edit:preklep nic vic
Naposledy editováno 26.02.2008 00:16:31
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Dolík ....>rychlýdědek> No, ale zase nemůžeš srovnávat ZZR 600, navrhovanou někde v roku 90 a nějaké 600 z roku 05 nebo tak.
Zrychlení není o výkonu, ale o KROUŤÁKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Není 100 koní, jako 100 koní.
Naprosto souhlasím. Ovšem krouťák je zase výhradně dán objemem.Že ano?Takže,pokud mají např.Yamaha Fazer600 a ZZR600
obě v tech.parametrech 98k/12000ot,tak zceka určitě budou mít, plus mínus něco,prakticky stejný i krouťák.Bez ohledu,kdy ten který motor byl navržen.V případě ZZR600,klobouk dolů před Kawasaki!Konkrétně:výše uvedený Fazer ji po startu na chvilku ujede,ale jen díky kratším převodům a nižší hmotnosti.Ale opravdu jen na chvilku.Potom mu ZZR ujede.
A ještě k té využitelnosti litrových a více supersportů.Potenciál každé motorky jde využívat na plno.Kromě snad Busy turbo a spol.,s výkonem skoro 500k. Akorát,že mimo závodní okruh,jen chvilkově.Ale i to snad stojí za to. Jinak by je lidi nekupovali a fabriky nevyráběly.
2 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
martjan_1098>Na litru mam neco najete a na ceste ho proste nelze vyuzit - bavim se o dnesnich supersportech. Mam na nich neco najeto - TL1000S - cca 20km, GSXR-1000K6 nejaka ta stovka km, Ducati 1098 par stovek... Provoz se neustale zvysuje a pri vytoceni 3.rychlostniho stupne prestanete bohuzel vnimat "traktory" odbocujici na hlavni z pole apod, oni vas taky neuvidi, stejne jako osobaky na dalnici, kdyz se k nim blizite cca 270-290km/h zezadu. Sestka je na druhou stranu taky nuda, clovek tomu ve spod otoci a nic se nedeje, pouzitelne otacky pouze nad 10tis, hrozny kraval, proto mi jako dobra volba dnes na cestu vychazi GSXR750, Ducati 848 apod. - motky jedou jako krava a ten spodek snaseji lip.
Tak v prvé řadě gratulace k 1098,nádherná motorka Ono jde o to nevyužívat (nejen)litra na místech co neznám a kde mi může právě takový traktor připravit šok a taky stav kdy ještě v garáží má člověk sevřené půlky lolNaposledy editováno 04.03.2008 20:30:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Bubrak ZX10R>Kdo nema Kawasaki je blb.
teda Bubbo, klobouk dolu - to ses predved... to jezdim teda s hvezdou... uz nechlastej
Naposledy editováno 04.03.2008 22:49:50
NEJEN, ŽE SB OBSAHU OKOLO LITRU NEUMÍ VYUŽÍT 99% UŽIVATELŮ, VČETNĚ NÁS TADY (ITALY, NEMCE ATD. NEVYJIMAJE), ALE MODERNÍ SS 600CCM DOKÁŽE VYUŽÍT TAK DO 10% JEZDCŮ!!!
Samozřejmě nemluvím o tom se rozjet a zastavit - to zvládá i medvěd z cirkusu - říkám zvládnout!
Co mě k takovému názoru vede? Doba strávená za řidítky a ona sdělitelná, ale nepřenosná zkušenost.
Kdo z nás dokáže zrychlit se svojí SB SS z 0-100km/h za 3,5 sec.? A kdo z nás dokáže zase naopak zastavit ze 100km/h pod 40 nebo dokonce na 36 metrech??? Technicky je připravena to zvládnout "18-ctka" ZZR 600.
Motorka SS SB z "konsumu" dnes dokáže se zrcátky a světly okruh v Brně okolo hranice 2:15 jen jezdci z nás uživatelů schopných tohle dokázat by se spočílali na prstech - ať nejsem pesimista - všech končetin jednoho člověka.
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Dalsi vec je kam si clovek dovoli jit v zatacce, kam az k hrane. Ja se bojim, tak jezdim zatacky s rezervou, ale zatah litra obcas vyuziju na rovince, kde je to bezpecny.
Tohle je proste realita a kdo tvrdi, ze litra nikdo nema sanci vyuzit, tak to mysli jen tak, ze ho malokdo vyuziva na plnych 100% ve vsech aspektech, ktere nabizi, a stejne tim casto mysli to, ze jede pomaleji v zatacce (tam naskakujou vteriny na okruhu), kde to ale neni o litru, tam by jel pomaleji i nez ma hranu dvoutaktni stopetadvaca.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
oxygen>Bubrak ZX10R>Kdo nema Kawasaki je blb.
teda Bubbo, klobouk dolu - to ses predved... to jezdim teda s hvezdou... uz nechlastej
Covece nejak dedkovatis. lol
3 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Mimochodem, mam 160k 11OOXX, a pri jizde ve dvou bych obcas nejaky ten konik navic uvital, a to, ze by mi to na okruhu natrel vyjezdenej borec na podstatne slabsi masine je mi uplne u prdele.
