Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DaliboRR>jj to máš pravdu..mám tam sice origo wejfuk,ale jak jsem to v garáži startnul tak manželka se ségrou staly za ní .....byli z gráže venku do vteriny. Pry jsem magor duněl celý barák. Zítra jí protáhnu..mám týden dovču
mno hele, koukni jestli máš vysekanej katík, s touhle prasopsí úpravou je originál nejlepší laďák, a i má celkem dobrej zvuk (takovej trošku prdlavej, ale někomu se to líbí) - a hlavně nezpůsobuje propad v 5tis rpm jako mnohé aftermarket (a pokud nemáš, tak ať tě ani nenapadne ho kurvit, laďáky stojej "pár kaček").
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
jo a z moji garaže utekl po nastartovaní i Fizzer
Milosek.m>jinak kucí ja jsem se prvni tejden kochal jak si po průjezdu vesnicí 9 z deseti duchodcu odplivlo kdyz sem projel
To se mi stalo taky, kdyz sem jel bez koncovky asi 30km, po vesnici 50 ale vsichni si klepali na celo a ukazovali at zpomalim.
Takze ten efekt ze to jede rychle diky zvuku mam potvrzenej.
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
toranaga>já si teda jízdu na Aprilce bez toho Lazeného rachotu neumím představit
bud rad ja to i vyzkousel a je to fakt1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Milosek.m>bud rad ja to i vyzkousel a je to fakt
sériový laufy, filtr a čip leží doma v regále, ale toho bohdá nebude abych to tam namontoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Filtr filtruje, takže dobrý
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
GRASSEL>dr.speeder> právě R1, R6 brzdila ještě líp v dalších letech Hondy od 929 taky GSXR a kawa byly vždycky slabší na brzdy protože jsou špatný pumpy, já tam budu dávat teď radialku brembo a s tou to brzdí nechutně dobrý brzdy má teď K9, K8 mě moc nebere a nemyslím si že by to byl krutej stroj chováním jsou krutější K1 a K5
Nemám osobní zkušenost. Jen citát z testu GSX-R K10 motorkáři, ale myslím, že na tom něco bude.
To co se jim u Suzuki nedaří jsou opět brzdy. Nejsou vysloveně hrozně špatný, ale chválu si myslím nezaslouží. Brzda při intenzivním brzdění měkne, je málo účinná a pocit z brzdové páčky je při ostré jízdě nepříjemný. Už na modelu K5,6 jsem se s tímto problémem zaobíral po celou dobu mého závodění. Dnes, o pět let později se mi zdá problém přetrvává. Zde bych naopak chválil Yamahu a popřípadě Hondu (ovšem tedy tu Hondu, která nemá ABS – podrobněji předpokládám rozvede tester Tommy).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Whistler>kecy v kleci, žádná jiná motka takhle krásně masivní lauf nemá, natož s dvěma koncovkama k RSV se hodí
Souhlasí,vzhledově se mi taky moc líbí...ale s laďákem to musí být ještě větší kanonáda Letos to neřeší a jezdím.Dneska 150km poprvé v sedle RSV...husté ...tak bych to charakterizoval Nepodobá se to ničemu co jsem zatím jezdil,ani TLR ani Ducati na mě napoprvé neudělala takový dojem.No...zatím spokojenost
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Ale jinak vzhledově je zajímavej, neřekl bych hnusnej ale zajímavej
GRASSEL>Ten origo se s laďákem nedá vážně vůbec rovnat pak je dojem z jízdy, z RSV a z rychlosti úplně jinej. Ten origo to hrozně dusí a během chvíle je horkej jako prase jelikož průchodnost je celkem nulová. A tý váhy kolik se uspoří ten origo je strašně těžkej
Ale jinak vzhledově je zajímavej, neřekl bych hnusnej ale zajímavej
S tímhle souhlasím vzhled je hodně zajímavý.Budu doma tedy žadonit o laďák.
Naposledy editováno 17.08.2010 17:20:16
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
GRASSEL> jsem tu našel svoje starý video http://www.tvujsvet.cz/video/fire-rsv-2-2sJPXmmblja.html
takovy prditko ty voe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |