kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> to ja si zas do duc rad kopnu, ale tady jde prevazne o limitovane edice, casto rucne skladanych motorek ktere uz v serii mely komponenty jako zavodni stroje… o tom kolik by za to kdo dal penez se muzem dohadovat, ale fakt je, ze tohle kazdy doma nema. Abych pridal rypnuti, ruzne zvalenych k5 jsem v nedeli v moste videl plny depo kdyz se chce nekdo za par drobnych svezt na okruhu tak dobry
"zavodni stroj" PS nebo MH? Prevlecena multina v holobytu s motorem s koncepci zavodaka ze sedesatych let? Tak jsi to myslel, ze jo..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: DrDNA01> za me to docela raritni stroje jsou, treba senna nebo bostrom… a ta cena mi prijde smesna, to neni investice, ale solidni provar
jj, vsak ja se trefuju jen do tech prevlecenejch multistrad. Ja jim leta nemuzu prijit na jmeno a v podstate mi je majitelu lito. Ja taky mockrat v zivote skocil nekomu na spek..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Jsi to tim editem zmekcil a ja zrovna chtel postnout, ze tady to kockovani nabira na otackach..
Nojo, jsem to totiz nepsal jako rejpnuti, ale jako fakt
Pokud to má být limitka a mělo si to držet cenu, tak je ta cenovka víceméně v pořádku.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 22.05.2024 13:29:51
strakon píše: DrDNA01> Jardovo strejc má ty převlečený Multiny všechny
Vim, vim, dokonce si pamatuju i ty vysoustruzeny tezitka na nadobky, aby ta stara tezka koncepce byla jeste tezsi... Ale pracicka to byla hezka, to zas jo..
Ale abych nebyl spatne pochopen. Ja jim (majitelum) to preju. A je jedno jestli to berou, jako sberatelstvi, nebo investici. Holt kazdej nema na to, aby koupil nejakou poradnou investicni motorku.. GP11 VR2...
Koudy01 píše: No, vzhledem k tomu, kolik to tenkrát stálo nový, tak je ta cenovka spíš ten propadák jak píše assassin.
Prave pouze dukaz toho, ze investicni motorka pro chudy - t.j. vsechny ty limitovany serie obycejnych motorek, aby to zaplatil i chudas - nejsou dobra investice. Jsou to proste pouze predrazeny limitky obycejnych motorek, ktery jsou ale urceny na jezdeni a umoreni ceny v najetych kilometrech. Hadam, ze i ten, kdo to ted koupi, tak to v budoucnu sice proda o par korun draz, ale to zase bude mit koruna nizsi hodnotu. Takze smysl investice... nula od nuly pojde.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Proste ceho je malo, tak si drzi cenu a je fuk, ze to je koncepce z minuleho tisicileti....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: BlackSabbath> tak ale musis porovnat kolik se celkem vyrobilo GSXR a kolik Paul Smartu....
Proste ceho je malo, tak si drzi cenu a je fuk, ze to je koncepce z minuleho tisicileti....
"drzi cenu" znamena, ze na tom vzhledem k inflaci tratil puvodni majitel i ten, co si to od nej koupil, i ten..... atd..
Proste "investovani" nikdy nebylo pro chudy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: jj, vsak ja se trefuju jen do tech prevlecenejch multistrad. Ja jim leta nemuzu prijit na jmeno a v podstate mi je majitelu lito. Ja taky mockrat v zivote skocil nekomu na spek..
Tak ty vubec neresim, proc jsou tyhle stroje cenene jsem nikdy nepochopil, ale takovych je vic… treba jawa500 apod…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše:
Proste "investovani" nikdy nebylo pro chudy..
autokorekce mi nedovolí polemizovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: autokorekce mi nedovolí polemizovat
Se neupejpej. We want blood..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 22.05.2024 13:57:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> to ja si zas do duc rad kopnu, ale tady jde prevazne o limitovane edice, casto rucne skladanych motorek ktere uz v serii mely komponenty jako zavodni stroje… o tom kolik by za to kdo dal penez se muzem dohadovat, ale fakt je, ze tohle kazdy doma nema. Abych pridal rypnuti, ruzne zvalenych k5 jsem v nedeli v moste videl plny depo kdyz se chce nekdo za par drobnych svezt na okruhu tak dobry
To neberu jako rýpanec, ale spíš potvrzení, že i tak stará vrána je pořád hojně používaná a oblíbená, takže to je opravdu výjimečný a trvanlivý stroj! Kde jsou ty prasklý rámy, když je to tak vyválený za 19 let... Legenda!
Který Ducati mají v sérii (i limitovaný série, pač těch je jak u MV jak hub po dešti) mají závodní díly? Desmosedici RR? Neberu ty OEM Öhlinsy, atd. A to je dotaz, ne rýpání...
DrDNA01 píše: jj, vsak ja se trefuju jen do tech prevlecenejch multistrad. Ja jim leta nemuzu prijit na jmeno a v podstate mi je majitelu lito. Ja taky mockrat v zivote skocil nekomu na spek..
Jsem s tím "prckoletem" nebyl daleko od pravdy, že?
Pokud si dnes koupíš busu, multistradu nebo superduke, za půl míče, kolik je prodejka po dvou letech.... natož 10ti nebo 20ti... Já tu vidím tak, že si (třeba) na dívání a nedělní svezení, koupíš sobě pro radost, krásnou motorku a úplně neproděláš kalhoty .... kombinace výrazů moto a investiční se mě osobně, celkem ekluje...
oioi01 píše: BlackSabbath> tak ale musis porovnat kolik se celkem vyrobilo GSXR a kolik Paul Smartu....
Proste ceho je malo, tak si drzi cenu a je fuk, ze to je koncepce z minuleho tisicileti....
Já to nepíšu, že bych brečel, že je proti tomu GSXR levný. To mně je fuk, neprodávám. Jen se divím tomu stejnýmu, co doktor...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: DrDNA01> ... I want my sanity (jak bych ti pak mohl vrátit mé dluhy !)
Me nic nedluzis, ja nejsem BS.. Ale je fakt, ze tam to bude chtit tucny uroky. Takze vlastne to ma BS zmakly s tim investovanim ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: To neberu jako rýpanec, ale spíš potvrzení, že i tak stará vrána je pořád hojně používaná a oblíbená, takže to je opravdu výjimečný a trvanlivý stroj! Kde jsou ty prasklý rámy, když je to tak vyválený za 19 let... Legenda!
Který Ducati mají v sérii (i limitovaný série, pač těch je jak u MV jak hub po dešti) mají závodní díly? Desmosedici RR? Neberu ty OEM Öhlinsy, atd. A to je dotaz, ne rýpání...
I oem ohlins je zavodni material, pokud se kouknes z jakeho roku ty stroje jsou a co v te dobe mela konkurence. Stejne tak brembo brzdy co na tom jsou v te dobe byly top. Karbonove kapoty v serii, CrMo ramy, antihop spojky, kovana kola… u Rkovych rad byly ty motory uz temer identicke s tim co s epouzivalo ve wsbk. 999R ma vetsinu prvku co ma obyc 999 znhliniku a nejsou strukturalni z horciku…
Z meho pohledu je to stroj kterej ma v serii k zavodaku nejbliz. Ano ma svoji cenu a svoje italske nalady… ale to, ze je to postavene na zakladech zavodnich stroju se prehlidnout neda.
Na k5 tam byl shodou okolnosti kamarad, na brzdy pel ody… tos mel slyset
Naposledy editováno 22.05.2024 14:35:44