kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: oioi01> A vzadu na rozetě máš kolik zubů?
čéče zatím sem byl línej to počítat... Dokud nemusím měnit řetezovku, tak mě to nějak nezajímá ani... Ani vlastně nevím kolik má origo...
Jen vím, že minulý majitel mi říkal, že tam je o zůb mín... je možné, že i na rozetě... počkej skočím do garáže... tak jestli sem se nepřehlíd tak asi 43z, to je série, ne?
Na pastorek ti kašlu, ten rozdělávám až přes zimu....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jak říkám, nevím jak se chová série, a o kolik zubů to mám ted přesně, ale takhle mi to vyhovuje... možná bych byl i pro ještě víc do sily... 6ku totiž dávám až tak ve 105-110km/h... by mě zajímalo v kolika se dává na sérii
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: assassin> jako mě to necuká nějak extra... fakt citelně až tak pod 2tis/ot... ale to je skoro volnoběh a musíš jet na dvojku tak 20km/h...
jak říkám, nevím jak se chová série, a o kolik zubů to mám ted přesně, ale takhle mi to vyhovuje... možná bych byl i pro ještě víc do sily... 6ku totiž dávám až tak ve 105-110km/h... by mě zajímalo v kolika se dává na sérii
jasny, ona ta ST4 taky necuka nejak citelne, jen ja jsem na to haklivej, na sportu bych to prekousnul,ale na cestaku by me to sralo, ona ta motorka asi neumi jet moc "na pohodu" proste ten motor brzdi nebo se zene dopredu - u 996 dobry, tady takovy rozpacity. urcite to pujde vylepsit - peclivym naladenim, ja si s tim na TL hral rok. jenze to je ono, ja potrebuju neco v cem nebudu mit tendenci se hrabat, chci jezdit nez dodelam tele
ale jeste je to furt ve hre...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: assassin> si kup boxer 11ku vstupni servis za 2-3litry a pak mula jak cyp a zmrda prikupis
nad tim uz jsem taky badal... ale ja jsem takovej nakej vybiravej... potreboval bych HP2
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak rozeta má 42 zubů,na pastorek musím mrknout...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: assassin>Do těch 4 tisíc se motor chová ON/OFF a to ještě má tak silnou motorovou brzdu,že to člověka s rukou na rukojeti rozhodí ještě víc. Vždycky si koncem dlaně na závažíčku zaaretuji polohu plynu,aby to jelo na stejnoplyn.
Jinak rozeta má 42 zubů,na pastorek musím mrknout...
spatny :( motory o kterych se pejou ody a funguji takhle? i uskakany TL funguje lip a VTR tuplem... pritom ti italove nejedou nejak zasadne vic :(
me to z brzdeni do tahu jde zcela plynule, ale i tak je to neprijemny kdyz se snazis jet rychle a najizdet do zatacky s motorem v tahu proste neumim...kdyz uz se snazim nekde zavodit tak si syticem (tzn u FI jen rucni plyn) nastavim volnobeh na 2-2,5tis rpm...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jak neumíš najíždět s motorem v tahu? To já právě jinak ani neumím... V náklonu přejít z režimu brzdění motorem do tahu, tak spadnu...
Proto mám asi na masecu takové špatné časy, páč jak všichni brzdí tak hluboku v zatáčce, prostě nechápu..... já brzdím už z půlky rovinky...
Naposledy editováno 01.09.2016 21:10:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: assassin> já jsem celkem spokojený, po roce jsem se s motorkou sžil...
jak neumíš najíždět s motorem v tahu? To já právě jinak ani neumím... V náklonu přejít z režimu brzdění motorem do tahu, tak spadnu...
Proto mám asi na masecu takové špatné časy, páč jak všichni brzdí tak hluboku v zatáčce, prostě nechápu..... já brzdím už z půlky rovinky...
jo takhle, tak to ja taky brzdim v podstate az do apexu... proto me tak sere kdyz ten prechod neni plynulej
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: assassin> brzdit až do apexu je celkem vo držku. Když pak hned nedáš plyn tak může předek prostě upadnout, páč už je toho na něj moc. Já to vždycky těsně před zlomením pustím brzdy i kdybych jel dle pocitu moc. Vona se ta motorka pak stejně na mě tak podívá a povídá: "to se jako rychlejš bojíš?"...
Jasny ze pustim brzdy o trochu driv a taky nejsem zadnej extra rychlik, mam spoustu zlozvyku z takovyho toho samodomo uceni na krapech typu jawa/cz...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: jo takhle, tak to ja taky brzdim v podstate az do apexu... proto me tak sere kdyz ten prechod neni plynulej
Ono to neni plynuly ani na 4-5 tis? Ja niz jezdim jen vracaky, ktery mi teda taky nejdou :)
To bych si na obyč gumách až tak netroufnul. Nesjem nějakej extra okruhový rider,ale v tomto alespoň gumy pomáhají,když to netrefím před zalomením,nebo když mi tam vlítne nějaký debil vnitřkem.
Naposledy editováno 02.09.2016 07:21:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A jestli podle tebe moto nejede,tak to nevím.
Kamarád,sběratel motorek řekl,že toto Tuono je nejneklidnější moto,co kdy měl,že jen tuším nějaké jeho TL bylo o trošku více neklidnější...(snad si to pamatuji dobře,že říkal TL)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: assassin> brzdit až do apexu je celkem vo držku. Když pak hned nedáš plyn tak může předek prostě upadnout, páč už je toho na něj moc. Já to vždycky těsně před zlomením pustím brzdy i kdybych jel dle pocitu moc. Vona se ta motorka pak stejně na mě tak podívá a povídá: "to se jako rychlejš bojíš?"...
Kdyz budes brzdit jen pred zatackou, bude to odchazet predni guma driv a bude mit plochu. Chce to zkouset poustet brzdy lehce do vinglu. S tvym pocitacem to pujde lehceji. Vahu prenest soucasne s polozenim masiny..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: nad tim uz jsem taky badal... ale ja jsem takovej nakej vybiravej... potreboval bych HP2
A co takhle VTR SP2?
Tvý požadavky určitě splňuje. Vzhledem neurazí, vrtat se v tom nemusíš, motor táhne už od 3000 a necuká a stříkačka vyladěná tak, že přechod po ubrání do plnýho plynu sametovej. Brzdy výborný.
A ještě je to navíc sportovní ikona z úspěšnou historií.
Fidouš. píše: A co takhle VTR SP2?
Tvý požadavky určitě splňuje. Vzhledem neurazí, vrtat se v tom nemusíš, motor táhne už od 3000 a necuká a stříkačka vyladěná tak, že přechod po ubrání do plnýho plynu sametovej. Brzdy výborný.
A ještě je to navíc sportovní ikona z úspěšnou historií.
tohle všechno splňuje 998 a 999, včetně monsterů taky...a v novějším vydání...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Ono to neni plynuly ani na 4-5 tis? Ja niz jezdim jen vracaky, ktery mi teda taky nejdou :)
4-5 jo. Ono se neda rict, ze by to cukalo, nebo tak neco. V tom nevidim problem, to jen ze by me hned lákalo to doladit k dokonalosti...jeste porad nad tim premyslim...a nevim :)