Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
4 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dovi píše: Promiň, že Ti oponuji, ale jediný fakt v této záležitosti je ten, že svůj dojem nebo subjektivní názor veřejně vyhlašuješ za fakt.
P.S.
Nemohu a nechci mluvit za ostatní, tak jen sám za sebe říkám svůj subjektivní názor (ne fakt), že většinou se opakuje tento scénář:
1.
Někdo se začne navážet do NCčka a/nebo do lidí, kterým z různých důvodů NCčko vyhovuje
2.
Dalších pár lidí, kterým už od uvedení Hondy NC na trh leží tento stroj v žaludku, přiloží polínko pod kotel (široká škála topiva od pravd přes polopravdy až ke lžím)
3.
Některý z majitelů NC, který ještě neví, jak to tady celkem spolehlivě chodí, se proti těmto provokacím určeným k rozproudění "zábavné diskuse se známým průběhem" ohradí
4.
Načež se z tábora antifans ozve "fakt", že ti NCčkáři jsou divní a mají psychickou poruchu (mj. když jim ty zbytečné útoky vadí)
Já si budu veřejně psát co chci(dokud mě nezabanujou ), tobě jen děkuji za potvrzení toho, co jsem napsal
Jen je skoda, ze NC neni v turbodieselu a s velkym kufrem typu combi, to by bylo teprve porno!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
A když jsem pro pobavení všech diskutujících v létě zorganizoval přátelský match NC vs. prehistorický supersport s mrdalem na koleno, ať se teda NC ukáže, jak dává v zatáčkách ty supersporty na koleno jak se vyjadřovali někteří jeho majitelé, určitě se najednou nenašel jediný odvážlivec proto, že by mě z drtivého vítězství NC mrdlo a nikdo z NCčkářů mě nechtěl mít na svědomí. To je přece taky úplně jasný.
Tak už to všechno víš a zase můžeš v klidu jít do dalších vláken, kde někdo haní ten tvůj nadpozemský Überwagen. A pozdravuj Sněženku. Pa.
vybouřená_mrkev píše: Dovi> A to víš, že to tvoje NC je úplně nejvíc nejlepší motorka. S nejmenší spotřebou, nejzábavnější, co dojede nejdál a nejrychleji, s nejmenší spotřebou a přitom v terénu pojezdí s nejmenší spotřebou endura a když z terénu vjede na silnici, dává s nejmenší spotřebou jak nic v zatáčkách supersporty, co jejich majitelé jedou na koleno. Na co jsem ještě... ...jo, už vím - a má nejmenší spotřebu. Jo, a hlavně - žere to málo. A vůbec není přiteplený dávat jí jméno Sněženka nebo Sněhurka, to je přece jasný. My všichni, co NC nemáme, bychom ho strašně moc chtěli, jenže máme strach, že bychom nezvládli až takovou nálož fun factoru, tak ti to moc závidíme a proto máme na tu božskou modlu nevhodné kecy. To je přece úplně jasný.
A když jsem pro pobavení všech diskutujících v létě zorganizoval přátelský match NC vs. prehistorický supersport s mrdalem na koleno, ať se teda NC ukáže, jak dává v zatáčkách ty supersporty na koleno jak se vyjadřovali někteří jeho majitelé, určitě se najednou nenašel jediný odvážlivec proto, že by mě z drtivého vítězství NC mrdlo a nikdo z NCčkářů mě nechtěl mít na svědomí. To je přece taky úplně jasný.
Tak už to všechno víš a zase můžeš v klidu jít do dalších vláken, kde někdo haní ten tvůj nadpozemský Überwagen. A pozdravuj Sněženku. Pa.
zapoměl jsi doplnit, že Brno pod 2:20 s prstem v nose a loktem na asfaltu
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
https://postimg.cc/image/ldew4ttoz/
je zde to NC obchodni oznaceni (zeby zkratka "Napicu Cele" ? no ale nechci se pridavat na zadnou stranu ani rypat) a typ je RC (coz asi nebude stejne RC jako u RC30 ci RC213V ) ....to mi fakt poserzada..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
smarja tak jsem to otevrel.. ono je to fakt vosklivy ...a vic (59HP) ma i mejch 399ccm...
Naposledy editováno 11.01.2017 15:25:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kerut píše: fockewulf> nn, to non-racing je prave moje NC30, ta je oproti RC30 je nejen fous mensi (cca 7/8, i kdyz nektery casti ramu a dalsich casti jsou totozny!) a halvne nema hlavy, prevodovku, a dalsi. temer komplet v titanu a podobnejch srandach, nybrz "jen" v oceli..
smarja tak jsem to otevrel.. ono je to fakt vosklivy ...a vic (59HP) ma i mejch 399ccm...
doba se zmenila, pismenka se zmenily.
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kerut píše: fockewulf>
smarja tak jsem to otevrel.. ono je to fakt vosklivy ...a vic (59HP) ma i mejch 399ccm...
Hele jak tohle muzes rict, ty jsi urcite ten pravej motorkar stou nejlepsi znackovou motorkou coz ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
PokyXX píše: Tolik emocí o mašině bez toho váš ho "fun fun faktorů" ,ale baví mně to tady
tak jako vis co, v 15 ti jsem byl stastnej za simsona a prislo me za mustangovi mam fun faktoru a spolehlivosti nad hlavu.
Prvni jezdeni u kamose v Liberci na Jawa 350 byl zazitek takovej ze jsme jezdili kdyz snezilo bez rukavic (bo jsme zadny nemeli) a mysleli jsme ze vetsi FUN neni.
Dneska bych bez rukavic nejezdil ani v lete a JAWA by me asi usmev na tvari taky nevykouzlila... proste v tomhle smeru to clovek musi porovnavat stim co uz zkusil/zazil.
Kdyz budes mit v 15 ti zenskou bude ti stacit ze to je zenska, ve 30ti uz si budes vybirat podle urcitych kriterii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kerut píše: jen malinko vstoupim do frontove linie - ne ze by me to tedy vylozene trapilo,..............
je zde to NC obchodni oznaceni ....................) a typ je RC (coz asi nebude stejne RC jako u RC30 ci RC213V ) ....to mi fakt poserzada..
Trápit tě to nemusí. Honda používá jednak obchodní označení NC- (New Concept). Potom ale používá vlastní systém kódů motoru a podvozku. RC znamená, že se jedná o 4 taktní motor(ku) obsahu tuším od 650 až do litru. Třeba 600 Transalp nebo starý jednobuch XL 600 má kód PD, ale 650 Transalp nebo 650 Dominator už přelezl kubaturu a je RD.
Protože je kosa, na kole asi nejezdíš a honíš rotoped, zkus si při šlapání vygůglit víc o tom kódování Hondy .
Tebou zmiňované čtyřkilové VFR si koupila ségra asi tak před dvaceti lety. Divím se, že to ještě jezdí. Všechno na tom bylo tak strašně prťavé, že jsem nečekal takovou životnost.
Uvádím to sem jako příklad motorky, u které nemusel výrobce nahánět kupce na auru jednoduchého motocyklu s obrovskou životností. A přesto se čtvrt století starý V4 vysokootáčkový drobek (se srovnatelným výkonem jako zbožňované NC), s letmým kolem, stavbou komplet v hliníku, předimenzovanými brzdami apod. dožli takového věku .
Naposledy editováno 11.01.2017 16:16:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
hele takze NC znamena 4takt pod 650 niz ? ale treba CBR600, nebo 400,.. to NC neni ? to je fuk, to asi nerozkodujem..
co vim ze ta obcodni oznaceni jsou VFR = Ve Four Racer, CBR = City Bike Racer (resp.CB to samy bez Racer), ale ty typovy jsem moc nerozkodoval..
a k motoru, tak pokud jsi ten motor videl i zevnitr, tak by te mozna nemelo prekvapit ze to dodneska jezdi, ...a jeste dlouho bude
jo prtavy to je, navic pristup mnohdy desnej, hlavne k predni hlave je to boj...
E: jo hele ale CBR400 je fakt NC29 !! takze mas recht
Naposledy editováno 11.01.2017 16:25:05
gugo píše: tak jako vis co, v 15 ti jsem byl stastnej za simsona a prislo me za mustangovi mam fun faktoru a spolehlivosti nad hlavu.
Prvni jezdeni u kamose v Liberci na Jawa 350 byl zazitek takovej ze jsme jezdili kdyz snezilo bez rukavic (bo jsme zadny nemeli) a mysleli jsme ze vetsi FUN neni.
Dneska bych bez rukavic nejezdil ani v lete a JAWA by me asi usmev na tvari taky nevykouzlila... proste v tomhle smeru to clovek musi porovnavat stim co uz zkusil/zazil.
Kdyz budes mit v 15 ti zenskou bude ti stacit ze to je zenska, ve 30ti uz si budes vybirat podle urcitych kriterii
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kerut píše: hele takze NC znamena 4takt pod 650 niz ? ale treba CBR600, nebo 400,.. to NC neni ? to je fuk, to asi nerozkodujem. .
Co jsemc empiricky zjistil (a měl doma), tak:
MD byl 4T jednobuch 250 ccm, (NX 250)
NC byl 4T V4 i R4 400 ccm, (VFR 400 a malý Fároš CBR 400)
PD byl 4T jednobuch i V2 600ccm, (XL 600 LM, Tranďák 600)
RD byl 4T jednobuch i V2 650 až 750 ccm, (Domino 650, Afrika)
SD byl 4T V2 litr (Varadero)
SC byl 4T R4 litr (Fároš 954)
kerut píše: ... a k motoru, tak pokud jsi ten motor videl i zevnitr, tak by te mozna nemelo prekvapit ze to dodneska jezdi, ...a jeste dlouho bude
jo prtavy to je, navic pristup mnohdy desnej, hlavne k predni hlave je to boj...
Viděl. Čtyřventil, rozvody krásně rozvodovými koly, 4 karburátory, letmá kyvka, plovoucí kotouče, prostě i před čtvrt stoletím technika pro fanjšmekry. Navíc tohle všechno změnšené do 400 ccm pidi motoru.
O to víc mě "štve", že kdysi výrobci o zákazníky bojovali inovacemi techniky. Poslední dobou ale na techniku hází bobek a marketingově si honí triko třeba na přepínání barev podsvícení budíků. Co na tom, že technicky se jedná o celokovový podvozek, půlmotor z auta a osekání všeho na krev - jedna vstřikovací jednotka, jeden kotouč, jedny řídítka
Naposledy editováno 11.01.2017 16:44:54
vilemx píše: Viděl. Čtyřventil, rozvody krásně rozvodovými koly, 4 karburátory, letmá kyvka, plovoucí kotouče, prostě i před čtvrt stoletím technika pro fanjšmekry. Navíc tohle všechno změnšené do 400 ccm pidi motoru.
...a prsne pro to jsem ji tenkrat dotahl, a nikdy nedam z ruky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
PokyXX píše: Tolik emocí o mašině bez toho váš ho "fun fun faktorů" ,ale baví mně to tady
..tak u tohohle jiný emoce, než ty negativní, nevymyslíš.... teda pokud nechceš žádný, těch má plnej kýblvilemx píše: Viděl. Čtyřventil, rozvody krásně rozvodovými koly, 4 karburátory, letmá kyvka, plovoucí kotouče, prostě i před čtvrt stoletím technika pro fanjšmekry. Navíc tohle všechno změnšené do 400 ccm pidi motoru.
O to víc mě "štve", že kdysi výrobci o zákazníky bojovali inovacemi techniky. Poslední dobou ale na techniku hází bobek a marketingově si honí triko třeba na přepínání barev podsvícení budíků. Co na tom, že technicky se jedná o celokovový podvozek, půlmotor z auta a osekání všeho na krev - jedna vstřikovací jednotka, jeden kotouč, jedny řídítka
Aby to bylo zajimavejsi, tak vfr800fi byla tusim rc46, ale vfr 1200 je sc63 . Posledni faros byl sc59.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
selkie píše: ..tak u tohohle jiný emoce, než ty negativní, nevymyslíš.... teda pokud nechceš žádný, těch má plnej kýbl
Asi bych to až tak nehrotil, po delší absenci jsem na to sednul (NC kdyby náhodou ), svezl se na Dube a jako dá se říct že mně to bavilo vždyť to má dva kola a motor, musí mně to bavit1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Veverčák>
haaa, tak +- neco jsem obevil zde:
http://www.vsource.o...files/BHondaPCNs.htm
a s tema kubaturama to fakt docela sedi, pricemz cisla jdou poporade podle obdobi vyroby
a RC jakozto racing-concept s typovym ozncenim vsmes nema moc spolecnyho, akoratze prave s vyjimkou tech RC30, RC45 ktere kupodivu sedi podle obou tabulek, ..ovsem treba RC51 (VTR1000) uz je typ SC45 ...no delaji v tom kluci sikmooky trosku hokej
https://en.wikipedia...wiki/Honda_RC_series
E: ..jo a ta slavna RC213V-S je koukam typ SC75
Naposledy editováno 11.01.2017 17:47:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
selkie píše: PokyXX> ..měls na to vlízt, když jsi měl ZZR...
Tak to by zase nejelo a nebrzdilo, asi ako skoro každá mašina po zzru...Co mně naozaj vadí na NC a to mně jen tak něco nerozhází ...
1)Tankováni - Ono je to pěkný že to má pěkný uložní prostor místo nádrže, ale natankovat plnou do "pidi otvůrku" kde pořádně nezasuneš a nedáš plnej je na hovno, jako vždycky když nezasuneš
2)Malý spektrum použitelných otáček - Pod 3 000 to kope a max 6 500 omezovač ve stylu, že ti "vypne" motor pokým nepreradíš nebo nezmáčkneš spojku.Ono je to hodně blbý když předbíháš a zapomeneš na to ,ale zvykneš si...
Jinak mně ta motorka nijak moc nesere
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |