Téma: VM- česká motorka na míru, za 130 papírů
 
2.9.2010 v 18:39
Tak produkce české motorky dostala zelenou.A první prodejce pro moravu a slezko je již také na světě.Viz opis článku:VM MOTO

S firmou VM MOTO jsem rozjednal obchodní zastoupení motocyklů VM pro severní a jižní Moravu. Už velmi dlouho jsem byl zván na test nového českého motocyklu pod názvem VM. Sezóna byla velmi nabitá, takže jsme se s majitelem firmy, panem Vladimírem Váchou, míjeli a neměli čas dohodnout si termín testu. V polovině srpna mi pípla SMS od tvůrce motocyklu Bohouše Staši a konkrétní termín byl dohodnut.
Byl jsem na tento motocykl šíleně zvědavý. Domluvil jsem se se svým teamovým jezdcem Ondřejem Liškou, že se testu zúčastní taky. A zvědavost začala hlodat v nás obou. VM-ka pro nás byla velkou neznámou, pouze jsme věděli, že její obsah je 610 cm3, váha 109 kg, má bílou barvu, nemá startér, přední tlumiče jsou Paoli-Kayaba, zadní Öhlins a brzdy Brembo. Tato skutečnost nás nutila si při dlouhé cestě pokládat navzájem spoustu otázek:…jak je motorka vyvážená …s výkonem přes 60 koní nebude asi žádný beránek, …jak půjde startovat, když jsme v dnešní době zvyklí jen mačkat tlačítka startéru, …jak si konstrukce pohrála s gyroskopickým momentem, …jak zvládnou brzdy zastavit to stádo koní? A hlavní otázka zněla, jak padne do ruky.
Než jsme tyto otazníky stačili probrat, objevila se cedule Jinín. Tam nás již očekával pan Bohouš Staša se svým karavanem v barvách VM MOTOR a na první dojem krásná, bílá VM-ka. Seznámili jsme se s Bohoušem a vyslechli základní informace ohledně motocyklu. Při podrobném shlédnutí mota mě zaujalo mnoho detailů: středy kol velmi robustní a přitom lehké, racingové stupačky, sedlo Acerbis, velmi pevné brýle tlumičů, ale nejvíc mi padly do oka velké chladiče a dovoluji si říct, že jsou pevnější než všechny megasystémy. Zkrátka na motocyklu bylo odvedeno kus dobré práce.

O půl druhé otevřeli v Jiníně areál. Bohouš nastartoval stroj, nechal ho prohřát a my si zatím oblékli výstroj a šli se seznámit s tratí i motocyklem. VM mě překvapila ohromným výkonem, který v nízkých otáčkách naháněl strach. Udělali jsme pár koleček a VM-ka, i my dva s Lišákem, byli dostatečně prohřátí. Přestavil jsem ještě nastavení podvozku, řídítek a páček. A konečně nastal čas vyzkoušet moto naplno. Po rozbité trati VM-ka uháněla jako šutr a tuto trať krásně pohlcovala, před zatáčkama ukázala své předimenzované brzdy a poslušně zatočila tam, kam jsem chtěl. V zatáčce poslouchala na jedničku, při výjezdu si musí člověk dávat pozor na akceleraci. Stádo koní se o slovo hlásilo každou chvíli. Rukojeť plynu je dlouhá a tak dávkování výkonu nebylo tak hrozné. Motocykl VM na mě zapůsobil velmi dobrým dojmem, výtky, které jsem přednesl Bohoušovi, se budou určitě řešit.
A nyní převzal štafetu Lišák. Prvotní respekt, který k VM-ce měl, byl rychle pryč, kroutil plynem, co to šlo a neustále zrychloval. Potom si vyzkoušel několik startů a s velkým údivem konstatoval: “Tak tohle jsem nikdy nezažil, motorka má tolik výkonu, že jsem nestačil řadit!”
Odpoledne pomalu uběhlo a byl čas opustit trať. Na mou otázku, jaký pocit v něm VM-ka zanechala, odpověděl: “Na ničem tak silném jsem v životě neseděl, natož jezdil, motorka se mi fakt líbí, asi bych si zvykl. Při nájezdu na skoky mi chyběla jistota, špatně se odhadovala rychlost, protože motorka dopředu žene na jakoukoliv rychlost.” Tyto dojmy odhaduju podle toho, že Ondřej jezdí na novém Husarovi a ten se chová jinak, než konvenční motocykly, ale to je taky vše, co asi umí.
Své hodnocení motocyklu bych vyjádřil stupnicí od 1 do 5, kde 5 znamená nejlepší a 1 nejhorší:
Motor: výkon…………..5
průběh…………3
startování……..3
Podvozek: tlumení………….4
geometrie……….5
vyvážení…………4
Brzdy: citlivost…………4
účinnost………..5
Zpracování: ……………..5

