kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Hmm,já se o to nikdy nijak extra nezajímal a když bylo potřeba,tak na mejch to rozebrat šlo.Bych tohle tipnul max na tlumič řízení.To než platit takovejhle větší zásah,tak už je skoro stejně drahej novej ..
Oni to umí udělat za cca 3000,- i s tím řezáním (bez pružiny).
Jestliže rozebiratelný není (na vstupu pístnice do těla tlumiče není víko), je třeba odříznout víko a vytvořit závitovou matici (čímž se tlumič stane rozebiratelným pro případné pozdější opravy). V tomto případě je základní cena o něco vyšší a to cca 3 090,- Kč.
Repas Ohlinse byl za 5100,- (bez pružiny).
Naposledy editováno 23.02.2023 10:01:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.propilot...s-ohlins-suspension/
https://www.ebay.com/itm/122010069995
https://www.mecadata...100-s-1999-2005.html
cena za zadní cca. 32. 000 - 40.000 Kč.
Naposledy editováno 23.02.2023 10:42:25
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
půlka lidí co u mne bere Wilbersy, ať emulzáky, Competitiony s dusíkem vedle, nebo prerábka Esy na Wilbers se zachováním funkce čudlíků má za sebou Procházku, Buráňa apod. (rozuměj repas nerepasovatelného..)
Já ty chlapy nijak nesnižuju, mají za sebou víc tlumičů, jak já, ale je to rpostě udělané "nějak", a ne dobře.
je to jen oddálení výměny za pořádný repasovatelný tlumič a nejvíc Ti to budou doporučovat chlapi co si ho čerstvě dovezli, aby si to víc obhájili.
Někomu se to vyblije za tisíc, někomu za 10tkm ale každému výrazně dřív, než u nového, nebo zrepasovaného repasovatelného tlumiče.
Já už x lidí poslal za Vangelasem, má zkušeností víc, než já, ale hlavně díly na značky, které nevedu.
A než si srát do huby, to raděj pošlu chlapa tam, kde se mu dostane rozumného jednání.
Pak je taky rozdíl top stroj v top rukách, kde se už vymýšlí, v porovnáním s motorkou ježděnou po cestě turistickým tempem (byť s pocitem vlastní enormní rychlosti).
Další věc u výběru je mít po ruce někoho, kdo Ti to oservisuje.
Ne, že by na tom bylo kdovíco, ale ne každá firma dodá díly na blbý servis komukoliv.
Cpát Jardovi tlumič s dusíkem mimo, kompresema apod. je blbost.
Takže emulzák s nastavitelným odskokem, a když moc tak hydraulikou na předpětí, bo u boxerů je k maticím přístup jak k penězům.
A v tuté třídě jsou ty tlumiče srovnatelné.
Je fuk zda Hyperpro, YSS, Ohlins, nebo Wilbers, přes menší odchylky je to všude stejné.
ALE, jde taky o vývoj, servisní zázemí, záruku (u Wilbersu 5let), no a u Wilbersu tlumič dělaný každému jednomu člověku na míru.
Takže tak.
Naposledy editováno 23.02.2023 13:51:47
půlka lidí co u mne bere Wilbersy, ať emulzáky, Competitiony s dusíkem vedle, nebo prerábka Esy na Wilbers se zachováním funkce čudlíků má za sebou Procházku, Buráňa apod. (rozuměj repas nerepasovatelného..)
Já ty chlapy nijak nesnižuju, mají za sebou víc tlumičů, jak já, ale je to rpostě udělané "nějak", a ne dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://motorky.bazo...ucati-mh900e-0km.php
Naposledy editováno 23.02.2023 14:34:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PlusOne píše: Letos se těch nejetých italek jaksi vyrojilo...... a to je teprve únor
https://motorky.bazo...ucati-mh900e-0km.php
ještě že mě MHčko vůbec nedělá... za mě je to strašlivě, ale obrovsky ošklivý... ...jinak ale hezky udrženej stroj...asi
Naposledy editováno 23.02.2023 14:53:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ivos> Ivosi,píšeš to jako kdyby origo tlumič nezvladal žádnou váhu…
Po sto letech a skoro 30ti tisících kilometrech, už určitě nee.
Když si to pak spočítáš,tak proti repasi ten NOVÝ NA VÁHU V KRÁSNÉ BARVĚ BUDE DĚLAT a teď pozor : TAKY RADOST!!!!A prostě nový jiný tlumič je k SERVISOVÁNÍ VYROBEN Hotovo.
A opakovačka : Jarda NEMÁ 85 kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: mimochodem Ivošku.... já něco víííím... ale nepovííím..
Hnědá? ?
jardakovarik píše: zmulin> repase toho mého zadního tlumiče cca. 6.500 Kč. moto najeto 28000 r.v. 2003 /org tlumič/ v současné době pružina patrně ko vydává příšerné zvuky a houpá se to jak na lodi dále nereaguje štelování tuhosti + koroze proto výměna dle mého názoru raději připlatím cca. 11000 + 6.500 až 7.500 repas za nový kvalitnější než repas / rozebrání uříznutí a výměna poškozených částí / i opravář Čadek říkal že zadek je zralý na výměnu předek kontroloval a ten je super vypadá že byla u předku měněna pružina a přední tlumič .
https://www.propilot...s-ohlins-suspension/
https://www.ebay.com/itm/122010069995
https://www.mecadata...100-s-1999-2005.html
cena za zadní cca. 32. 000 - 40.000 Kč.
Těch 6500-7500 bych řekl, že ještě plus těch cca 3000 Kč na ten prvotní zásah
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Když budu chtít udělat repas na zadnám tlumiči DUCATI Multistrada 1000ds, co teda vyhodit a pořídit něco nového?
Naposledy editováno 23.02.2023 15:50:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Hnědá? ?
ja to nesmiiim rict..
crestik píše: PlusOne> https://www.motorka...gr=6122#goto10557316
Nevšiml jsem si.... na Bazoši to na mě vyskočilo hned, jak jsem se přepnul do sekce "Motorky"...