(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Rozumím ti, proč nechceš ABS/TC, ale vezmi to i z druhé stránky:
rozdíl v ceně se ti vrátí, až budeš chtít motorku prodat. Nejen v prodejní ceně, ale hlavně v rychlosti prodeje. Když jsem před deseti lety vozil Varadera, tak fůra kupců položila telefon, jakmile jsem jim potvrdil, že ABS nemá. Na TC se nemá co rozbít, to jen SW záležitost. U ABS se toho samozřejmě může podělat dost, ale zase spíš motorku prodáš s rozbitým ABS než úplně bez. Že ti vadí všemožní asistenti, kteří kecají do řízení, tak to chápu. Na druhou stranu se dají vypnout. Popřípadě na hulváta úplně vymontovat a vrátít, až se budeš motorky zbavovat.
Asi jsem zbytečný citlivka, ale vadí mi a poznám, když motorka začne mít jinou reakci na plyn, utavím tlumiče, že chvíli nestíhají, spojka začne zabírat o chlup jinak nebo projedu bordelem a moc to nebrzdí. Takže mi hlava nebere, jak spousta lidí naopak vyžaduje aktivní podvozek nebo palivové mapy, tedy záměrně odlišné změny v chování motorky. Asi jsem šílená konzerva. Ale kdybych si šel pro novou AT, tak s ABS/TC Jenže pro ni nepůjdu, musel bych koupit rovnou dvě, abych mohl udělat radost i Klárce
souhlasím,také na ABS-_TC seru,ale až to budu prodávat kazdej jouda se mne bude ptát jestli to má abs,a že když né dá bez ABS půlku ceny
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
_zdenda_ píše: bulldogbiker> Jeslti to nebude lepší než lc8 advík, tak ať se jdou zahrabat. Přeci jen doba pokročila a měli by spíš udávat směr než soutěžit se starší motorkou.
No jasný to jen já si dělám prdel,samozřejmě to bude lepší.
Měl jsem v hledáčku KTM ale po tom co jsem to viděl naživo je rozhodnuto!!
CHci afriku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
_zdenda_ píše: bulldogbiker> Jeslti to nebude lepší než lc8 advík, tak ať se jdou zahrabat. Přeci jen doba pokročila a měli by spíš udávat směr než soutěžit se starší motorkou.
Otázka je, co je lepší. Na silnici, spotřebou, provozními náklady ? Ano v tom asi lepší bude, ale v terénu, potažmo v kvalitě podvozku a rozložení váhy ? V tom se LC8 překonává těžko, ani samotné KTM se to vlastně nepovedlo.
Můj názor je, že koupit novou motorku přes 300k bez ABS může jen blázen. A ne kvůli následnému prodeji, ale ABS jednoznačně zvyšuje bezpečnost jízdy a oboje jde do terénu vypnout...
Naposledy editováno 27.11.2015 20:56:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Otázka je, co je lepší. Na silnici, spotřebou, provozními náklady ? Ano v tom asi lepší bude, ale v terénu, potažmo v kvalitě podvozku a rozložení váhy ? V tom se LC8 překonává těžko, ani samotné KTM se to vlastně nepovedlo.
tak na to ti odpovím .Seděl jsem v jeden den na africe i ktm .
Mám rozhodnuto afrika v terénu lepší ,mám z ní pocit jak z 650ky lehká moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Btw. Nevíš, kdy bude na Jarově na prodejně ?
Naposledy editováno 27.11.2015 20:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
stejně tak každý měsíc tady někdo řeší srážku s kdoví čím a ve většině případů leží ještě dříve,než narazil-protože přebrzdil předek.
ANO,pro závodníky je ABS k hovnu,tihle špičkoví jezdci mají natolik vytrénovaný cit a talent,že jsou schopní reagovat lépe..... a tady je to buď samý závodník,nebo tlučhuba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz> Pro závodníka k hovnu ? To je dost silné slovo. Náhlá krizovka v provozu nerovná se čistý dobře známý okruh. Pořád čekám na test ABS vs bez na špinavé morké silnici s přechodem pro chodce, bez příprav na jeden pokus, tam ať se odpůrci předvedou.
