2 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Jak píše Jirka, teď na sportu o tom bylo hodně příspěvků a to jak pro, tak i proti Kejsíkovi. To samé i o Kubovi 96, ale vím, že od "jisté" doby na sport nechodíš. Ani se ti nedivím, bylo to hodně hnusné, jó kdyby ti bylo ..náct, nebo..cet, tak se to dá přejít.
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
No a tady Mick 1993. Zde je vidět, že se jedná o pouhý kryt. Měl bránit ochlazení? Škoda, že není vidět ten druhý, zda je stejný, nebo "normální". Dnes ty kryty snad nejsou a pokud se jedná o karbón, tak je zajimavé, že je už před 20 roky používaly i čtvrtlitry a dnes se snad uvažuje o jejich zákazu a teď nevím kde, motogp, nebo sbk?
Ale stejně ta doba těch KRABIČEK byla
- naprosto nádherný, dodnes nepřekonatelný dizajn, aspoň pro mě Rothmans, Lucky Strike, HB, Marlboro, Gauloises, Ducados a jistě ještě jiné
- bylo víc peněz na závody a možná i míň lidí kouřilo
- snad EU, že ty peníze tabákového průmyslu nehrabou ty tisíce jejich úředníků) :
přiznám se, že až do setkání členů české pobočky SuzukiOwnersClubu s Kevinem
Schwantzem a Ronem Haslamem po pátečním tréningu na GP ČR 1989(v hotelu Krystal
v Rosicích u Brna),jsem si myslel, že ty kryty karbonových brzdových kotoučů je
mají chránit přes případným mechanickým poškozením ,když ten jejich materiál -
úplná novinka působil tak ´křehce´, jako nějaké brzdové obložení minulé doby ...
No a od Kevina S. jsme, k našemu údivu, dostali odpověď, že ty kryty brání jejich
ochlazování, poněvadž, čím mají vyšší teplotu, tím mají vyšší brzdný účinek
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Minulej rok jsem si rikal,ze 1000 kc za 2 hodiny je opravdu hodne,kdyz za stejnou cenu mam vstupenku na cely vikend a to na vsechny prirodni tribuny mohu jit.Po uskutecneni tohoto vyletu ve ctvrtek,ale nelituji!!!Hezka vzpominka taky!!!Jestli jsem videl maximum tezko rict zalezi na cloveku jak moc narocnej je.Fakt je ze treba videt a nebo se vyfotit s Rossim,Lorenzem,Stonerem a Pedrosou je temer nemozne,ale potkas tam spoustu jinych Takze tento rok to chci jit jeste jednou a doufam,ze to bude zase dobry jako lonsky rok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
IvanDvoutakťák píše: Dominátor tehdejších závodů sidecarů (i v MS a na TT) švýcar Florian Camathias
na tehdy taktéž dominantním BMW
"Služby vyvažovací" mu zajišťovalo více spolujezdců a pokud se nemýlím,
žádného Floriánek nepohřbíval" ... Toto MOŽNÁ je Cecco - křest.jméno
a národnost jsem bohužel zapoměl - což vůbec není pěkné vůči těmto
"spřísahancům smrti"
Zdravím tě Ivane Toto jsi dával snad 1.12. 2011. Je to na str.19 č. 560 . Včera jsem nějak dával do kupy ty, kteří obětovali rychlosti na starém okruhu to nejcennější. Přišel jsem na toto foto a po půl roce to vysvětlím, ikdyž tenkrát jsem v tu dobu ještě nebyl ani na světě, páč mě donesli čerti 5.12.
Se ptáš???, jestli je to Cecco, ale na foto máš poznámku, že jde o Kassnera Ano byl to Kassner, jedná se o první side v Brně 1958 a teď přidám něco, co dnes NEPŘIPADÁ v úvahu.
=Švýcaru Florianu Camathiasovi nepřijel spolujezdec a proto zkouší dobrovolníky (1958), aby se nakonec rozhodl pro Horsta Kassnera, který jinak startuje 250ky. V závodě zvítězily, ikdyž je dotahovala dvojice Drion /Stollová, kde se stala snad největší tragédie starého Masecu .JINAK doplním, CECCO byl Švýcar a jmenoval se JEAN Zvítězili spolu v roce 1959. Všechny 3 ročníky 58-60 vyhrál Florian a vždy s jiným mitfárou, rok 60 jim byl Švýcar Roland FÓLL. Roky 58 a59 startovaly ještě i sajdy o objemu 750 ccm. Oba ročníky vyhrály JAWY OHC, ikdyž byly přesně o 20 km/hod pomalejší BMW RS 500 =
Tady ten Florian s Ceccem 1959.
2 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
mamba54 píše: josef58> Waldemar Lundberg + 1957. Začátkem 70 let byla na plotě v zatáčce na Veselce i mosazná tabulka se jménem F. Bočka. Pozdšji zmizela. Myslím, že by nebylo od věci jména všech, kteří v Brně zahynuli, uvést na nějaké pamětní desce uvnitř automotodromu. Např. tam, kde má desku projektant trati, p. Suchý.
Určitě by to byla chválihodná věc , ale to nezáleží na nás.
Teď tady dám, co jsem zmiňoval výše, tedy seznam těch, co položili svůj život na oltář rychlosti na starém brněnském okruhu. Snad tam nebude moc nepřesností. Vzal jsem papír, tužky a šel na to. Nakonec, fýza, máta a výtvarka, to mě ještě šlo
Mělo by to být, 4 automobiloví závodníci (z toho 3 v tréninku) - černě označené
8 motocyklových jezdců (trénink snad jen Lundberg) - červeně označené
4 diváci, 2 zahynuli pod Langovým Mercedesem v lesích nad Žebětínem 1937
- další 2 skonali pod Farinovým Maserati ve "farince" 1949 - modře označené
1 sportovní komisař přímo ve věži ředitelství po nárazu Rinaldiho Alfy 1972
Celkem tedy 12 jezdců + 5 diváků, u nich ale nevím, zda to je konečné číslo. 17
1. 1934 Josef Brázdil Maserati
2. 1949 Václav Uher Maserati
3. 1949 Jaroslav Jonák Aero
4. 1956 Hans Baltisberger (D) NSU 250
5. 1956 Michel Mouty (F) Norton 500
6. 1957 Waldemar Lundberg (S) AJS 350
7. 1958 Jacques Drion (F) Norton-side
8. 1958 Inge Stollová (D) Norton-side
9. 1969 František Boček Jawa 350
10. 1972 Luigi Rinaldi (I) Alfa Romeo
11. 1972 Hans Jürgen Cusnick (D) BMW-side
12. 1981 Alain Beraud (F) Yamaha 250
Fota těch 4 aut tady jsou od str.58-63,65?? Motocykly někdy příště.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
josef58 píše:
Zdravím tě Ivane Toto jsi dával snad 1.12. 2011. Je to na str.19 č. 560 . Včera jsem nějak dával do kupy ty, kteří obětovali rychlosti na starém okruhu to nejcennější. Přišel jsem na toto foto a po půl roce to vysvětlím, ikdyž tenkrát jsem v tu dobu ještě nebyl ani na světě, páč mě donesli čerti 5.12.
Se ptáš???, jestli je to Cecco, ale na foto máš poznámku, že jde o Kassnera Ano byl to Kassner, jedná se o první side v Brně 1958 a teď přidám něco, co dnes NEPŘIPADÁ v úvahu.
=Švýcaru Florianu Camathiasovi nepřijel spolujezdec a proto zkouší dobrovolníky (1958), aby se nakonec rozhodl pro Horsta Kassnera, který jinak startuje 250ky. V závodě zvítězily, ikdyž je dotahovala dvojice Drion /Stollová, kde se stala snad největší tragédie starého Masecu .JINAK doplním, CECCO byl Švýcar a jmenoval se JEAN Zvítězili spolu v roce 1959. Všechny 3 ročníky 58-60 vyhrál Florian a vždy s jiným mitfárou, rok 60 jim byl Švýcar Roland FÓLL. Roky 58 a59 startovaly ještě i sajdy o objemu 750 ccm. Oba ročníky vyhrály JAWY OHC, ikdyž byly přesně o 20 km/hod pomalejší BMW RS 500 =
Tady ten Florian s Ceccem 1959.