kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
PETARDAK píše: Pohybuju se v tom fak dlouhu a úplně nevím, kde se na Pánově, dá trénovat "enduro"... ale věřím, že 150ku si Ila na trati oblíbila a suverénně vodí.... ale až vjede do lesa, do "endura", tak bude velká, těžká, vysoká a neobratná.... FREE250 už jsem naordinoval dvoum cérkám, co s náma dnes už jezdí RO k plné spokojenosti, ba nadšení...
to máš děkovačku předem, za tu kytku
On si neda pokoj..:)
PS: My stejne budem primarne jezdit po tratich. Ila nema koule na to rozbijeni si drzky s pejskarema, chatarema, jezedakama a jinejma netolerantnima existencema. Navic je to primarne nastroj na zlepsovani skillu, na sport. A za posledni. Ja vim, ze na to se svou nezkusenosti s endurem nemam pravo, ale jsem presvedcenej, ze lidi si akorat neprizpusobi podvozek. Kdyz ma clovek na EXC podvozek na 30% sagu a kolo nekde v drazce, nebo mezi sutry, tak stejne dosahnout neni problem. A kdyz ma kolo na sutru nebo v ostrym svahu, tak zase nema smysl vubec uvazovat, ze by si clovek slapl spodni nohou na cemkoliv. No proste reknu to na plnou hubu, myslim si ze tim knucenim po doslapu si lidi tak akorak kurvi techniku (skill) a rozdrbavaj schopnosti motorky. A typicky je to pro zensky. Pak celou cestu tapou na Flinstouna.
Edit: Jeste to doplnim. Nejde o to, jakymkoliv zpusobem pretapat les v Rumunsku, ale naucit se jezdit. Pak je normalne fungujici motorka lepsi, nez brichoplaz upraveny pro lepsi sebevedomi ridicky.
Naposledy editováno 05.02.2024 15:26:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Edit: ... včera jsme se o tom došlápnutí na zem bavili... Jako do města bych to nechtěla, ale teď jsme byli na Hrušáku a protože z pita i Surdy tak nějak dosáhnu, tak jsem v bahně a drážkách dávala nohy dolů tam, kde 100% vím, že bych to projela na vysoké KTM s nohama na stupačkách, protože by mi nohy spuštěný dolů byly ku ničemu a projela bych to asi líp. Takže zase je tu střet dvou světů - na trati to neva, ale v lese by byla nižší motorka asi lepší.
Edit 2: dalo by se na Freečku někde projet?
Naposledy editováno 05.02.2024 15:43:07
Havárka bude ptát se Kukliků, tam ti s vidinou prodeje, poradí jedině 150... A i xtrainer, ti budu věcně rozmlouvat...
oioi01 píše: Mi pripomelo, ze bych mohl taky konecne po dvou letech vymenit olej v Tunakovi, co ma najeto tak 3000km....
A ja tam hrnu taky celou dobu motul 5100 a nikdy zadny problem... Motor uz ma pres 70tis...
To mně připomíná - kdyby někdo chtěl zánovní Motul 300V 10W40, cca 3,6 L, barva krásně žlutozelená, najeto asi 500 km, stáří 6 let, nádherně voní...Mohu dodat po vypuštění...
Naposledy editováno 05.02.2024 16:06:05
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1) myslim si, ze primarne chce jezdit na trati a ne enduro a podvozek te 150 bude nejspis lepsi ve vyssi rcyhlosti a na skocich
2) vstrikovani (jestli ho ta 150ma, doufam ze jo)
Naposledy editováno 05.02.2024 16:37:56
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Edit: Jsem koukal po inzeratech a stejne ty 250 nejsou. Bazos je plny tech 350..
Naposledy editováno 05.02.2024 18:27:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Assassin: moje rec. Jo, 150 je TBI. A uz generace pred tim mela TPI. Jako je mi jasny, ze ten karbovej freeride musel svym projevem, ovladatelnosti a vzrustem pred deseti lety pusobit, jako kosmicka lod pro zacatecniky a vekem pokrocile, ale shanet se v roce 24 po karburatoru, to uz hranici se sebeposkozovanim. Navic to budu zas servisovat ja a toho neustalyho rozebirani karburatoru mam plny zuby s pitama. Vecne to kucka, protoze si to cuclo prach nebo trosku vody. Clovek to rozebere, profouka, chytne to na drc, jede jak z praku a za pul dne zase. Zacne kuckat a jede to jen na plnej. Zlata strikacka.
Edit: Jsem koukal po inzeratech a stejne ty 250 nejsou. Bazos je plny tech 350..
Takže jasnej kompromis a tedy Beta Xtrainer
assassin píše: nerad bych se dostal do sporu s patardakovyma zkusenostma, ale dokazu si predstavit i to, ze je ta 150 pro ILU lepsi volba -
1) myslim si, zeprimarne chce jezdit na trati a ne enduro a podvozek te 150 bude nejspis lepsi ve vyssi rcyhlosti a na skocich
2) vstrikovani (jestli ho ta 150ma, doufam ze jo)
To není o "sporu" a ani to není o pár písmenkách na fóru, ale spíš na pořádnou, osobní debatu, kde máš pocit, že jsi "silný v kramflecích" a mohl bys poradit... o to víc mě mrzela, moje vánoční choroba a neúčast na Brněnské akci...
Do teď jsem slyšel/četl "enduro", ale pokud je z toho primárně trať, pak vůbec nechápu, proč ne SX125 je ještě o kus lehčí a mj. levnější než EXC, hlavně nemá tu extrémní spleť drátu (což je dnes jeden z kritických bodů KTM), nemá bachratou enduro nádrž, která vadí i mě, natož krátkonohé ženě (a i tu malou, stejně u úsporné stříkačky nedokážeš vyjet, ani v RO), má přepákování, kde citlivost by zase žena mohla víc ocenit, má výrazně lehčí AIR vidlici, kde v rámci nutného přeladění, koupí jen patřičně měkčí zad. pružinu... a ta 6ka v převodovce, ti mírně chybí, jen v tom RO při nějakém hřebenovém přesunu.....
Ty nové SX TBi 300/250/125 jsou neskutečně hodné až, pocitově líné a kluci to běžně kupují na enduraření a řeší jen 18ku z.kolo....
Naposledy editováno 05.02.2024 20:06:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Takže jasnej kompromis a tedy Beta Xtrainer
Tu pičov.nu od bety fakt néééé, mj. je to karbec, kterej teda DrDNA. vadí a mimo mrak detailů a zpracování, to má opravdu tragickou vidlici... to podvozek u FREE 2T je naprosto profiNaposledy editováno 05.02.2024 19:41:42
PETARDAK píše: Tu pičov.nu od bety fakt néééé, mj. je to karbec, kterej teda DrDNA. vadí a mimo mrak detailů a zpracování, to má opravdu tragickou vidlici... to podvozek u FREE 2T je naprosto profi
Tak jsem tady chtěl po delší době protlačit Italský stroj a zase nic
Já na tom nejel, ale ten Xtrainer se dost chválil.
A co poslední Freeridy 250 4T ?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.02.2024 20:26:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Piču, kupte si CR 500, to vás potahá za drápy, vytřídí se zrno od plev a přestanete vymejšlet píčoviny
To si myslim, ze mi to jede o dost vic…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.02.2024 20:58:43
Pocital jsem to cca jako ekvivalent 3-4 litru benzinu u spalovaku
Na enduro to myslim moc neni, ale uzivatel pod nickem enduroonroad ma vyladeneho cinana za zlomek ceny a vypada to, ze mu to jede o dost hospodarneji a na enduru by se na tom nejspis najelo o dost vic…. Ale samo varg je na trosku jinejch komponenetech….
Naposledy editováno 05.02.2024 21:11:57
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Koudy01> nějaký Hornbach ?
Tam to budou mit asi taky. Ja to kupoval v Sokolnicich u Holuba. UHU na tvrde plasty. Normalne od nich pouzivam jiny lepidla na modelareni a vsechny lepi naprosto spickove. Za par korun.