1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Creck píše: mi_psi> ja verim ze to jde, jinak bych se nedostal z garaze
Ovsem je to asi takovy argument jako bych ti rekl at v kilu sedis rovne a zatocis do zatacky riditky
p.s nezkousej to
samo sebou by zatocil akorat by to byl takovej prujezd ze by z toho mel pruh na zadeli...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Creck píše: kdybys sedel rovne jak prkno
troufám si říct, že sedím z 90% jen rovně a světe div se, ono to zatáčí a celkem dobře.
jak tu někdo psa, to chce míň číst a víc přemýšlet.
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Creck píše: Tak urcite, tezko se bez ruk hodis do takoveho naklonu. To teziste rukama preneses na predni kolo a o tom to je. Ovsem rict ze ridis pouze rukama je zavadejici. Ve skutecnosti ridis prenasenim vahy, kdybys sedel rovne jak prkno, nebo teziste hazel na druhou stranu a machal rukama uridis houby
Blbost
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
PAP28 píše: Nečetl jsem celé fórum, tak možná budu trochu mimo kontext. Ale četl jsem tvou otázku.
Ano pravda je samozdřejmě to co říká Michal fila a ostatní co chápou co je tím myšleno a vědí jak to funguje. Na twist a další takové videa se vykašli, to je marketing pro začátečníky.
Někomu takovému, kdo se o ježdění na vyšší úrovni nezajímá to nic neřekne. Ten si vystačí jen s točením řídítky a hotovo, na to jeho ježdění kolem komína to stačí.
Pro ostatní, kdo závodí nebo mají zájem se o ježdění dozvědět trochu víc, tak se zajímají o to jak na motocyklu pracovat s tělem. Jak přenášet těžiště, jak být co nejvíce v danou chvíli v souladu s motorkou. Což pak poznáš, že se s motorkou nepereš a i když jedeš třeba na CB 1300, tak váha není rozhodující. Protože pokud udržuješ patřičné síly blízko těžiště jde to velice snadno. A tím i šetříš např. síly v závodě a máš lepší grip a samotný pocit z jízdy je mnohem plynulejší.
A teď k tomu řízení nohama. Jedná se v podstatě o to, že veškerou práci tělem přenášís na motocykl sedem a přes nohy. Zrovnat tak informace od motocyklu získáváš sedem a přes nohy.
Ruce by měly být při jízdě uvolněné (to znamená při brždění neopírat se o řídítka - tím ruce již nemáš volně a navíc přenášíš značné síly na přední kolo atd.).
Veškerou váhu horní části těla přenášíš na motocykl v místě sedu a nohama.
PS: k tomu aby jsi s motocyklem zatočil ne nejprve jít správně tělem a motorka se ztočí sama, samozdřejmě odvedení přesné stopy jsou třeba řídítka, ale k tomu, aby jsi byl správně těžištěm není řídítek třeba. Těžko vysvětlit ale někomu, pokud neví jak pracovat s tělem.
Protože by to mělo stejný smysl jako bavit se o matematice s někým kdo o tom nemá ani páru. S těží pak pochopí jak to funguje.
Pekne napsano. Samozrejme se ridi stupackama, leda by nekdo umel na motorce litat vzduchem, kdyz se presouvam na motorce, opiram se o stupacky a sedlo a snazim se svym telem nevychylovat motorku z prirozeneho smeru. Ze se na moto jezdi a jezdi jsem pochopil s koupi prvniho japonce, kdyz jsem cupital ve skarpe. Na kejvacce s rychlosti do 80km se da v pohode sedet jak prkno, ale pokud z toho mam mit radost a jet svizne, tak to jinak nejde, nez se porad presouvat. Taky to vycerpava, kdyz neni clovek po jizde unavenej, tak jen sedel a kroutil heftem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
2 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
E: Pro úplnost - ČZ má ve svých řetězech o kroužky z NBR (nitril-butadien-kaučuk) a jinde čtu že "NBR je standardní materiál pro o-kroužky, vhodný pro minerální oleje, tlakové kapaliny HFA, HFB a HFC, vodu a glykoly, motorové a převodové oleje, petrolej a technický benzín, alifatické uhlovodíky, živočišné a rostliné oleje, tuky, stlačený vzduch."
Tak nevím no..
Naposledy editováno 30.07.2014 22:26:47
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
2 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
V jednom ma pan Srsen pravdu, je to tady nekdy zabavne pocteni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37032 | 17.10.2024 v 17:03 Veverčák |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |