Téma: Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
28.5.2009 v 20:45
založil jsem toto vlákno pro ty, co mají nebo se zajímají o následující superbiky minulého tisíciletí: Kawasaki ZXR750, ZX7R a ZX7RR. Chtěl bych zde řešit nejrůznější věci jako opravy, údržbu, tunning, fotky,...
Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen
Děkuji.
Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen
Děkuji.
Aaron929>Poggy> Dík, už jsem měl strach, že to není kompatibilní Uffff.
Za málo. Dokonce by měla mít ZX7R stejnou vačkovou hřídelm jako ZXR 750 R typ M. Někde jsem to četl, ale nezaručuji. To by chtělo někoho znalejšího než jsem já.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
>aaron
Wiseco piston kit je kolem 600USD, ale bacha, on se asi dělá i pro zvětšení objemu o pár ccm, takže abys pak nemusel ještě brousit válce. Antihop - asi nemusíš, zx7r má v serii spojku, která ho úspěšně simuluje, pokud to není opravdovej antihop - to mi řekl grassel, je pravda, že při podřazování jsem to ještě nepoznal, protože řadím s falešným meziplynem.
Každopádně SUTER dry clutch stojí jetá kolem 500-1000,-GBP, obložení je drahý a hrozně rychle mizí. U prvních modelů cca 1000km na závodě a šmitec. Od jiné firmy nevím že by pro zx7rr dělala suché spojky.
vačky - no jak jsem psal, k tomu ale potom potřebuješ jiný pružiny, hrníčky, CDI,...svíčky, ignition coils,...je to vše popsané v racing kit manuále-katalogu. Bohužel už tyto díly nelze objednat ikdyž na webu se dá najít jejich cenník.
v ČR jsem zjistil, že s RR jezdil jeden člověk, musím mu napsat, pokud získám ještě kontakt, přeci jenom to je let.
Nejlevněji vychází koupit jetou RR na papírech. Je to cca 100k+ CZK a doprava do ČR, ale jinak to vychází dost draho.
p.s. já jel včera do Polska pro poškozený RR motor. Je to motor z motorky polského šampiona Kedziora. Měl údajně 160koní. Je celý postaven znovu - motor nemá číslo, vše se prý objednávalo z racing kit katalogu, tzn. že i převodovka není RR, ale racing. Má i místo rozvoďáku ozubená kola. Jeden detail proč ho prodali levně - z bloku vylítla ojnice ven , ale jinak hodně dílů bude OK (převodovka, spojka, vačky, ozubená kola, spousta alu+ti šroubů. Až ho rozeberu, uvidíme co v něm ještě je OK a co ne. Nejvíc mne zajímá, co za paseku ta ojnice udělala s klikou a válcem-pístem-ventily. Zatím to vapadá že jen vylítla ven z motoru...
Wiseco piston kit je kolem 600USD, ale bacha, on se asi dělá i pro zvětšení objemu o pár ccm, takže abys pak nemusel ještě brousit válce. Antihop - asi nemusíš, zx7r má v serii spojku, která ho úspěšně simuluje, pokud to není opravdovej antihop - to mi řekl grassel, je pravda, že při podřazování jsem to ještě nepoznal, protože řadím s falešným meziplynem.
Každopádně SUTER dry clutch stojí jetá kolem 500-1000,-GBP, obložení je drahý a hrozně rychle mizí. U prvních modelů cca 1000km na závodě a šmitec. Od jiné firmy nevím že by pro zx7rr dělala suché spojky.
vačky - no jak jsem psal, k tomu ale potom potřebuješ jiný pružiny, hrníčky, CDI,...svíčky, ignition coils,...je to vše popsané v racing kit manuále-katalogu. Bohužel už tyto díly nelze objednat ikdyž na webu se dá najít jejich cenník.
v ČR jsem zjistil, že s RR jezdil jeden člověk, musím mu napsat, pokud získám ještě kontakt, přeci jenom to je let.
