Dawe02 píše: copo> ta fotka pneu mi pripomnela testy cinskych pneu na d-testu. Vzdy doposud byly na chvostu s katastrofalnim vysledkem okolo 0-10%. Bohuzel netestuji motocyklove pneu, ale neco mi rika ze by to nebylo o nic lepsi.
co sa tyka pneu co mal skuter co mame doma, tak to som menil hned. Tie pneu na skutriku smykalo na suchom. To bola nejaka divna guma. Dokonca, ked som hodil tie pneu do ohna, tak sa im ani horet nechcelo.
Ja osobne som bol prekvapeny, ked som zistil, ze tie pneu drzali ako prilepene. Postupne som skusal a jazdil. Ked som zistil ze su pneu fajn, tak som zacal googlit a dopatral som sa, ze vyrobca Magspotr vyraba sportove pneu. Kolega mal na honde 125 CBF v serii tiez montovane pneu Magsport.
Dokonca, ked bolo dost vody na ceste, tak sa na nich islo velmi dobre tiez. Na mokrom som ale im moc neveril, zdalo sa mi v naklone ze uteka zadne koleso. Tie Michelinky su na vode skoro ako na suchom, ale ono je to skor o prekonani sameho seba a nebat sa naklapat. Mal som moznost kupu pneu za vyrobnu cenu, tak som menil.
Motorka zase nema taky vykon, ze by mi koleso hned podsmyklo pri pridani, tak sa mi na mokrom jazdi celkom dobre
Já čínskou motorku mám najezdil jsem na ní 6500 km a je v pohodě. Kromě normální údržby jsem na ní nic nedělal, nic se mi nevysralo a drží to jak má. Takže je asi jasný, že čínský motorky nebudu pomlouvat a klidně jí doporučím.
Jak čas půjde dál, tak se i čínský motorky budou stále zdokonalovat, jasně ještě to nebude japonsko nebo itálie, ale pro většinu lidí to uplně stačí.
Uvedu příklad: mě bylo 16 chtěl jsem motorku, koupil jsem si Yuki tr 125 za 45 000 Kč. Nová motorka by mě vyšla na dvojnásobek a určitě dvojnásobně lepší neni ( mám tu motorku rád a myslím si , že by možná nějaká jiná byla i horší) , to samý s ojetou. Na co kupovat ojetou motorku za 40 tisíc, když nemáš záruku, nevíš kolik to má najeto a někdo to klidně mohl nabourat a nebo někde ukradnout.
Takže čínu doporučuju, vím, že ty hlupáky co na tom nikdy nejeli nepřesvědčím a bude se to tady řešit pořád, ale prostě je to tak. Navíc čína dělá malý objemy, takže lidi jí mají pár let a pak přestupujou , prostě ideál.
rrss zas pořád omílá co všechno se tam vyrábí.Proboha to je jasný,že se to vyrábí tam,když je to tak levný.Pokud se ale nechá kontrola kvality číňanům v rukou,tak to asi úplně nevychází...
Myslim,že ani původní otázka nesměřovala k novým technologiím,kam to tady kluci čínský táhnou.Každopádně jsem se stejně dozvěděl,že toho stejně moc nevymejšlej(Blatu okopírovali i s ojetejma gumama...),tak se alespoň odbočilo k vlastnictví.To je fajn,ale taky nesouvisí.Dočet jsem se,že můžu na čínskejch čtyřkolkách i závodit.To samozřejmě ano.Taky ale vim,že musim vyměnit všechny šroubky,plasty,zavěšení apod..Motor to pravděpodobně vydrží.To je totiž většinou licencovanej nějakej starší typ japonce(stejně jako u skútrů).
Jo a kvalita pneu,tak to je na závěr taky hodně překvapující zjištění
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku
copo píše: je zbytocne tu nieco pisat, pretoze zakladatel temy nema vobec zaujem o cinu a nie je zastancom ciny.
Jak to můžeš vůbec napsat, ty hnido! Jak můžeš vědět, že nemám o čínskou motorku zájem? Taky nechápu, proč bych měl nebo neměl být zastáncem Číny, kdybych si chtěl koupit čínskou motorku.
A pokud jde o pneumatiky - četl jsem dost testů čínských pneumatik třeba od ADACu abych věděl, že něco takového si rozhodně na auto/motorku nedám např, zde, v češtině pro neznalé germánštiny.
Obecně k diskusi shora si myslím, že to co Číňan vymyslel nebo ukradl a blbě okopíroval stojí za starou bačkoru a ještě u toho strašně lže (např. rychlovlaky kterými se chlubí jako vítězstvím čínského technického ducha jsou od Siemense apod.). Ale pokud je pod dohledem normálního člověka, je schopen vyprodukovat i kvalitu. Proto můj dotaz na značku/továrnu vyrábějící solidní motorky.
Že je čína levná ví každý. Že je to šmejd ví taky každý. Ví ale někdo o nějaké čínské značce/továrně, která nedělá kyvky z bláta, kapoty z papundeklu, elektriku ze špagátů na prádlo a brzdy z tvarohu a na které neupadnou po 10-ti metrech jízdy všechny šrouby a kola?
....................................................................................
Pokud budu chtít vědět kolik je hodin, nemusím kvůli tomu kupovat hodinky Patek Philippc,
Ona ta tvoje otázka je položena trochu předpojatě.
Stejně bych se mohl zeptat dokáže mi japonec prodat novou motorku se zárukou za 40tis. Kč ? Ne.
A jako vždy je pravda někde uprostřed. Kdysi jsem se tady ve fóru snažil v tématu ,,Čínské motorky ano či ne“ zpracovat trochu přehled o výrobcích , které se sem dostávají a o zkušenostech jejich majitelů a snad i pomoci novým zájemcům v rozhodování.
Ale na odpověď typu: ,, Kdo má Yuki , m*dá kluky” , jde těžko zahrnout do nějaké technické statistiky, to je už spíše do lékařské.
Takže jsem využíval raději hezkého babího léta k ježdění na té ,,m*dce ‘‘, jak se tady píše /konkrétně na YUKI CSR 250/ Najel jsem na ní po středo, západo a jihočeském kraji přes 6500km v naprosté pohodě se spotřebou 2,6 l na 100km. jedinou závadou byly prasklé pojistky a vypadl bovden od tachometru při jízdě z prodejny. A až na trochu měkčí pera v přední vidlici a snad jednoznačnější polohu neutrálu není nic co bych mohl vytknout zásadního . A proč jsem ji koupil ? Potřeboval jsem něco do 25kw , na ježdění do práce, na výlety s kamerou a batohem na to, abych mohl do lesa k vodě i přejet po louce, aby mi nebylo líto že ji odřu, nebo nenajdu na parkovišti. A mé EGO ? Zatím trpí jen přichazející zimou a krátkým dnem . No tak uvidíme co ta má ,, děvečka pro všechno,, tomu bude říkat pot po 25 tis km. Zatím je to jen takové žertování .
A co se týká Číňanů je to tak vzdálená kultura a tak málo je ji znám, že je těžko hodnotit pro mne objektivně . Ale jedno jim asi upřít nejde, pracovitost, skromnost a vytrvalost a tím jak se dostávají k novým technologiím a roste bohatství, tak je to asi národ ze kterého jde asi mnohem lidem a politikům strach a v příštím desetiletí asi budou trochu světem hýbat a udávat tón. A že USA tak lpí najednou na lidských právech, ekologii a platech dělníků zrovna v Číně ? No snad to není jenom tím, že se tak trochu toho obra bojí a trochu ho uvnitř rozeštvat by zase tak špatné nebylo, aby se sám vysílil, že !
Trochu mám obavy , že přitom českém a švejkovském hádání na blogu, v hospodě a parlamentu nám ujede vlak a staneme se jen levnou pracovní silou asijských monopolů . Co vy na to ?
Naposledy editováno 03.11.2011 02:12:03
dr.rath píše: Jak to můžeš vůbec napsat, ty hnido! Jak můžeš vědět, že nemám o čínskou motorku zájem? ... Proto můj dotaz na značku/továrnu vyrábějící solidní motorky.
K začátku - z tvého "dotazu" čiší falešné hodnocení, které bez osobní zkušenosti chceš vnutit ostatním. Odpovím ti konkrétně - moje Daytona 350 nemá kyvku z bláta, po roce a půl upadl šroub u blinkru, po nekvalifikovaném zásahu značkového servisu jsem musel nechat opravit dvojitou díru v karteru, v záruce mi byl vyměněn startér a baterka, ale když se podíváš do aktuálních top témat tady v Diskusi, uvidíš "problém - startér na WR450" na čestném třetím místě tyhle věci se serou na všech motorkách. Není to dávno, co psal maník z Balkánu, jak ho tam prostě zastavila kontrolka diagnostiky na novém Báwu - je to jen stroj a bmwgs.cz je takových příhod plné. Zastavíš a už nepokračuješ, u cesty si to neopravíš. Proti tomu je porucha startéru sranda - roztlačíš a jedeš
Věř mi, před Yuki jsem měl BMW, mohu srovnávat. Za šestinu peněz polovina muziky. Pro mě je volba jasná. Budu-li potřebovat létat Evropou metr nad zemí, koupím si zase BMW, ne japonskou ani italskou ani americkou motku. Mohu-li letět svým letadlem, poletím letadlem a na zábavné couračky po ČR a okolí si koupím Yuki, byla už v Rakousku a na Slovensku, akorát to nefotím.
1 reakcí na tento příspěvek Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku
edit> ze všech motorek co jsem dovezl jsem na jednom italovi řešil startér. Nicméně poté co jsem ho vyndal jsem zjistil, že je made ich China
Naposledy editováno 03.11.2011 09:00:13
neznamyScooterD píše: jen zopakuji pro rrss> Peugeot se v číně vyrábí a taky šel s kvalitou výrazně dolů. Stačí se zeptat jakéhokoliv F prodejce kousek za D hranicema a řekne Ti, že je to scheise
No co bys cekal, design by frantik, made in China. To nebude ta nejlepsi kombinace ani pro low cost produkt .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku
dr.rath píše: Jak to můžeš vůbec napsat, ty hnido! Jak můžeš vědět, že nemám o čínskou motorku zájem? Taky nechápu, proč bych měl nebo neměl být zastáncem Číny, kdybych si chtěl koupit čínskou motorku.
A pokud jde o pneumatiky - četl jsem dost testů čínských pneumatik třeba od ADACu abych věděl, že něco takového si rozhodně na auto/motorku nedám např, zde, v češtině pro neznalé germánštiny.
Obecně k diskusi shora si myslím, že to co Číňan vymyslel nebo ukradl a blbě okopíroval stojí za starou bačkoru a ještě u toho strašně lže (např. rychlovlaky kterými se chlubí jako vítězstvím čínského technického ducha jsou od Siemense apod.). Ale pokud je pod dohledem normálního člověka, je schopen vyprodukovat i kvalitu. Proto můj dotaz na značku/továrnu vyrábějící solidní motorky.
ocuvaj Ty hnido. Naco si pytas rady, ked aj tak nemas zaujem a len pizujes ake su to hnusne smejdy!!!!!!!!! Sa trochu uvedom!
Nebyt mojho prispevku, tak sem ani nepachnes, len sa budes v pozadi vytesovat, ze sa tu niekto hada o cine. Diliny!!!!!!
Ja som napisal, ze som spokojny, nikomu nic nevnucejem a s cinou som si uzil peknych 25 000km. Co sa tyka pneu, tak som napisal vlastnu skusenost a ukazal som aj ako som jazdil na pneu. Zase nie je kazde hovno hovnom. Na motoke mam stale povodnu cinsku retaz s nabehom 25 000km
Takze este raz! Cinska pneu Magsport, zjazdena 5 mm od kraja a aj video je jazda na stupacky na cinskej motorke na cinskych pneu. Video zo zaciatku nuda, ale po chvile sa zatacky pekne ukazu a nie su to len obycajne zatacky. RYchlejsich som preventivne pustal a uhybal sa. Kdo pozna Sturec na SK, tak vie ake to tam je
Naposledy editováno 03.11.2011 13:36:25
1 reakcí na tento příspěvek Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku
1 reakcí na tento příspěvek Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku
Naposledy editováno 03.11.2011 19:07:23
Ohledně startéru, na BMW se běžně proškrabují (čistí) komutátory startérů, ať už máš instalovaný Bosch, Denso nebo Valeo a připomínám, že je to automobilový startér, tj. pastorek a věnec, ne volnoběžka jako na všech ostatních motorkách - taky jen proto na BMW aspoň neodcházejí volnoběžky
bobGS: ten test je starý, nevím, proč by měla být složenina přesnější než originál - to se stát může, ale jen úplnou náhodou. Pravdou je, že stará linka ze Sauera šla do Číny, takže čína vyrábí originály, ne kopie Podobně Turci vyrábějí moto Kanuni (ex-DDR MZ Schopau) - akorát že Číňani mají na pistolích obecně lepší materiál, důkazem je to, že celý svět využívá levné čínské rámy a hlavně jako základ pro customy (v pistolích). Takže na rozdíl od turecké Kanuni je čínská P226 plně srovnatelná s originálem.
Celá záležitost je dnes už přes 10 let stará - kritici by si měli přiznat, že mají velmi zastaralé informace. Podobně se nelze než pousmát tvrzení o "licenčním motoru Honda ze 70. let" v mé motorce - jestli Honda v 70. letech dělala 330 ccm, vodní chlazení a vstřikování, tak mají kritici pravdu - jestli nedělala, tak mám pravdu já. Číňani něco vyvinuli a světe div se, pěkně to jezdí, moc to nežere, je s tím prdeeel...
1 reakcí na tento příspěvek Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku
1 reakcí na tento příspěvek Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku
Honzisxx píše: Pistole se nedělají na lince,SIG nespolupracuje s Čínou a jejich rámy nepoužívá celý svět,čínu si koupí začátečník,který nemá na originál a po úpravě od puškaře, mu docela poslouží nosit čínu,případně se na ni spolehnout v sebeobraně,to udělá jen dobrodruh a věřte,že vím o čem mluvím
Ty si to tady hochu pěkně vodsereš,počítám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku
copo píše:
hustokrutý "vydejo"!; ještě že jsi z kopce dal toho cyklistu
No jo, co by taky člověk čekal od jednadvaceti čínoklokoňů...
Koukám na web Yuki a nestačím se divit - to je ale pěkně předražená mrdka. Z paralelní vodou chlazené dvouválcové třiapůle dostali 14,4 kW (předpotopní JAWA 350 má 17 kW) a chtějí za ní AKČNÍCH 53 litrů! Není to náhodou vtip?
Nebyt mojho prispevku, tak sem ani nepachnes, len sa budes v pozadi vytesovat, ze sa tu niekto hada o cine. Diliny!!!!!!
Ja som napisal, ze som spokojny, nikomu nic nevnucejem a s cinou som si uzil peknych 25 000km. Co sa tyka pneu, tak som napisal vlastnu skusenost a ukazal som aj ako som jazdil na pneu. Zase nie je kazde hovno hovnom. Na motoke mam stale povodnu cinsku retaz s nabehom 25 000km
Takze este raz! Cinska pneu Magsport, zjazdena 5 mm od kraja a aj video je jazda na stupacky na cinskej motorke na cinskych pneu. Video zo zaciatku nuda, ale po chvile sa zatacky pekne ukazu a nie su to len obycajne zatacky. RYchlejsich som preventivne pustal a uhybal sa. Kdo pozna Sturec na SK, tak vie ake to tam je
Chtělo by to trochu soudnosti, ohánět se tady skoro rovnou preumatikou sjetou 1cm od konce je fakt tragédie , každopádně co já měl za gumy na CPI Popcorn byly super , mohl jsme dal na 5 minutovou gumovačku a neubyl ani kousek gumy
dr.rath píše: hustokrutý "vydejo"!; ještě že jsi z kopce dal toho cyklistu
No jo, co by taky člověk čekal od jednadvaceti čínoklokoňů...
Koukám na web Yuki a nestačím se divit - to je ale pěkně předražená mrdka. Z paralelní vodou chlazené dvouválcové třiapůle dostali 14,4 kW (předpotopní JAWA 350 má 17 kW) a chtějí za ní AKČNÍCH 53 litrů! Není to náhodou vtip?
a stale len same bla bla bla
1 reakcí na tento příspěvek Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku
koukal jsem na tvý příspěvky i profil a je vidět, že jsi srdcař. a to se počítá