docela o XT1200Z uvažuji, ale je mi záhada, že jich je plný bazar (inzerce). Motorky tam mají vesměs málo najeto km a cenově to taky není nejhorší, když člověk vezme v potaz, že se jedná maximálně o 5 let staré motorky.
Čím to může být? Nekvalitní motorka, které se každý raději zbavuje ? Nějaké "dětské nemoci" ? Špatné jízdní vlastnosti ?
Má tady s tím někdo zkušenost ?
P.S. Procházel jsem i zdejší diskuzi o závadách a nepřišlo mi tam nic hororového, čeho by se měl člověk bát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
to jsou takové neplodné diskuse. Je přece jasné, že kolik lidí tolik chutí a tolik názoru na moto.
Mám na XT1200 natočené 55 tis. a nikdy žádný problém a že ji dávám co proto.
http://asumi.rajce.i...sko_Apuseni_2015.jpg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
tady je odkaz - http://www.off-the-...restriction-removal/
Zdravím a díky za odkaz, může se hodit, i když cena opravdu lidová není. Nicméně těch 20KN + 20 koní může udělat hodně. Pak padne i názor, že je líná. Nechápu, proč je to takhle uškrcený - životnost motoru? Ńemá s tím někdo zkušenost?
seikos píše: tvá teorie ovšem pokulhává za realitou. Svez se na obou bezprostředně po sobě a pochopíš. A v tom co ukazují ty fotky, v tom spočívá přesně ta diference. Tam kde u Guzzi nemusíš v řídítkách dávat žádnou sílu, protože je osa hrku řízení v ose vidlí a veškerá síla se řeší až úplně dole v offsetu, u Yamahy musíš sílu navíc řešit už na řídítkách, protože musíš "přetáhnout" rozdíl osy vidlí s osou krku. Proto, že dole na ose v offsetu na tebe tolik nepůsobí gyroskopický efekt kola a jeho setrvačné síly. Nahoře na řídítkách u krku řízení s tím musíš bojovat svoji vlastní silou. Takže je dost propastný rozdíl v tom co píšeš, který poznáš na vlastní ruce až v momentě kdy se na tom svezeš.
Je mi jasný, že vytahuju starou diskuzi, ale docela mě zaujal tvůj názor na to, že brýle s osou vidlice v ose otáčení a předsazením osy dole se chovají jinak, než brýle s předsazením osy vidlic proti ose otáčení a nepředsazenou osou dole...při stejném úhlu a stejně dlouhé stopě? To jako fakt?
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Jo a tady v inzerci na motorkarich neni ani jedno...
http://www.motorkari...xt1200z-super-tenere
Naposledy editováno 21.06.2016 11:17:15
můj názor je,že nějaký problém s řízením je naprostý nesmysl,ta motorka jde do zatáček naprosto lehce,nebo spíše tam padá až moc lehce,ale to přisuzuji pneumatikám s kostkama co tam byly obuté.
jinak motorka dokud se nerozjede dost těžká,podvozek měký a komfortní,stejně tak sedlo široké a pohodlné.bzrdy velmi dobré a motor asi přesně k téhle motorce-silný,ale s projevem elektromotoru,táhne od 2000ot prakticky pořád stejně,tachometr stoupá rychle,ale emocí to moc nepřinese.......
pro dlouhé cesty padádní stroj,na ježdění kolem komína trošku nuda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Osobně jsem rád za to že tuhle obludu nemá každý a podle inzerce ani zatím mít nebude
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Nicméně je tu záchrana v podobě přepsání řídící jednotky.Za pár kaček ji pošleš klukům nemeckejm a hop,hned máš dalších až 20HP. To už by jsi se mohl dostat i pod 4s.A maximalka se taky určitě posune
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Co přesně se tam přehrává netuším. Jinak je skrcena kvůli emisnim normám EU. V USA mají ostré verze normálně k dispozici.
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
myslím,že ta motorka je dobrá taková,jaká je,jako celek je velmi vyvážená....