Nejlevněji vychází koupit jetou RR na papírech. Je to cca 100k+ CZK a doprava do ČR, ale jinak to vychází dost draho.
p.s. já jel včera do Polska pro poškozený RR motor. Je to motor z motorky polského šampiona Kedziora. Měl údajně 160koní. Je celý postaven znovu - motor nemá číslo, vše se prý objednávalo z racing kit katalogu, tzn. že i převodovka není RR, ale racing. Má i místo rozvoďáku ozubená kola. Jeden detail proč ho prodali levně - z bloku vylítla ojnice ven , ale jinak hodně dílů bude OK (převodovka, spojka, vačky, ozubená kola, spousta alu+ti šroubů. Až ho rozeberu, uvidíme co v něm ještě je OK a co ne. Nejvíc mne zajímá, co za paseku ta ojnice udělala s klikou a válcem-pístem-ventily. Zatím to vapadá že jen vylítla ven z motoru...
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
takhle vypadá náhrada za řetězový rozvod v podobě ozubených kol z racing kit katalogu 98´ do zx7rr. PC cca 2000USD
[url=
[url=
WARP> Chtěl bych mít Tvoje znalosti a celkový přehled Když tam dám Wiseco Piston Kit na 779ccm, spodek se nemění? Bude tam větší komprese, vydrží to?
Pokud bych provedl tyhle úpravy
- Wiseco Piston Kit, 779ccm
- Úprava hlavy + komprese
- Karburatory FCR39
- Ignitech
jaký odhaduješ výkon?
Naposledy editováno 01.10.2009 00:02:40
Pokud bych provedl tyhle úpravy
- Wiseco Piston Kit, 779ccm
- Úprava hlavy + komprese
- Karburatory FCR39
- Ignitech
jaký odhaduješ výkon?
Naposledy editováno 01.10.2009 00:02:40
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
to arron:
já ty vědomosti čerpám z webu, z fora redmonkey, deutch forech a ebay.
můj odhad je, že bys po těch úpravách cos psal mohl dostat tak 140koní s laděným výfukem a svody. Myslím že klikovka to vydrží, ojnice taky.
nedávno se na ebay prodal jeden RR motor se zvětšeným obsahem s wiseco písty, upravenou hlavou za cca 12.000,-kč, což by tě vyšlo levně, byla to super cena, jenže jak to dostat rozumně z UK do ČR že? motor má tak 70kg.
ty rozvody s forky nejsou moje, to je jeden borec prodával nové za cca 750USD. Já je mám v tom motoru také,co jsem přivezl z polska. Od toho samého kluka mám i RR rám, RR kitové CDI+ igniter+ coils, chladiče (ikdyž jeden je poškozen). no pomalu to dávám na kupu, ale stále toho dost chybí. Pokud by jsi chtěl FCR 39, jedny ze zxr750r mám na prodej, jdou na zx7r po úpravě rozteče, což není nijak složité - delší rozpěrky a osa plynu. k FCR budeš potřebovat i racing airbox. Hlavně bych tu mašinu odlehčil - kola, výfuk+svody, kapoty - za lamináty,...to je důležitější než hnát výkon, resp. jedna z cest jak se výkonu v poměru k váze dobrat aby to mělo smysl.
já ty vědomosti čerpám z webu, z fora redmonkey, deutch forech a ebay.
můj odhad je, že bys po těch úpravách cos psal mohl dostat tak 140koní s laděným výfukem a svody. Myslím že klikovka to vydrží, ojnice taky.
nedávno se na ebay prodal jeden RR motor se zvětšeným obsahem s wiseco písty, upravenou hlavou za cca 12.000,-kč, což by tě vyšlo levně, byla to super cena, jenže jak to dostat rozumně z UK do ČR že? motor má tak 70kg.
ty rozvody s forky nejsou moje, to je jeden borec prodával nové za cca 750USD. Já je mám v tom motoru také,co jsem přivezl z polska. Od toho samého kluka mám i RR rám, RR kitové CDI+ igniter+ coils, chladiče (ikdyž jeden je poškozen). no pomalu to dávám na kupu, ale stále toho dost chybí. Pokud by jsi chtěl FCR 39, jedny ze zxr750r mám na prodej, jdou na zx7r po úpravě rozteče, což není nijak složité - delší rozpěrky a osa plynu. k FCR budeš potřebovat i racing airbox. Hlavně bych tu mašinu odlehčil - kola, výfuk+svody, kapoty - za lamináty,...to je důležitější než hnát výkon, resp. jedna z cest jak se výkonu v poměru k váze dobrat aby to mělo smysl.
