Každopádně by mě být hnán k zodpovědnosti ten kdo úpravu udělá a nenechá to zapsat do TP to znamená že, když přetřu štětkou stodvacítku a neohlásim to na úřadě tak at mě trestaj, když vymontuju z motorky škrtící sadu a nenahlásim to na úřadě tak at mě trestaj ale když jí někomu půjčim at se projede, dam mu do ruky malej techničák tam vidí 25 kw, on vlastní Ao tak může jet a nikdo ho za to trestat přece nemůže
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
sharkis: Dokažte mi, že jsem motorku, na který nemám co dělat, řídil vědomě
A proč by to někdo musel dělat? Podle zákona je fuk, jestli ses toho dopustil vědomě nebo nevědomky. Podstatné je, že ses toho dopustil.
Četl jsi ten můj příklad se střelnou zbraní? Fakt si myslíš, že by se dalo ze zodpovědnosti vyzout tím, že nejsi povinen rozeznat plynovku od ostrého kvéru?
raw to tady popsal taky dost dobře, s těmi mřížkami. Taky se neřešilo, kdo ji odstranil. Vinen byl vždycky řidič.
A presumpce neviny neplatí ve spoustě věcí. Když na tebe tvoje stará zavolá policajty, že ses dopustil domácího násilí, tak tě vyvedou a TY budeš dokazovat, že si to vymyslela.
Pro tohle vlákno by se hodil jeden slavnej výrok (pro tuhle situaci mnou mírně upravenej):
jak by tohle vlákno bylo prázdný, kdyby každej psal jen to, co skutečně ví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Každopádně i kdyby to zjistili, tak jediný, co je jistý je fakt, že by se ti vyvlíkla pojišťovna z plnění Vinu/nevinu na nehodě to niják neovlivní a toho, že bys měl kvůli tomu problémy s PČR, se bát člověk nemusí
P.S. s tou presumpcí - nejsem si vědom toho, že by v silničním zákoně byla jakákoli výjimka
Naposledy editováno 12.01.2010 22:21:32
Jako vzdycky mi tvoje oponentura davala zabrat, ale ted je to docela prustrelny ne?
Naposledy editováno 12.01.2010 22:20:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Nic mě nemůžete!
Myslíš,že ti projde třeba to,že jsi kvůli těm brzdám zmrzačil dva lidi?
Je to jen tvůj problém,že jsi "nepoznal",že je motorka otevřená. Zákon hovoří jasně- nemáš na tom co dělat, a neřeší,jestli jsi jel schválně na odškrcený mašině,nebo nevědomky. Maximálně ti hodí odst. 1 jako úmysl,nebo odstavec 2 jako nedbalost,ale sejme tě stejně. Pojišťovna,když bude chtít,jde od toho.
Proto celou dobu tvrdím- žádný škrcení! Omezit motorky výkonem v základu a hotovo!
Konkrétně u alkoholu je to o tvym jednání - hladina alkoholu se může měnit - je na tobě jestli se napiješ nebo ne, když to nedohlídáš a máš zbytkáč tak skutečně problém máš - protože je to uvedeno v zákoně - nesmíš pít bezprostředně před jízdou nebo při ní = nesmíš řídit pod vlivem Buď nepiješ, nebo to máš propočítaný anebo máš jako každý zodpovědnější jedinec doma alkoholtester
Ale stav motorového vozidla je věc schválená a daná - údaje uvedeny v TP V příapdě, že si s motorkou nic nedělal, tak by motorka měla být ve stavu, který odpovídá údajům v TP Motorka sama si asi těžko přes noc změní výkon, nebo se pletu?
Chápu tvoje argumenty, ale srovnávat neustále se měnící vlastnosti lidského organismu s permanentním stavem věci mi nepřijde zrovna jako dobrej příklad Ale chápu jak to myslíš, něco na tom je
Je to stejný jako kdybys postavil lešení, byla tam vada materiálu (např bubliny v oceli), lešení ruplo a zabilo dělníky... Ty jsi práci odvedl dobře, neporušil jsi žádné předpisy ani zákony, ale prostě byla tu okolnost tebou neovlivnitelná Hodně podobnejch případů končí osvobozujícím verdiktem právě kvůli tomuhle jsou věci, který v životě neovlivníš ani jim nezabráníš, ať se snažíš sebevíc Od toho jsou tady policejní / soudní znalci, aby určili míru tvého zavinění
Naposledy editováno 12.01.2010 22:48:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
P.S. K mému příkladu Tvými slovy (aneb malá parafráze):
Je jen tvůj problém, že jsi nepoznal, že má lešení vadu materiálu - zákon hovoří jasně... Podle doslovného výkladu zákona to máš sečtený taky, ale otázka je trochu jinde - jak si to mohl vědět?
Opravdu si myslíš, že to takhle funguje? neřekl bych - prostě náhoda, tys za to nemohl, nemohl jsi tomu zabránit (leda že bys tahal všechny trubky na RTG Byl bys nevinnen a volnej
P.S. dneska jsem si špatně zakryl pusu a kejchnul na 2 lidi... asi ode mě tu rýmu chytnou Nezabásnou mě kvůli tomu?????
