Kde berou tihle podřadní sráči tolik drzosti, to nepochopím. Ideální řešení by bylo udělat přes celé město zónu zákaz vjezdu cyklistů. Tak jen příště až pojedete autem, dejte si pozor, abyste na světlech vždy zastavili tak blízko obrubníku, aby se žádná cyklobuzna neprotáhla. Díky.
edit: A až za vámi cyklobuzna zastaví, protůrujte pořádně motor (ideální je to u staršího dieselu, který se ještě nestihl pořádně prohřát), ať se toho šmejd pořádně nažere. Třeba příště pojede jako běloch a ne na kole
Naposledy editováno 23.04.2014 01:37:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno: Silniční vši
kerut píše: vse je o soudnosti, kdyz na to mam jedu po silnici (odpovidajiciho provozu a odpovidajici tridy, se Š105 se taky nebudu srat na dalnici a s babetou nebo traktorem na frekventovanou 1. tr. ) kdyz na to nemam jedu po stezce/ chodniku, a kdyz nemam ani na to tak holt smula - jedu vlakem,... .-)
to bylo o semaforu. Tam to neni o soudnosti, ale o skutecnosti. Podle mne proste neexistuje zadny cyklista, ktery da 0-50km/h rychleji nez libovolne auto. Tedy je kravina predjizdet auta, stojici na cervenou.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno: Silniční vši
..delaj to svym zpusobem i plechovkari, to je stejny jak takova ta "polska metoda" klickovani v kolonach (drive typycky treba na hradecky).. po 20 akceleracich a brzdenich + manevrech nekde na pomezi mezi nebezpecnym predjizdenim a dopravni nehodou, udela borec na par kilometrech 250m navica nasere 20 lidi co v te kolone taky musi jet a tech par metru si pred sebou drzi jako bezpecnou vzdalenost, a ne jako prostor kam se takovej kokot tak tak nasere aby na posledni chvili uhnul autu v protismeru...
takovejch situaci by bylo nespocet, ...tohle je o hlave, bez ohledu na to v cem nebo na cem blbec sedi..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno: Silniční vši
kerut píše: Medved> jj, vsak ja to cetl,.. 0-50 samozrejme neda bez rozjeti se "v haku" vetsina cyklistu, natoz "lidi na kolech",.. 0-30(35) dam na kole rychlejs nez vetsina aut i kdyz cyklista nejsem (jsem bezec, hory/kopce..) protoze tam jednak nemam spojku, druhak mam natrenovano a predevsim proto ze kolo je mnohem lehci (samozrejme ze zavodnik se v aute rozjede rychlejs, ale vetsina ridicu jsou asi takovy zavodnici, jako vetsina "lidi na kole" cyklistu..).. co se tyka te vahy a prenosu sily na podlozku tak po svejch dam 0-30 rychejs nez na cemkoliv i ze stoje bez bloku, to je fyzika... ale srat se na semaforu mezi autama nekam dopredu by me v zivote nenapadlo ani kdybych tech 50 udelal rychlejs, stejne tim nic moc neziskam..(nedelam to ani na moto, nekdo to stoci, otevre dvere.. a skrabne mi minimlne kapotu, v horsim si urazim zrcatko, loket, koleno,..)
..delaj to svym zpusobem i plechovkari, to je stejny jak takova ta "polska metoda" klickovani v kolonach (drive typycky treba na hradecky).. po 20 akceleracich a brzdenich + manevrech nekde na pomezi mezi nebezpecnym predjizdenim a dopravni nehodou, udela borec na par kilometrech 250m navica nasere 20 lidi co v te kolone taky musi jet a tech par metru si pred sebou drzi jako bezpecnou vzdalenost, a ne jako prostor kam se takovej kokot tak tak nasere aby na posledni chvili uhnul autu v protismeru...
takovejch situaci by bylo nespocet, ...tohle je o hlave, bez ohledu na to v cem nebo na cem blbec sedi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno: Silniční vši
ja bych naopak RZ bych zrusil uplne a na silnice zakazal vjezd cemukoliv nesportovnimu - dejme tomu litrovej vykon nad 100kW jako podminka, ..prave kvuli vsem tem "dopravnim prostredkum" je na silnicich tak nebezpecno...
Číkus > jasne - a na chodnik jedine na elektrickym invalidnim voziku, zrusit vsude vesekery schody, a auta zasaden jen ovladany hlasem, to toceni volentem a slapani na pedaly je strasna fyzicka namaha..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno: Silniční vši
kerut píše: Medved> no jeste ze nejsi zakonodarce,s takovou bychom se brzo dozili dalnicnich znamek na moto, a STK kazdy tri mesice.. a cipovani lidi
ja bych naopak RZ bych zrusil uplne a na silnice zakazal vjezd cemukoliv nesportovnimu - dejme tomu litrovej vykon nad 100kW jako podminka, ..prave kvuli vsem tem "dopravnim prostredkum" je na silnicich tak nebezpecno...
Číkus > jasne - a na chodnik jedine na elektrickym invalidnim voziku, zrusit vsude vesekery schody, a auta zasaden jen ovladany hlasem, to toceni volentem a slapani na pedaly je strasna fyzicka namaha..
pokud tvrdis, ze kolo je uplne stejnej dopravni prostredek jako auto a cyklista ma naprosto stejne vysady jako ridic automobilu - jaktoze cyklista nema stejne povinnosti? nikoho nezajima technicky stav jeho dopravniho prostredku, nikoho nezajima to jestli cyklista umi ridit a zna pravidla, nikoho nezajima, zda cyklista dokaze nahradit skody ktere svym provozem zpusobi - navic mu je tezke jakekoliv provineni proti pravidlum dokazat, kdyz nema RZ - ja myslim, ze by se spis Medvedovi libilo, kdyby to ridici aut meli stejne "volny" - zadny stk, zadnej ridicak, zadny pojistky a zadny rz....
ja teda cyklisty na silnici taky nesnasim a to je asi malokdo vic "ulitlej" na kola nez ja.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno: Silniční vši
assassin píše: pokud tvrdis, ze kolo je uplne stejnej dopravni prostredek jako auto a cyklista ma naprosto stejne vysady jako ridic automobilu - jaktoze cyklista nema stejne povinnosti? nikoho nezajima technicky stav jeho dopravniho prostredku, nikoho nezajima to jestli cyklista umi ridit a zna pravidla, nikoho nezajima, zda cyklista dokaze nahradit skody ktere svym provozem zpusobi - navic mu je tezke jakekoliv provineni proti pravidlum dokazat, kdyz nema RZ - ja myslim, ze by se spis Medvedovi libilo, kdyby to ridici aut meli stejne "volny" - zadny stk, zadnej ridicak, zadny pojistky a zadny rz....
ja teda cyklisty na silnici taky nesnasim a to je asi malokdo vic "ulitlej" na kola nez ja.
jsem si nevšiml že by to někde tvrdil. Ostatně je mi proti srsti jakkoliv srovnávat auto a kolo jenom proto že oba jednou po silnici, proč? Mám za to že původní smysl silnice je aby se po ní někdo někam dostal a ne sledovat kdo má jaký práva a povinnosti. To je myšlení jak od nějakýho ouřady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno: Silniční vši
Stev píše: jsem si nevšiml že by to někde tvrdil. Ostatně je mi proti srsti jakkoliv srovnávat auto a kolo jenom proto že oba jednou po silnici, proč? Mám za to že původní smysl silnice je aby se po ní někdo někam dostal a ne sledovat kdo má jaký práva a povinnosti. To je myšlení jak od nějakýho ouřady
no dobre, spis to vyplyva z toho co pise.
to je otazka, jestli se dnes da silnice vyuzivat podle "puvodniho smyslu"... me proste prijde nelogicky aby se po silninici pohybovala vozidla cca 90kmh a treba u cyklistu obvyklych 20-30kmh - prilis velky rozdil a prilis velke riziko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno: Silniční vši
assassin píše: nikoho nezajima technicky stav jeho dopravniho prostredku, nikoho nezajima to jestli cyklista umi ridit a zna pravidla
hele naopak - v tomto ohledu naprostej souhlas, to same treba s alkoholem - kdyz jednou se pohybuju po silnici, tak proste nepiju
assassin píše: navic mu je tezke jakekoliv provineni proti pravidlum dokazat, kdyz nema RZ
hele tohle tema bych tu uplne nevytahoval, kdyz bude mit RZ bude se stejne vymlouvat na osobu blizkou, hledat co je a neni spr.del. atd.. vime, zname..
assassin píše: ja myslim, ze by se spis Medvedovi libilo, kdyby to ridici aut meli stejne "volny" - zadny stk, zadnej ridicak, zadny pojistky a zadny rz....
no vsak, kurvadrat, vzdyt to pisu taky budeme hlasovat ??
