Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1100Virago píše: petr.machy: Mně před asi měsícem a půl motor nefotili, jen VIN na rámu. A to ani nemám provedený výmaz čísla motoru. Takže šanci máš, ale znáš to - chce si to domluvit předem a najisto, že se technik při kontrole typu motoru přehlédne A neměl by ses cestou z STK nechat zastavit a zkontrolovat policí, protože by těžko uvěřili, že jsi stihnul mezitím motor přehodit. Takže přivézt to na káře není až tak špatný nápad.
edit: Nedá se od výrobce vydyndat papír se souhlasem k přestavbě? Pak by se to dalo změnit v papírech a měl bys klid jednou provždy.
To je právě to- ta šance, že ti to skončí jako zápis z STK v databázi se mi vůbec nepáčí. No a vymámit souhlas ze zastoupení Suzuki v ČR? Dřív vymámíš z jaloé krávy tele. Oni maj problém ti dát souhlas i s použitím gumy 190/55 místo 190/50,natož s motorem...
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
pRst píše: Typ či číslo motoru v Radotíně nefotili, jen štítek s vin etc.
s motorkou tam chci nějak příští měsíc , doufám , že nebudou dělat caviky jak ted s autem kde mi pomalu zkontrolovali i hladinu oleje
2 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
http://www.motorkari...o-v-praze-34971.html
petr.machy píše: 1100Virago> Tohle jsem chtěl přesně slyšet. Zpřízněné hodné duše na nějaké z STK se najdou vždy . Ale zalekl jsem toho, jak se všechno fotí. Dokonce i s fichtlem jsem musel na technickou - ten snad ještě na STK nikdy předtím za ty roky nebyl, stačily vždy jen papíry a spz - tak moc to teď prožívaji .
Jinak zkoušel jsem kontaktovat zastoupení Suzuki a zatím se mi nedostala už přes měsíc žádná odpověď, takže si nedělám iluze .
Pokud vím, tak se číslo motoru vůbec fotit nemusí. Já mám všechno v originálním stavu, ale technikovi se nepodařilo číslo motoru najít a neřešil to. Chvilku ho hledat s baterkou, pak konstatoval, že neví, kde je a kontrola byla hotová. Nijak jsem ho domluveného neměl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
tomino1270 píše: Tak dneska taky problem s číslem motoru. Nejdřív ho hledal někde vlevo dole. Tak sem mu řek že ho nenajde, že je vpravo za plastama a vidět jen shora takže by musel sundat plasty což pár minut zabere. Chvíli to hledal vpravo dole, coz netusim proc kdyz sem mu rek ze je nahore, pak prohlasil ze v honde sou debilove a do protokolu mi dal lehkou zavadu ze udaje na stitku nesouhlasi nebo chybi.
A poslals ho s tim nekam? At si napise svoji tezkou zavadu, ze je debil , ale proc bys ty mel mit na protokolu zavadu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Takze na to seru tam jezdit a pojedu jinam. Mam to sice kousek, ale ten cas co tam procekam budu mit jinde vyreseno i s cestou
http://www.valkyrieriders.cz/imgs/stkpdf.pdf
http://rescator01.ra...vo_dopravy_7.9.2016/
Na Fordu číslo motoru nemám vůbec. Motor jsem měl venku, měnil kroužky a brousil ventily. Hledal jsem dlouho a fakt tam nikde není, jen čísla dílů.
Na BMW mám číslo motoru na místě, kde jde bez rozebrání půlky auta přečíst jedině boroskopem.
2 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
neví někdo jak je to s technickou na Pionýra? Potřebuju přes to protlačit 21, jako nová. Nebude mu vadit původní malovaná šestimístná značka a knížečka-techničák? Jinak ostré rohy nikde nejsou, podsedlový plech drží akorát na těch dvou šroubech navrchu.... Jo a musí být obě gumy stejné?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
strelec20 píše: Zdar,
neví někdo jak je to s technickou na Pionýra? Potřebuju přes to protlačit 21, jako nová. Nebude mu vadit původní malovaná šestimístná značka a knížečka-techničák? Jinak ostré rohy nikde nejsou, podsedlový plech drží akorát na těch dvou šroubech navrchu.... Jo a musí být obě gumy stejné?
SPZ máme stejně jako ty, pokud sis jí nemaloval sám, neměl by být problém. Knížečku mám k vozíku a také OK. Gumy stejné být nemusí, stačí dostatečná hloubka dezénu.
strelec20 píše: Zdar,
neví někdo jak je to s technickou na Pionýra? Potřebuju přes to protlačit 21, jako nová. Nebude mu vadit původní malovaná šestimístná značka a knížečka-techničák? Jinak ostré rohy nikde nejsou, podsedlový plech drží akorát na těch dvou šroubech navrchu.... Jo a musí být obě gumy stejné?
Brzdy, ložiska, kotouče, motor, olej, tlumiče, blinkry, ba ani světla nevyzkoušeny. Pneumatiky, spojka, bovdeny - nic, jako kdyby nebylo.
Zato výfuk, zrcátka, padáky, odrazka bez éééé..... málem jsem neprošel.
Buzerace až k pláči.
Naprosto mě rozesmálo, jak vedle u plechovky kvůli fotkám držel borec zezadu v kufru opěrky hlavy, které si majitel odmontoval, tak mu tam kdosi půjčil jiné.