WARP> Už jsme si spolu o těch FCR psali Letos jsem zajezdil čerstvě postavenou ZXR750 [img] Ukázalo se na ní pár neduhů, tak to přes zimu odladím. Něco jsem stihl v sezóně, něco na příště. Chci nechat udělat ještě jeden motor, ale zvažuju kam ho dát. Mám na díly ještě skoro celou ZX7R, tak přemýšlím co s ní.
Naposledy editováno 01.10.2009 23:32:50
Naposledy editováno 01.10.2009 23:32:50
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
..tak škody na kit RR motoru co jsem zatím objevil. Spojkový koš (odlitek) dostal nějakým kusem z ojnice nebo šroubem pecku a vyštípl se z něj kus asi 8cm, takže je v loji. smůla je v tom, že koš je nějak nanýtován k ozubenému kolu a celé to tvoří jednu položku z kit katalogu - je to jiné, kolo má zespod ozubení pro mechanické čerpadlo oleje, takže se to nedá vyměnit z P verze ani RR verze. Snad to odvrtat a nanýtovat koš z P verze, měly by být stejné. Uff..snad to půjde. Měl jste někdo sundanou celou spojku? Já doma nenašel tak velkej klíč na golu, je to snad 35-36mm a to v gole nemám (34) takže jsem ji nemohl stáhnout abych se podíval jak to tam je přichycené (koš z nějaké slitiny na ocelové ozubené kolo co je poháněné od klikovky). Pokud si pamatujete jak to vypadá, je to nanýtované nebo jak je to spojené??? Já na to koukal jen v manuále a z toho se nic nepozná.
dále - kitové vodní čerpadlo je prasklé (způsobil majitel ), ale to jsem věděl. vačky, ventily, celý vršek vypadá OK včetně rozvodů. Hlavu jsem ještě nesundal.
dále - kitové vodní čerpadlo je prasklé (způsobil majitel ), ale to jsem věděl. vačky, ventily, celý vršek vypadá OK včetně rozvodů. Hlavu jsem ještě nesundal.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Aaron929> Zdravím tě a taky všechny nadčence do ZX750..
Tak se dobrovolně hlásím jako mechanik. Mám ZXR750R r.v.92(ZX750K2), někteří tady už vědí Mám celou motorku po kompletní generálce, všechno sem si na tom dělal sám a je to paráda, takže pokud potřebuješ udělat něco na ZXRu nebo 7ce Ninji není vůbec problém
Jinak tě ale zklamu, ta hlava tam pasovat nejspíš nebude. Nehladě na to, že ZX7R používá rozvody se systémem hrníčkových zdvihátek, kdežto všechny motory ZXR750 91´-95´mají systém s vahadly. Dále jsou v hlavě ZXR750 91´-95´trošičku jinak řešeny kanálky pro rozvod chladící kapaliny než u ZX7R takže hlava ze ZXR750 na válce ZX7R nepude ani naopak. Stačí když porovnáš těsnění pod hlavu z obou motorů, tak vidíš, že je každé jinačí. Taky je u obou motorů trošičku jinak řešen vstup oleje do hlavy. Nevím proč to takto v Kawě udělali, protože na venek jsou motory ZXR750 91´-95´a ZX7R dá se říct naprosto stejné. Jsou zde jen minimální rozdíly, jenže kvůli těmto rozdílům nejde některé díly z motorů kombinovat Např. víko spojky nebo CPS je u ZX7R jen o nějaký mm větší než u ZXR750.
Jo a ZX7R má plnohodnotnou antihopingovou spojku už z výroby. Dokonce ji v Kawasaki montovali už do ZXR750 od r.v.91 nebo ZX9R r.v.94 - 97. Další model nevím.
Tak se dobrovolně hlásím jako mechanik. Mám ZXR750R r.v.92(ZX750K2), někteří tady už vědí Mám celou motorku po kompletní generálce, všechno sem si na tom dělal sám a je to paráda, takže pokud potřebuješ udělat něco na ZXRu nebo 7ce Ninji není vůbec problém
Jinak tě ale zklamu, ta hlava tam pasovat nejspíš nebude. Nehladě na to, že ZX7R používá rozvody se systémem hrníčkových zdvihátek, kdežto všechny motory ZXR750 91´-95´mají systém s vahadly. Dále jsou v hlavě ZXR750 91´-95´trošičku jinak řešeny kanálky pro rozvod chladící kapaliny než u ZX7R takže hlava ze ZXR750 na válce ZX7R nepude ani naopak. Stačí když porovnáš těsnění pod hlavu z obou motorů, tak vidíš, že je každé jinačí. Taky je u obou motorů trošičku jinak řešen vstup oleje do hlavy. Nevím proč to takto v Kawě udělali, protože na venek jsou motory ZXR750 91´-95´a ZX7R dá se říct naprosto stejné. Jsou zde jen minimální rozdíly, jenže kvůli těmto rozdílům nejde některé díly z motorů kombinovat Např. víko spojky nebo CPS je u ZX7R jen o nějaký mm větší než u ZXR750.
Jo a ZX7R má plnohodnotnou antihopingovou spojku už z výroby. Dokonce ji v Kawasaki montovali už do ZXR750 od r.v.91 nebo ZX9R r.v.94 - 97. Další model nevím.
ZXR Mám a ZXR renovuji,, Rprdel lak, plasty,přemyšlím lamináty, atd.. hodně to udělat do starýho desingu,nové motorky, takže optika, tlumič řízení, atd,co vše májí bajky nové... určitě si to tady projedu všechno,,ale nevím,jestli to dám
jinak bych měl i otázku, spodek na vidli,co drží kolo,třmen, je stejnej na ZXR jako na ZX7R?? já kvuli 6.pístkovému třmenu chtěl bych ho tam dát, kvuli řezaným kotoučům, atd,,, Ď PATY
jinak bych měl i otázku, spodek na vidli,co drží kolo,třmen, je stejnej na ZXR jako na ZX7R?? já kvuli 6.pístkovému třmenu chtěl bych ho tam dát, kvuli řezaným kotoučům, atd,,, Ď PATY
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
to Patys
ten spodek vidlí je JINEJ, je tam jiná rozteč. na zxr750 je 4pístek Tokico, na zx7R 6ti pístek Tokico, na RR je 6ti p. Nissin - rozteče 90mm. Jaká je rozteč na zxr750 nevím, ale je menší.
to Aaron
pumpu bohužel neopravím ,je prasklá a už byla opravovaná tmelem na kov , jinak převodovka bude OK (jde řadit), na spojku přenýtuju koš a bude taky OK, vršek včetně karterů vypadá OK, jen ten válec bude asi KO. Ale za ty prachy to stálo určitě. V podobný náloži, funkční s Mg kryty stojí kolem 2500-3000Euro.
ten spodek vidlí je JINEJ, je tam jiná rozteč. na zxr750 je 4pístek Tokico, na zx7R 6ti pístek Tokico, na RR je 6ti p. Nissin - rozteče 90mm. Jaká je rozteč na zxr750 nevím, ale je menší.
to Aaron
pumpu bohužel neopravím ,je prasklá a už byla opravovaná tmelem na kov , jinak převodovka bude OK (jde řadit), na spojku přenýtuju koš a bude taky OK, vršek včetně karterů vypadá OK, jen ten válec bude asi KO. Ale za ty prachy to stálo určitě. V podobný náloži, funkční s Mg kryty stojí kolem 2500-3000Euro.
mischa638> Ahoj, děkuji za nabídku za mechanika. Ale zdá se to být bezpředmětné Moc jsi mě nepotěšil ;-( Neměl jsem čas oba motory porovnat, ale pokud to chápu dobře, tak ani nemůžu dát válce ze zxr750 na zx7, abych mohl použít hlavu.
WARP // mischa638 : tak to mám po prdely jinak snad všechno vííím
eště snad kdyby ste někdo měl kapoty 91-92 dejte vědět, protože to sehnat je boj,a ze zoufalství tam nech idávat lamináty,jak to bude vypadat ( i když s lakem atd, to není nejhorší,ale origo je origo.... taky jsem viděl zxr se světly ze zxsedmi,a super nad tím sem taky přemyšlel..ale toej zase lešení,světla,atd .... jinak kapoty davám jiný kvuli tomu,že sem si kokooo dřív zasedl z5 ,a narovnal bajka,a šup do škarpy, kdyby tam nebyla značka,je kočička jen odřená... takhle total celej předek,ale šlape, vše je nový,držáky,lešení,atd... eště přetesnit vidle, protože vychcaly. a pak už jen sehnat kapoty,lak, a je holka zase jako nováá...... a co semi nelibí,sou ty brutální KM,co tam na mě blikaj
eště snad kdyby ste někdo měl kapoty 91-92 dejte vědět, protože to sehnat je boj,a ze zoufalství tam nech idávat lamináty,jak to bude vypadat ( i když s lakem atd, to není nejhorší,ale origo je origo.... taky jsem viděl zxr se světly ze zxsedmi,a super nad tím sem taky přemyšlel..ale toej zase lešení,světla,atd .... jinak kapoty davám jiný kvuli tomu,že sem si kokooo dřív zasedl z5 ,a narovnal bajka,a šup do škarpy, kdyby tam nebyla značka,je kočička jen odřená... takhle total celej předek,ale šlape, vše je nový,držáky,lešení,atd... eště přetesnit vidle, protože vychcaly. a pak už jen sehnat kapoty,lak, a je holka zase jako nováá...... a co semi nelibí,sou ty brutální KM,co tam na mě blikaj
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Aaron929>No válce i s hlavou ze ZXR by na spodek ze ZX7R možná šli. No povím ti to tak, jen sem se podíval na ty díly v katalogu nahrádních dílů a porovnal. Kdybych to viděl naživo, tak ti to řeknu na 100% jestli hlava ze ZXR pude na válce ZX7R.
Aaron929>Jasně podívej se a určitě dej vědět, samotného mě to moc zajímá Těsnění pod hlavu jsou trochu jiná, takže bez úpravy to tam určo nesedne. Otázka je, jak moc velká úprava to bude muset být nebo zda vůbec nějaká půjde udělat.
Jinak když budeš cololi potřebovat udělat nebo jen poradit, klidně se ozvy, rád pomůžu
Jinak když budeš cololi potřebovat udělat nebo jen poradit, klidně se ozvy, rád pomůžu
hoši, další dohody o opravě si prosím vyměňujte přes PM nebo mail, díky.
to Aaron - on to není uplně factory motor, spíš kitovej motor, asi tam nejsou titanový ojnice, mg kryty a další špeky (více Ti šroubů),...tak z 75% bych mohl říct že je to factory.
to Aaron - on to není uplně factory motor, spíš kitovej motor, asi tam nejsou titanový ojnice, mg kryty a další špeky (více Ti šroubů),...tak z 75% bych mohl říct že je to factory.
tak mám příležitost koupit tachometr z racing kit katalogu pro toho kdo bude mít zájem (já už ho mám). Jedná se o analogové tacho s rozsahem od 5-16.000RPM, používaný na zxr750r, zx7rr a další stroje kawasaki - je universální. Katalog no.: 25031-1049. PC cca 1000,-USD, dnes jsem jej našel v nabídce shopu v Německu za 1000,-Eur. Cena 235,-Euro, stav excelentní. Potom bych ještě mohl sehnat verzi novější - s integrovaným teploměrem. Použitý, excelentní stav za 275,-Euro bez teplotního čidla! To je dodávané zvlášť za příplatek. Ceny obsahují poštovné do ČR z ciziny!
[URL=
Naposledy editováno 23.10.2009 21:48:39
[URL=
Naposledy editováno 23.10.2009 21:48:39
Taky vlastním tuhle letitou krasavici. Vím, že mně dneska už pojezdí kdejaká šestka a spousta dobráků mi do omrzení hučí do uší, že se SRADem bych byl rychlejší, jenže tahle obstarožní divoška má svý kouzlo. Hlavně miluju její stabilitu. Na těch moderních lehoučkých mašinách se prostě nějak necejtím. Vím, jsem starej, konzervativní... a podle toho si taky vybírám mašinu, nééé?
Jinak přes vánoce proběhl striptýz, teď kapoty brousím a tmelím drobné šrámy a počkejte jaký fotky sem pověsím na jaře
Jinak přes vánoce proběhl striptýz, teď kapoty brousím a tmelím drobné šrámy a počkejte jaký fotky sem pověsím na jaře
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R | sancho66 | 2 | 5.10.2022 v 15:21 Bigulin |
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R | Thunder | 35 | 28.6.2021 v 11:09 AlešT |
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 | Cuba_GSXR | 16 | 9.5.2020 v 15:30 Kave666 |
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R | sancho66 | 11 | 27.11.2019 v 09:43 mischa638 |
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R | TheBudhaaa | 5 | 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44 |