Stev píše: Mám za to že původní smysl silnice je aby se po ní někdo někam dostal a ne sledovat kdo má jaký práva a povinnosti.
no vidis, a i kdyz ses me zastal tak tohle je zas trosku proti srsti me,.. motorovy vozidlo beru spis pro zabavu, svezeni se "za odmenu" ..na cestovani jsou lepsi a pohodlnejsi moznosti, vlak, letadlo... ve meste MHD - ale samozrejme na jakou vzdalenost taky, to chapu a jsem s tim smirenej, a samozrejme i chapu ze jsem v tomhle ohledu spis vyjimka..
on zasadni problem s tema silnicema je ten ze jich je moc, a minimalne tady v evrope proste neni mozny se nekam dostat tak, aby je clovek vubec nepotkal.. ja jezdim na kole radsi v terenu ale udelat200, 250km abych nepotkal asfalt fakt nejde, a zas taky nepojedu 50km "zkratkou" misto 15km asfaltu zejo.. a taky je problem co jsem psal uz vise - lidi jsou nesoudny a bezohledny.. vsad boty ze ten ciklista kterej medvedovy na silnici vadi, pak v aute sam uplne stejne nadava na cyklisty...
muj nazor je ten ze napr. jezdit s autem v centru po chodniku je stejna picovina, jako jezdit s kolem po frekventovany silnici vyssi tridy, prebihat silnici pred autem tak tesne ze to sice chodec stihne ale ridic se lekne a dupne na brzdu je uplne stejne na presdrzku jako projet plnou rychlosti 20cm kolem cyklisty, kdyz je zbytek silnice=druhej pruh volnej - atd.. ale to si musi prebrat kazdej jedinec sam ve svoji hlave :)
Naposledy editováno 22.03.2017 19:03:05
assassin píše: no dobre, spis to vyplyva z toho co pise.
to je otazka, jestli se dnes da silnice vyuzivat podle "puvodniho smyslu"... me proste prijde nelogicky aby se po silninici pohybovala vozidla cca 90kmh a treba u cyklistu obvyklych 20-30kmh - prilis velky rozdil a prilis velke riziko.
maminka s kočárkem může číhat kdekoliv, takovej cyklista jen ostří smysly Vážně v tom nevidím problém, myslím že silnice je pro všechny, i kdyby tam měl jet osel s dvoukolákem.
kerut píše: no vidis, a i kdyz ses me zastal tak tohle je zas trosku proti srsti me,.. motorovy vozidlo beru spis pro zabavu, svezeni se "za odmenu" ..na cestovani jsou lepsi a pohodlnejsi moznosti, vlak, letadlo... ve meste MHD - ale samozrejme na jakou vzdalenost taky, to chapu a jsem s tim smirenej, a samozrejme i chapu ze jsem v tomhle ohledu spis vyjimka..
nejvíc cyklistů na silnici potkáš kus za městem, nebavíme se o cestování ale o potřebě někam nebo pro něco dojet. Letět třeba nakoupit nebo na chatu vrtulníkem mi přijde trochu přehnaný
assassin píše: me proste prijde nelogicky aby se po silninici pohybovala vozidla cca 90kmh a treba u cyklistu obvyklych 20-30kmh - prilis velky rozdil a prilis velke riziko.
Preto by bolo dobré mať tie cyklostezky - cyklisti sú na jazdu po chodníku príliš rýchli, na cestu (mimo mesta) príliš pomalí, preto by sa separovali a na cestu by chodili len, ak nie je vyhnutia, podobne ako chodci.