Co se týká zvyšování výkonu a tím pádem i spotřeby tak těžko říct co na úkor něčeho stoupne... Mě to takhle vyhovuje, ono se trema kuframa a spolujezdcem nevykouzlis nic ani se stopadesatikonovou motorkou.Ale co se Yamaze fakt povedlo je ta luxusní spotřeba, která je u cestovních masin stěžejní kritérium.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
ganmiki píše: Myslím, že jsem stovku za 4 a 195 max. nikdy asi ani nejel, tak mi to snad taky chybět nebude a popravdě o ní do budoucna přemýšlím právě pro Jirkou zmíněné věci, jako pohodlí pro dva, kardan a slušná spotřeba na cestování plus je to Yamaha
Tak s tim poslednim argumentem souhlasim Motorku pro 2 nepotrebuju, ale pristi rok si ke 40catinam chci koupit neco. Uz jsem to zuzil jen na 2 typy, ale zatim vede MT-09. S tou totiz nebude nuda
Co se týká nudneho provozu tak já bych se zase nudil jízdou jen po asfaltové silnici na tom MTecku. Tak že každý to má nastavené nějak
Slávek-TDM píše: Jinak tady jsem nasel test, kde merili zrychleni. Popravde nic moc, stovka za 4.2s a maximalka 195km/h. Takze jiny mapy by tomu jiste prospely:
Tu táhne akčněji... třeba vítr. třeba...
Naposledy editováno 19.07.2016 23:59:24
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Tech píše: assassin> Tomuhle houby rozumím, ale vzhledem k tomu že offset dole má 99% terénních motorek, a v dnešní době upsidedown už nelze říct, že to je pro více místa na pajšl, k něčemu to dobré asi bude.
No ja myslim ze prostoru pro vnitrnosti je stejne jak v usd tak v klasice... Tzn pokud by zdvih vyzadoval osu s offsetem u klasiky, bude to u usd stejne.
Kazdopadne ta teorie o gyroskopickych momentech me stale zajima...
Offset dole ma jasnej smysl co se prostoru pro cartridge tyka a co se funkce tyka tak teoreticky nevyhodu v tom ze pusobiste sily neni v ose - vetsi namahani futer, vetsi treni (dodatecny ohyb moment do trubek) z hlediska gyroskopickeho momentu nevidim v tom mechanismu rozdil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
assassin píše: No ja myslim ze prostoru pro vnitrnosti je stejne jak v usd tak v klasice... Tzn pokud by zdvih vyzadoval osu s offsetem u klasiky, bude to u usd stejne.
Kazdopadne ta teorie o gyroskopickych momentech me stale zajima...
Offset dole ma jasnej smysl co se prostoru pro cartridge tyka a co se funkce tyka tak teoreticky nevyhodu v tom ze pusobiste sily neni v ose - vetsi namahani futer, vetsi treni (dodatecny ohyb moment do trubek) z hlediska gyroskopickeho momentu nevidim v tom mechanismu rozdil...
mám pocit že fork offset kompenzuje větší úhel vidlice (zkracuje stopu), kterou terénní motorky potřebujou aby fungovalo tlumení. Kdyby měly ostrej úhel tak to nepochytá žádný nerovnosti. Kdyby se to dělalo na brýlích, tak se zas zvětšuje potřebná ovládací síla na řídítka.
Naposledy editováno 20.07.2016 08:53:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 6 | 20.9.2024 v 20:31 MMARTINK |
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 0 | 18.9.2024 v 10:06 Medvedo |
Jižní Čechy Yamaha XT1200Z Super Tenere | kalous72 | 27 | 11.8.2024 v 10:16 kalous72 |
Yamaha XT 1200 Yamaha XT1200Z Super Tenere | MILOS61 | 14 | 6.8.2024 v 10:05 MILOS61 |
Super Tenere - zapojení přídavných ... Yamaha XT1200Z Super Tenere | dada09 | 22 | 2.7.2024 v 10:45 Antalík |