Pokud dám olej do benzínu, tak se to uklidní. Z toho mě vychází závada na olejovém čerpadle. Jináč už nevím.
Naposledy editováno 17.10.2018 18:23:35
Já nevím. Ventily mě loni šteloval mechanik. Najel jsem od té doby 6000 km. Což by mělo být v pohodě. Furt mě to připadá, že to blbě maže. Proč by to při vyšších otáčkách skřípalo a po přidání oleje do benzínu se to uklidnilo? Bej to ventily nebo vahadla, tak by to dělalo pořád.
Zkusím přehodit to čerpadlo, pokud to dokážu a uvidím.
No. ono to necvaká víc než před tím. Tohle je jinej zvuk. To spíš křípe. Teď když o tom přemýšlím, tak to začlo asi v polsku. Koncem srpna jsem byl se samicej v polsku a po nastartování to divně zahučelo. Po chvíli se to uklidnilo a motor běžel normálně. Po cestě zpátky už jsem měl pocit, že jsou slyšet kroužky. Myslel jsem ,že to je olejem, tak jsem dal novej. Pak jsem jel až na podzimní sraz a ke konci to mazal ke 130 . To už jsem myslel, že se to rozkočí jak to bylo slyšet. No a v neděli, když jsem jel v klidu vých 80, tak to bylo slyšet jen při rozjezdu než jsem naházel rychloti, pak už nic. Po cestě jsem dal do benzínu olej a byl klid i při rozjezdech.
Hluboce vybitý 9,6V - 10,5V
Vybíjet baterii po odpočinutí 24hod. na 11,9V – 12,2V MIN. ( ! pouze výjimečně ! )
Nabitá baterie odpočatá 24 hod. 12,6V
Udržovací napětí (i pro AGM a GEL.) 13,6V – 13,8V
NABÍJENÍ:
I. fáze od 13,2V. Hlídáme proud (A), ale můžeme i navýšit do II. fáze.
II. fáze ( do ) od 14,4V – 14,7V. ( Nabito ).
Přecházení nad 14,4 V /14,7 V ( do třetí fáze )
Plynování. Proud (A) nepřekračujeme ( 0,08 až 0,1 násobek )
Touto fází nabíjíme zanedbané akumulátory. Ve vozidle dále nedoporučeno.
Pokud napětí dále nestoupá, je nabito, aniž by bylo dosaženo 16,2 V
III. fáze do 16,2V – 16,8V. Konec nabíjení
AGM baterie MAX. do 14,6V – 14,8V. NEPŘEKRAČOVAT !
GEL baterie MAX. do 14,1V – 14,4V. NEPŘEKRAČOVAT !
Nabíjení silně zanedbaných akumulátorů ( doporučené jednocestné usměrnění )
1) Nabíjení se současným zpětným vybíjením,
nesymetrickým pulsním proudem. ( pouze mimo vozidlo )
2) odpočinutí 24hod.
3) následně se vybije na MIN. 11,9V – 12,2V ( ne moc rychle )
4) celé se opakuje 3x
5) poté se nabije zvýšeným pulsním proudem.
Baterii škodí i krátkodobé vybití, proto nabíjíme vždy co nejdříve po vybíjení nebo poklesu napětí
!!! Pozor, hlídat hladinu baterie a teplotu MAX. 40°C
Naposledy editováno 22.11.2018 20:06:27
jsem tam 2 měsíce, a je to tam horší než tady. Tady je 60% obsahu webu balast a nesmysly, tam to odhaduju na 90%.
Jediný, s čím jsem tam spokojenej, je skupina Hondy NC, ti kluci tam řeší věcný témata a bez kravin. Tady je NC skupina úplně mrtvá, nedozvím se tu nic. Zde má Fb
CRV na fejcbůchu moc nežije, což mě překvapilo, je tam 1x tolik lidí jak tady a aktivních je taky jen hrstka. Takže zde dávám Fb
Skupina Motorkáři je vysloveně odpad, to nemá absolutně žádnou úroveň a uvažuju, že z toho vystoupím, protože to jsou jen záplavy polonahejch čůz, pošuků co si tahaji motorky do ložnice místo baby, a puberťáci, co se předháněji kdo jezdí ve větším sněhu a mrazu, případně kde zrajtovali pole nebo les.....jednoznačně
Dále jsem v pár skupinách přírodovědných, ale tam jsou zase neustálý hádky mezi normálníma lidma a ekologickými extrémistkami (žel, v 95% jde o ženské), které ale o přírodě nemají páru....bohužel, je to tak. Takže zase
Až na vyjímku, a tou je skupina, kde se fotí a určují motýli. To je velmi specializované místo, které řídí entomologové z Nár. muzea a mistrovsky zvládají moderaci. Lidé vkládají fotoúlovky hmyzu (většinou v makro režimech) a jsou tam nádherný fotky. Škoda, že teď je tam skoro ticho - holt je zima. Takže zde:
A z jedné zahrádkářské jsem převčírem odešel, protože tam vládne netolerantní arogantní pičus, který dostal funkci moderátora. Nemusím být všude no a zbývá -