P.P.S. Moc dobře si pamatuju, že jsem se s Váma jednou hádal na nějákym enduro vlákně a vy jste mi řekli, abych radši šel radit lidem na vlákna s 25kW, když vim o enduru velký hovno Tak jsme tu. Tady mě už takhle nevylejete - čerpám z ověřenejch informací a hlavně z praxe dlouholetého policisty, kterého dobře znám a probrali jsme snad všechny skulinky silničního zákona takže asi tak Opravdu mám teď velkou chuť napsat něco podobného, jako jste tenkrát vy napsali mě - ve smyslu běž radit tam, kde se vyznáš (nic proti Tobě, v některých věcech se občas i shodujeme)
E: písmenka
Naposledy editováno 12.01.2010 22:55:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
sharkis>prackarr>
P.S. dneska jsem si špatně zakryl pusu a kejchnul na 2 lidi... asi ode mě tu rýmu chytnou Nezabásnou mě kvůli tomu?????
no pokud ti ve špitále našli tuberu a ty jsi utekl z léčení,máš problém.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
P.S. jsem naprosto zdravej, nemám ani TBC, ani tu rýmu, měl to bejt jen příklad
Naposledy editováno 12.01.2010 22:56:04
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
FALC0N>1100Virago> A ke zbrani máš nějaké papíry ve kterých je nějaká specifikace do určité skupiny na kterou musíš mít oprávnění?
Nečetl jsem předchozí hádky, ale tenhle dotaz mě zaujal. Doma máme 10+ kvérů, takže:
Ke zbrani máš "malý TP" stejně jako k motorce. Ten uvádí kategorii A, B, C, D, ale dříve tam kolonka nebyla a každopádně jsi povinen znát zákon. Ten určuje, že do kategorií zbraň zařazuje Český úřad pro zkoušení zbraní a střeliva - něco jako DEKRA, proti jeho rozhodnutí není odvolání, takže když jsi třeba dovozce zbraní a samopal předělaný z dávek na jednotlivé rány ti nezařadí do kat. B, ale nechají ho v kat. A (na kterou musí mít držitel zbrojáku speciální výjimku od PČR), tak máš smůlu.
Pokud jde o půjčování zbraní, můžeš ji půjčit jen 1. majiteli zbrojáku, který má oprávnění na příslušnou skupinu A povolení na příslušnou zbraň (typ, nemusí být uvedeno výrobní číslo, ale musí sedět výrobce a model, nevydává se povolení na "pistoli" - i když někteří střelci prý v minulosti takové povolení získali).
Nebo 2. můžeš zbraň půjčit komukoli, kdo zbroják nemá, ale je duševně a tělesně způsobilý zbraň ovládat, a MUSÍŠ za ním pořád stát. Využíváme to např. na soutěžích, pokud si chce střelit někdo, kdo zbraň nemá. Paradoxně tak držitel zbrojáku musí splnit více podmínek než civil (který nemusí mít povolení na zbraň, kterou si půjči - ani by mu ho nemohli vydat, když zbroják nemá).
Vidím v tom přesnou paralelu s auty/motorkami - tam když nemáš řidičák, nemohou ti ho sebrat a nemohou ti dát body.
Zároveň tim konečně vytvořej prostor pro výrobu motorek, který kvůli škrcení litrů úplně vymizely ze světa.
sharkis>raw> proč to pořád zveličujete? Takhle bysme se mohli handrkovat do nekonečna, tohle je jen stupidní slovíčkaření Jak jsem psal výše, moje informace jsou ověřené a získané z praxe přišel jsem sem poradit a né se hádat (i když mi bylo naprosto jasný že k tom u dojde) Pokud máte vlastní praktické zkušenosti, tak sem s nima, ale příspěvky typu tam je napsáno to a to jsou vcelku o ničem, když je praxe jiná
P.S. jsem naprosto zdravej, nemám ani TBC, ani tu rýmu, měl to bejt jen příklad
Tak praktické příklady tady proběhly.Jeden ode mne a druhý od dženka.V jednom případě to rozčísnul likvidátor v podstatě až při obhlídce škody a ve druhém to zázračně zachránil právník.Tak si vyber. A co se týče mého příspěvku ohledně alkoholu,jestli víš anebo jak máš vědět jestli máš zbytkáč.Chtěl jsem tím říci,že zákon není manuál na zjištění zbytkáče nebo výkonu motorky,jestli máš na autě správný kola a motor........ Zákon říká co musíš splnit a jak si to zařídíš je na tobě resp.na každém z nás.Pokud tě chytí a to auto nebo motka je tvoje ,zapomeň na presumpci neviny.Důkazní břemeno máš v ten moment na svojí straně, protože jsi byl přistižen takříkajíc při činu.
Naposledy editováno 13.01.2010 08:50:47
ptaak> ano když ti na to příjdou, tak budeš mít průser a pojišťovna ti nemusí nic zaplatit, nemusíš se z toho vykroutit tak snadno jako Džanek. Nevím co je ti na tom nesrozumitelnýho. Pořídíš si motorku o které víš, že papíry neodpovídají skutečnosti, jo dobrý na machrování a pak se tady ptáš, jestli by mohl být problém? Tak s tím buď jezdi a buď si vědom možných problémů ke kterým se postavíš jako chlap když dojde na věc, nebo se na to vykašli a seškrť si to. A když budeš jezdit jak hňup a někomu se něco stane, tak počítej s tím, že ti v tom vymáchají hubu.