Jo a taky je závodník a závodník. Takovému Padajovi by se možná ABS šiklo i pro závody.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: bulldogbiker> Seděl jsi na LC8 nebo 1190 ? A neřekl bych že z pouhého sezení jde poznat jak se bude chovat v terénu.
Btw. Nevíš, kdy bude na Jarově na prodejně ?
ted na 1190 .
na jarově nevím
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: zajímavé je,že největší odpůrci ABS jsou ti,co ho nemají...
stejně tak každý měsíc tady někdo řeší srážku s kdoví čím a ve většině případů leží ještě dříve,než narazil-protože přebrzdil předek.
ANO,pro závodníky je ABS k hovnu,tihle špičkoví jezdci mají natolik vytrénovaný cit a talent,že jsou schopní reagovat lépe..... a tady je to buď samý závodník,nebo tlučhuba.
Jasný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Stejně mi nejde do hlavy, že už jsou závazné objednávky, aniž by na tom šlo dát zkušební jízdu nebo si alespoň přečíst zkušenosti. Rozumim tomu u reprezentativnıch věcí jako vstupenku do horních 10 tisíc. Ale tady to je z víry ve špičkové vlastnosti podstrojené marketingem. Schválně, kolik se objeví"rebelů", kteří se budou řídit heslem:"kdyz na nás Honda dlabala 15 let, tak ať si novou AT strčí někam."
Kdo zná Hondu ví že nezklame..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
bulldogbiker píše: Kdo zná Hondu ví že nezklame..
Ať se pohnu kam se pohnu, vyskakuje na mě Afrika, jen čekám kdy jí uvidím v metru . Do reklamy evidentně natlačili spoustu peněz, asi jí věří hodně.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: _zdenda_> To potom chápu.
Dolph-cz> Pro závodníka k hovnu ? To je dost silné slovo. Náhlá krizovka v provozu nerovná se čistý dobře známý okruh. Pořád čekám na test ABS vs bez na špinavé morké silnici s přechodem pro chodce, bez příprav na jeden pokus, tam ať se odpůrci předvedou.
Jo a taky je závodník a závodník. Takovému Padajovi by se možná ABS šiklo i pro závody.
závodníkem myslím někoho,kdo opravdu jezdí závody.né frantu od vedle co má R1 a plnou hubu řečí.
žádné závodní vozidlo ABS nemá-ať už je to formule,WRC,nebo superbike......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
http://www.sportride...ter-world-superbikes
Píší tam, že profesionální závodník byl na mokré trati o sec. rychlejší. s ABS. Chtěli to používat jen pro mokré závody.
No prostě, chtěli tím zvýšit bezpečnost závodníků, to snad mluví za vše, jestli ABS do provozu ano či ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Co mě hodně potěšilo je, že má měkký plasty. Prostě ohne se, ale nepraskne.
Jinak potvrzuji, že nová Africa není žádná rozpočtovka!
Co jsem na ní seděl a různě se s ní nahýbal a stál v ní, mohu říct, že je fakt lehká a to poměřuji s mou XRkou (130kg suchá) a bývalým varaderem (275kg suchá). Seděl jsem i na 1190 a 990 a prostě Africa je lepší.
Radius otáčení 2,6m taky není k zahození co
ABS má svůj smysl.
Hodně lidí zmiňuje malou nádrž, ale prostě má holka malou spotřebu, takže je to OK. Když budu chtít přejet Maroka přes západní saharu do Mauretanie což je 700km, tak prostě koupim tu nádrž větší. Sám mám na XRce 24L a rádius v náročném terénu je tak 250-300km což taky není žádná sláva. Takže pak už zbývají podsedlové nádrže a kanystry.Jinak oranžáda 990 má nádrž 19,5L a reál spotřebu kolem 7L.
V květnu na ní pojedu buď Albánii, nebo Sieru Nevadu v ESP, takže tam se teprve ukáže, jak si bude stát vedle KTM a BMW
Naposledy editováno 28.11.2015 15:29:20
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
EDIT: Ty padáky fakt nebudí moc důvěry. OEM firmy to určitě pořeší lépe.
Když jsem ufouknul pod 1atm. E-07, byl jsem rád že jsem neutrhl ventilek. Ale jízda je pak úplně někde jinde.
Naposledy editováno 28.11.2015 17:32:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |