kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Já koupil 450 a jsem z ní trochu vybitý. S 2T300 už se nenaučím, protože jsem jelito.
4T350 by byla ideál. Nicméně už jsem se s tou 450 smířil. V SixDays verzi mě to totiž stálo jako domek v Bruntále.
Naposledy editováno 01.08.2016 12:55:43
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jelikož chce zůstat u dvouválu a nahatý motorky, v podstatě nic jinýho než Ducati nepřichází v úvahu. Jezdí dost obstojně, svižně ale s rozumem, motorku umí ovládat. Takže si myslím že by něco silnějšího zvládla.
O 696 nechce slyšet vůbec a i u 796 se bojí, že podvozkově je to sice dál ale motorově si moc nepomůže.
Má někdo z vás porovnání oproti S2R?
Jako favorit se zatím jeví 1100 (evo) ale tam už se zas bojím já, že ač koněma taky žádný hovado, tak krouťák už to má hodně silnej.
Ještě přichází v úvahu malej SF ale ten zas stojí raketu, je to čtyřventil vodník, tudíž vyšší náklady na provz.
Máte někdo s tou 796 a 1100 zkušenosti? Myslíte, že je to zvládnutelný pro celkem vyježděnou buchtu?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
821 moc drahá.
Naposledy editováno 01.08.2016 13:47:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pokud chce mermomocí něco jinýho, tak co S2R 1000, je to skoro to samý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Spíš jde o to, že chce zkusit i něco jinýho, něco novějšího a něco co víc jede. S2R1000 je sice fajn bajk, pojede to o něco líp, bude to i chrastit ale jinak si moc nepomůže. Bude to stejná generace motorky, podobně starý, stejná technika i vzhled.
Naposledy editováno 01.08.2016 14:18:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jen jsem chtěl načerpat předem nějaký moudra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: už to čtu že připadá v úvahu ...
e2: ještě tuono 1000, ale to bude asi ošklivý co?
Naposledy editováno 01.08.2016 14:34:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tuono, tvl to jí rovnou může nechat Corsaro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale že bysme jezdili ve dvou se Žmulinem v cirkusu zatím nepočítám. Asi by to bylo nejzábavnější, ale se sportem by to nemělo nic společnýho. Akorát bysme se vožrali, jak si to tak představuju..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: cibus> No koukám že to WR250F se dá koupit za pár kaček, tak to by byla asi pro začátek dobrá cesta. Takovej krám se dá vždycky prodat a koupit něco pro krok 2, kdy už budu vědět co.
Ale že bysme jezdili ve dvou se Žmulinem v cirkusu zatím nepočítám. Asi by to bylo nejzábavnější, ale se sportem by to nemělo nic společnýho. Akorát bysme se vožrali, jak si to tak představuju..
V zásadě jo.
Ale. Možná budeš mít pocit, že se ti nedostává výkon. Ona sice 250 stačí, ale ten protivný pocit tam pořád bude. Dnes nejvíc frčí 2T300 a 4T350. Těch se zbavíš vždycky ein, zwei. Já bych začal tou 350. Tou zcela jistě pokryješ 4T sekci. Na 2T už jsi bez urážky starej.
Jako já.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak kdo to vlastně dělá nový to vím. Ale nemáš nějaký typ na starší? Asi jen KTM?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: FiZzeR> ten motor jakožto i celá motorka je zdá se v cajku, každej rok se na tom dělá servis, takže toho že by to mělo přestat jezdit se tak nebojím. I když je otázka, kolik to má ve skutečnosti nalítáno a co s tím kdo dělal před ní.
Spíš jde o to, že chce zkusit i něco jinýho, něco novějšího a něco co víc jede. S2R1000 je sice fajn bajk, pojede to o něco líp, bude to i chrastit ale jinak si moc nepomůže. Bude to stejná generace motorky, podobně starý, stejná technika i vzhled.
Naked není superbejk, kde je dva roky stará motorka hnědý uhlí... Ono to v týhle kategorii nějak moc dál nejde, už se tam toho moc vymyslet nedá krom vzhledu (kterej jde od desíti k pěti, snad krom zeda).
A vůbec, vzhled je věc subjektivní, možná kdyby se vypeckovala sama, co od toho čeká. Na papírový hodnoty krouťáku apod kašli, občanku má, dospělá je a beztak každá motorka jede jenom tak jak jí pravým zápěstím nakrmíš. Jediný co bych řešil je váha (motorky, né řidičky, nezapomeň to výslovně zmínit nebo dostaneš válečkem).
spajazacatecnik píše: cibus> No mě se líbila 4T350, ale to jsou už drahý stroje. To už bych si jí radši koupil novou.
Jinak kdo to vlastně dělá nový to vím. Ale nemáš nějaký typ na starší? Asi jen KTM?
Tip nemám. Ojeté enduro vždycky trochu smrdí, i když se najdou i výjimky.
Já si myslím, že když koupíš tu 250, tak budeš do roka řešit tu 350 popř. dvoutakt. Ale na ten je dle mého názoru pozdě.
Koupí 350 kategorii 4T spolehlivě pokryješ.