Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!
Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
V éře Nortonů se při TT na Ballaugh Bridge -lítalo- snad ještě výše než dnes ...

Phil Read - Yamaha 2T 250V4 - Sachsenring , vjíždí do cílové rovinky ...

Barry Sheene - začátky v GP 125 ccm ...

První vítězství Barryho Sheenea - 1975 GP Holandska ...

Suzuki RG500 Four jezdil i Phil Read ...

Zlaté -osmdesátky- kdy se závodilo prakticky na čemkoliv ...

Jedno z prvních vítězství v mistrovské sezóně1977 ...

Paddock v krásných letech osmdesátých ...

Ještě v -osmdesátkách- bývalo na startu v první řadě hodně těsno ...

Vrchol 2T-GP stylů jízdy ...

Kevin a Itoh-san japonská legenda 50ccm, první a jediný japonský vítěz TT ...

Nikdo nemládne ...

To bývaly časy v -pitlane- ...


Půvab a brutální naháč B-King ...

Panebože zachovej nám motocykly ...

Naposledy editováno 10.09.2023 10:37:48


Phil Read - Yamaha 2T 250V4 - Sachsenring , vjíždí do cílové rovinky ...


Barry Sheene - začátky v GP 125 ccm ...


První vítězství Barryho Sheenea - 1975 GP Holandska ...



Suzuki RG500 Four jezdil i Phil Read ...


Zlaté -osmdesátky- kdy se závodilo prakticky na čemkoliv ...


Jedno z prvních vítězství v mistrovské sezóně1977 ...


Paddock v krásných letech osmdesátých ...


Ještě v -osmdesátkách- bývalo na startu v první řadě hodně těsno ...


Vrchol 2T-GP stylů jízdy ...


Kevin a Itoh-san japonská legenda 50ccm, první a jediný japonský vítěz TT ...


Nikdo nemládne ...


To bývaly časy v -pitlane- ...



Půvab a brutální naháč B-King ...


Panebože zachovej nám motocykly ...


Naposledy editováno 10.09.2023 10:37:48
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
IvanDvoutakťák - Nějak si pleteš čísla nebo spíš fotky!

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Správně, mládenci
- po anglicku MV Agusta *tripple* (= trojka / tříválec) a Suzuki *four* (= čtyřka / čtyřválec) .
Ale jsem rád (a Pietro Tedesco určitě taky), že jste pod tento článek po dlouhé době "opět přispěli" ...
Na vysvětlenou :
oba stroje jsou tříválce = *trojky* / po anglicku TRIPPLES ...
Naposledy editováno 19.12.2023 16:16:57

Ale jsem rád (a Pietro Tedesco určitě taky), že jste pod tento článek po dlouhé době "opět přispěli" ...

Na vysvětlenou :
oba stroje jsou tříválce = *trojky* / po anglicku TRIPPLES ...

Naposledy editováno 19.12.2023 16:16:57
IvanDvoutakťák] Správně, mládenci
- po anglicku MV Agusta *tripple* (= trojka / tříválec) a Suzuki *four* (= čtyřka / čtyřválec) .
Ale jsem rád (a Pietro Tedesco určitě taky), že jste pod tento článek po dlouhé době "opět přispěli" ...
[/quote]
Pokud jsi myslel ne startovní čísla, ale tříválec a čtyřválec, to pak ano!

Ale jsem rád (a Pietro Tedesco určitě taky), že jste pod tento článek po dlouhé době "opět přispěli" ...

Pokud jsi myslel ne startovní čísla, ale tříválec a čtyřválec, to pak ano!


1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 03.09.2023 17:46:03
IvanDvoutakťák> Hillierovo namazané zadní kolo jsme řešili a dokonce vyřešili .

O tomto místě / sekci se vyjádřil Kamil Holán,
že v každén kole byl rád, když už ho měl *za sebou* ...
Když se mně dnes dostalo *do rukou* toto video,
zaujal mně především výraz tváře toho diváka co je v záběru,
jakoby říkal *to není možný, jak oni tady jezdí* ...
Tu *příhodu* Hilliera jsem vložením odkazu na to video jsem rozhodně neměl v úmyslu **řešit** .
Naposledy editováno 03.09.2023 23:34:15
že v každén kole byl rád, když už ho měl *za sebou* ...
Když se mně dnes dostalo *do rukou* toto video,
zaujal mně především výraz tváře toho diváka co je v záběru,
jakoby říkal *to není možný, jak oni tady jezdí* ...