Areál v Jiníně byl uzavřen a my vyrazili na místo, kde se VM-ky rodí. Bohouš otevřel dílnu a my viděli rozpracované motocykly. Nejvíc mě zajímalo právě zpracování a kvalita dílů, které jsou použity v motocyklu a zvenčí nejsou vidět. Bohouš začal vytahovat bedny plné velmi dobře zpracovaných dílů a já se začal ujišťovat, že se nejedná o žádný velký boom, jako to předvedla Praga, která jak rychle začala, tak ještě rychleji skončila. Nezbývalo mi nic jiného, než složit poklonu. A Bohouš s úsměvem dodal, že tady skoro nic není a že uvidíme teprve zítra v továrně, kde jsou ve skladech veškeré komponenty.
Druhý den jsme osobně navštívili pana Vladimíra Váchu v jeho podniku, nesoucí název VM MOTOR. Po několika hodinovém rozhovoru a exkurzi firmy padla dohoda a Faryn moto se stal oficiálním prodejcem pro celou Moravu a Slezsko a pro zlepšení služeb také prodejcem veškerého sortimentu firmy Öhlins.
Jsem velmi rád, že došlo k naší oboustranné dohodě. Tím, že je VM-ka kusová výroba, jsem schopen po vzájemné konzultaci objednat zákazníkům motocykl přímo na míru. Například dle jeho váhy bude moto osazené pružinami, dále např. výška řídítek, typ výfuku, velikost nádrže (8-11 litrů), typ nádrže (karbonová nebo hliníková). Takže po závazné objednávce dodám motocykl přesně podle zákazníkova přání a představy. Dále budu nabízet omezenou edici Cross country.
Možná se budu opakovat, ale nejvíce mě těší, že se jedná o ryze český motocykl, pánové Vladimír Vácha a Bohouš Staša odvedli v dnešní konkurenční době kus skvělé práce.
Cena motocyklu je stanovena na 136000,- Kč vč. DPH.
Veškeré dotazy velmi rád zodpovím.

Pavel Fárek


Naposledy editováno 03.10.2010 11:53:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 16:39 | Nahoru | #181
Faryn> Dnes je jiná doba, lidi to chtějí vidět na netu,... videa...atd atd... popisy, srandu, data ...
Výstavy... to je pro profíky a novináře... jinak přežitek z doby tisku.

Ale jinak já s tím problém nemám, na zázrak nečekám ani až zahřmí :). Na 450 se těším - třeba už tobude posunutý o kousek dál - to by celku prospělo.

Naposledy editováno 23.02.2011 16:41:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 16:46 | Nahoru | #182
MikiberG> Co byste pořád chtěli vidět, to mi vysvětli, co jiné firmy píšou o svých motech.

Naposledy editováno 23.02.2011 17:15:03

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 18:30 | Nahoru | #183

Faryn píše: MikiberG> Co byste pořád chtěli vidět, to mi vysvětli, co jiné firmy píšou o svých motech.



Ahoj Faryne,

každopádně díky za množství zpráv o motorce i nových projektech.
Nicméně musím ti trošku oponovat a přidat se na stranu již uvedených názorů, co se týče prezentace strojů do bláta.
Je mi jasné, že VM ještě nemá veškeré věci dotažené do konce, a nechce se zbytečně chytit na vlastní špek, takže nejdřív věci dořeší na 100% , to chválím

S tím oponováním, bych to uvedl napříkladu HSB 2009, kdy dostatečně známá značka (s historii několika desítek let) vylezla na trh s jinak postaveným motorem.
Ofiko video teďka nemůžu najít, nicméně zde byly prezentovány, názory, myšlenky autorů a ve finále jejich realizace.
Myslím, že to osvětlito poměrně jednudochou formou dost bodů a zároveň ujistilo případné zájemce o to že se jedná o krok správným směrem (ikdyž je to z mého pohledu dost sporné).
Nicméně lidi pokoukali, zhodnitili a pochopili, že není třeba se obávat nové koncepce ikdyž u známé značky.

Asi bych své plky ukončil rčením: "pokud mě lidí drbou, je to známka, že ještě žiju"

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 18:37 | Nahoru | #184
Williams> máš trošku pravdu, ale mota ještě probíhají nejakým vývojem.
Mám Tu psát, že do Německa se prodalo deset motorek a skopčáci jsou max. spokojeni?
Já se tu snažil vysvětlit spoustu věcí.
X lidí to ani nečte a snaží se být v daný okamžik v tomto vláknu in.
Mě jako prodejce oslovilo několik lidí, ale problém byl v zájmu.
Několik zákazníků si myslelo, že motorku dostanou zadarmo s tím, že ji budou propagovat na nějakém zašitém závodě(guláši)
Další skupina má představu, že tím, že se moto dělá u nás, TAK BUDE CENA STEJNÁ S ČÍNSKÝMA HRAČKAMA
Třetí skupina váhá, zda si moto pořídit a vložit mu duvěru.
Je to na dlouhé povidání.

Naposledy editováno 23.02.2011 19:53:07

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 18:40 | Nahoru | #185
Williams> Ty bys chtěl něco prezentovat a nutit. Výrobce si je vědom že ani motokros ani enudro není dotažené do konce. Tak co bude kde prezentovat ? Něco nehotovýho ? Až bude co prezentovat, tak se to tu určitě dozvíte.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 18:52 | Nahoru | #186

M6 píše: Všichni tu vaříme z vody protože nikdo nic neví a prezentují se tu často protichůdné informace.
Za sebe píšu, že mě zajímá především:
Je projekt motocyklu VM za A.) směřován k reálnému prodeji konstrukčně dotaženého stroje a jeho, byť asi maloseriové, téměř kusové ruční produkce, nebo je to za B.) pouze čistě závodní zábava ekonomicky silného subjektu(a i pro něj to musí být, bez výnosů z prodeje velmi vysávající)
Tohle je totiž základní otázka a nikdo na ni ještě nedal jednoznačnou odpověď.

zde ohlašovaná produkce 450, pokud se nejedná o dezinformaci(v nejnabitější třídě, kde jsou konkurenti největší světoví výrobci s miliony EUR v zádech) a stálé zaměření na motokros bez silniční homologace, svědčí minimálně o naprostém ekonomickém diletantismu.
Uvítám, pokud se někdo ujme kvalifikované oponentury.



A je správně.
Subjekt má jako ostatně každý omezenou ekonomickou sílu a určitě nechce vyhazovat prachy do luftu. Důvody proč jsou závody v popředí zájmu jsou data pro vývoj, víra ve vlastní technologii a vědomí že nic není lepší reklama než úspěch v závodě. První úspěchy se už dostavili. Už tady zaznělo že VM spolupracuje se Stašou a Kreuzem. Kreuz měl namalovanej otočenej motor rok a půl před tím než ho představila Yamaha. Takže zdejší konstrukce není zase až tak pozadu, aby nemohla fungovat.
Když se tady napíše, že se dodělávají detaily jako držák SPZ, startér atd. tak ti z toho nedojde že se připravuje enduro se silniční homologací ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 19:08 | Nahoru | #187

Midloch2 píše: A je správně.
Subjekt má jako ostatně každý omezenou ekonomickou sílu a určitě nechce vyhazovat prachy do luftu. Důvody proč jsou závody v popředí zájmu jsou data pro vývoj, víra ve vlastní technologii a vědomí že nic není lepší reklama než úspěch v závodě. První úspěchy se už dostavili. Už tady zaznělo že VM spolupracuje se Stašou a Kreuzem. Kreuz měl namalovanej otočenej motor rok a půl před tím než ho představila Yamaha. Takže zdejší konstrukce není zase až tak pozadu, aby nemohla fungovat.
Když se tady napíše, že se dodělávají detaily jako držák SPZ, startér atd. tak ti z toho nedojde že se připravuje enduro se silniční homologací ?



Pokud je správně za A.)

nerozumím proč: Má výrobce tak tragický web ze kterého nejde zjistit vůbec nic- cena, současná podoba, detailní technické informace, katalog náhradních dílu atd atd.
A to jsou jen drobnosti. PR jednoduše nula. Znovu opakuji, jestli je to jen zábava na závody, ok. Jestli ale chtějí prodávat, je jejich přístup katastrofa. Je mi to líto, páč na jaře chci kupovat nový moto a velkobjemový enduro typu VM by se mi líbilo.

