1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Pet1970> jasny, prave se vrátilo ze slovace, slaby dve nadrze, ale leti to i s tou rakvi dve kila celou cestu
(mrknul jsem tam vecer na to origo diag a na prvni pohled mi nesedi hodnota co leze z lambdy, na volnobeh 0 - ma byt 1.5-4nebo tak neco a rozdil tlaku na DPF na volnobeh kolem nuly a mel by byt kolem 4hPa, jinak hodnoty pak lezou nahoru pri pridani plynu... ale minimalne je to podezrele... budu se tim zabejvat az bude chvili casu v tydnu. KO dvouhmota, takze tu vymenim urcite, tlumice nevim, auto sedi jak pribite, ale cas by uz mely, jsou tam dele nez ty originalni...)
nejspis to tam z nakyho duvodu leje vic nafty, auto totiz v nizkejch jede jak debil... na jedna, dva to porad hrabe a to mam sportovni - lepive 225 pneu...
Psal jsi že spotřeba na palubce nesedí s reálnou, při tom to jede, to znamená že ta nafta navíc tam jde mimo to co požaduje ECU, to můžou dělat jen tři věci, tlak v railu je jiný než načítá ECU,,pomalé'' vstřiky, nebo vadná jednotka. V nízkým zatížení to rozděluje dávku na víc sekcí než v plným, máš možnost v té tvé diagnostice zobrazit balancing zrychlení kliky z čidla otáček?
nevim co to cislo u lambda znamena, ale jestli tam ma byt na volnobeh 1.5 a vic .. a je tam nula, skoro to vypada, ze je to moc bohate? proc to ale nehlasi jako chybu...
na vstriky podezreni mam. tlak v railu - muzu vymenit senzor. jednotku bych nerad ... nakodovat tam neco jineho nebude uplne easy...
slysel jsem i historky o tom kdy mrtva dvouhmota ovlivnovala senzor na klice a delalo to blbosti. Za urcitych podminek, kdyz na neutral pridam a necham spadnout otacky tak slysim kovove tuknuti - muj odhad je prave ta dvojhmota...
blby, je ze na tom aute ma vse 400+ tis, pak se tezko neco hleda, kdyz je vse lehce mimo tolerance...
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Vy jste tu sami zkuseni, urcite budete umet poradit.
Ta moje devitkova ducna ma od nejake chemicke bryndy (cistidla) "mapy" na kyvce a prednich vidli.
Nejaky tip, cim to dostat dolu? Vypada to na nejaky chemicky srac, co mozna narusil strukturu materialu....
Nevim jakeho madara napadlo to necim takovym popatlat a rychle nesplachnout.
Jinak stale cekam na nejake dily z Talosky, ale v cervnu uz to snad bude vrcet, resp. chrastit. :)
Bo já to s tím už tak i koupil - a nikdy ničím se mi nepodařilo se toho zbavit anebo to třeba rozleštit jsou to holt svinstva, co se prodávaj
Na TL jsem podobne okyslej ram umyl “gasket removerem” od loctite, je krasne lesklej, ale obavam se, ze to vzalo i povrchovku :D takze na duc bych to asi nepatlal, tele je prasivka, tam je to fuk…
Pavel_76 píše: oxygen> to je Kia Opirius nebo jak se to jmenovalo.
To se ještě Korejci ničeho nebáli.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zadna tragedie to neni, ale jasne, ze bych to mel rad špígl nýgl. :)
A dalsi dotaz je asi spis na Osyho a to sice, zda ma (nebo nekdo jiny) porovnani ovladatelnost + havost Z3/Z4 vs. (vošklivej) Boxte.r
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
s Boxsterem si je srovnávat nedovolim, s ním jsem jezdil někdy kdysi v 2007 - a bylo to prostě jen příjemně čitelný svižný svezení podvozek supr a celý to autíčko moc pěkně funguje, ale asi kuli tomu motoru uprostřed se ani na plynu žádná větší přetáčivost jako u Z-ka nekoná...
Do smyků na okresce to bude asi chtít dostat si ho nejdřív pořádně pod kůži natož na mokru
Naposledy editováno 18.05.2023 17:07:51
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jsem se v tom nikdy nesvezl, tak by mě zajímalo, zda je to o tolik zábavnější jak uvedená Zedka.
Rozhodně to teď není téma, nechystám se kupovat další auto, ale výhledově bych se na něj možná zaměřil, dokud jde koupit za "normální" cenu. Pokud je to teda pravda, že je "mnohem lepší."
Teď potřebuju vyřešit "mapy" na vidlích a kyvce a ani motoobchody nevědí, co by pomohlo. :)
assassin píše: Porsche je na draze rychlejsi a celkove je to lepsi auto, ale na jezdeni dverma napřed je lepsi bawo (po úpravách) ale Zka jsou na tohle spis horsi nez treba coupe/sedan s podobným základem…
nojo, kratky rozvor se huze hlida....
Když už sem píšu...po doporučení jsem si dal do arteona DTE pedal box...zkracuje to tu tupou reakci na plyn, kterou mají už asi všechna nová auta. Moc jsem tomu nevěřil (zázračná krabička, která bez zásahu do ladění převodovky atd. cokoliv vyřeší...blbost), ale dávají 2 týdny na vyzkoušení. Vlastně to jen upravuje signál od plynového pedálu. Nastavuju si to přes mobil.
Musím ale říct, že to fakt hodně pomohlo, auto se chová úplně jinak, když po něm něco chci. Jasně, že se to nikdy nebude chovat jako lanko, ale remap dsg ani chip v autě nechci a tady to pomohlo do té míry, že mě nesere nějaký zpoždění po sešlápnutí pedálu...
Sleeper> Kyvka na poface 999 je lakovaná? Se zeptám zítra našeho lakýry, pokud nezapomenu.
Naposledy editováno 18.05.2023 18:39:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Zdar ve spolek. :)
Vy jste tu sami zkuseni, urcite budete umet poradit.
Ta moje devitkova ducna ma od nejake chemicke bryndy (cistidla) "mapy" na kyvce a prednich vidli.
Nejaky tip, cim to dostat dolu? Vypada to na nejaky chemicky srac, co mozna narusil strukturu materialu....
Nevim jakeho madara napadlo to necim takovym popatlat a rychle nesplachnout.
Jinak stale cekam na nejake dily z Talosky, ale v cervnu uz to snad bude vrcet, resp. chrastit. :)
Koukam, ze uz to tu nekdy kdysi resil, jsou prakticky ty same fleky
Nevi teda nekdo, co s tim, bez lesteni, lakovani atp.?
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Co me hodne prekvapilo bylo mapovani plynu u mondea (2020, v te dobe funglovka) 1,6td - na par milimetrech pohybu pedalu to v podstate davalo plnej plyn, i pri snaze o klidnej rozjezd to fakt dost zryhlovalo a tlacilo do sedacky… pocitove strasna raketa, ale kdyz pak chtel jet clovek rychle a slapl na podlahu, tak zjistil, ze tech zbyvajich 90procent chodu pedalu uz tam dohromady nic neni. To treba bawa se kteryma jsem jel to maji linearni, co tam slapnes, to tam je…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: FiZzeR> barvozroutem napustenej hadr + igelitovej pytel?
to a nebo plamenomet... pripadne kombinace...