsoby (např. odlišnosti optické, mechanické nebo elektrické), zcela nebo částečně společné svítící plochy a společné pouzdro světlometu/
jenze to jsme prave u toho "tim je mysleno"
Macomen0 píše: A s tou obryskou je myšleno že muže být sdruženo,vždy ale s potkávacím ne třeba s mlhovkou.. atd.. .
v zakonech neni nic mysleno, v zakonech byva napsano, cerne na bilem:
6.2 Potkávací světlomety
6.2.6
Může být skupinový s dálkovým světlometem a jinými světlomety/předními svítilnami.
6.2.7
Nesmí být sdružený s žádným jiným světlometem/svítilnou.
6.2.8
Může být sloučený s dálkovým světlometem a jinými světlomety/předními svítilnami.
6.2.10
Kontrolka zapojení obvodu: nepovinná. Zelené neblikající kontrolní světlo.
...
a viz vise slouceny = stejny zdroj svetla pusobici ruznymi zpusoby.. tj. kdyz stojim u krajnice je to obrysovka, kdyz jedu je to potkavacka..
(nemluve o tom ze bastlit do paraboly neco co tam z vyroby nebylo a vubec byt nema byt je presne naopak zasah do orig. svetla, coz by jste jako technici naopak meli hlidat.. protoze tim samozrejme i homo svetlo straci to homo, atd... resp. to je furt dokola - nejde ani o skutecnou homologaci ale o Ecko v kolecku.. atd.. a to je prave ta totalni absurdita )
samozrejme ale plne chapu, ze budes mit jakozto technik strach aby jsi nepustil neco z cehu mozes mit prusvih, tudiz si budes vise psany text vykladat jinak, prisneji, bezpecneji ze sveho pohledu.. institut STK se pak stane ciste pravni argumentaci o konkretnim vykladu zakona, prohlidka na 15min skonci mnohaletymi soudy, atd.. v tomhle vas uprime chapu a jak jsem psal vise - STK by mela mit jasna, srozumitelna, jednoducha pravidla pro obe strany, zamerena na skutecnou bezpecnost provozu a ne argumentaci prakticky o blbostech
6.5 Přední obrysové svítilny
6.5.5
Orientace: směrem dopředu.
6.5.6
Mohou být skupinové s kterýmkoliv předním světlometem/svítilnou.
6.5.7
Mohou být sloučené s kterýmkoliv předním světlometem/svítilnou.
6.5.9
Kontrolka zapojení obvodu: povinná.
Neblikající zelené kontrolní světlo; tato kontrolka se nepožaduje, pokud je možno rozsvítit nebo zhasnout osvětlení panelu přístrojů jen společně s obrysovou svítilnou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
puffybodie píše: Macomen0> Hmmmm a jak ti lidi kdysi jezdili v mlze bez mlhovek? Ze to slo bez urednicka? Ale odkryl ses ted pekne, diky
Ty budeš supernechápavý čelavěk je to v zákoně/vyhlášce tak běž plakat někam jinam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
puffybodie píše: Macomen0> Kdyz se takova pneu nevyrabi, vyrobce rafku/pneu umoznuje dat jinou, tak proc by si to mel majitel jako zapisovat? Aby uredni siml zarehtal a spolkl dalsi zbytecnou sumu? A opet.... STK kontroluje podle dokladu predlozenych majitelem a nic jineho? K cemu ta STK pak je? Pri koupi prosla evidencka a STK, majitel se nemeni, tak neni duvod pro dalsi STK, protoze STK podle dokladu uz jednoiu probehla Jen pokracuj
A tak jak by někdo zjistil že se taková nevyrábí jako že stanice budou obvolávat výrobce nebo tak něco.A že někdo má auto po evidenčce chápu. ale zbytek jsme tu už řešili ale pořád pláčeš na špatném hrobě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
puffybodie píše: neznamyScooterD> Jsem si tim naprosto jisty. Procento blbu v populaci co budou jezdit pravidelne vrakem je plus minus stejne a zadny zakon to nezmeni. Navic kdyby to melo neco zmenit, tak se STK asi nezameruji na uzivatele co maji motorku v poradku a vyrazi je za to, ze tam maji original drzaky kufru od vyrobce, 20 let stare originalni zrcatko, original vyfuk bez E a podobne ptakoviny, ale naopak by se zamerili na to odstranit ze silnic opravdove vraky co nebrzdi, nesviti, chcije z nich olej (pokud to neni otevrene mazani ze zacatku 20. stoleti ), rez zakousla uz i do sedacky a podobne. Mas snad pocit, ze STK se zameruji na tyto vozy? Ja vubec, co je naopak pomerne bezne je buzerace a odirani slusnych lidi, protoze to je snazsi nez opravdu pracovat na technickem stavu. To same i policajti. 30 roku stary Zigul co je v perfektnim stavu zastavi a kontroluji, ale ty moderni strepy od Audi, BMW a dalsich, kterym 3 mesice od koupe uz nesviti svetla (a na slavnou STK co ma tohle hlidat jdou az za 4 roky) vesele projizdi. Neco je extremne spatne v systemu a to je problem, ktery navic znamy podvodnicek Tok tezko bude zrovna on napravovat
No a nevím co jsi zažil ty ale jestli tě někdo vyrazil za takové ptákoviny tedy kromě toho zrcátka tak si stěžuj ale už se opakuju ne tady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
kerut píše: Macomen0>
ad stitek - jj spatne jsem se vyjadril, registrace v CR nebo jinem cl. state EU pred 2001.. nicmene cetl jsme priklad kdy takhle vyhodili kluka s nejakou jawou 350.. a pod..