2 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 19:08 | Nahoru | #188
Faryn: neberu tu jenom tady na fóru... většina lidí je schopná použít google a ten by je už navedl sem, nebo i na jiná fóra, kde probíhá samá diskuze... jako nejvetší mínus vídím ofic. stránky pouze v češtině, přeci jenom se objevují lidé i ze zahraničí... jinak různé až smešné zájmy lidí, které tě oslovily chápu, jsme přeci v ČR... bohužel jsem nakoupil dřív, než jsem se dozvěděl nějaké informace, takže min. ještě jednu sezonu budu drandit na RMZ, pak určitě budu vážně přemýšlet i o VM...

Midloch2: VM 610F je normálně v prodeji, tak nevím, proč by se nemohli prezentovat... jako nucení beru i pouhý banner, třeba tady na motorkářích... nutil bych se i dealerům... přeci není težké pozvat zástupce několika desítek ověřených a známých prodejců, uspořádat pro ně jízdy na trati, raut, přednášku atd., takhle jede většina velkých firem a je to další cesta jak dostat motorku blíž k lidem...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 20:11 | Nahoru | #189
Williams> Vážně je to tady házení hrachu na zeď
Proč si nepřečteš, co se tu píše?
Na motu se stále pracuje, tak proč bych ho za každou cenu propagoval.

M6 Neber to osobně,od začátku na zdejším vláknu vystupuješ jako znalec všech značek.
Potom si založíš vlákno, protože nepoznáš sx od exc

Naposledy editováno 23.02.2011 21:32:55

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 21:17 | Nahoru | #190
M6> tomu ani nemůžeš rozumnět, protože výrobce neznáš. Nějakej web je to poslední co řeší. I 610tka dozná určitých změn, bude drobet jinej rám, možná kyvka atd. K čemu by měl tedy na webu katalog náhradních dílů. Celé je to o tom, že dílo ještě není dokonáno. Situace ještě nenazrála k tomu, aby takovýhle věci byly hotový.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 21:25 | Nahoru | #191
Midloch2: VM 610F je normálně v prodeji, tak nevím, proč by se nemohli prezentovat... jako nucení beru i pouhý banner, třeba tady na motorkářích... nutil bych se i dealerům... přeci není težké pozvat zástupce několika desítek ověřených a známých prodejců, uspořádat pro ně jízdy na trati, raut, přednášku atd., takhle jede většina velkých firem a je to další cesta jak dostat motorku blíž k lidem... [/quote]

Samozřejmě takových akcí, které navrhuješ na podporu prodeje se daj vymyslet desítky. To je to nejjednodušší. V tento moment má na prodej jeden kus Faryn a druhej je v Praze. Je věcí těchto prodejců jakým způsobem je chtějí prodat. Výrobce zatím nemá žádnou sériik kterou by prezentoval a následně nabídl k prodeji, tak co chceš pořádat za akce. Je potřeba ještě počkat.

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 22:15 | Nahoru | #192
roberto.cz> Máš pravdu
Ale je tam ještě pár mušek, které příjdou odstranit.
Potom se budou točit videa a fotečky.
Já ale chci prodávat dobré mota.
Na motorce se provádějí změny, tak je výroba pozastavena.
Vyjedou nové s úpravama.

Naposledy editováno 23.02.2011 22:23:14

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

24.2.2011 v 10:02 | Nahoru | #193
Bude VM 450 k vidění v Praze v letnanech na výstavě??

1 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

24.2.2011 v 23:29 | Nahoru | #194
Ja tomuto projektu fandim.Komponenty jako brzdy, podvozek plasty kvalitou srovnatelne s konkurenci, a jak nekdo pise zastarala koncepce motoru?....No a co? Me jako hobikovi je u prdele jestli vazi o 3kg vic ja nepotrebuju HI tech kde se setri kazdy gram na ukor zivotnosti pac to stejnak naplno v zivote nevyuziju, a kdo chce jezdit spicku stejnak poridi osvedcenou techniku crf,rmz atd... Za me jako hobika radsi starou osvedcenou blbuvzdornou koncepci motoru a k tomu kdyby o neco nizsi ceny dilu s dobrou dostupnosti tak bude jenom dobre! Samozrejme za predpokladu ze to bude jako celek fungovat

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

25.2.2011 v 10:04 | Nahoru | #195
Tisk článkuSouhrnná zpráva z motocrossové sezóny 2010
Letošní sezónu jsme absolvovali s motocyklem VM 610F a pilotem Martinem Vaněčkem.
Zúčastnili jsme se závodů MX3 mistrovství světa v Holicích, závodu mistrovství ČR a krajského přeboru SMS Kaplice.

Mistrovství světa v Holicích se pro naši firmu podařilo získat 6 mistrovských bodů což považujeme za největší úspěch letošní sezóny. V první jízdě Martin s poněkud opatrnějším projevem vybojoval 1 bod za 20. místo. V druhé jízdě již zbaven ostychu se umístil na 16. místě a přivezl celkem 6 mistrovských bodů. Po 40 letech se objevila ve světových tabulkách od doby Falty a ČZ motorka české výroby, která získala body v MS.

Mistrovství ČR se nám díky četným zraněním příliš nedařilo a nedokázali jsme se umístit na pozicích, se kterými bychom jako team a firma byli spokojeni.

V krajském přeboru jsme vybojovali 3. místo za Davidem Čadkem a Janem Mrázkem. Přičemž jsme díky zranění neabsolvovali jeden závod celého seriálu.

Na poslední závod v Habeši jsme angažovali Davida Čadka, který s přehledem zvítězil.

Do příštího roku vyvíjíme novou 450-tku, která bude koncepčně vycházet z modelu 610 s četnými změnami rámu, pérování, geometrie, klikové hřídele, hlavy, válce, pístu a převodovky.
Jeden kus prototypu již máme v testování. První zkoušky proběhly bez větších problémů a odezvy na menší obsah našich testovacích pilotů byly nad očekávání dobré.
Po najetí cca 100 motohodin bychom chtěli uvést tento motocykl do výroby.

Na příští sezónu 2011 probíhá jednání s bývalým pilotem mistrovství světa Josef Dobešem (27).
Josef se zúčastnil i dvou testů nové 450-tky. Jednání bude ukončeno do konce letošního roku a výsledek bude zveřejněn na našich webových stránkách www.vmmoto.cz.

V závěru bychom rádi poděkovali za celoroční podporu společnosti Goldfren - paní Andree a panu Stanislavu Špačkovým, společnosti HQH Systém spol. s r.o. - panu Žižkovi a společnosti Shell, společnosti ČZ Řetězy s.r.o. v zastoupení pana Radka Žipka, společnosti MEFO Sport Centrum – panu Strachovi, společnosti Moto výfuky Sharon. Samozřejmě i těm, kteří nám celou sezónu fandili a všem ostatním, které neuvádíme, ale bez kterých bychom těchto výsledků nedosáhli, patří náš velký DÍK.

Za VM MOTOR Racing team Vladimír Vácha a Bohumil Staša

1 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

25.2.2011 v 12:04 | Nahoru | #196
To, že má motor na dnešní dobu starší koncepci je víc než jistý, na druhou stranu se tady VM snaží prezentovat jako stroj pro hobbíky s větší spolehlivostí.K tomu mi třeba moc, ale nesedí to, že s ním hodlají urazit pouze 100mth na zkušenou, co to vydrží...Mě tohle číslo příjde málo a čekal bych víc...Tomuhle projektu držím palce,za sebe můžu říct, že já bych o koupi uvažoval až v době, kdy jí už bude mít někdo známej a já budu vědět co opravdu vydrží a zájem bych měl maximálně o 450ccm.(takže já jako kupec jsem dost na hovno )
Další věc je,že představení veřejnosti proběhlo v 2009 a od tý doby, kromě Vaněčka, jsem na ní nikoho jinýho nezaznamenal.Viděl jsem jí v Košťálově a tam bylo znát, že to ještě není dodělaný.Kluci maj pravdu v tom, že dokud se nebude objevovat ve větším počtu na závodech, tak se těžko rozšíří i mezi normální lidi.Osud VORu bych VM nepřál.Pár se jich tu prodalo, jméno mu udělal AHOLA a Michalda, ale spolehlivý to rozhodně nebylo a dnes jsou spíš sběratelský kusy, jejichž čas ještě nepřišel...
Nechme se překvapit jak to dopadne, ale chtělo by to s ní zavítat i na cross country nejen na motocrossy.Je tu dost závodů, který přerůstaj z obyčejnýho guláše a takový UFO Cup má dnes větší účast než MČR s PČR dohromady. A to není jedinej seriál...

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

25.2.2011 v 12:35 | Nahoru | #197
kusová výroba motocyklů na míru touto strategii jdou tvůrci showbajků s agregátama HD co kus to originál možnost neustálého vývoje nejrůznějších podvozků atd. motokros na míru je vpodstatě každej protože všichni výrobci moto a doplňků dodávají nespočet příslušenství kterým každou motorku naladíte jak podvozkově tak motorově a hlavně designově pro svojí potřebu a do základních konstrukcí rámu nikdo nezasahuje pač to je leta vyvýjený a precizovaný těma nejlepšíma pilotama na světě a počítaný na vopravdu velkejch compech

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

25.2.2011 v 20:26 | Nahoru | #198
M6> Vor jsem uvedl, protože tu byl zmíněnej.VM ani s ničím moc srovnávat ještě nejde.Jsou na úplným začátku....Ono je taky rozdíl jestli ji někde vodí sezonu slavnej pilot, který má firemní zázemí a po roce jde zas jinam a motka ho už nezajímá.Normální hobík si většinou nekupuje moto každej rok nový, takže je žádoucí, aby produkce chvíli trvala a byly na to díly i za pět let.Navíc,když se po pár kusech motorka celá změní a za chvíli zase, tak se může stát, že při takový různorodosti a malém počtu vyrobených kusů,může bejt schánění určitých dílů problém.
VM je prostě na začátku a čas ukáže jestli se jim povedlo tohle všechno překonat a jedou v pohodě dál anebo jejich motka zmizí jako spousta jinejch strojů....
Mě by třeba zajímalo jestli na ní Lišák pojede a co bude mít za verzi.

1 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

27.2.2011 v 21:52 | Nahoru | #199
Vážení, pohár mé trpělivosti přetekl, takže tady dávám (už naposledy) informaci pro všechny: jestli bude mít kdokoli z vás opravdu zájem o nějaké bližší informace kolem VM, napište mi zprávu a já na vaše otázky rád odpovím.
A extra pro Pedála a spol.: než příště začneš plivat na něčí úsilí a snahu, uvědom si, co jsi za svého života dokázal ty, řekl bych, že toho asi moc nebylo, co?

2 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

27.2.2011 v 21:55 | Nahoru | #200
Není mi nejak jasna idocie zdejsiho osazenstva ??? Pedal,SXS i ostatni. Muzete mi rict co by jste chteli slyset? Je to proste normalni motorka ve vyvoji. Jake by jste porad chteli informace? To tu maji psat ze se jim podarilo nasroubovat do noveho karteru zapalovani nebo ja nevim co si predstavujete? Panove z VM jiste moc dobre vedi kam s vyrobou chteji cilit a jak dale postupovat, neni to zadna dneska vznikla firma co by si tu hrala na piskovisti.

Model VM610 byl spise zkusebni model nez nejaka plnohodnotna seriovka, tady jde o to otestovat ram a plno dalsich veci v provozu a ne hnedka vyvyjet nejakej supermoderni agregat. A pokud je i tento starej motor konkurenceschopnej jakoze v mistnich, republikovych podminkach bezproblemu je, tak co tu resite nejakou jednoduchost. Slozitost plna kurvitek je byla a vzdy bude jenom na skodu.

Akorat tu plkate nejake dojmy a pojmy co jste si nekde vycucnuly z prstu. Chovate se tu jak nejake 15ctky co se pomlouvaji navzajem na zachode na tema novej uces. _Jeden velkej trapas tohle.

Pedale ty se hlavne drz toho svojeho cerveneho zazraku a dlouhych vlasu, protoze v hlave toho moc nezbylo.

