edit:preklep nic vic
Naposledy editováno 26.02.2008 00:16:31
PS: ZRX cca 100k
Naposledy editováno 02.03.2008 14:37:58
Jinak ale min. 90% řidičů neumí jezdit tak pak stačí někdo s čímkoli a můžeš mít třeba 500HP a budou dobré tak na frajeření před hospodou :o
A není to jedno ať si jezdí každej na čem chce , mě víc sedí slabší moto kterou podržím u krku a užiju si líp než šudlat moto které jezdí tři sta v dnešním provozu na našich rozmlácenejch silnicích plnejch agresivních autařů nasranejch na každého motorkáře hlavně kuli silničářům :\ Já rád zatáčky a líp než na dvanáctce se svezu na šestistovce a nebýt potřeby jezdit dlouhé štreky tak už jsem litra vyměnil za šestku ale stále váhám :o
.
Naposledy editováno 03.03.2008 00:40:42
PetrXX>..mozna bych se zeptal jinak:
kolik z obhajcu presedlani ze slabsi motky na masinu typu erjednapyco ma na litrech neco najezdeno?
Na takove odpovedi bych si docela rad pockal.
Po prechodu na litra zatim pouze 13000 km
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
romixx>Já jsem pro změnu občas přesedl z litra na tzv. moderní čtyřválcovou šestku a nechápu, jak na tom může někdo jezdit. Těch řekněme 120 (a to ještě falešných bez krouťáku) koní to má mezi 12 800 a 13 200 otáček, pod tím nic - nad tím omezovač. Každej protivítr to zastaví, když chci předjet fábii, musím o tři kvalty dolů atd
lol Tak tohle mohl napsat opravdu jen véééliký odborník.Jestli má něco výkon 98k(např.moje ZZR600),tak to také podle toho jede.Je úplně jedno,jestli to má objem 500ccm nebo 1000ccm.Výkon je výkon.Akorát u každého objemu v jiných otáčkách.A zcela pochopitelně litrový motor má všude výrazně vyšší krouťák a tím pádem pocitově skütečně silnější záběr.A mimochodem,ta moje šestistovka jede a táhne dostatečně už od pouhých 3000ot.(Do 12% stoupání sólo bez probl. na šestku a kdykoliv začne i zrychlovat.Vyzkoušeno).Z toho plyne,že u šestistovky krouťáku už bude asi dostatečně,ne? No já pro předjetí Fábie např. v 80km rychlosti jen přidám na 6-ku trochu plyn a je to.Maximálně jdu dolů o kvalt až dva.Takže krouťák mi opravdu nechybí.Naopak.To,že ho tam není tolik,jako u litru,umožní v zatáčce na výjezdu začít zrychlovat naplno podstatně dřív.Ale ani s tou mojí si to na trojku v točkách nelíznu s plným plyne.Nedávno mně ujelo kolo na trojku při akceleraci v přímém směru!Na čistém suchém asfaltu.A co teprve např.taková GSX-R1000!Tvrdím,a za tím si stojím,že v zatáčkovitých úsecích,kde jedna zatáčka navazuje na druhou,(zatáčky s rychlostmi průjezdu mezi 60-130km/h),s minimem rovnějčích úseků,bude mít šestistovka navrch.Ale ani s ní nepůjde využívat vždy naplno potenciál motoru.
Každý nechť sedlá to,co mu nejlíp sedí.Pro každého je požitek v něčem jiném.Pro někoho v lehkém driftu při akceleraci ze zatáčky nebo v přímém směru nebo v max rychlosti,dosažené v co nejkratší době, potom litra využije klidně i na běžných cestách,tedy aspoň chvilkově. Někdo má zase rád rychlý průjezd zatáčkou samotnou a prudká akcelerace na výjezdu mu nic neříká.Atd.Atd. Hlavní je,když nás všechny to ježdění baví.
