kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: BlackSabbath> jak u tebe, svezes se letos vůbec? Nebo se to odkládá na některou další sezónu?
Každej týden to řešíme. Prostě na to nemají čas. Moc vymýšlení a "standartní" práce by stála... Takže v nedohlednu. Navíc teď jim přešel ten Vostatek, takže prostě jiný starosti.
Naposledy editováno 19.08.2023 10:34:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Automotiv v evrope si trh zkurvil lobovanim sam. Tak at chciipne a ja s nim. Ale tak to je. Osobne mit na nove auto, tak uz si nic evropskeho nekoupim, natos koncern.
Tot muj pohled.
Myslis lobovanim za elektromobily a ted je prevalcuji čínské elektromobily, protoze tam to vzniklo přirozene a ne lobovanim?
No nevim…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Myslis lobovanim za elektromobily a ted je prevalcuji čínské elektromobily, protoze tam to vzniklo přirozene a ne lobovanim?
No nevim…
Opakovane tlacili tu na to pak zas na neco jineho. Nakonec je eurohujeri umlati ekologii. Ale to je jich boj.
Mni v cine to taky neni moc prirozene. Ted trosku fabuluju. Kdyz si koupis elektro auto muzes jezdit hned, ale netusim v jake Chinske aglomeraci to bylo, Sanghaj nebo jinde. A pokud jsi si koupil spalovak jeste jsi platil za registraci a nekde se i o znacku losovalo. Ano jsou to pravidla, ale prirozene to nebylo. Treba kotoucove chlazene brzdy na trh nikdo netlacil a byla to spise inovace.
Ale vzdyt znas ty me vesmes divne postoje a pohledy na vec.
Proste v tom Norsku ta trava zelenejsi proste je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Každej týden to řešíme. Prostě na to nemají čas. Moc vymýšlení a "standartní" práce by stála... Takže v nedohlednu. Navíc teď jim přešel ten Vostatek, takže prostě jiný starosti.
To chápu, ale vlastně nechápu Jako druhou motorku na ježdění, tak jo, ale kvůli tomu x let, nebo jen blbý rok nejezdit, tak to bych nedal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: P_B> no neco malo v oboru vim, ale vlastne nic nevim… tak me překvapuje, ze ostatni maji jasno… no uvidime
Za 20 let vidim jak se zmenila kvalita dilu. Drive to bylo kvalita A1. Dnes je to o tom vic dodrzet spodni hranicni podminky zadani pro koho se vyrabi. Nic jako bylo driv ze spousta dilu prezila na aute vic jak 15 let.
A ve vyrobe nastroju teda chinani jedou fest. A pokroky ma neskutecny.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ve fordu mam vsechny ty "proklinane" turba. egry, filtry castic, vstriky atd.
Mam na aute vsechno original, krome spotrebaku. Najeto za poslednich 9 let pres 320 tisic kilaku. Me to prijde az NESKUTECNA kvalita a dokonalost, vunec nechapu ze vsechny ty slozity a komplikovany dily todle vsechno daj. Co ran, destu, rozpareni slunickem to zazilo.
2.1 tuny tezkym autem (prazdny) jezdim v prumeru za 8.2 litru (je v tom i tahani konskyho privesu, ale pravda jezdim s tim v klidku i 10 by mi s tou kravou prislo cajk.
Pracku sem mel 23 let. Mycku 17. Lednici od Gorenje uz mam 30 let, a stehovala se se mnou 4x.
Nevim no, brek po "driv desne kvalitnich vecech a ted vsechno na hovno" fakt nesdilim. Naopak.
Edit: a co vydrzi R6ka, puvodne z roku 2008, kterou trapim rok co rok na okruhu, a mlati tam s ni o zem, to mi prijde uplne neskutecny. A doted na ni mam jakejkoli dil, vetsinou znicenej mnou do tydne od objednani doma.
Naposledy editováno 19.08.2023 12:54:08
Lidí se mají pořád líp a motorismus je dostupný a opravdu pro každého. Dnes má auto i rodina, kde nikdo nedokáže ani vyměnit kolo a nemusí to být bohatí lidé.
Naposledy editováno 19.08.2023 12:58:39
Nemyslím si se ale že jde dolu kvalita ,tím myslím výrobní tolerace. Alespoň v mém oboru.Ale rozhodně se šetří na "konstrukci".
příklad: to co se dřív do hliníkových odlitků zalévaly ocelové nebo mosazné závitové vložky , to se dnes závituje přímo do toho odlitku. technicky zdatní jedinci jistě pochopí výhody/nevýhody.
příklad: to co se dřív brousilo, dnes se díky posunu ve strojním vybavení "jen" soustruží . samo vyjma dílů, které se bez broušení neobejdou.
A určitě bych našel spoustu jiných příkladů ,kde se mnohdy i úmyslně ,zaměňuje materiál za horší neb ten vydrží onu spočítanou životnost .
HOWG
Naposledy editováno 19.08.2023 13:13:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Ja teda nevim, ale co furt mate se "soucasnou kvalitou".
