kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: DrDNA01> kde jsou Ta dratena kola?? Zadne foto nic ?
Zjistil jsem, ze je toho potreba vic. V pondeli musim do Indiana objednat zadni kotouc a adapter rozety s gumama na zadni kolo a ABS krouzek a kotouc na predni kolo. Vubec me nenapadlo, ze si Husqvarna bude komplikovat zivot a na draty bude mit tyto veci odlisny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Zjistil jsem, ze je toho potreba vic. V pondeli musim do Indiana objednat zadni kotouc a adapter rozety s gumama na zadni kolo a ABS krouzek a kotouc na predni kolo. Vubec me nenapadlo, ze si Husqvarna bude komplikovat zivot a na draty bude mit tyto veci odlisny.
Jaj to jsem netusil . myslel jsem že to je PnP
Takže budete mit komplet 2 sady.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Dneska zkušebních cca 350km.
Vše drží a funguje Tak snad nejsu kokot
A cestou z Vrbna na Bruntál nám dost podjelo přední kolo, až z toho byla hnědka Nevím proč,ale tak tak.
Naštěstí v malinké rychlosti No jeli jsme pak jak posraní.
A co zkúšaš? Jsi přezouval kola? A kde ti to ujelo? Cesta Vrbno - Bruntál má hodně failů.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Jak jste dva tak se predni kolo muze snaze odlehcit treba pri pridani plynu, pri jizde nahoru do kopce je to jeste vic, si dej pred riditka brasnu s naradim jako copristi a bude to v pohode
Nene. Na 1150 se predni kolo pri pridani plynu neprizvedne. Nikdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Tradicni slovensky trip mame za sebou. Suverene nejcastejsi motorka, kterou jsme kolem Tater potkavali, byla novejsi model Multistrady. To bych nerekl, ze ma Tifone takovou tuctovku.
Taky koukám kolik těch Multin jezdi, a celkově Ducatek a velký bandy KTM. Tak to vypada ze mají Češi hodně rádi Ducati a KTM. Jako BMW taky, ale už ne tak jako dřív
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Nene. Na 1150 se predni kolo pri pridani plynu neprizvedne. Nikdy.
Ale na takové 12tce s mapou a Zardem Ano!!!
Ale v té včerejší zatáčce nee.
Naposledy editováno 09.07.2023 21:27:20
zmulin píše: Ivos> Ser na pásku,to je součást charakteru a buď rad,ze nemáš origo navi z ty doby.Bys ještě musel měnit ty aktivní zada..
Vůbec nevím nic Jedině ten pásek chápu.Ale ten jsem vyměnil za plovák před více než rokem určitě.Ale ještě chybí PC.