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
rychlýdědek>romixx>Já jsem pro změnu občas přesedl z litra na tzv. moderní čtyřválcovou šestku a nechápu, jak na tom může někdo jezdit. Těch řekněme 120 (a to ještě falešných bez krouťáku) koní to má mezi 12 800 a 13 200 otáček, pod tím nic - nad tím omezovač. Každej protivítr to zastaví, když chci předjet fábii, musím o tři kvalty dolů atd
lol Tak tohle mohl napsat opravdu jen véééliký odborník.Jestli má něco výkon 98k(např.moje ZZR600),tak to také podle toho jede.Je úplně jedno,jestli to má objem 500ccm nebo 1000ccm.Výkon je výkon.Akorát u každého objemu v jiných otáčkách.A zcela pochopitelně litrový motor má všude výrazně vyšší krouťák a tím pádem pocitově skütečně silnější záběr.A mimochodem,ta moje šestistovka jede a táhne dostatečně už od pouhých 3000ot.(Do 12% stoupání sólo bez probl. na šestku a kdykoliv začne i zrychlovat.Vyzkoušeno).Z toho plyne,že u šestistovky krouťáku už bude asi dostatečně,ne? No já pro předjetí Fábie např. v 80km rychlosti jen přidám na 6-ku trochu plyn a je to.Maximálně jdu dolů o kvalt až dva.Takže krouťák mi opravdu nechybí.Naopak.To,že ho tam není tolik,jako u litru,umožní v zatáčce na výjezdu začít zrychlovat naplno podstatně dřív.Ale ani s tou mojí si to na trojku v točkách nelíznu s plným plyne.Nedávno mně ujelo kolo na trojku při akceleraci v přímém směru!Na čistém suchém asfaltu.A co teprve např.taková GSX-R1000!Tvrdím,a za tím si stojím,že v zatáčkovitých úsecích,kde jedna zatáčka navazuje na druhou,(zatáčky s rychlostmi průjezdu mezi 60-130km/h),s minimem rovnějčích úseků,bude mít šestistovka navrch.Ale ani s ní nepůjde využívat vždy naplno potenciál motoru.
Každý nechť sedlá to,co mu nejlíp sedí.Pro každého je požitek v něčem jiném.Pro někoho v lehkém driftu při akceleraci ze zatáčky nebo v přímém směru nebo v max rychlosti,dosažené v co nejkratší době, potom litra využije klidně i na běžných cestách,tedy aspoň chvilkově. Někdo má zase rád rychlý průjezd zatáčkou samotnou a prudká akcelerace na výjezdu mu nic neříká.Atd.Atd. Hlavní je,když nás všechny to ježdění baví.
romixx>Dina-1>a nikde nevidím,že by měl ,,romixx,, nějaký litr,v profilu má jen 500 a asi trochu kecá!!
Že já vůl se nechám vždycky zblbnout a vtáhnout se s MOTORKÁŘi do debaty. Pusťte to z hlav. Jdu zrušit registraci, aby mě to příště nelákalo vyjádřit zde svůj názor.
P.S. Pro Dina-1 - Seznam mých současných motocyklů je na
www.volny.cz/romixx
romixxi sorry. Nikdo se tě nechtěl nějak dotknout.Ale minimálně s tím protivětrem na šestikilu jsi to fakt trochu po.ral.To nešlo jen tak přejít.
ono je totiz rozdil mezi mit "TO NEJLEPSI" a mit "TO NEJZABAVNEJSI" ale je fakt ze oboje jsou dosti subjektivni dojmy...
3 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
2LEKO: Jojo, chvalim.
2 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Anti>2LEKO:Kawa vyrobila turbo motorku!Bylo to v osmdesátých létech,typ ti neřeknu,četl jsem o tom v ČMN...Takže srandu si musíš dělat z něčeho jiného...
Já si nědělám srandu KAWASAKI GPZ 750 - T - sháním to,ale originál,a ne nějakou "mrdku"!...........Yamaha i BMW taky zkoušela "TURBO"!....a možná i jiné firmy.
Naposledy editováno 03.03.2008 16:19:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Anti>2LEKO:Kawa vyrobila turbo motorku!Bylo to v osmdesátých létech,typ ti neřeknu,četl jsem o tom v ČMN...Takže srandu si musíš dělat z něčeho jiného...
KAWASAKI GPZ 75O TURBO
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Anti>Ha,tak to jsi mě dostal... Dělali to i jiní,ale vždy to tenkrát dopadlo obdobně-obrovský turbo efekt a nestíhající podvozek...Ale stejně bych to chtěl osedlat...
Já na tom jel v Maďarsku v r. 1986.......hrůza,vlnění a běs....ale moc si to nepamatuju,jenom vím,že jsem to hrozně chtěl!
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Anti>Gdo ví,jak by to jelo v současných motorkách.Onehdá sem četl,že někdo "oturboval" ZX12R,psali tam něco o necelých 500koních...
tak to je už úchylárna.........problém přenest "sílu" na silnici/pneumatiky,pérování,bzdy,spojka,převodovka/ a při tom jezdit je na hranici 250 PS.........ostatní je jen už experiment !
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
http://www.muzzys.com/
mas tam na ZX14 235, 285, 425 hp
na ZX10 230, 500 hp
to GPZ je slusny, na 1/4 mile sem zatim dal se ZX10 jen 10,67 :D jen o 0,04 rychleji
ale jel sem lazo plazo abych byl nad 10,5, se ZX9 sem vicemene nedal pod 11s, vcera jsem ji videl, vypada jak nova a ten kamos s ni dal 300 ve dvou z kopce (me se to nikdy nepovedlo proto sem koupil ZX10), u Plzne jak se jede k Rokycanum :) uz ma 65500km :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Zrychlení není o výkonu, ale o KROUŤÁKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Není 100 koní, jako 100 koní.