Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Phil Read - Yamaha 2T 250V4 - Sachsenring , vjíždí do cílové rovinky ...
Barry Sheene - začátky v GP 125 ccm ...
První vítězství Barryho Sheenea - 1975 GP Holandska ...
Suzuki RG500 Four jezdil i Phil Read ...
Zlaté -osmdesátky- kdy se závodilo prakticky na čemkoliv ...
Jedno z prvních vítězství v mistrovské sezóně1977 ...
Paddock v krásných letech osmdesátých ...
Ještě v -osmdesátkách- bývalo na startu v první řadě hodně těsno ...
Vrchol 2T-GP stylů jízdy ...
Kevin a Itoh-san japonská legenda 50ccm, první a jediný japonský vítěz TT ...
Nikdo nemládne ...
To bývaly časy v -pitlane- ...
Půvab a brutální naháč B-King ...
Panebože zachovej nám motocykly ...
Naposledy editováno 10.09.2023 10:37:48
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Ale jsem rád (a Pietro Tedesco určitě taky), že jste pod tento článek po dlouhé době "opět přispěli" ...
Na vysvětlenou :
oba stroje jsou tříválce = *trojky* / po anglicku TRIPPLES ...
Naposledy editováno 19.12.2023 16:16:57
Ale jsem rád (a Pietro Tedesco určitě taky), že jste pod tento článek po dlouhé době "opět přispěli" ... [/quote]
Pokud jsi myslel ne startovní čísla, ale tříválec a čtyřválec, to pak ano!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 03.09.2023 17:46:03
že v každén kole byl rád, když už ho měl *za sebou* ...
Když se mně dnes dostalo *do rukou* toto video,
zaujal mně především výraz tváře toho diváka co je v záběru,
jakoby říkal *to není možný, jak oni tady jezdí* ...
Tu *příhodu* Hilliera jsem vložením odkazu na to video jsem rozhodně neměl v úmyslu **řešit** .
Naposledy editováno 03.09.2023 23:34:15
Na velmi rychlé trati čtyřůhelníka s velkým výškovým rozdílem se především diváci - *znalci*
vydávali na poměrně dlouhou štrapáci do sekce, která je zachycena na fotce Františka Šťastného
Byl to zlom silnice téměř na vrcholu prudkého stoupání od *vlásenky* u Tetčic, na němž vyšší kubatury
už dosahovaly rychlosti, patrné na obr. 12/64, někdy i s oběma koly ve vzduchu ...
Divácky oblíbená byla i zmíněná *vlásenka*, ze které jezdci prakticky všech kubatur akcelerovali
*přes spojku* do stoupání, bylo to i cítit a nebylo výjimkou, že některé spojky konce závodu nedožily ...
Naposledy editováno 22.10.2023 14:49:12
==============================================================================================
https://www.motorkar...hless-g80-46913.html
https://www.motorkar...46913.html?diskuze=1
V polovině 70. let jsem neměl možnosti návrhu(!) výfuků a svářečské technologie(!!), jaká je vidět na předchozí fotografii
a tak namísto původní vlastní ideje použít rám Norton 500 ES2 jsem se *spokojil* s originálním rámem
Suzuki T350, který neměl nad motorem tolik prostoru a předevěím byl o hodně lehčí ...
Suzuki T350 1972 CaféRacer 1976 - vidlice Norton 500 ES2 ...
1976 - vlastní tuning po dovozu z Anglie : před. vidlice, řidítka Tommaselli, před. brzda Fontana 4LS 250, zad. tlumiče Girling Gas ...
Připravena u anglického *špeditéra* ...
První závod v Přeboru Moravy - r. 1977 ...
1978 se start číslem 1 po vítězství v Přeboru Jihomoravského kraje 1977 ...
Laďáky přišly na řadu až pro sezóny 1979 a 1980 ...
Po čtyřech sezónách na okruzích konečně nový lak - 1981 ...
Můj původní projekt SUTON 1975 , Suzuki - Norton rolling chassis ...
Naposledy editováno 11.11.2023 12:07:34
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
máš knihu SVĚT MALÝCH CEN od Jaroslava Kotrbáčka, tak na straně 150 dole je foto z roku 1957 z Ceny Prachovských skal a ten sešup a ta zatáčka je velice podobná. Ty stromky na levé straně za nějakých 17-18 let povyrostly.