Ve fordu mam vsechny ty "proklinane" turba. egry, filtry castic, vstriky atd.
Mam na aute vsechno original, krome spotrebaku. Najeto za poslednich 9 let pres 320 tisic kilaku. Me to prijde az NESKUTECNA kvalita a dokonalost, vunec nechapu ze vsechny ty slozity a komplikovany dily todle vsechno daj. Co ran, destu, rozpareni slunickem to zazilo.
2.1 tuny tezkym autem (prazdny) jezdim v prumeru za 8.2 litru (je v tom i tahani konskyho privesu, ale pravda jezdim s tim v klidku i 10 by mi s tou kravou prislo cajk.
Pracku sem mel 23 let. Mycku 17. Lednici od Gorenje uz mam 30 let, a stehovala se se mnou 4x.
Nevim no, brek po "driv desne kvalitnich vecech a ted vsechno na hovno" fakt nesdilim. Naopak.
Edit: a co vydrzi R6ka, puvodne z roku 2008, kterou trapim rok co rok na okruhu, a mlati tam s ni o zem, to mi prijde uplne neskutecny. A doted na ni mam jakejkoli dil, vetsinou znicenej mnou do tydne od objednani doma.
Ty máš vlastně všechno co popisuje PB, to co bylo ještě nejak dobrý. Nákup všechno 2023 a pak za 10let napiš co z toho ti ještě bez oprav a problémů funguje.
Nemyslim si ze kvalita sla dolu, mam auto cca 15ti lete a ok, vetsina starsich aut touhle dobou mela druhej motor a karoserii uz bohuzel nemela… (moje 95 bawo je se 150ti tis km zrale na GO a to je slavnej 2,8 atmosferickej motor se snizenym vykonem po kterym se tady place… podvozek je za tu dobu komplet menenej nekolikrat)
Lidi nejsou ochotni za kvalitu(a kvalitni lidi v pozadi) zaplatit - maji pocit, ze si musi kazdou materialni blbost jako auto koupit za prachy co maji po kapsach a kvalita odpovida jejich pozadavkum…
Driv ta auta stala mnohem vic - kdyz bys zapocetl kupni silu penez, zjednosusene - moje bawo stalo pres milion jako soucasna trojka… tak je jasny, ze se muselo usetrit… nase efektivita se nasobne nezvysila…
Edit: Ozzy vidim to stejne..
Naposledy editováno 19.08.2023 14:42:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale samo, musis za kvalitu zaplatit - u motorky kterou novou koupis za par platu je mozne, ze to bude zase trochu jinak.. ale s cim to srovnat, kdyz takove driv v podstate nebyly…
Naposledy editováno 19.08.2023 14:39:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Ty máš vlastně všechno co popisuje PB, to co bylo ještě nejak dobrý. Nákup všechno 2023 a pak za 10let napiš co z toho ti ještě bez oprav a problémů funguje.
Tydle "kecy" se vedou co ziju. Tatramatkyyy, to vydrzelo 25 let, a ted ani nahodou. Ze se to za tech 25 let 5x opravovalo, protoze nova se koupit nedala, si nikdo nepamatuje/nepamatoval. A ted se nova koupit da, a stejne to vydrzelo stejne jak tatramatka.
Pracku jsem kupoval predloni, mycku za covidu, tak si za par let zase muzeme rict
Je dneska vyznamne tezsi se orientovat v tom CO vydrzi, a CO je sracka. Ale i to se celkem da, nekupovat nejnovejsi vystrelky (v nicem), ale dobihajici osvedceny veci, ktery se vychytaly, a navic uz je na ne nejaka reference z oprav, trosku slusne se k tomu chovat, a spousta veci je doslova nesmrtelna ...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Ale i to se celkem da, nekupovat nejnovejsi vystrelky (v nicem), ale dobihajici osvedceny veci, ktery se vychytaly, a navic uz je na ne nejaka reference z oprav, trosku slusne se k tomu chovat, a spousta veci je doslova nesmrtelna ...
Octavia 1 tour
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: Já měnil myčku vloni po 12 letech. A to byla nejlevnější myčka z IKEA snad za 5-6 tisic.
Jestli to byla podobná rada co máme my a nic se nezměnilo,tak jste měli prebrandovanej Elektrolux.Máme taky.Většinou se na myčce posere stejně jen zbytečně chytrej “programátor”,nebo se utrápí,ze tam lidi cpou moc zadelany nádobí a už si s tím nedokáže poradit.
PetrL3 píše: Octavia 1 tour
Presne, vybehovy modely osvedcenejch veci, sice mozna clovek nebude pred znamejma "in" jako s "nejnovejsi ofci" ale zase na rozdil od nich bude v klidu jezdit, a na tech "in kamosich" se teprve fabrika bude ucit co udelali na prd
Naposledy editováno 19.08.2023 17:56:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Byl jsem dnes u nasich a prestoze to moc nejede, tak me neustale limituji spis ruce a strach, kupovat neco noveho ala SDR mi aktualne zase dava minimalni smysl. No proste mam pocit, ze to neumim a i tele je na me moc