paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A je to tady! Z čtyřválce na V2.
14.8.2010 v 22:14
Tak jsem dneska koupil Aprilii RSV1000 Touha vyzkoušet 60´V2 byla silná. 90´jsem už jel ale RSV byla stále výzva! Vím vím....moje časté: "dvouválec nejede" atd. Už po první projížďce jsem si připadal,že jsem snad nikdy na motorce nejel! Budu se muset hodně učit .


Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 19:57 | Nahoru | #151

DaliboRR>jj to máš pravdu..mám tam sice origo wejfuk,ale jak jsem to v garáži startnul tak manželka se ségrou staly za ní .....byli z gráže venku do vteriny. Pry jsem magor duněl celý barák. Zítra jí protáhnu..mám týden dovču



mno hele, koukni jestli máš vysekanej katík, s touhle prasopsí úpravou je originál nejlepší laďák, a i má celkem dobrej zvuk (takovej trošku prdlavej, ale někomu se to líbí) - a hlavně nezpůsobuje propad v 5tis rpm jako mnohé aftermarket (a pokud nemáš, tak ať tě ani nenapadne ho kurvit, laďáky stojej "pár kaček").

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 19:59 | Nahoru | #152

FiZzeR>GRASSEL> tak to já si na ni zvykám ještě teď, a to na ní jezdím třetím rokem a stále mě dokáže něčím překvapit



Já byl právě na RSV zvyklej nejrychlejc ze všech motorek ale každá jízda na ní byla sranda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 20:02 | Nahoru | #153
FiZzeR> no hlavně základem je dát laďák a čip od stejnýho výrobce přímo na ten laďák. Bavil jsem se o tom i s Johnym a ten řekl to samý. Pak to není ono a nefunguje to tak jak má

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 20:05 | Nahoru | #154
Láďák je v plánu,ale obávám se,že plánovaná rodina dostane přednost. Určitě ho nebudu prznit...spíš se poohlídnu po starším a pokud by k tomu byl i čip...nebylo by na škodu.

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 20:06 | Nahoru | #155
GRASSEL> jsi mě s tím čipem předběhl

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 20:08 | Nahoru | #156
jj origo je dobrej tak do šourůmu mam čip arrow ale z mojim karbonakem si taky super rozumi zadnej extra rozdil jsem neshledal a jak pise Grassel tejden jsem si zvykal a pak uz ji diktoval co od ni chci

jo a z moji garaže utekl po nastartovaní i Fizzer

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 21:47 | Nahoru | #157

Milosek.m>jinak kucí ja jsem se prvni tejden kochal jak si po průjezdu vesnicí 9 z deseti duchodcu odplivlo kdyz sem projel



To se mi stalo taky, kdyz sem jel bez koncovky asi 30km, po vesnici 50 ale vsichni si klepali na celo a ukazovali at zpomalim.

Takze ten efekt ze to jede rychle diky zvuku mam potvrzenej.

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:11 | Nahoru | #158
já si teda jízdu na Aprilce bez toho Lazeného rachotu neumím představit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:12 | Nahoru | #159

toranaga>já si teda jízdu na Aprilce bez toho Lazeného rachotu neumím představit

bud rad ja to i vyzkousel a je to fakt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:24 | Nahoru | #160

Milosek.m>bud rad ja to i vyzkousel a je to fakt



sériový laufy, filtr a čip leží doma v regále, ale toho bohdá nebude abych to tam namontoval

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:44 | Nahoru | #161

Milosek.m>bud rad ja to i vyzkousel a je to fakt



já taky a je to fakt děs

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:45 | Nahoru | #162
a jak u toho nebyla ta zvuková kulisa tak to i daleko míň jelo ten zvuk je hroznej oblbovač

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:45 | Nahoru | #163

toranaga>já si teda jízdu na Aprilce bez toho Lazeného rachotu neumím představit



já jo rsv má krásnej zvuk i v sérii

... ale je škoda nevyužít potenciál, že

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:47 | Nahoru | #164
toranaga> kurva já vždycky když tě zahlídnu tak si vzpomenu že jsem ti něco prodával a vždycky zapomenu co tak co že to bylo?! A jak to funguje?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:57 | Nahoru | #165
GRASSEL> BMC filtr + píčovinky k tomu.
Filtr filtruje, takže dobrý

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:58 | Nahoru | #166
toranaga> jojo

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:04 | Nahoru | #167
ten origo lauf je neskutečně hnusný

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:34 | Nahoru | #168
dalsi polomotor se premistil do jiny garaze?

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:38 | Nahoru | #169
jedinej spravnej zvuk je tady, zacnete si zvykat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:42 | Nahoru | #170
Bubrak ZX10R> Tady s laďákem. Kdo pozná rozdíl

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:47 | Nahoru | #171

FiZzeR>Bubrak ZX10R> Tady s laďákem. Kdo pozná rozdíl



i prd velebnosti.. :D

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:50 | Nahoru | #172

FiZzeR>Bubrak ZX10R> Tady s laďákem. Kdo pozná rozdíl



Ladak z RSVcka me nikdy nelakal.

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 00:05 | Nahoru | #173

GRASSEL>dr.speeder> právě R1, R6 brzdila ještě líp v dalších letech Hondy od 929 taky GSXR a kawa byly vždycky slabší na brzdy protože jsou špatný pumpy, já tam budu dávat teď radialku brembo a s tou to brzdí nechutně dobrý brzdy má teď K9, K8 mě moc nebere a nemyslím si že by to byl krutej stroj chováním jsou krutější K1 a K5


Nemám osobní zkušenost. Jen citát z testu GSX-R K10 motorkáři, ale myslím, že na tom něco bude.
To co se jim u Suzuki nedaří jsou opět brzdy. Nejsou vysloveně hrozně špatný, ale chválu si myslím nezaslouží. Brzda při intenzivním brzdění měkne, je málo účinná a pocit z brzdové páčky je při ostré jízdě nepříjemný. Už na modelu K5,6 jsem se s tímto problémem zaobíral po celou dobu mého závodění. Dnes, o pět let později se mi zdá problém přetrvává. Zde bych naopak chválil Yamahu a popřípadě Hondu (ovšem tedy tu Hondu, která nemá ABS – podrobněji předpokládám rozvede tester Tommy).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 15:38 | Nahoru | #174

c.j.>ten origo lauf je neskutečně hnusný



kecy v kleci, žádná jiná motka takhle krásně masivní lauf nemá, natož s dvěma koncovkama k RSV se hodí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:05 | Nahoru | #175

Whistler>kecy v kleci, žádná jiná motka takhle krásně masivní lauf nemá, natož s dvěma koncovkama k RSV se hodí


Souhlasí,vzhledově se mi taky moc líbí...ale s laďákem to musí být ještě větší kanonáda Letos to neřeší a jezdím.Dneska 150km poprvé v sedle RSV...husté ...tak bych to charakterizoval Nepodobá se to ničemu co jsem zatím jezdil,ani TLR ani Ducati na mě napoprvé neudělala takový dojem.No...zatím spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:10 | Nahoru | #176
Ten origo se s laďákem nedá vážně vůbec rovnat pak je dojem z jízdy, z RSV a z rychlosti úplně jinej. Ten origo to hrozně dusí a během chvíle je horkej jako prase jelikož průchodnost je celkem nulová. A tý váhy kolik se uspoří ten origo je strašně těžkej
Ale jinak vzhledově je zajímavej, neřekl bych hnusnej ale zajímavej

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:19 | Nahoru | #177

GRASSEL>Ten origo se s laďákem nedá vážně vůbec rovnat pak je dojem z jízdy, z RSV a z rychlosti úplně jinej. Ten origo to hrozně dusí a během chvíle je horkej jako prase jelikož průchodnost je celkem nulová. A tý váhy kolik se uspoří ten origo je strašně těžkej
Ale jinak vzhledově je zajímavej, neřekl bych hnusnej ale zajímavej


S tímhle souhlasím vzhled je hodně zajímavý.Budu doma tedy žadonit o laďák.

Naposledy editováno 17.08.2010 17:20:16

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:32 | Nahoru | #178

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:42 | Nahoru | #179

GRASSEL> jsem tu našel svoje starý video http://www.tvujsvet.cz/video/fire-rsv-2-2sJPXmmblja.html


takovy prditko ty voe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:44 | Nahoru | #180
jungen> je to točený mobilem ty pako tam vůbec nejde o zvukovou kulisu jelikož je podstatně jiná.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 WenCa 6276 29.8.2024 v 16:32 Mileek
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr


TOPlist