A to zahrnuje jen svody k turbu, mini turbo, nějake okapove roury a nastavec na sani ....
Vubec se neřeši nějaky pevnějši blok či pist na posilnění motoru v přidani nadměrne tlakove výše...
To mě vede k závěru, že jsou takové sady uplně nanic.... jedine co potřebuji je ta svodová čast a přiklapka na sani... turbičko z nějakeho pequotu takže dohromady nějakych max 5000 czk
Takze by mě docela zajimalo, jak je to stěmi škrticimi klapkami v sani, jestli tam mam dat nějaky pevnějši plýšek či pružinku aby to ten mega gigackej tlak nevyrazil či to nechytlo zpětný ráz a mě plyn neukroutil zapěsti.
Naposledy editováno 03.12.2014 18:42:19
KapitanMasakr píše: t_freedom> Ale noták, jako správný motoznalec bys měl vědět, že každý motor věkem na síle ztrácí...To s těmi koňmi je dukazně podložené, viděl jsem to v jednom dílu TopGearu vzal 9 let staryho medvěda, 15 let starý bávo ...Potom na válcích měřili, kolik ty auta po letech ztratily výkonu mercedes z původních 310 konňi měl 300 a BMW na tom bylo ještě hůř u motorek to je horší ponevač točí víc.. .. To da přece rozum ! Musíš nad tím uvažovat logicky
než zase něco napíšeš ...podobno tomu výše...
přemýšlej...zamysli se... a pokus se přijít na to, PROČ motor ztrácí výkon... dej tomu šanci a nepapouškuj kecy jiných aniž by ses jen chvilku pozastavil nad meritem věci...
Můj motor na S4RSku má 54tkm... a troufám si tvrdit, že má stále výšší než papírovej výkon.
Naposledy editováno 10.12.2014 08:24:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Neb to se fákt nedá jo a "vyžši" se správně píše vyšší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
Grammar nazi například využívá náhodné překlepy k agresivnímu zpochybňování kulturnosti a celkové intelektuální kapacity ostatních diskutujících.
Ja bych si taky dovolil zpochybňovat, bez ohledu na grammar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Nějaký AFR poměry, rezonance ve vejfuku, plnění a výplach, střih ventilů vs. tlak na odtoku, dávka a předstihy ...nemá ponětí co dělá výkon výkonem, netuší ani, že výkon je neměřitelná jednotka ... neví jak se těm motorům otvíraj plíce...ale jediný co tu slýchává je "chip" a "PC " ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
t_freedom píše: Chapadlo> na tom všem je spíš úsměvný, že ten kluk nemá vůbec ponětí co se v tom motoru děje...
Nějaký AFR poměry, rezonance ve vejfuku, plnění a výplach, střih ventilů vs. tlak na odtoku, dávka a předstihy ...nemá ponětí co dělá výkon výkonem, netuší ani, že výkon je neměřitelná jednotka ... neví jak se těm motorům otvíraj plíce...ale jediný co tu slýchává je "chip" a "PC " ...
To je tím, že se podívá na film Rychle a zběsile. Potom všemu rozumíme a je to přeci tak jednoduché upravovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
t_freedom píše: dakarista> jasně...co na tom...nacpeš tam kompresor - foukneš jen víc vzduchu a jede to jak z praku...
a ještě bych tam dal nitro to bude teprve mazec
Naposledy editováno 10.12.2014 12:30:20
2 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
Bohužel musím se přiznat, že to byl muj vzor takový příklad jsem si ztoho bral, že je až k neuvěření co jsem na silnici všechno dělal 220 městem na červenou, 260 mezi kamiony, 280 do kolony stojicich aut, když už to stalo za horizontem kde jsem to neznal a neměl šanci nikterak zabrzdit...Ale po tomhle mi celkem otrnulo, cele leto jsem nepřekročil 220
style.iprima.cz/videa/paul-walker-zabery-z-mista-nehody
Naposledy editováno 10.12.2014 18:03:10
KapitanMasakr píše: A kdo to vyrabi ? Buhvi, jestli to někde
nenašli
Já jednou psal firmě co se zabývá vývojem a vyrobou motoru, jaký motor potřebují, že jim zaplatit kolik chtějí když splni me požadavky 100cc 350 k 75,3 kg s jednotkou ,otačkoměrem 22 000 ....Kdyby někdo na něco narazil dam mu provizi za tip jestli mi to prodaji toho se při koupi nové motorky vždy bojim.
No nevím jestli to je na mě, ale docela nesmyslné parametry...
1, maximální litrový výkon pístového benzínového motoru je cca 650k, lihový je cca 750k, nitrovaný líh cca 780k. Takže na 0.1l motor 300k je blbost
- sice výkon je daný přímoúměrně otáčkama, ale zase nepřímoúměrně klesá stř. ef tlak a stoupá koeficinet ztrát (třecích sil, pumpovací tlaky, atd... je to fakt hodně), takže ani 30.000 ot.min-1 ti ten výkon nenahoní, to samé se stř. ef tlakem. Ani dmychadlo nebo kompresor to nezachrání - nepřekročí termodynamické zákony.
2, při váze 75kg můžeš mít 2,5l přeplňovaný (i dvojstupňově) motor a dvojzápalko
jo a asi nechápu čeho vlastně se bojíš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
ppll píše: Jarda172>Pro pořádného pilota pořádný motorWright R-3350 Turbo Compound A má tam vše po čem touží i to o čem možná ještě ani neslyšel
pěkný, sice jsem fanda spíše řadových ( V nebo H ) motorů - Napier Sabre nebo RR Grifon, ale když se v Roudnici objeví hvězda, má opravdu nádherný zvuk... třeba "malá" PaW R2800 8W nebo 10W DW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
V Kodani na letišti je 2800čka říznutá...za 1 € se točí
Naposledy editováno 10.12.2014 20:22:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
KapitanMasakr píše: t_freedom>
Bohužel musím se přiznat, že to byl muj vzor takový příklad jsem si ztoho bral, že je až k neuvěření co jsem na silnici všechno dělal 220 městem na červenou, 260 mezi kamiony, 280 do kolony stojicich aut, když už to stalo za horizontem kde jsem to neznal a neměl šanci nikterak zabrzdit...Ale po tomhle mi celkem otrnulo, cele leto jsem nepřekročil 220
style.iprima.cz/videa/paul-walker-zabery-z-mista-nehody
220 jsi nejspíš nejel nikdy a pochybuju, že bys fároše hnal až na max. rychlost. Navíc zřejmě neznáš význam slova otrnulo. Suma sumárum - zase jen blbě kecáš.
Akorát se pořád nemůžu rozhodnout, jestli jsi jen hloupej troll, nebo to myslíš vážně a v tom případě blbec.
Krovak píše: 220 jsi nejspíš nejel nikdy a pochybuju, že bys fároše hnal až na max. rychlost. Navíc zřejmě neznáš význam slova otrnulo. Suma sumárum - zase jen blbě kecáš.
Akorát se pořád nemůžu rozhodnout, jestli jsi jen hloupej troll, nebo to myslíš vážně a v tom případě blbec.
To říkám pořád, dělá si srandu. Tak blbej nemůže být nikdo. Aspoň doufám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Krovak píše: 220 jsi nejspíš nejel nikdy a pochybuju, že bys fároše hnal až na max. rychlost. Navíc zřejmě neznáš význam slova otrnulo. Suma sumárum - zase jen blbě kecáš.
Akorát se pořád nemůžu rozhodnout, jestli jsi jen hloupej troll, nebo to myslíš vážně a v tom případě blbec.
uvidíme na jaře...jestli si to přijde rozdat s "bábou" ... z fóra už ho všichni známe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
dva_hrnce píše: Krovak> jo jo, o výkonu a podvozku je to tak z 2%, zbytek je o řidiči
Tak to zas nemůžu souhlasit, protože pokud se sejdou dva slušní jezdci, jeden má litrového Fazera a ten druhý CBR1000RR, tak ten na Fazeru (já ) prostě nemá šanci.
Jelikož fároš má o pár koníků víc, o pár cm možný větší náklon a o tuhosti podvozku se bavit nehodlám
2 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
o tom jsem se xkrát přesvědčil v Mostě na okruhu ...když někdo umí, nepotřebuje na tebe koně.
Ba naopak...začínajícím jezdcům na okruhu spíš pomůže jejich nedostatek. Když dáš jelitu hromadu koní a neví odkud, z jaký rychlosti a kdy má brzdit - tak o co vyšší maximálku dosáhne o to dřív bude brzdit "aby mu to vyšlo"...co jakoby nažene na rovině, stejně ztratí na brzdách, na výjezdech a díky špatný stopě.
Kapitán jich má stádo, že by Most mohl v pohodě jezdit za 1:55 ... ale je mu to k prdu, protože prostě nemá odhad, neumí brzdit... o tom to celý je.
Dukárny nebyly nikdy zdaleka nejsilnější motorky v šampionátech, ale uměly brzdit a byly lehký ... nu a měly piloty se srdcem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |