---> PRAVIDLA <---
Rozvod OHV: do RV 1995, klasické vidlice, 2 ventily na válec, chlazení vzduch
Vodníci: do RV 1985, nad 600ccm jen dva ventily na válec, klasické vidlice
Vzdušníci a olejníci: do RV 1989, klasické vidlice
stále platí - žádné gsxr, zxr a pod - pokud si nejste svým strojem jisti, pošlete mi PM
na sezonu 2012 bysme rádi dali do kupy bandu 15-25 youngsterů na menší srandacup - motocykly do roku výroby 1995. Ducatky, Guzziny, GPZ, Inazumy, Rexe...
zkrátka motorky který dneska koupíte v bazaru za směšný peníze (do 50.000,- v libovým stavu). Nasadit lamináty a jedem.
koho uvidíme:
Phips - Laverda/Thruxton (vzhledem k roku výroby to vidím na Laverdu
Hansell - ještě neví
Inkvizzitor - Katana
Vlastík - na Plamínkové Guzzi
Darius - Guzzi V65
Dargas - strýčkova CB750
Kuba350 - VF500 '85
Nikotýn - bude to Námaha XS750
Jindra650 - Yamaha XJ650 '84
Gorkin - Honda CB400 '76
Magny Cours - Bol D'or Classics
VlastíkPlamínek píše: takže Guzzu můžu vyhodit z okna...
opravdu se mi líbí vzduch, 95 rv MAX, klasická vidle - strojů co tohle splňuje je opravdu veliké množství. Věci jako kola 17 nebo 18 palců mi přijdou uplně ale uplně mimo! A pokud budou vodníky a někdo si přitáhne první R1 tak akorát ukáže jaký je vemínko. Je to o soudnosti, jestli ti není blbý poslat mezi starý GPZ a XJ a CB R1 tak prosím...
2 imoladu - ad repase a pod, jeden trénink a závod to vydrží, myslím, že nikdo nepředpokládá u stroje za 30000,- že to bez zásahu odjezdí celou sezonu.
..ale třeba ty GPZ jsou i "vodníci" a přitom je to vhodný stroj!
Naposledy editováno 25.10.2011 09:04:23
VlastíkPlamínek píše: takže Guzzu můžu vyhodit z okna...
opravdu se mi líbí vzduch, 95 rv MAX, klasická vidle - strojů co tohle splňuje je opravdu veliké množství. Věci jako kola 17 nebo 18 palců mi přijdou uplně ale uplně mimo! A pokud budou vodníky a někdo si přitáhne první R1 tak akorát ukáže jaký je vemínko. Je to o soudnosti, jestli ti není blbý poslat mezi starý GPZ a XJ a CB R1 tak prosím...
2 imoladu - ad repase a pod, jeden trénink a závod to vydrží, myslím, že nikdo nepředpokládá u stroje za 30000,- že to bez zásahu odjezdí celou sezonu.
VlastíkPlamínek> Souhlasím, moje slova!
2LEKO> jj, GPZeta jsou vhodná, ale jen vzduch, nebo přidat vyjímku Myslím, že by to bylo fér.
Naposledy editováno 25.10.2011 09:13:05
1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
Konec spojení, jdu okrádat dodavatele
2 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
VlastíkPlamínek píše: zxr bych opravdu nepočítal, o "supersportech" jsme se tu už bavili
Jsem v praci, nemam cas to cely cist, das mi shrnuti?
Nebo lepe na zacatek vlakna pro vsechny nove prichozi, co je povoleno? Dik
1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
Páč třeba některý starý GPZ jsou vodníky, ale podle mě vhodný stroje. Proti tomu třeba Zephyr 750 je podle mě taky vhodnej a může to bejt klidně r.v. 98.
Navíc stejně to nebude nikdy super vyrovnaný, páč někdo bude mít 500, někdo litra...
Takže jako pravidla stejně povedou jen k tomu, že si někdo koupí nejsilnější bajk v rámci pravidel, aby všechny kosil. A jestli mě někdo vykosí s GSX 1100 nebo 900SS....dyť je to fuk.
Stejně to dopadne tak, že se litry odtrhnou a budou mít "vlastní závod" na čele a pětikila se pořežou na chvostu. A co má bejt? Každej si tak vlastně najde na dromu ty "svý" soupeře a bude ho bavit se s nima honit.
Nebo ne? Rejs for fan
1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
2 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
VlastíkPlamínek píše: zxr bych opravdu nepočítal, o "supersportech" jsme se tu už bavili
Jako hlavní šef projektu si udělíš vyjímku a pojedeš na tom stroji, co máš a klidně můžeš jít na rok 85 s vodou.. Nebo pojedou krásný gsxr a zxr, ty tam prostě dobově patří .