Tu *příhodu* Hilliera jsem vložením odkazu na to video jsem rozhodně neměl v úmyslu **řešit** .
Naposledy editováno 03.09.2023 23:34:15
Jako *pohlazení po duši* působí připomínka Rosického okruhu, závodu *O hornickou rubačku*
Na velmi rychlé trati čtyřůhelníka s velkým výškovým rozdílem se především diváci - *znalci*
vydávali na poměrně dlouhou štrapáci do sekce, která je zachycena na fotce Františka Šťastného
Byl to zlom silnice téměř na vrcholu prudkého stoupání od *vlásenky* u Tetčic, na němž vyšší kubatury
už dosahovaly rychlosti, patrné na obr. 12/64, někdy i s oběma koly ve vzduchu ...
Divácky oblíbená byla i zmíněná *vlásenka*, ze které jezdci prakticky všech kubatur akcelerovali
*přes spojku* do stoupání, bylo to i cítit a nebylo výjimkou, že některé spojky konce závodu nedožily ...





Naposledy editováno 22.10.2023 14:49:12

Na velmi rychlé trati čtyřůhelníka s velkým výškovým rozdílem se především diváci - *znalci*
vydávali na poměrně dlouhou štrapáci do sekce, která je zachycena na fotce Františka Šťastného

Byl to zlom silnice téměř na vrcholu prudkého stoupání od *vlásenky* u Tetčic, na němž vyšší kubatury
už dosahovaly rychlosti, patrné na obr. 12/64, někdy i s oběma koly ve vzduchu ...
Divácky oblíbená byla i zmíněná *vlásenka*, ze které jezdci prakticky všech kubatur akcelerovali
*přes spojku* do stoupání, bylo to i cítit a nebylo výjimkou, že některé spojky konce závodu nedožily ...






Naposledy editováno 22.10.2023 14:49:12
Jako *doplněk* komentářů článku o strojích Matschless 500 G80 a Norton 500 ES2 za začátku 60. let (minulého století
) :
==============================================================================================
https://www.motorkar...hless-g80-46913.html
https://www.motorkar...46913.html?diskuze=1


V polovině 70. let jsem neměl možnosti návrhu(!) výfuků a svářečské technologie(!!), jaká je vidět na předchozí fotografii
a tak namísto původní vlastní ideje použít rám Norton 500 ES2 jsem se *spokojil*
s originálním rámem
Suzuki T350, který neměl nad motorem tolik prostoru a předevěím byl o hodně lehčí ...
Suzuki T350 1972 CaféRacer 1976 - vidlice Norton 500 ES2 ...

1976 - vlastní tuning po dovozu z Anglie : před. vidlice, řidítka Tommaselli, před. brzda Fontana 4LS 250, zad. tlumiče Girling Gas ...

Připravena u anglického *špeditéra* ...

První závod v Přeboru Moravy - r. 1977 ...

1978 se start číslem 1 po vítězství v Přeboru Jihomoravského kraje 1977 ...

Laďáky přišly na řadu až pro sezóny 1979 a 1980 ...

Po čtyřech sezónách na okruzích konečně nový lak - 1981 ...

Můj původní projekt SUTON 1975 , Suzuki - Norton rolling chassis ...

Naposledy editováno 11.11.2023 12:07:34

==============================================================================================
https://www.motorkar...hless-g80-46913.html
https://www.motorkar...46913.html?diskuze=1


V polovině 70. let jsem neměl možnosti návrhu(!) výfuků a svářečské technologie(!!), jaká je vidět na předchozí fotografii
a tak namísto původní vlastní ideje použít rám Norton 500 ES2 jsem se *spokojil*

Suzuki T350, který neměl nad motorem tolik prostoru a předevěím byl o hodně lehčí ...

Suzuki T350 1972 CaféRacer 1976 - vidlice Norton 500 ES2 ...

1976 - vlastní tuning po dovozu z Anglie : před. vidlice, řidítka Tommaselli, před. brzda Fontana 4LS 250, zad. tlumiče Girling Gas ...

Připravena u anglického *špeditéra* ...

První závod v Přeboru Moravy - r. 1977 ...

1978 se start číslem 1 po vítězství v Přeboru Jihomoravského kraje 1977 ...

Laďáky přišly na řadu až pro sezóny 1979 a 1980 ...

Po čtyřech sezónách na okruzích konečně nový lak - 1981 ...

Můj původní projekt SUTON 1975 , Suzuki - Norton rolling chassis ...

Naposledy editováno 11.11.2023 12:07:34
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Pro Ivan Dvoutakťák : jsem si skoro jistý, že to průjezd Holínem být nemůže, protože tam se jede pořád do kopce. Bohužel nemám možnost naskenovat foto, ale pokud
máš knihu SVĚT MALÝCH CEN od Jaroslava Kotrbáčka, tak na straně 150 dole je foto z roku 1957 z Ceny Prachovských skal a ten sešup a ta zatáčka je velice podobná. Ty stromky na levé straně za nějakých 17-18 let povyrostly.
máš knihu SVĚT MALÝCH CEN od Jaroslava Kotrbáčka, tak na straně 150 dole je foto z roku 1957 z Ceny Prachovských skal a ten sešup a ta zatáčka je velice podobná. Ty stromky na levé straně za nějakých 17-18 let povyrostly.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.