Naposledy editováno 27.02.2011 21:56:58

1 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

27.2.2011 v 23:51 | Nahoru | #201
nuže VM610r.v.?? klasický velký 4takt motokros s konvenčním karburátorem kick startérem bez homologace za 136000,- Kč ověnčeno 3 místem v kraji a body z jednoho podniku gp mx3 holice
proti tomu třeba v akci srovnatelná nová KTM exc 530 mod.2010 el.starter homologace příbal firemní garance servis díly hned kdekoli za 185000 ,- Kč o kvalitě netřeba hovořit taková je realita a mě s toho vychází že VM je příliš drahá a argumentace životností se nemá o co opřít až to odjede 2 sezony v mistráku endura jen s kontrolou ventilů tak možná ale to už mělo dávno proběhnout

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

28.2.2011 v 00:36 | Nahoru | #202
sxs525> VM 610 2011 136 000Kč mx vyrobený dle zákazníka na míru (za určitou dobu) s tímhle jsem tady otevřel téma,kde postupem času vylezly na povrch další variace možné k vyrobení(né sériové konkurenci jiných značek!).Máme tady verzi mx 450,vylepšení 610 o homologaci na enduro a první zkoužky v terénu.Co je srovnatelného na 530 exc s VM!?530 je tady od roku 2007 a před ní měla předvoj v podobě 525 a že byla 525 držák mnoho let o tom žádná,s tou si 530 nic nezadá co se týká spolehlivosti!A chtěl bych vidět hotovou novou 530exc 2011 za 185000Kč pro závody(přední brýle vyměnit,přední vidle překopat,pds překopat,svod s koncovkou vyměnit,přetryskovat,odekologizovat,řidítka podložit,řetězová sada vyměnit,nádrž jak kdo jinak větší,zadní kotouč vyměnit,olej v převodovce rači vyměnit(táhnou plechy),stupačky úzké ale dá se,ochrana spojky dodat,hydraulický napínák rozvodového řetězu vyměnit,AL plech spojky(1ks) vyměnit,kryt pod motor dodat,šest špic v zadním kole jsou krátké o 3mm vyměnit-no a pak se už dá závodit,kolik pak to vše stojí!?!)A to mají mnoho let sériové výroby za sebou!
A DOPORUČUJI KAŽDÉMU PŘEČÍST TOHLE!!!

1 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

28.2.2011 v 09:48 | Nahoru | #203
Ptám se opět, expertů na VM, bude k vidění na motosalonu v Letnanech?? v seznamu vystavovatelů neni a na jejich webu neni vůbec nic. Dík

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

28.2.2011 v 10:05 | Nahoru | #204
videl sem na zivo a nechapal jsem z detailu, zajimalo by me jestli to tam takhle zustane i kdyby se to rozbehla nejak vice seriova vyroba, veskery packy, stupacky, naslapovaci paka atd vse vydlabane na CNC z plnyho kusu duralu, ale fakt moc pekne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

28.2.2011 v 10:08 | Nahoru | #205
marko> celou řadou příspěvků hlavních advokátů VM 610 se nese levný motocykl pro hobby jezdce a rekreační ježdění proto to porovnávám s exc 530 s kerou standardní hobík nemusí dělat vůbec nic a je to porovnatelný objem možná ještě berg 570 2010 ty jsou aktualně za cca 200 a sou to rosvícený stroje na papírech. Rok výroby je ve vztahu k VM 610 nedůležitý protože je to stará koncepce typu husaberg husqvarna ktm ročníků 1989 já jako veterán a hobby jezdec myslim ač jsem měl skoro všechny tydle buchary a závodil jsem na tom jsou pro rekreační jízdu vhodnější 250ky 4t na která není taková dřina a když chcete výkon tak to tam je taky a jak jsem zde již psal každým rokem jsou loňské modely 450tek za cenu cca 150 a rmz yzf nebo crf těch 100motohodin dá v pohodě.

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

28.2.2011 v 10:13 | Nahoru | #206

sxs525 píše: marko> celou řadou příspěvků hlavních advokátů VM 610 se nese levný motocykl pro hobby jezdce a rekreační ježdění proto to porovnávám s exc 530 s kerou standardní hobík nemusí dělat vůbec nic a je to porovnatelný objem možná ještě berg 570 2010 ty jsou aktualně za cca 200 a sou to rosvícený stroje na papírech. Rok výroby je ve vztahu k VM 610 nedůležitý protože je to stará koncepce typu husaberg husqvarna ktm ročníků 1989 já jako veterán a hobby jezdec myslim ač jsem měl skoro všechny tydle buchary a závodil jsem na tom jsou pro rekreační jízdu vhodnější 250ky 4t na která není taková dřina a když chcete výkon tak to tam je taky a jak jsem zde již psal každým rokem jsou loňské modely 450tek za cenu cca 150 a rmz yzf nebo crf těch 100motohodin dá v pohodě.



jo to mas pravdu, pro hobika to na trat nebude nic moc, je to zbytecne velkej objem a vykon..
me by se to libilo na malejch kolech...