PetrXX>Docela nechapu, proc se tady porad dokola omilaji fraze "stejne to nikdo neumi vyuzit" apod... Jsem fakt jedinej, kdo si masinu koupi pro RADOST Z JIZDY, nebo jste vsichi Dusinove takovi machri, ze na masine brousite styl na okruzich, at si nepripadate jako "ti, kteri to nemaji zvladnute"? Jdete s takovymi kecy k sipku...
Mimochodem, mam 160k 11OOXX, a pri jizde ve dvou bych obcas nejaky ten konik navic uvital, a to, ze by mi to na okruhu natrel vyjezdenej borec na podstatne slabsi masine je mi uplne u prdele.
To píšou "teoretici"!.asi na to nemá cenu reagovat.na výjezdu ze zatáčky "šestky" mizí v zrcátku a "výkon" pod sebou dělá tu radost.a kdo se toho bojí,ať si koupí něco jiného a "litraře" nechá svému osudu!!
Naposledy editováno 05.03.2008 06:54:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Bubrak ZX10R>Tak jde o to, ze ten litr clovek obcas vyuzije a to je pekne. Ja ZX9 tejral, obcas mi to zrychleni nestacilo, tak sem koupil ZX10 a taha to vic a pokazdy kdyz to taha vic nez ZX9 (tj nemusi to byt v oblasti max vykonu, ale i v nizsich otackach, treba od 7tis), tak vyuzivam cast potencialu litra. A tahat za to umi kde kdo, takze kde kdo ten litr obcas (jeho jednu prednost) vyuzije. Na tom neni zadna veda.
Dalsi vec je kam si clovek dovoli jit v zatacce, kam az k hrane. Ja se bojim, tak jezdim zatacky s rezervou, ale zatah litra obcas vyuziju na rovince, kde je to bezpecny.
Tohle je proste realita a kdo tvrdi, ze litra nikdo nema sanci vyuzit, tak to mysli jen tak, ze ho malokdo vyuziva na plnych 100% ve vsech aspektech, ktere nabizi, a stejne tim casto mysli to, ze jede pomaleji v zatacce (tam naskakujou vteriny na okruhu), kde to ale neni o litru, tam by jel pomaleji i nez ma hranu dvoutaktni stopetadvaca.
A mě baví "zatáčka,náklon,plyn a pryč"!.a výkon,zrychlení.to je ta radost.a někdy maximálka a zátah při předjíždění!!.mám nachystáno "RP" + 12 PS!.snad to využiju!!
PetrXX>Docela nechapu, proc se tady porad dokola omilaji fraze "stejne to nikdo neumi vyuzit" apod... Jsem fakt jedinej, kdo si masinu koupi pro RADOST Z JIZDY, nebo jste vsichi Dusinove takovi machri, ze na masine brousite styl na okruzich, at si nepripadate jako "ti, kteri to nemaji zvladnute"? Jdete s takovymi kecy k sipku...
Mimochodem, mam 160k 11OOXX, a pri jizde ve dvou bych obcas nejaky ten konik navic uvital, a to, ze by mi to na okruhu natrel vyjezdenej borec na podstatne slabsi masine je mi uplne u prdele.
2LEKO>Bubrak ZX10R>Tak jde o to, ze ten litr clovek obcas vyuzije a to je pekne. Ja ZX9 tejral, obcas mi to zrychleni nestacilo, tak sem koupil ZX10 a taha to vic a pokazdy kdyz to taha vic nez ZX9 (tj nemusi to byt v oblasti max vykonu, ale i v nizsich otackach, treba od 7tis), tak vyuzivam cast potencialu litra. A tahat za to umi kde kdo, takze kde kdo ten litr obcas (jeho jednu prednost) vyuzije. Na tom neni zadna veda.
Dalsi vec je kam si clovek dovoli jit v zatacce, kam az k hrane. Ja se bojim, tak jezdim zatacky s rezervou, ale zatah litra obcas vyuziju na rovince, kde je to bezpecny.
Tohle je proste realita a kdo tvrdi, ze litra nikdo nema sanci vyuzit, tak to mysli jen tak, ze ho malokdo vyuziva na plnych 100% ve vsech aspektech, ktere nabizi, a stejne tim casto mysli to, ze jede pomaleji v zatacce (tam naskakujou vteriny na okruhu), kde to ale neni o litru, tam by jel pomaleji i nez ma hranu dvoutaktni stopetadvaca.
A mě baví "zatáčka,náklon,plyn a pryč"!.a výkon,zrychlení.to je ta radost.a někdy maximálka a zátah při předjíždění!!.mám nachystáno "RP" + 12 PS!.snad to využiju!!
No jiste ze to vyuzijes.
Me se taky libi sprinty, sice me na 400m da XX/Busa/ZX14 apod, ale libi se mi, kdyz je od 150 zacnu dojizdet. :) Zatah mezi 150-250 maj litry nejmasakralnejsi.
PetrXX>Docela nechapu, proc se tady porad dokola omilaji fraze "stejne to nikdo neumi vyuzit" apod... Jsem fakt jedinej, kdo si masinu koupi pro RADOST Z JIZDY, nebo jste vsichi Dusinove takovi machri, ze na masine brousite styl na okruzich, at si nepripadate jako "ti, kteri to nemaji zvladnute"? Jdete s takovymi kecy k sipku...
Mimochodem, mam 160k 11OOXX, a pri jizde ve dvou bych obcas nejaky ten konik navic uvital, a to, ze by mi to na okruhu natrel vyjezdenej borec na podstatne slabsi masine je mi uplne u prdele.
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
2 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Pokud budu mit cestovni enduro s 650ccm ,tak to uplne od spodu nebude kdovijak zivy.
Bubrak ZX10R>oxygen>Bubrak ZX10R>Kdo nema Kawasaki je blb.
teda Bubbo, klobouk dolu - to ses predved... to jezdim teda s hvezdou... uz nechlastej
Covece nejak dedkovatis. lol
no dik - to jako myslis, ze mladnu? ... a co vlasy, taky se mi navrati? ... svine jedny zajebany!
slayer>ono je o taky jak je ten motor toho litru naladenej. pokud je to litrovej supersport, tak to asi ve 3000 otackach bude totalne mrtvy (nejlepsi priklad Ducati). U cestaku, kterej zabira od 3000 a ne od 6000 pri litrovym objemu je to nadherny komfortni svezeni. na 6-ku klidne 90km/h.
Pokud budu mit cestovni enduro s 650ccm ,tak to uplne od spodu nebude kdovijak zivy.
trochu te opravim, ohledne kroutaku dnesnich supersportu: v tech 3.000 je mrtva jenom R1ce (a FZ1), ale ZX10R i Faros uz tam zacinaj zatahovat a GSXeRo uz se vod tech tri dava slusne do dila... ono ti to tam dole - oproti potom obrovskymu narustu jejich vykonu - spis neprijde, a taky maji mnoheem delsi jednicku i dalsi kvalty... muzu porovnavat, mel jsem skoro rok Speed Tripla 1050: vod 3.300 maso, ale kousek pred 10.000 konec (jednicka do kila, dvojka do 140ti, trojka pak priblizne zprevodovana jako jednicka na ted moji GSXR - t.j. zkus se rozjizdet na Tigeru na trojku
Ja dneska nemuzu nez potvrdit slova myho beyvalyho kamarada: litrovy GSXR je skvelej bajk i na full gas blbnuti do mesta
Naposledy editováno 05.03.2008 23:50:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Bubrak ZX10R>Anti: ani ja ne lol
Tak to ti nezávidím že nerozumíš na co jsem ti odepisoval
No hlavně že máš rychlé moto to brzo nedomyslíš nějakou dopravní situaci :\
Jinak až dostaneš rozum tak věř že co ti říkal Konas o silnicích na Elefantech je pravda , nebo jsi na Elefantech nebyl, s Konasem se nehádal a neobhajoval mrtvoly majitelů supersportů :\
... a 88 roku mi teda taky este neni (snad)
... zaboha nemuzu v tom jejich novym "menu" najit, kde si to mam kua opravit?
Naposledy editováno 06.03.2008 01:02:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Jirka.L>Bubrak ZX10R>Anti: ani ja ne lol
Tak to ti nezávidím že nerozumíš na co jsem ti odepisoval
No hlavně že máš rychlé moto to brzo nedomyslíš nějakou dopravní situaci :\
Jinak až dostaneš rozum tak věř že co ti říkal Konas o silnicích na Elefantech je pravda , nebo jsi na Elefantech nebyl, s Konasem se nehádal a neobhajoval mrtvoly majitelů supersportů :\
hele, nerejpej mi do kamarada - Bubba Bubrak je slusny citlivy mlady muz, jenz jezdi bezpecne, zodpovedne a predvidave... a uz vubec nikdy si z nikoho netropi zlomyslne zertiky, vid Bubbo