Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
LuVo píše: Bahnak1991> mám podobnej problém, žárovka i s paticí nedrží v podblatníku, celé to vypadne a posune se to až k tomu červnému krytu a pak jak se žárovka zahřeje, tak se přilepí k tomu červnému plastu a později praskne. Musím přiznat, že už to neřeším, prostě mi zadek nesvítí. Ale kdybyste někdo našel nějaké elegantní řešení, rád to podle toho opravím
na té objímce má být navlečený takový gumový bazmek a to celé se zasune do podblatníku ,a drží to teda spolehlivě,máš tam tu gumu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
LuVo píše: tatar> jo, jo, bazmek tam mám, zapadne do drážky v podblatníku, ale otřesama atd. se to uvolní a vypadne to. Zkusím to nějak zafixovat, aby se to nehlo. Moc to neřeším, kdyby mě zastavili cajti, tak by toho bylo víc než jen prasklá žárovka
tak tak, prostě trocha silikonu a zároven to trošku utěsníš, bylo to vždycky plný bahna..
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-exc-450-racing/ktm-exc-450-racing-268812.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
c.j. píše: Co si myslíte o tomto kuse? Teda ne že by z fotek bylo co poznat, ale i tak..
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-exc-450-racing/ktm-exc-450-racing-268812.html
...já bych osobně raději ten starší motor. Jinak podle fotek se opravdu moc nepozná.Stačí, když nebude omytá,...a vypadá jak vylítaná koza. A ty chceš vyměnit XR400?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Matess727x píše: ...já bych osobně raději ten starší motor. Jinak podle fotek se opravdu moc nepozná.Stačí, když nebude omytá,...a vypadá jak vylítaná koza. A ty chceš vyměnit XR400?
Starsi motor byl do roku 2000 a ten bych teda radsi nebral Tohle je klasickej RFS, akorat ma jiny viko spojky (rok 07 + Bety 07, 08 a 09)2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Uvalak píše: Starsi motor byl do roku 2000 a ten bych teda radsi nebral Tohle je klasickej RFS, akorat ma jiny viko spojky (rok 07 + Bety 07, 08 a 09)
...měl jsem na mysli 04-06. ...prý nejlepší motory v těch letech-co jsem slyšel.
Edit: ...aha,...zmátlo mě to "jiné" víko.Ty novější motory jsou pak až od 07 ne?
Naposledy editováno 16.08.2011 20:20:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Matess727x píše: ...měl jsem na mysli 04-06.
Edit: ...aha,...zmátlo mě to "jiné" víko.Ty novější motory jsou pak až od 07 ne?
Uvalak píše: Od 07 krosky od 08 endura Jinak ty RFS byly v EXC 01 - 07 s minimalnima upravama.
...aha. Já myslel, že už od roku 07. Kamarádovi se zrovna nedávno rozlítla klika o 08.Nevím tedy co přesně,...jen mi to říkal do telefonu,...že jezdila skvěle a najednou takovej průser bez varování.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
chválili podvozek, těžiště, váhu, průběh plynu/motor....
pak třeba vychytávku, když mašina spadne a do 3 sekund ji nezvedneš tak se uzavře palivový kohout - tudíž to už nemá kop páku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Matess727x píše: ..ak by musela Káťa do světa.
To není špatný nápad, u mě by ji bylo dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
c.j. píše: To není špatný nápad, u mě by ji bylo dobře
...no jestli máš nějakých 60 kolíků, tak by jsme se možná domluvili. ....ale čeká jí řetězovka. Jinak jede jak píchlá svině a motor vrní jak dobře najedenej kocourek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
dal jsem do servisu svoji KAČENU (EXC 06) - 410mth/14tisíc km - servisák řekl, že motor je naprosto čistý a v pořádku (ježděno celou dobu na MOTOREX) převodovka v cajku,lamely ok, takže to nechám jen přetěsnit, dám nová ložiska (u kliky chrčelo), novou ojniční sadu (preventivně) a jedem dál
takže za celou dobu provozu pouze v 230mth píst a rovoďák, v 300mth sací ventily a teď ojniční sada+ložiska a tak mi řekněte, že je 4T drahší na údržbu než 2T
Naposledy editováno 17.08.2011 15:06:57