ad slouceny reflektor (nikoliv sdruzeny, sdruzeny je jedna parabola, vice vyzarovacich ploch.. napr zadni obrys + osvetleni RZ)
5.5 Sdruženými světlomety/svítilnami
se rozumějí světlomety/svítilny mající samostatné svítící plochy, avšak společný zdroj světla a společné pouzdro světlometu/svítilny.
5.6 Sloučenými světlomety/svítilnami
se rozumějí zařízení mající samostatné zdroje světla nebo jediný zdroj světla působící různými způsoby (např. odlišnosti optické, mechanické nebo elektrické), zcela nebo částečně společné svítící plochy a společné pouzdro světlometu/
jenze to jsme prave u toho "tim je mysleno"
v zakonech neni nic mysleno, v zakonech byva napsano, cerne na bilem:
6.2 Potkávací světlomety
6.2.6
Může být skupinový s dálkovým světlometem a jinými světlomety/předními svítilnami.
6.2.7
Nesmí být sdružený s žádným jiným světlometem/svítilnou.
6.2.8
Může být sloučený s dálkovým světlometem a jinými světlomety/předními svítilnami.
6.2.10
Kontrolka zapojení obvodu: nepovinná. Zelené neblikající kontrolní světlo.
...
a viz vise slouceny = stejny zdroj svetla pusobici ruznymi zpusoby.. tj. kdyz stojim u krajnice je to obrysovka, kdyz jedu je to potkavacka..
(nemluve o tom ze bastlit do paraboly neco co tam z vyroby nebylo a vubec byt nema byt je presne naopak zasah do orig. svetla, coz by jste jako technici naopak meli hlidat.. protoze tim samozrejme i homo svetlo straci to homo, atd... resp. to je furt dokola - nejde ani o skutecnou homologaci ale o Ecko v kolecku.. atd.. a to je prave ta totalni absurdita )
samozrejme ale plne chapu, ze budes mit jakozto technik strach aby jsi nepustil neco z cehu mozes mit prusvih, tudiz si budes vise psany text vykladat jinak, prisneji, bezpecneji ze sveho pohledu.. institut STK se pak stane ciste pravni argumentaci o konkretnim vykladu zakona, prohlidka na 15min skonci mnohaletymi soudy, atd.. v tomhle vas uprime chapu a jak jsem psal vise - STK by mela mit jasna, srozumitelna, jednoducha pravidla pro obe strany, zamerena na skutecnou bezpecnost provozu a ne argumentaci prakticky o blbostech
Ne ne jedná se jen o upřesnění co platí pro jednostopá vozidla a v tom nebylo jasno protože na ně prostě trošičku zapoměli když jsme se dotazovali jestli to používat všeobecne tak tvrdili že to upřesní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
tak si stěžuj ale už se opakuju ne tady.