1 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

28.2.2011 v 11:02 | Nahoru | #207
v podstatě je VM 610 obdoba polívkovy jawy která taky jela mistrák i supermoto zkoušelo se všechno možný a dobrej pilot na tom zajel dobrej výsledek ale to je vše jen o lidové tvořivosti která má své hranice do elitního klubu výrobců ostrých motokrosů a endur 250 350 450 se nikdo nenatlačí ktm stěží dokáže držet krok s japonskou technologii a efektivitou výroby řada evropských i amerických značek to zkoušela a všechno to zbankrotovalo i když ty motorky byli zajímavý. Nahradit technologii objemem motoru je velmi snadné je to vidět i u FGR ale současné standardy jsou mnohem vyšší a i kvalita levné číny se zvyšuje už se tu prodává kopie crf se sníženou kompresí za 89000 rozsvícená na papírech a se zárukou proto myslím že ve světle této reality nad byznysplánem VM kroutí řada lidí oprávněně hlavou

1 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

28.2.2011 v 12:27 | Nahoru | #208
proč neudělá VM předváděčku někde na trati pro veřejnost a novináře jako to dělá řada prodejců aby si to lidi vyzkoušeli případně hned koupili argumentuje se tu že to začnou dělat podle požadavků na míru co to je za nesmysl jaký asi může mít průměrnej hobby jezdec požadavky protože reprezentant na svět si to asi kupovat nebude zákazník chce přeci vždy to nejlepší možné v daném finančním segmentu a chce to hned né někdy až naprší. VM opravdu není exkluzivní značka na kterou se budou dělat pořadníky. Argumentace o dolejvání baterky a předělávání karburace je skutečně usměvná kupoval jsem si několik novejch motorek a dalo se na tom hned závodit. dneska když chce prodejce udělat byznys tak musí udělat zákazníkovy na moto při prodeji první poslední perfektní funkce motoru je samozřejmostí stejně jako nastavení podvozku na váhu přihlášení kafíčko a většinou i pozornost ve formě helmy rukavic atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

28.2.2011 v 13:30 | Nahoru | #209

sxs525 píše: proč neudělá VM předváděčku někde na trati pro veřejnost a novináře jako to dělá řada prodejců aby si to lidi vyzkoušeli případně hned koupili argumentuje se tu že to začnou dělat podle požadavků na míru co to je za nesmysl jaký asi může mít průměrnej hobby jezdec požadavky protože reprezentant na svět si to asi kupovat nebude zákazník chce přeci vždy to nejlepší možné v daném finančním segmentu a chce to hned né někdy až naprší. VM opravdu není exkluzivní značka na kterou se budou dělat pořadníky. Argumentace o dolejvání baterky a předělávání karburace je skutečně usměvná kupoval jsem si několik novejch motorek a dalo se na tom hned závodit. dneska když chce prodejce udělat byznys tak musí udělat zákazníkovy na moto při prodeji první poslední perfektní funkce motoru je samozřejmostí stejně jako nastavení podvozku na váhu přihlášení kafíčko a většinou i pozornost ve formě helmy rukavic atd.



Neni to na tu predvadecku zatim trosku brzo kdyz predstaveni bylo minulej rok na podzim ? Urcite se ti co projevi zajem predvadecky tento rok dockaji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

28.2.2011 v 16:40 | Nahoru | #210

sxs525 píše: Joraell> já to vim a netvrdim že to bude kdovíjakej držák ale je na to záruka je to rosvícený a na číslech má to el starter a je to za 89 a to je silnej argument takhle vybavená vm 610 by musela stát přes 200 což by stoho udělalo věc tuplem neprodejnou



svetla a ta drobot navic ze by stala 70tis? ta homologace nakou petku stat bude, ale predpokladam ze ti vsichni cinani ji maj taky kdovijak zarizenou, protoze to by zadnejma regulernima zkouskama neproslo, takze kdyby tu homologaci zarizoval nekdo podobnej co na toho cinana tak by to taky slo...
navic myslim ze je tam rezerva v tech dilech, vsechny detaily na CNC.. pouzit nakou uz odlejvanou konfekci ....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist