Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).
Za každou radu předem díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
R1PYCO píše: jj.. cukne ze zatacky ale hned mu dojde dech..
v cechach nevim o zadnym dustojnym kusu silnice kde by dvouval mohl vyuzivat ze na vyjezdu cukne.. a ctyrval nevyuzil ze ho pak napar metrech rovne dojede.. bud jezdim nespravny lokality nebo je to ode mne uz moc daleko tam co to jde.. tam kde to z nam ja tak nevim kde by byla jednicka u ctyrvalu moc dlouha...
Tak třeba střední čechy...povětšinou spíš utáhlejší zatáčky. Nevim odkud jseš, ale jak si psal, klidně doraž na jaře, můžem to omrknout. Kameru mám, tak to i zadokumentujeme. Pak to sem můžeme dát. I já bych byl celkem zvědav, třeba bych dopadl špatně...uvidíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
R1PYCO píše: ty jo na letisti jsem nikdy na moto nebyl.. jsem asi vysranej ze bych ji tam rosekal..
Copak? Moc zatacek?Sefo> Na okruhu bude o 40 koni slabsi dvouval ztracenej jeste daleko vic nez na silnici. A ani ze zatacek tomu ctyrvalu necukne protoze z naklonu stejne neuzes zadnej velkej vykon vyuzivat bo by ses akorat rozsekal.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Sefo píše: Tak třeba střední čechy...povětšinou spíš utáhlejší zatáčky. Nevim odkud jseš, ale jak si psal, klidně doraž na jaře, můžem to omrknout. Kameru mám, tak to i zadokumentujeme. Pak to sem můžeme dát. I já bych byl celkem zvědav, třeba bych dopadl špatně...uvidíme
myslim ze ne.. dopadl bys asi dobre.. ja ted mam na testovani jeden polomrtvej polomotor...na keterej ty jsi uz zvyklej a ja si na nej jednakl zvyknout jeste nestih, a zatim si myslim ze bud to proste njede tak jak se ti snazim vysvetlit a ty mi to furt nechces verit a meles si svou.. nebo mu proste jeste neumim vyhovet..
Ale prijedu rad a svezu se rad!!! Jen bycht o nerad resil tady aby na nas pak nekde cekali nejaci ochotni pomocnici.. to bysme taky mohli prijit nabuben.. nebo by nam chteli sebrat takovou tu zalaminovanou karticku..a s temahle strejdama se honit je nezdravej stres..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
a krome toho se nudim... takze zase cpu ja svoje nazory jim, abych nemel pocit ze jim zustavam neco dluznej...
a co je nehorsi.. vubec si nejsem jistej ze mi letos zbydou penize na poradny jezdeni na okruhy abych mohl trochu vychytat stopu a povolit sverac, nemluve o tom, ze porizeni hodnyho treba zelenyho ctyrvalu i kdyby bez papiru ist einfach nicht drin..!
takze tady proste duškutuju a cekam nalepsi pocasi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
R1PYCO píše: Stev>a co je nehorsi.. vubec si nejsem jistej ze mi letos zbydou penize na poradny jezdeni na okruhy abych mohl trochu vychytat stopu a povolit sverac,...
To neee... Prave kdyz povolis sverac tak to je spatne a budes muset do boxu na prezuti spodku.4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
pylot píše: Copak? Moc zatacek?
Sefo> Na okruhu bude o 40 koni slabsi dvouval ztracenej jeste daleko vic nez na silnici. A ani ze zatacek tomu ctyrvalu necukne protoze z naklonu stejne neuzes zadnej velkej vykon vyuzivat bo by ses akorat rozsekal.
hele podle me se ty kone moc demonizujou.....rozdil v Brne mezi WSBK a WSS je +-4s a rozdil ve vykonu je +-60koniku a more newtonmetru.....takze rozdil mezi 999 se 120 na zadnim kole a R1 se 150 bude tak 1-2 sec.....kdyz beru ze 999tka ma lepsi brzdy, coz ma....
jasne na zavod je to moc, ale na bezny sklouznuti je to nic....
Londoner píše: hele podle me se ty kone moc demonizujou.....rozdil v Brne mezi WSBK a WSS je +-4s a rozdil ve vykonu je +-60koniku a more newtonmetru.....takze rozdil mezi 999 se 120 na zadnim kole a R1 se 150 bude tak 1-2 sec.....kdyz beru ze 999tka ma lepsi brzdy, coz ma....
jasne na zavod je to moc, ale na bezny sklouznuti je to nic....
hele to je zajimavej postreh! ale otazka je zda si dovolim polomotor dostatecne vydrazdit.. 4val si to libit nechal...
edit:
jezdili jsme v takovy grupe kde r1 a zx10 vcelku drzeli spolu krok, i kdyz r1 jela trochu min, ale nebyla vule aby na zx ujel.. a byl tam s nama kluk co mel r1 nevosahanou a pujcenou od dealera a kluk na GSXR750.. furt jsme na ne cekali.. dycky "jen" mžik.. ale cekali porad dokola..
je to tezky..
Naposledy editováno 28.01.2011 15:09:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Londoner píše: hele podle me se ty kone moc demonizujou.....rozdil v Brne mezi WSBK a WSS je +-4s a rozdil ve vykonu je +-60koniku a more newtonmetru.....takze rozdil mezi 999 se 120 na zadnim kole a R1 se 150 bude tak 1-2 sec.....kdyz beru ze 999tka ma lepsi brzdy, coz ma....
jasne na zavod je to moc, ale na bezny sklouznuti je to nic....
Tohle ale bude platit pro ty jezdce co jezděj superbiky a supersporty, normální člověk jezdí pomalejc a rozdíly budou větší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Stev píše: Tohle ale bude platit pro ty jezdce co jezděj superbiky a supersporty, normální člověk jezdí pomalejc a rozdíly budou větší.
cili myslis ze normalni kundomrdal jako ja co se drzi zpatky pojede brno placnu za 2:30 na r1 a 2:36 na V2?
Londoner píše: hele podle me se ty kone moc demonizujou.....rozdil v Brne mezi WSBK a WSS je +-4s a rozdil ve vykonu je +-60koniku a more newtonmetru.....takze rozdil mezi 999 se 120 na zadnim kole a R1 se 150 bude tak 1-2 sec.....kdyz beru ze 999tka ma lepsi brzdy, coz ma....
jasne na zavod je to moc, ale na bezny sklouznuti je to nic....
mozna ze i ty kone se moc demoniujou, ale ze vseho nejvic se demonizuje jak jede v2 a vetsinou to pisou lidi co na nich bud nikdy nejeli jen si to nekde precetli, nebo co nikdynejeli na 4valci se 190 blbuvzdornejma konma..
pylot píše: To neee... Prave kdyz povolis sverac tak to je spatne a budes muset do boxu na prezuti spodku.
ale hovno.. musis povilit sverac abys nejel krecovite.. a strach nechat tem druhejm.. jenze k tomu aby ses z takovy jizdy vratil musis vedet co delas.. a to asi 3 dvacetiminutovky stacit nebudou..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Stev píše: Tohle ale bude platit pro ty jezdce co jezděj superbiky a supersporty, normální člověk jezdí pomalejc a rozdíly budou větší.
no pockej to nechapu....jako ze kdyz misto 120s to pojedes za 150s tak ten rozdil ze zvetsi o 25%?? ok tak rozdil bude teda 1.3-2.5s
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Londoner píše: hele podle me se ty kone moc demonizujou.....rozdil v Brne mezi WSBK a WSS je +-4s a rozdil ve vykonu je +-60koniku a more newtonmetru.....takze rozdil mezi 999 se 120 na zadnim kole a R1 se 150 bude tak 1-2 sec.....kdyz beru ze 999tka ma lepsi brzdy, coz ma....
jasne na zavod je to moc, ale na bezny sklouznuti je to nic....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Stev píše: Londoner> já bych ten rozdíl viděl mezi 3-4s, a to je proti 1-2 dost rozdíl. Ostatně můžeš si najít časy co jezdí Perňa letos a loni, ten tam rozdíl 30 koní na zadním kole ani nemá, mně se to nechce hledat.
perna to ma motorem nebo podvozkem ze zpomalil?
..neblahe pameti lonsky ZGH kdyz tam indian tu kačenu krotil a ta kunda ne a ne poslouchat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Ozzy_ píše: Paneboze co je TO za hruzu ? Neni TO z Italie ?
Ty jsi ale znalec jako stehno , když nepoznáš co je to za motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
pylot píše: O RSV jsem slysel ze ma spodek jako ctyrvalec a vrsek jako dvouvalec ale ze je ten motor hodne zivej.