A tohle vlakno nebo jine vzniklo proc? Proc je tady video z tech setkani motorkaru v Praze atd.? Mas pocit, ze to je proto, ze si lide nestezuji? Naopak, stezuji, ale kdyz si stezuji primo na STK, tak to je jak ukazat cerveny hadr bykovi, protoze maly urednicek nemuze strpet aby mu nekdo odporoval, protoze zakon a vyhlaska a tak to proste musi bejt i kdyby to byla sebevetsi kravovina
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
puffybodie píše: Macomen0>
A tohle vlakno nebo jine vzniklo proc? Proc je tady video z tech setkani motorkaru v Praze atd.? Mas pocit, ze to je proto, ze si lide nestezuji? Naopak, stezuji, ale kdyz si stezuji primo na STK, tak to je jak ukazat cerveny hadr bykovi, protoze maly urednicek nemuze strpet aby mu nekdo odporoval, protoze zakon a vyhlaska a tak to proste musi bejt i kdyby to byla sebevetsi kravovina
Ale pochop u nás si můžeš stěžovat jak chceš nepomůže a že by šli manifestovat technici to nemůžeš myslet vážně. Když my něco připomínkujeme jsme pro ně asi otravný poddajný hmyz. Jé STK ty furt něco chtějí.
Jsme rádi že se podařili nějaké drobnosti třeba jména na evidenčkách jejich platnost atd.
ale ono je fakt ze treba policajti taky neznaj zakony, mnohdy i docela hrubym zpusobem (obcas fakt na okamzitej vyhazov), a jsopu schopny tvrdit vselicos.. o tom zadna, viz takova ta srozumitelnejsi/duchapritomnejsi pulka prrispevku od Číkuse..
jianc s poslednim prispevkem souhlas, jak jsem uz psal, problem neni (jen) u techniku, vetsi cast problemu je stat - prilis moc a prilis slozitych pravidel, navic jak jsem psal o par sranek driv a jak mnozi vedi, u L3e prakticky ciste z vule nasich vlastnich zakonodarcu.. tj. zde jedine ten dialog, argumentace, a snad treba nekdy v brzkem budoucnu i to zlepseni
PČR nezjistí nic protože neví bohužel, proč myslíž že jim cpali ten manuál, jaako docela takovou závadu jsem tu dneska popisoval no a mobilní STK budou více protože pčr to nedává a angažuje se v tom centrum služeb.
Ale pokud se někomu podaří prosadit model moto bez STK budu jen rád. Fakt asi na té svoji nic měnit nebudu věřím že v Hondě nejsou kreténi,ale budu mít taky o starost míň.
Ale teď jdu spát zítra musím splašit lis do dílny a jěště nevím kde.
Naposledy editováno 06.07.2017 22:28:02
puffybodie píše: Macomen0> Ano, asi mysleni, ze cech nebo obecne kdokoliv se bez zakona/vyhlasky ani nevysere. Tady lezi ten zakopany pes soucasneho stavu.
No ono tohle funguje trosku jinak, vyda se nejaky paskvil , kteremu nikdo nerozumi - zacne to kazdy ojebavat a takovi ti mrdam na vse dam si jointa tem to je putna. Tak se to zprisni a nejvic na to doplati zase ti slusni, vsem tem na ktere to ma byt usito je to opet totalka uprdele.
Tudiz z instituci usitych pro nase dobro jako je treba STK uz ma kazdy pocit ze je to jen debilni vycucavacka penez k nicemu ala stacionarni radary.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
neznamyScooterD píše: puffybodie> jako máš pocit, že nebejt povinná pravidelná technická tak ta statistika bude stejná????? WTF?
Zakladni problem je ale ten, ze stat te tresta za neco, co si jeste nespachal a patrne ani nespachas ...jinak mensi srovnani: v DE na dalnicich je neomezena rychlost, jestli si tam nekdy jel, vsiml sis snad, ze by tam vsichni litali 3kila? 90% lidi jede do 150...stejne tak by to bylo, kdyby motorky nedelali STK...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
assasin> nahoď, je až pojedu do Francie složím jim tam nějakej vrak a zkusím to s dvojkou....
Torino> jak ověřuješ stav moto když jí kupuješ? a může to udělat technik...
puffy> já nevím kolik ročně stojí v čr řidiče příprava jejich aut na STK resp uvedení do nějakýho rozumnýho stavu, řekl bych že to bude raketa a tvrdit, že by jí platili dobrovolně můžeš snad jen Ty
edit> puffy a samozřejmě pro STK je daleko větší business vrak, než stroj v cajku.... takže z logiky věci mi plyne že se budou zaměřovat víc na ně.... ale tvoje pocity respektuju....
Naposledy editováno 06.07.2017 23:52:45