Takhle to rozhodně není.RSV -bavíme se do roku 2003- má malinko slabší spodek oproti litrovému 90°V2,ale nahoře to neumírá tak brzo.Něco mezi V90°a Ř4.Motor je opravdu živý...chová se nasraně a musíš ho držet pod krkem aby poslouchal.Je návykově zábavný...prostě motor Rotax Bicilindico 60°V2 se nechová jako běžný 90°dvouválec a v tom je jeho kouzlo!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
italšrot píše: Takhle to rozhodně není.RSV -bavíme se do roku 2003- má malinko slabší spodek oproti litrovému 90°V2,ale nahoře to neumírá tak brzo.Něco mezi V90°a Ř4.Motor je opravdu živý...chová se nasraně a musíš ho držet pod krkem aby poslouchal.Je návykově zábavný...prostě motor Rotax Bicilindico 60°V2 se nechová jako běžný 90°dvouválec a v tom je jeho kouzlo!
jenze top je vsechno malinko a kdyz to sectes podrtrhnes tzak je to liny az bys brecel a tvari se to buhvi jak to nejede, na pumpe si rikas ty kravo to jsem jel asi kudklu co kluci kdyz mi to sezralo o pulku vic nez vam.. a tak zacnes koukat na tacho a tam jkde si myslis ze letis 180 jako drive na r4 tak je tam 125...
motorka co ma koule... ale asi ji do ni nekdo pred lety nakop a uz to nerozchodila ..
InRumVeritas píše: Ty vole, co to meleš za hovna ? dlouho mě nic hloupějšího tak nenasralo jako tvůj výklad V2 motorek. šmarjá józefe. Jel jsi někdy na V2 ty šišo ? Já měl celkem dost V2 motorek i V4 a nemužu si dovolit říct že by to nejelo a zbytek hoven co jsi ze sebe vyloudil ty inženýre .
každá má něco, V4, zvuk ždímající pračky, s ladákem silnější pračky.., motat každej kvalt až do vyvrcholení...,rychle řadit a hned to držet zase u huby aby to nespadlo.. a OK, vrch když to držíš neumírá. To OK. u V2 je jedno na jakej kvalt to sázíš, zaduní(ne jako V4 pračka INDESIT..) a jedeš.
ty jsi mi dal čéče ..
Tak nevím co máš v RSV za motor a možná jsi to jen špatně napsal,ale u čtyřválce právě řadí míň -sebere se z každého kvaltu a proto se mu říka elektromotor To u V2 pokud tam nemáš správný kvalt tak tě to bud vytrepe nebo jsi v hned omezovaci.Tam řadíš daleko častěji než u Ř4!
R1PYCO píše: jenze top je vsechno malinko a kdyz to sectes podrtrhnes tzak je to liny az bys brecel a tvari se to buhvi jak to nejede, na pumpe si rikas ty kravo to jsem jel asi kudklu co kluci kdyz mi to sezralo o pulku vic nez vam.. a tak zacnes koukat na tacho a tam jkde si myslis ze letis 180 jako drive na r4 tak je tam 125...
motorka co ma koule... ale asi ji do ni nekdo pred lety nakop a uz to nerozchodila ..
No to přirovnání ke koulím od dvouvalistu nesnásim.Jinak je to tak jak pises.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
R1PYCO píše: jenze top je vsechno malinko a kdyz to sectes podrtrhnes tzak je to liny az bys brecel a tvari se to buhvi jak to nejede, na pumpe si rikas ty kravo to jsem jel asi kudklu co kluci kdyz mi to sezralo o pulku vic nez vam.. a tak zacnes koukat na tacho a tam jkde si myslis ze letis 180 jako drive na r4 tak je tam 125...
motorka co ma koule... ale asi ji do ni nekdo pred lety nakop a uz to nerozchodila ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
Stev píše: Londoner> já bych ten rozdíl viděl mezi 3-4s, a to je proti 1-2 dost rozdíl. Ostatně můžeš si najít časy co jezdí Perňa letos a loni, ten tam rozdíl 30 koní na zadním kole ani nemá, mně se to nechce hledat.
nechci mluvit za pernu, ale myslim ze tam jsou jiny duvody nez nedostatek koni.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr
pylot píše: Nabizi se otazka. Jezdime kvuli rychlosti nebo kvuli pocitu rychlosti?
hmm.. dobra otazka.. me ale radost z pocitu ze jedu 180 nekde kde se mi to zda dost okamzite pusti pri pohledu na tacho ktery ukazuje 125